-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
CptAdamica
#56597
üzenetére
Épp most beszéltem a lányommal, 2 órája elvitte a szervizes a GX tevéjüket. ami a CX falas változata. Még én vettem nekik a nyáron 1.2 millióért ajándékba. Elrohantak az MM-be a csereutalvánnyal, hátha van valami tv, de ugyanolyat nem akartak elhozni és Qled-et sem.
Ezért ajándékkártyában visszakapták az összeget, de csak 3db kártyával tudták megoldani délelőtt. Egy 500 ezres, egy 385 ezres és egy 315 ezres kártyával, mert egy összegben kell lennie a kasszában 1.2 milliónak kp-ben, mondjuk ezt a részét nem értem, de mindegy. Plusz kp-ban azonnal visszaadták a külön vett platina garanciát. Az talán 150 ezer volt, ha jól emlékszem...(nem biztos)
És annyi forgalom még nem volt, nem tudom, mint írtam, én ezt a részét nem értem, de a lényeg, ha pl online vásárolnak, akkor egymás után kell megadni a kártyán lévő (lekaparható) pink kódot és úgy csökken az ár. Ha minden igaz HZ2000-et fognak rendelni és így lesz 14 nap elállásuk is.
A kártya 5 évig érvényes!Na ezért más, mint a többi bolt az MM. Ebben fejet hajtok előttük.
-
Amióta létezik az OLED tudjuk, hogy a homogenitással alacsony fényerőn szürke képnél lehetnek problémák. A kérdés az, hogy normál felhasználás mellett látszik-e ebből valami. Véleményem szerint amit itt egyesek lenyomnak az szörszálbaszás lvl999 és kb 2-3 havonta mindig jön valaki, hogy neki rossz a tv-je... Akinek nem inge nem veszi magára.
Ha meg tényleg rossz akkor meg vissza kell vitetni vagy ki kell cserélni. Ennyire egyszerű.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
CptAdamica
#56593
üzenetére
Akkor ezek szerint sokan vannak, akiknél a műszaki cikk, csőlátásban csak is az MM.
Az biztos viszont, hogy senki más - mert én is nem egy árut- nagyon drága műszaki dolgokat vittem vissza és azonnal visszafizették az árát néhány apró ellenőrzés során. Ebben az MM magasan a többi bolt előtt jár. -
Szerintem alap, hogy a tv-n kikapcsolsz minden automatikus beállítást. Plusz ha ennyire kényes vagy akkor meg kalibráltatni kell. Én is megtettem, nem bántam meg.
Az meg, hogy 1% szürkénél nem tökéletes a homogenitás na bumm. Plusz egy kamera sokkal fel is nagyítja a az eltéréseket.
Aki pedig tökéleteset akar az vegyen egy JZ2000-et EVO panellel.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyik kollégám ismerőse írt aki magyarba lakik, így természetesen magyar MM-nak:
És tényleg igaza van, ezeknél elgurult a gyógyszer az új árazással....
Álomakció a valós ár!
[link] árak....
-
Tiszteletes
aktív tag
Sőt a paneleket kategóriákba kéne sorolni azok etalonhoz való viszonyulásuk szerint.
A gyártó szempontjából: A nagyon szar, de még eladhatót listaáron hozni, az egyre jobbakat pedig egyre drágábban ugyanabba a modellbe szerelve.
A vevő szemszögéből: Az etalont elérő, vagy annál jobb panelt listaáron az annál rosszabbakat pedig fokozatosan diszkontálni.Teljesen egyet értek "piroshfbcsillag" fórumtárssal, annak kivételével, hogy egy normálisan működő ügyfélszolgálat igenis megsüvegelést érdemel.
Amíg - a leginkább koncolni való - tőkések érdekérvényesítő képessége erősebb lesz, mint a plebsszé addig, mindig az első módszer kerül megvalósításra, pusztán azért, mert ez több profitot termel.
Amíg a nép az ürüléket megveszi, megszavazza... stb. addig nem is érdemel mást. Óriási közhely, de a világ így működött, működik, és sajnos a jövőre nézve sincs túl pozitív prognózis.Olvasva ezt a sok kárváliát, én csak csendben remegek a január végén vásárolt outletes 55C97LA-mmal, hogy azon nincs egy deka hiba sem eddig. kopp-kopp
Majd jól megnézhetem magam, amikor megdobáltok kakival. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
daneel_hu
#56586
üzenetére
Ne írj már ekkora hülyeséget, ha van TT, az nem fog eltűnni soha!
Hányszor kell még berakni a HZ2000 - téged idézve- nullkilométeres képét, hogy full homogén a kijelzője!
Hányszor kell még leírnom, hogy panelcsere után nálam rögtön full homogén a kijelző, mind VB, mind TT terén, mindenféle elb...ott járatás nélkül.
De akinek megfelel, hogy tartalom közben látja ezeket a szarokat, az nézze és nyelje be, hogy ez normális... -
daneel_hu
addikt
válasz
rothfb
#56583
üzenetére
"Akkor te eléggé szerencsétlen vagy ebből a szempontból. Kifogod mindig a jót mindenből.
Ahogy már korábban is írtam, én olyan gyártótól nem veszek többé semmit, amiből komoly pénzért hibásat adtak el. Akármilyen a hozzáállása a szerviznek. Pont az a baj, hogy igénytelenek a gyártók, mert igénytelenek a vásárlók. Megveszik a drága sz@rt és még örülnek, hogy a gyártó kicseréli, milyen rendes. Hol élünk? Persze, hogy a sz@rt is átenegedik a minőségellenőrzésen, majd a vásárló megítéli és ha szerencséjük van és az adott vevő totálisan igénytelen, még észre sem veszi a hibát, vagy ha mégis, úgy is jó lesz neki. Nem törődik vele. El kell ezt fogadnom? Neeem. Én ugyan nem. A pénzemért minőséget akarok."Oled-panelen jelenlegi állás szerint – LG-gyártás – mindegyiken van inhomogenitás, banding és tinting. A mérték a kérdéses. A banding járatás alatt picit javulhat, a tinting pedig össze-vissza jelenik meg a tv használata során. Nekem most éppen nincs. Bizonyos szögből volt, van és lesz is.
Itt páran telefonokkal elkészített, szarrászaturált képek végett panaszkodnak, nullkilóméteres készülékekkel. Vicc.
-
arn
félisten
válasz
adamssss
#56573
üzenetére
Attol fugg hova allitod az oled vilagitast. Mivel nalam auto allitja a fenyerohoz, sotetben a masik a mervado. Hasonlo az eset, mint amikor vki a hasznalati szokasanak megfeleloen letekeri ezt az erteket pl 30ra. Egy panel josagat az donti el, hogy hasznalod - ha te sose nezed sotetben, vagy folyamatosan magas erteken jaratod, lehet nem is talalnal hibas panelt.
Szvsz egyik esetben sem lenne szabad foltosodnia, ezek nem olyan extremitasok, amit ne varna el joggal az ember a tvtol. Plane ugy, hogy az esetemben ezek a gyari beallitasok.
Errol irtam a multkor - ez egy kuszoberteknek tunik egy adott fenyero mellett, az lenne az erdekes, hogy mi azaz ertek, aminel ez kiutkozik. Tehat beallitunk egy 1%os szurket, es elkezded letekerni az oled erteket lefele. Minel jobb a panel, annal alacsonyabb erteken utkozik ki. Biztos van olyan panel is, ami barmilyen erteken homogen, de ahogy elnezem a panelek nagy reszenel vagy egy homogenitas kuszob.
-
alaves
addikt
válasz
rothfb
#56579
üzenetére
Jól emlékszel, B7 három kijelzőjét koptattam (2 kijelzőcsere). Viszont továbbra is egyetértek GalaHU fórumtárssal, mert a Philips-en is volt némi fekete közeli inhomogenitás néhány tíz v. néhány száz üzemóráig, de utána homogén lett. Nem kell mindjárt kapkodni, kis türelem...
-
válasz
xedamen
#56582
üzenetére
Akkor te eléggé szerencsétlen vagy ebből a szempontból. Kifogod mindig a jót mindenből.
Ahogy már korábban is írtam, én olyan gyártótól nem veszek többé semmit, amiből komoly pénzért hibásat adtak el. Akármilyen a hozzáállása a szerviznek. Pont az a baj, hogy igénytelenek a gyártók, mert igénytelenek a vásárlók. Megveszik a drága sz@rt és még örülnek, hogy a gyártó kicseréli, milyen rendes. Hol élünk? Persze, hogy a sz@rt is átenegedik a minőségellenőrzésen, majd a vásárló megítéli és ha szerencséjük van és az adott vevő totálisan igénytelen, még észre sem veszi a hibát, vagy ha mégis, úgy is jó lesz neki. Nem törődik vele. El kell ezt fogadnom? Neeem. Én ugyan nem. A pénzemért minőséget akarok. -
xedamen
senior tag
válasz
rothfb
#56581
üzenetére
Nekem az autómban garanciában komplett turbót és motort cseréltek, mert gyári hibás volt. A Huawei Mate 20 Pro-ból az 5. (!!) volt végre BOE kijelzős, első 4 bezöldült, Note 10+ból a második volt jó, elsőnek a szürkéje zöld volt, a fehér meg rózsaszín... El kell fogadni, hogy ez már nem az az idő, mikor minden termék átment 10 különböző minőségellenőri folyamaton, rengeteg a hibás termék, igenis fontos hogy áll hozzá a gyártó. Simán beleírhatná az LG, hogy ezekre nem érvényes a garancia és elhajt a francba, mint amikot az IP68-as vízálló telefon beázik attól, hogy rálehelsz... Nyilván nyűg az egész procedúra, de nem kötelező semmit sem megvenni.
-
válasz
Jorgi Kormi
#56580
üzenetére
Nem de most komolyan. Az egy dolog, hogy valamilyen funkció gyárilag hiányzik egy tv-ből. Attól még el tudja dönteni a vásárló, hogy veszi vagy nem veszi. De a panel hiba az olyan, mintha vennék egy luxusautót 30 millióért és aztán meg állandóan márkaszervizben kellene cserélgetni a motort, mert valami baja van. Addig, míg nem találnak működőképes, nagyjából megfelelő erőforrást. Ez még akkor is gáz, ha jön egy sofőr és minden alkalommal elviszi a szervizbe. Ez szánalmas.
Közben meg azzal dícsérném a márkát és típust, hogy milyen f@sza a szerviz háttere, mert rendesek és azonnal jönnek elviszik, meg vissza is hozzák. Csak én érzem, hogy ez egy csöppet gáz?
-
válasz
Jorgi Kormi
#56577
üzenetére
Melyikbe, a mélyvízbe?
-
Pityu89
senior tag
Sziasztok!
Van egy 55EG9A7V tévém. Nem mai darab, de egyelőre nincs tervben a cseréje. Utóbbi pár hétben rettentően belassult. Harmony távirányítón lehet leginkább észrevenni, hogy nem kapcsol egyik bemenetekről a másikra, vagy a 49 csatornát lenyomva csak 9 lesz, mert a 4et még nem érzékeli. Saját távirányítóval is hasonló a helyzet. Youtube és Netflix appok is percekig pörögnek, mire elindulnak. A lejátszással nincs baj. Más program nincs telepítve, külső médialejátszót használok.
Csinálnék egy rendszer visszaállítást. Le lehet menteni valahogyan a beállításokat, vagy fényképezzem le és manuálisan tudom beállítani újra? Csatorna listára van programom.
Létezik erre újabb szoftver vagy maradt a webos3.5? -
arn
félisten
van amin lehet javitani, es van, amit jarathatsz az idok vegezeteig.
-
Bírom, mikor valaki védelmébe veszi az LG-t és a szokásos további védelmi userek elkezdenek bólogatni rá. Egyesek olyanok, mint a jó ügyvédek. Mindent el tudnak adni, csak szöveg kell hozzá, meg olyan aki bekajálja. No meg legalább 30% igazságtartalma azért legyen...


Bocsánat az Eagle-i hozzászólásért, de a háttérben olvasva a fórumot nekem ez jött le mostanában.
Szerk.: Még annyit hozzátennék, hogy mostanában durván megszaporodtak a kritikán aluli panelnek nevezett hulladékok, amiket ehhez képest azért drágán tud megvenni az ember. Az oled még mindig a luxus kategória és mint ilyen szánalmas panelekkel jelennek meg készülékek. Ilyen árakon meg a szó szoros értelmében problémás, hogy paneleket kell cserélgettetni. Akár többször is. Nevetséges és elfogadhatatlan.

-
xedamen
senior tag
30% OLED fény, ugyanúgy ahogy a régit is fotóztam...
Élőben amúgy semmi nem látszik az új panelen, telefon szépen kihozza a láthatatlan "hibákat".
@Galahu #56566Igen, igazad van, én is direkt ezzel kezdtem, hogy 1 órát ment eddig, de az előző 30-40 óra után nem volt ennyire homogen, 4-5 pixelfrissítéssel... Ott a YouTube app hátterében élesen lehetett látni a függőleges csíkokat, itt tökéletes.
A régi panel 15%-ig csíkos volt, ez 5%-on vajsima élőben. -
GalaHU
addikt
válasz
xedamen
#56560
üzenetére
Tényleg nem akarok nagyon belevau, vannak itt nálam sokkal nagyobb szakértők, de minden OLED panelt járatni kell! Teljesen feleslegesen kap bárki a szívhez, hogy a dobozból kivéve -horribile dictu- csíkos a kép.
Tessék egy jóféle fullképernyős 4k-s anyaggal megküldeni közepes OLED-fénnyel vagy 10-20 órát, közben fusson párszor a frissítő, aztán az esetek 99%-ában már meg is oldódott a dolog. Itthon két C9 is ketyeg, az egyiken volt némi felhősödés de a "bejáratás" után csodák-csodája, nyoma sem maradt... Baráti körben CX szintén így "javult meg"...
A többi piedesztádra emelt gyártó simán lehet hogy csak a gyárban végzi el ezt a járatást, és hangol hozzá pár beállítást és máris mennybe mennek, holott a panel maga ugyanott készül...

Nem kell ezt a problémát túllihegni, első nap temetni a dolgot, használjátok ki a 15 napot az elállásra, ha végképp' vacakot dobott volna a gép...
-
xedamen
senior tag
Egész jó az új panel
Még csak 1 órát ment kb, úgyhogy nézzétek el neki az apróbb hibákat. Képeken sokkal durvább az 1%, mint élőben, fényévekkel jobb, mint az előző, ezzel már boldog leszek szerintem ha beáll. Szabad szemmel itt egyáltalán nem látni a függőleges csíkokat, ami az előző 4-5 nap intenzív használat + napi pixelfrissítés után is kivehető volt. -
Müszi
senior tag
Én január 13.-án rendeltem online egy CX55-öst MM-től amit két nap múlva 15.-én ki is szállítottak. Leginkább az volt a meglepő, hogy pár nappal előtte jött ki a gyárból. Egyébként teljesen rendben van a kijelző panel. Én semmilyen sávosodást vagy tintinget nem látok rajta szerencsére bár mint írtam ez 55"-os.
Ahogyan itt olvasom leginkább a 65"-osokat érinti az ilyen panelhiba. Mivel LG-ből jóval többet adnak el mint a többi márkából összesen így nyilvánvaló számomra, hogy azok vannak itt beírogatva leginkább. Akinek nincs hasonló problémája az meg nagy valószínűséggel nem is fog róla itt értekezni hanem megelégedéssel használja.
Persze maximálisan megértem az elkeseredettségét annak aki egy rakás pénzért ilyen ocsmányságot kapott. Kevés vigasz ugyan de legalább az LG nagyon rugalmasan és korrekten kezeli az Oled panaszokat.
-
MrBazsi
senior tag
Így már azert jobb bár oledtől szerintem siralmas így is. Azért ennyi pénzert ez tényleg kiabrándító. Amikor megvettem. B8at 2019ben akkor itt a fórumot figyelve alig alig volt panelhiba, mostmeg szinte csak ilysneket látok...Ha visszamész az lcdre az mindenképp visszalépés lessz, én a helyedben ragaszkodnék egy panelcseréhez hátha jó panelt kapsz. Bár szomorú h ennyire panellottó van már az olednél is. Tavaly októberben sokat agyaltam azon h megerné e az X széria a plusssz 180-200k plusszt. Egyre inkább úgy érzem h nem. Mintha felhígult volna a minőség. Nekem tényleg homogén a mostani panel is, bár nálam nincs enegriatakarékos mód, nem is lessz, de attól független h ki hogy hasznalja akkor is illene normálisnak lennie, mégiscsak prémimum oled....
-
MrBazsi
senior tag
Tisztára úgy néz ki mint egy rossz lcd. Nekem a B8on sem volt semmi ilyesmi, a B9 meg még homogénebb mint a B8volt. Úgy latszik nem volt olyan rossz vetel, de ha az enyém ilyen lenne, en biztos cseréltném, nem tudom neked mi a terved vele, normál tartalomnál mi látszik ebből?
-
arn
félisten
akinek csikos a kijelzoje, azert irhatna, hogy mikori gyartas - kb be lehetne loni a panel korat es a sorozatot, amit kerulni kell. en multheten kaptam meg, meglepodtem, hogy 2021.02 gyartas
eleg hamar ideert.
lg 65cx9la (nemet modell) 2021.02 gyartas, made in poland.
1%, es 5%, eco beallitas, energiatakarekos mod bekapcsolva, es az ai modok is (sotetben auto visszaveszi a fenyerot). ha az energiatakarekos mod ki van kapcsolva, akkor persze jobb az eredmeny, mert akkor felnyomja az oledet.
-
Hrsz
újonc
A sok panasz miatt kíváncsi voltam, a majd 1 éves c9emre. Nyomtam 1 tesztet, amit eddig és ezután se fogok... Minősítés: Pöpec
-
piszam
csendes tag
válasz
CptAdamica
#56517
üzenetére
Köszi
-
válasz
F-ECT$
#56535
üzenetére
Ellenőrizze 4 óránként ,ha már az van neki beállítva

Ennyira buta a TV ,hogy nem veszi észre ,hogy játék fut rajta nem egy állókép ?! na ne ....Amúgy az is baromira zavar , hogy nincs olyan menüpont nálam ami kiírná ,hány órát használtam eddig a TVt.
Netes tesztekben meg azt látom ,hogy mindenki másnál ott van a Támogatás/ TV infornáció menüben egy ilyen pont , akkor nálam miért hiányzik ?
-
Az miért van ,hogy tök random kiírja az LG CX ,hogy 5perc múlva kikapcsol ,és le kell okézni ha nem akarom . Baromi zavaró játék közben . És ilyen 1-2 óránként mindíg előjön.
A menüben a maximnum 4órárta van állítva az automatikus kikapcsoás . -
Blageza
csendes tag
válasz
Pro Koryak
#56529
üzenetére
Igaz hogy válaszoltál. Viszont nem mondtál semmit....
Azé köszi..
-
Blageza
csendes tag
válasz
Pro Koryak
#56519
üzenetére
Mire alapozod ezt a véleményt, hogy a Hz980 gyengébb lett mint a GZ950?
Egyedül a mozgás megjelenést említik 1-2 tesztben. -
szgaborsz
tag
Elkélne egy kis segítség, a Philips65oled805 után melyik árban az a következő tévé, amelyiknek biztosan homogén a képe szürkénél? Széttúrtam a netet és erre jutottam: Panasonic VIERA TX-65HZ1500E
Létezik, hogy 1 milla alatt lutri a homogén panel?
-
Tyrone89
senior tag
válasz
piszam
#56516
üzenetére
Hello!
Árban nem rossz, sőt..DE..nem hinném hogy ez valami megbízható bolt lenne. Garancia címszó alatt azt írják, hogy 5 év garanciát vállalnak minden tv készülékükre, ami jól hangzik, de ez nem gyártói garancia, hanem bolti.(Gondolom mivel ők vállalják) Amivel az a baj, hogy mi van ha megveszed a tv-t aztán az üzlet rá egy hétre pl megszűnik? Persze ez így rögtön a legszélsőségesebb példa, de az ördög soha nem alszik. Én személy szerint nem javasolnám, hogy innen vásárolj..ekkora összegben pedig főleg nem.
-
piszam
csendes tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről boltról, ill. erről az árról?
https://www.mobilisland.hu/p/lg-oled65cx3la-uhd-oled-tv/
-
xedamen
senior tag
Megjött az új CX (72 órás csere - igaz, pont egy hétbe telt).
Futár hozta az újat, vitte a régit, egyelőre estig várnom kell, egyedül nem tudom kibontani
Nagyon izgulok milyen lesz 
-
snpetit
aktív tag
LG Display: csökken a 121 centis (48”) OLED TV-k ára
[link] -
arn
félisten
Csak nehogy ott is jojjenek a foltos panelok :)
-
kokobe
őstag
válasz
Impulsivex
#56488
üzenetére
Hali 55hz980 pont 400k! Legjobb panel olyan tekintetben , hogy nem tükröződijk a panel annyira mint a többieken egyik legjobb best buy oled filmezni,sorozatozni!
-
F-ECT$
titán
válasz
adamssss
#56501
üzenetére
Szerintem a jövőben se lesz túl sok haszna a HDMI 2.1-nek a jelenlegi konzolgenerációban. 120 fps 4k-ban nagyon kevés játék esetén realitás, a vrr meg 40, jobb esetben 30 fps-től fölfelé működik, tehát pont a 30 fps-re belőtt játékok esetén nem fog működni, ahol sokat jelentene. Ok, a 60 fps környéki játékoknál jól fog jönni, de azért csak emiatt én se cserélnék tv-t.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Futás, futópályák
- One mobilszolgáltatások
- Milyen egeret válasszak?
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- Yettel topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Autós topik
- Napelem
- További aktív témák...
- ÚJ Samsung OLED 4K 65S90F Vision AI Smart TV (2025) 55S90F 77S90F 83S90F 3év ÁRGARANCIA
- LG 83B4 - 83" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55" B1 OLED hibátlan!
- LG OLED 65G4 - 165cm, 4k - szépséghibás - ÁRON ALUL
- Philips 55OLED909/12 4K OLED+, Ambilight, 144Hz, B&W hang PRÉMIUM TV!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen
- HP 200W töltők (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm, 928429-002
- magyar billentyűzet - 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1024GB/1T Újszerű Kártyafüggetlen 1év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Vhiktor
