Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Ren Hoek #8687 üzenetére

    Igen, a Panasonic mindig 60/60, akár 60, akár 24 képkockát kap.

    Nem tudtam őket egymás mellé tenni, de határozott véleményem, hogy ugyan azt látni a Panasonic-on a beépített, és itthon az LG-n a javított verziós AviSynth megoldással (ami "forgatja" a Blanking ritmusát, hogy folyamatában se adódjon FF vagy BB, mindig csak FBFB...).

    Túlgondolkozod. Nem kell semmi fade/fake. Egyszerűen tévedtem legutóbb afelől, hogy kevés a 120Hz. De már látom, hogy csak a konkrét megvalósítás volt hibás (nem volt váltogatva a páros/páratlan sorrend -> amit szerintem a Panasonic is csinál, ahogy az új AviSynth script-em is...).

    Szerintem így meglepően jó az a 60/60 BFI (mármint így forgatva). Csak minimális a vibrálás. Aki nem hiper-érzékeny rá, vagy esetleg szándékosan olyan a hozzáállása, hogy minden áron csak rossznak akarja látni/beállítani a BFI-t (nem vesz tudomást az előnyéről, de direkt látni akarja a hibáit, és lovagolni a legkisebb hátrányán is, hogy "ugyan hogy nem teljesen tökéletes = komplett sz@r"), annak ez így teljesen jó lehet (főleg ha igény szerint ki/be kapcsolgatható).

    Ráadásul így nincs "foszforlag" se. Én abszolút megtűrtem már a Panasonic-ét, szerettem a Samsung-ét, a Pioneer PDP vezérlése pedig külön "művészet" a plazmák közt, de sohasem szeretném viszont látni még a Pio szintű/finomságú megoldást sem OLED-eken, mert semmi szükségét nem látom a sub-field meghajtást erőltetni a PWM ditherrel = "foszforlaggal" együtt, ha nincs rá szükség, márpedig most látom, hogy nincs. (Csak annyi volt a probléma, hogy a Sony is elszúrt valamit, és sokan mások is, akik eddig forrás oldalon szoftveresen próbálkoztak 120Hz-en BFI-t varázsolni, mert a neten a forgatás nélküli verzió kering csak --- ezért hittük páran, hogy nem elég a 120Hz-es 60/60).

Új hozzászólás Aktív témák