Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Sziasztok!

    Gondolkodom első kocsi váráslásán, egyelőre nagyon szemezek az AstraF típusokkal, amire gondoltam:
    - 400kFt körüli összegben (+- 100k, ha olyan) -> csak az autó, egyéb járulékos dolgok nélkül
    - úgy látom 94-2000 között vannak leginkább, futásteljesítményt meg ki tudja, de gondolom legalább 150, ami alapvetően nem zavar, ha műszakilag jó, karbantartott
    - leginkább 5 ajtós (ferdehát / kombi, ez utóbbi nekem szimpatikusabb - mennyire lehet ez necces használtan? Gondolnám, hogy nagy csomagtér, jobban is megpakolják)
    - extra nem nagyon kell (tán' egy szervó azért lehetne), de tudom, hogy ennyiért állapotot veszünk
    - motorból benzin, inkább a 8 szelepes, nem-ecotec lenne talán praktikusabb, teljesítmény passzolom, gondolom több - jobb, és ilyen kategóriában talán a kötelezőt / fogyasztást sem dobja meg igazán egy nagyobb
    - barátnőmmel használnánk + egy vizsla, javarészt hétvégi autónak (kirándulás, utazgatás, nagy vásárlás, stb. szerintem évi 5000km alatt / körül)
    - fogalmam sincs, mennyi időre vennénk, talán egy 5 év, de ez erős tipp, ha nem rohad le alattunk, és nem vet fel a pénz, akkor nem hiszem, hogy cserélnénk

    Szóval érdeklődnék, hogy mik a típushibák, mire kell figyelni vásárlásnál? Amennyire tudom, elég jól megvannak ezek a gépek, esetleg rozsdára hajlamosak, de van alkatrész bőven / olcsón. De javítsatok ki, ha tévednék. Persze szívesebben vennék olyat, amivel nem kell sokat matatni, lévén nem igazán értek hozzá, és ismerős sincs a témában...
    Mennyit kellhet vajon egy ilyen kategóriás kocsira (már olyanra, ami azért úgy rendben van) utólag rákölteni? Olaj, szűrők, vezérműszíj csere gondolom, talán fékek? Vagy más egyéb? Elég egy 100-ast rászámolni?
    Maga a vásárlás valószínűleg csak tavasszal lesz esedékes, de addig szeretnék minél több infót gyűjteni.
    Válaszokat köszönöm :K

    [ Szerkesztve ]

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák