-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Declare #52796 üzenetére
Köszönöm. Benzines kellene, városban mászkálósnak, ritkán járok hosszú távra, az is max 100 km. Évente kb 10k km-t megyek, most apám kocsiját használom, 1.4es benzines fiat stilo, 11 éves, 130k km, komolyabb gond még nem volt vele. Hosszú távra akarok kocsit venni nem pár évre, hogy ha lejár a gari eladom, ha nem tetszik eladom meg ilyenek. Legalább 10-15 évre akarok kocsit venni. Másik kinézett kocsi egy benzines 1.6-os új Ford Focus!
Your car, your life ;)
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #52800 üzenetére
Tied nem dupla ventis? Nalam a vectraban dupla venti van, es szinte "lehetetlen" felforralni a vizet, mert 4 koros a hutes, tobb kulonbozo szempont alapjan. Nagyon jol eltalaltak.
-
Declare
őstag
válasz Pardise #52801 üzenetére
Akkor gondolom az opelböl is az 1.4 szivo benzin az erdekes.
Hat ez egy jo kerdes. Az opel valamivel ujabb es szerintem picit komolyabb is, mint a ford focus. Ugyanakkor a ford is nagyon jo es az legalabb 1.6 os szivobenzin, ami azert jobbnak tünik, de nagy különbseg nem hiszem, hogy van a kettö között. Elöben meg kell nezni, amelyik jobban tetszik....illetve kiprobalni egy probakörre.
En azert azt a helyedben atgondolnam, hogy mindenkeppen akarsz e uj autot venni. Amiket nezegetsz, ezeknel a garancia nem elsöszamu szempont. Egy sima szivo 1.4/1.6 nem kenyes motor. Ha nem valami igazi barom volt az elsö tulaj, akkor 1-2 evesen, nahany 10 ezer km-el sem lehet semmi baja, cserebe nem buksz rajta egy oriasit, amint kitolod a szalonbol. Igaz, az opel astra K ugye meg nincs hasznaltan, illetve irtad, hogy 10-15 evre akarod venni, igy van racio egy uj astra K ban vagy focusban is...ettöl függetlenül azert esetleg nezz ra az 1-2 eves kinalatra is szerintem.
Ha mindenkeppen uj, akkor meg az 1.0 turbo ford motort nagyon dicsertek es allitolag az opel 1.0 ja is igen csak jo. Ha elejetöl kezdve nalad van, betartod azokat a dolgokat, amik fontosak egy turbos autonal, akkor azt is meg lehet nezni. Kedvezöbb fogyasztast es dinamikusabb kocsit kapnal.
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #52809 üzenetére
Az sima 4d karbon fólia.
zolikaDB: Riwax Rx20. Polír finiselő. Gyorsfénynek is hívják, debrecenben kétezer párszár forintért fújják fel. Tiszta autóra kell felfújni és eltörölni. Olyan mint a kemény wax csak tized annyi idő és persze nem tart fél évig csak kb 1 hónapig.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #52810 üzenetére
Jóvanna, azt hittem.
Tütü mindjárt itt van a szervízből. Hozatok műszert, megnézzük milyen állapotban van a csereakku, ami úgy lett letéve, hogy hibátlan. Biztos ami tuti ziher. Délután még szereztem egy akku tartó tálcát is, a sajátomban se előre se hátra nem mozdult a csavar.
Ha sikerül még elcsípni a héten a villamost, akkor berakatom a gyári trafót is csütörtökön.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
sitotomi
tag
Lámpa témához csatlakozva.
Már harmadjára polírozzák újra a fényszóróimat. Sajnos már belülről sárgul, mattul, és elég zavaró, hogy nem úgy látok, ahogy elvárnám. Próbáltam ezeket a ultramega120 és társai izzókat, nem rosszak, de nem is az amit várok. (pl. a xenon mazdánkban isten a lámpa ehhez képest )
Tehát elkezdtem agyalni, hogy vennék új lámpákat előre, viszont akkor már felötlött bennem, hogy kéne xenon inkább.
Na most, ha nem akarom, hogy megvágjanak műszakin, vagy csak az utcasarkon, akkor kell hozzá magasságállító szenzor, illetve lámpamosó pöckök, meg gondolom annak mindenféle vezetékei.
Jól gondolom, hogy ez a magasságállító szenzor a tengelyhez van valahova szerelve, és egy kell belőle, nem pedig kettő? Illetve a lököst azt megfúratnám a pöcköknek, nem szeretnék venni két lyuk miatt, szerintetek is lehetséges ez?
"Ennyi" az egész, vagy van amivel nem számoltam, és kellene még ehhez?
-
trassher
addikt
-
sitotomi
tag
válasz trassher #52817 üzenetére
Nézegettem árakat, szenzor kb. 2x30k (origi opel, cromax), lámpa 2x35k(valami utángyártott taiwani, vagy depo), azt nem tudom mennyi a sprickelő+vezeték, és azt hogy lehetne megvenni, valamint az izzók ára (xenon kb. 2x12k philipseket nézegetek), kb. ezzel kalkulálnék én is ill. a munkadíjjal. Reális a 200k, de azért fognék rajta ahol lehet.
Az a baj, nyilván a kocsit nem adnám már el annyiért, mint amennyire vigyázok rá, viszont én még vagy 7-8 évig bizony ezt fogom hajtani, mert építkezek nemsokára, nem lesz keret venni másik autót... és így még hajlandó is lennék rákölteni ezt a pénzt.
Csak nem tudom, van-e valami, amit kifelejtek a hivatalos útból...
szerk: jah és c vectra 2002
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sitotomi #52816 üzenetére
Nem egy nagy durr megcsinalni, pl egy omega eseteben ahol nincs alkatreszhiany. Vectranal ez azert problemas mert ritka, xenon fenyszorobol utangyartott egyaltalan nincs, omeganal van 20ert mar ujat kapsz. Szoval a dolog ugy nez ki kell egy ablakmosos tartaly ami fenyszoromosotartalykent is uzemel, (5 liter) ehhez kell egy fenyszoromoso motor. Kell ket fuvoka, ehhez cso ami elmegy a tartalyig. Kell ket szintezo (elso es hatso tengely), kell ket ballast, meg a fenyszoro maga. Nem a kivitelezessel van a baj hanem egyszeruen nem eri meg. Egyszerubb projektoros lampat venni, vagy csinalni. Hozzateszem a projektoros vetitett kepe szerintem jobb mint az eredeti evtizetedes opel xenone.
Szerk.
Most latom C vectra az auto, szerintem vegyel projektoros fenyszorot es szevasz. Nekem is ez lesz a kovetkezo muvelet a verdan (eleg hosszu a lista miket almodok meg)[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz sitotomi #52821 üzenetére
Yep, ottan a vetito lencse heh
A lenyege az hogy van egy nagyito lencse ami vetiti a fenyt. Elonye hogy nem szempont a foncsor allapota a lampa test csak egy tok amiben maga a lencse van. Viszont C vectranal van lehetoseg csak a muanyag bura cserelesere, ismerosomnek is igy csinaltuk nem poliroztatta, hanem leszedtuk a mar bemattult hulladek burat es kapott ujat. Gyogyoru szep fenye van mintha uj lennePenztarca fuggo, hogy mit szeretnel. Cserelheted csak a lampaburat, vagy vehetsz masik lampat, esetleg mar valami "tuningosabb" kinezetut. Eleg sok lehetoseg adott amelyik tetszik, vagy amelyik anyagilag belefer.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sitotomi #52823 üzenetére
Nem erdemes bontottat venni, kapsz ujonnan, azt be kell rakni. Fontos hogy mikor felrakjatok az uj burat, elotte szepen szigeteloanyaggal nyomjatok korbe es akkor egyaltalan nem fog se beparasodni, se beazni. Ismerosnek csinaltam az hibatlan. Kb 2300 huf egy tubus ilyen cucc (hasonlo mint a sziloplaszt de ez nem tud eloregedni, nem repedezik es direkt autohoz van).
-
Bitpalace
senior tag
Hello!
Tudom kicsit off a dolog, de nem tudna valaki egy jó fényezőt ajánlani? Pár idomot kéne lefújni, de csak olyan fényezőt találok, aki idomonként kér 15e huffot vagy nem fest szépen (narancsbőrös....stb)
A válaszokat előre is köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
-
-
beg
veterán
Na beköltözött a futóműbe a lódobogás. De valami extrém durván, a kormányon is érződik, ráz főleg motorféknél és lehúzott ablakon fülelve fémes hang is társult hozzá. Mintha kalapáccsal ütnék alulról az alvázat, ütemesen. Egy hosszabb útról visszatérve jött elő, az utolsó 5 km-en nem mertem 60-nál többet jönni vele. Megállva és üresen pörgetve a motort nincs hang, tehát nem onnan jön. Üresbe kilökve, gurulva is van hang, remélem nem váltó, egyértelműen futóműhöz kötném.
Tippek? Féltengely? Egyik pillanatról a másikra? Kerekek rendesen rajta, nem lazultak le a csavarok. Teljes sötétben csillag garázsban ma ennyire tellett, de kíváncsi vagyok kinek milyen ötlete van.
Kerékcsapágy széthullhat ennyire?
A féltengelynek vagy a csapágynak nem kellett volna mindezek előtt morognia?Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #52832 üzenetére
Pumpás folyadék. Ugye nem tart fél évig mint egy jobb gépi wax de 1 hónapot kibír. Aki otthon mossa magának az autót annak pl praktikus mert hamar megvan és szerintem a képeken is látszik hogy a végeredmény nagyon jó.
sitotomi: Tavaly beszéltem vele végül elvetettem az ötletet mert g astra projektoros lámpával nem menne át műszakin, én meg nem dugdosok senkinek pénzt a zsebébe.
beg: Sima, egyenes úton is hangos? Féltengelyen kívül másra nem tudok gondolni ha rázza a kormányt.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz trassher #52836 üzenetére
Nem kicsit hangos jó minőségű úton. És ráz, rezonál, vibrál, plusz kalapálnak alulról, plusz a fémes hang.
Örülök ha féltengely, mert az legalább drága.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
Igen, ez kimaradt. Jobbosban erősödik, balosban nem annyira durva, de hallatszik. Egyenesben meg konstans.
Azért fura, mert trabantban, ladában volt féltengely de az nem így 20 perc leforgása alatt és előtte pár száz km-el finom ráutaló magatartásuk volt.Ja, és gázadásra halkul, motorféknél meg szét akar esni, fékezésre megint halkul, tehát nem terhelt állapotában egyenes úton a leghangosabb motorféken.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz sitotomi #52838 üzenetére
Azzal nem lehet gond szerintem.
beg: Egyik percről a másikra tényleg nem lenne szabad ilyet produkálnia. Meg az is érdekes hogy mindkét oldalon.
Lauda: Féltengely csuklónak kitekert kormánynál lenne hangja. Suzukinál legalábbis egyenesben semmi hangja nem volt az tuti pedig elfogyasztottam 3 garnitúrát.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #52817 üzenetére
Átnyálaztam őket délelőtt - kettőnek vagyok csak tagja - de sehol semmi. Cserébe ma este visszakaptam a tütüt. A csereakku sajna le van merülve, kemény 11V tombol benne. Úgyhogy holnap töltőre kerül aztán egy nap állás és újra bemérjük.
Addig is az újabb diagnózis alapján szükségeltetik: a stab. pálcák cseréje, belső keringetésért felelős doboz(?) - csappantyúnál repedt el, és mégegy elem a szélvédő tövében rögtön, aminek a nevét nem tudom. Mint kiderült a műhelyben ahova vittem végeznek nagy takarítást is. Gépre rá és kipucolja a csúcsokat meg mindent is. 20K ellenében. Annyit simán megér szerintem, meg rá is fér majd.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #52813 üzenetére
Már linkeltem múltkor [link]
opel, 1940, 3600ccm, 75 ló.....Neked most mi is van? 2.0+turbó+110 ló? atyavilág, széthullik, mit fog az bírni?
A ford 1.0 motorjáról nagyon jókat írnak, hosszú távú tapasztalatok alapján. Haveromnak is van, semmi baja és szvsz sokkal dinamikusabb, mint egy szívó 1.4. Szerintem az opelja is lehet jó most már.
Én csak a véleményemet írtam le, én sem ismerem ezeket az 1.0 turbókat, de ha magamnak venném újként, akkor tuti belerágnám magam és hajlanék a turbósra.
Persze ha valaki óriási biztonsági játékos és csak az számít, akkor 1.4 szívót kell venni....
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #52848 üzenetére
Nekem inkább a köbcentivel van bajom. 3600 ccm-ben van anyag az birja a terhelést.
Én 2000 ccm alatt nem vennék autót, pont ezért, még talán 1.8.
1.0 motor meddig bírja? Benyomod a klímát befékez az autó ? Jó hogy nem már 500 ccm-s motort raknak bele. Biztos van piaca, meg haszna, de én ehhez korlátolt vagyok. Én nagy köbcentis, és nehéz autóban érzem jól magam aminek van súlya, tudom hogy van benne anyag, -
beg
veterán
Igen, fokozatok szépen kapcsolhatóak. Remélem féltengely. Mindenesetre elosontam a legközelebbi szervizbe, a szaki pár méter után ugyanezekre tippelt: váltó, difi, féltengely. Várom a fejleményeket, ha váltó, akkor bontott jó állapotú G szedán eladó
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest