Aktív témák

  • Pilács

    senior tag

    Bővítem a történetem: Tehát szerviz, 2 hét, majd koszos és karcos keresővel kaptam vissza, valamit egy hibáját nem javították ki. Azonnal visszaküldtem, felhívtam őket, hogy pucolják ki olyanra amilyen volt, és még maradt 1 hiba (kis videót készítettem mellé). Elnézést kértek, és 2 napot ígértek, hogy előre veszik. Na most járok 1.5 hétnél, érdeklődtem. Alkatrészre vártak (ez volt múlthét szerdán ami az nap meg is jött), igyekeznek beszerelni, és küldik... Tegnap hívtam őket újra, hogy mizu... a srác visszahívott... hogy már teszteli a kolléga, és lehet ma küldi is vissza, mert ugye ez volt az aminek keveset bírt az akkuja? Mondom ez nem az volt barátom, ez az ami koszos lett, és nem jó az infra érzékelője... mind1 holnap remélhetőleg kész lesz. Szal fogalma sem volt arról, hogy mien készülékről beszél. Érdekes hozzá állás a dolgokhoz, elég erőset csalódtam a Nikon szervizben, és még ki tudja milyen állapotban kapom vissza. Nem korrekt a tájékoztatás amit nyújtanak, ha azt mondják, hogy bocs, de akkor ez megint 2-3 hét mert alaktrész kell, vagy mire mindent rendbehozunk eltarthat, akkor várok, mert nem életbe vágó. De ez hogy mellébeszélnek, és nem tudják miről van szó, csak mondanak valamit, ez gáz. Szegény gép ki tudja mi van vele, erős bizalom vesztésem lett a céggel és géppel kapcsolatban is. Jobban örülnék egy csere utalványnak ezek után, mint hogy visszakapom, és ki tudja miken ment keresztül (ráadásul polír tiszta keresőt össze koszolják karcolják, ki tudja milyen lehet így már az egész belülről). :((( Nem hívom őket többet, ha megunom a várakozást, akkor elpanaszolom magam az ügyfélszolgálatnak, hogy büszkék lehetnek a szervizükre... nézzenek utána, és cseréljék ki vagy mittom én... :o

    Ajándék szesznek ne nézd a fokát!

Aktív témák