-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Markizmark #34832 üzenetére
Probléma a szavatossággal az, hogy vevőnek kell bebizonyítani azt, hogy a hiba már benne volt az autóban eladáskor.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Markizmark #34836 üzenetére
Nem olyan egyszerű dolog ez azért... És így is úgy is a vevő futhat a pénze után, ha valami gebasz van.
Sok bosszúságot spórolhat meg az ember magának a vásárlás előtt körültekintően jár el.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #34836 üzenetére
Ha már ismét téma lett az adásvétel,előkaptam néhány korábbi adásvételi szerződésem.Minden esetben vevő voltam.
1- A vevő a gépjárművet gondosan átvizsgálta,megtekintette,kipróbált állapotban vette meg.
Használt gépjárműről lévén szó,az Eladó garanciát,és szavatosságot nem vállal.2- Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról,(esetleges)sérüléseiről részletesen tájékoztatta,aki ezt tudomásul vette.
Az eladó kijelenti,hogy a gépkocsi per,és tehermentes,valamint annak tulajdonjogával szabadon rendelkezik.Továbbá kijelenti,hogy a gépkocsi jövőben előforduló hibáiért szavatosságot NEM VÁLLAL.Az adásvételi szerződés alján pedig ott az eladó, vevő, és 2 tanú sk.aláírása.
Amúgy ez,vagy ehhez hasonló szöveg minden adásvételiben benne van. (formanyomtatvány)
Ezek után csak vesztes lehetsz. (szerintem)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #34847 üzenetére
Az eladót ez már nem szokta érdekelni. El kell szigetelni, természetesen, de előtte nem árt kimérni, a tisztánlátás végett.
-
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #34852 üzenetére
Így vettem. Kell amúgy, mert csak rövid utakat megy mindennap. Tudtad, hogy beindulás után még 4 percig mennek az izzítógyertyák?
-
-
hermandani
tag
válasz Markizmark #34844 üzenetére
Találtam neten autórádió antenna csatlakozó fejet.
Ez pl. jó lenne?: Katt ide
Vagy szabványosak ezek a fejek amik a rádióba mennek?De nem találok olyat, hogy ez a fejet hogyan lehet a levágott szál végére rögzíteni? Vagy hogyan megy ez rá?
Ha rátettem a csatlakozó véget akkor rádióba bedug és (elvileg) már van is rádióadás?
[ Szerkesztve ]
-
hermandani
tag
válasz Markizmark #34857 üzenetére
Köszi a képeket és a leírást is, már érhetőbb
Viszont ma nézegettem az antennát is hátul.
Egy része ki volt húzva, ki akartam volna teljesen húzni, de a kezembe maradt az egész
Össze is van teljesen rohadva (amit sejtettem is kicsit) de szerintem a nagyobb baj, hogy teljesen kijön a foglalatából.A rádióból jövő kábel, végig az autón, belemegy hátul az antenna végébe?
Mert ha igen, akkor valahogyan össze kell szerkesztenem az antenna véget a rádiókábellel.
Erre tudtok valami megoldást? -
Remekelek28
őstag
válasz Markizmark #34872 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Az a baj,hogy álló helyzetbe,itthon parkolva tünt el belőle 7 deci viz percek alatt.
Most nem akarok már újabb x mennyiséget beletölteni,mert ha rossz helyre folyik,akkor ne tetézzem a bajt.
Ma szerelő is látta,de igy kivülről szivárgást nem látott. Komolyabban meg nem foglalkozott vele,mert tele van munkával.
Még annyit hallottam,hogy az olajat kell megnézni,hogy milyen szinű,de nem ugrik be,hogy ha tejeskávé,vagy ha fekete kávé szinű,akkor van e a gond Én megnéztem,elég feketés,de láthatóan nem magas az olajszint.
Hengerfejet kizárnám,mivel mindig le volt cserélve az olaj. gyári szervizbe 10 ezrenként.illetve 15 ezrenként.
Bizom benne,hogy nem a motorhoz megy a viz.
holnap amúgy megy szakihoz,ha elvállalják,de már mindenki a januárt rebesgetiMikulásbá:ezt a gumicsövet hol találom?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #34899 üzenetére
Nekem is ez volt az elsö gondolatom. Pont ez a lutri a hasznaltautoban, hogy akar mikor elöjöhet barmi.
Nekem ugye tovabbra is ez a turbo tultöltesi hiba, ami lehet csak valami pucolas, lehet kisebb javitas. Most utanakerdeztem, akar ilyen 30-50k huf bol meg lehet uszni. Siman el tudom kepzelni, hogy az elado nem tudott rola es nekem jött elö elöször.
bajaki Nagyon sajnalatos Remelem azert valami kedvezö aru javitas es utana sok sok gondtalan km lesz a vege!!!
-
yoleeka
tag
válasz Markizmark #34921 üzenetére
Ha nincs füst, csak kormos hátul a kipufogó szépen körben, akkor tuti megeszi, aminek 90%-ban a rossz kompresszió az oka. Ez pedig Opelnél a legtöbb esetben dugattyúgyűrű kopás, és a maradék 10% szelepszár szimering. Ha már hengerfej lejön, sztem onnét csak egy ugrás a gyűrűzés. aki szerelőhöz viszi, annak nem mindegy hányszor szedik szét+rakják össze. Munkadíj, meg minden miegymás. Egyszer szét, csinálják meg rendesen (gyűrű, szelepszár szimmering csere, vezérlés csere) aztán mehet össze, és nincs vele gond vagy 200k kilométerig... Persze, fontos, hogy legyen rá elég zseton!
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35070 üzenetére
Lehet, hogy hülyeség, de ezek a modern dízelek tele vannak pakolva mindenféle szűrő motor előtt, motor után, kipufogó, egr, stb.... Na most a sok jóember sufni tuning gyanánt ezeket kicseszi a kukába, mert valóban csak hasztalanul lefogja a motort, na és ilyenkor a jó öreg jól ismert dízel (olaj be -> valami csoda módján jár a motor és ég valami kicsit -> olaj ki 1:1 -ben ) működés történik. Szóval magában a fekete füst a motorra nézve nem biztos, hogy bajt jelent, nem?
-
Markizmark
addikt
-
senior tag
válasz Markizmark #35122 üzenetére
Amekkorát zuhant mostanság a forint csoda, hogy csak 3 forinttal emelik a benzin árát...
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #35122 üzenetére
Egekbe ment fel a dollár árfolyama. Nem meglepő sajnos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gzbotii
veterán
válasz Markizmark #35129 üzenetére
ABS rulz
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
McDoug6lak
tag
válasz Markizmark #35129 üzenetére
Muhaha
Titkon azért remélem, hogy ez csak poén...Annak viszont nagyon jó
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #35126 üzenetére
2.0 benzines gép nem feltétlenül kell zabagépnek lennie. Mondjuk mint írták is az automata váltó miatt már lazán megnőhet az étvágya.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #35233 üzenetére
Hála az Égnek nekem az olajat egyáltalán nem eszi. Most feltöltöttem és megcsiszolt sarukkal visszaraktam az aksit. Most úgy indul az autó mint a kis angyal. Ma szépen le is lett mosva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nordik
őstag
válasz Markizmark #35271 üzenetére
Mit tegyen az akinek láncos motorja van? Ugye ott nem egészséges a sebességbe való hagyás, mert még jobban nyúlik a lánc.
-
Nordik
őstag
válasz Markizmark #35280 üzenetére
Ha egy picit lejtősebb parkolóba állsz meg, akkor szerintem folyamatosan feszül.
-
Nordik
őstag
válasz Markizmark #35282 üzenetére
Hát ez az, ha megakarom óvni, akkor inkább kézifékkel parkolok. Persze télen lehet kivételt tenni. Szerintem jobb annak a láncnak ha nem kap folyamatos terhelést. Talán tovább kihúzza.
-
Faterkam
addikt
válasz Markizmark #35320 üzenetére
Na nálam is a 11L városi étvágy után ~400Km vidék, és kevés város után 6,8.-cat mutat a kijelző! Jó lenne ez a 1,6 aut., ha nem városba menne napi 10-20km.-ket :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35344 üzenetére
Ez új, köszönöm Kicsit azért eltúloztad, 1500 alá én sem engedem, érzésre nekem onnantól kezd el lenni valamiféle nyomaték tehát az alá kizárt még ha 0 lenne a fogyasztása sem. Egyébként akkor megfogadom és mostantól 3000 lesz a felsőhatár hidegen.
(Ha már meleg / nyáron) városban totyogásról annyit, hogy minden egyes úton, minden nap van azért 1-2 szakasz amikor megtépem kicsikét, mert már olvastam hogy beszéltetek erről az öntisztulásról (meg amúgy is tetszik ), de 90% -ban nem tudom, hogy hogy lehetne feljebb pörgetni városban, 50-60 -nál olyan 2500 -nál feljebb Max ha 3 -asban megyek.AMD Power lehet, hogy hülyeség és akkor javítsatok ki, de én még mindig úgy gondolom, hogy azért én "kiégetem" néha. Emlékszem még réges rég faterral valami ősrégi 2 -es diesel teljesen rotty renault vizsga előtt egyesben üvegesre kellett húzni néha kicsit És ez is lehet, hogy alaptalan feltételezés/meszokás kérdése de amikor elkeztem én (is) használni a családi F Astrát (1.6 lépcsőshát) és hát sokkal "keményebben" megyek mint szüleim, ott én kifejezettem éreztem egy kis javulást amikor pár hét-hónap után megnyüstöltem. De az nem ecotec, még a 8szelepes kis öreg
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
-
Kickass
őstag
válasz Markizmark #35394 üzenetére
Egy dízelnek sem szabad füstölnie.
A füst az elégtelen égés miatt keletkezik, tehát ha valami konstans füstöl akkor ott valami nincs rendben. Egy sima adagolós dízelnél padlós gyorsításnál max egy pamacsot dobhat. Közös befecsisnél is, legalábbis a Merci CDI se okádja. -
haddent
addikt
válasz Markizmark #35394 üzenetére
Nem vagyok szakértő, nem leszólni akartam a dízeleket alaptalanul, de az tény, hogy van olyan (mondhatnám úgyis, hogy sajnos a legtöbb) ami engem baromira zavar. Nem annyira, mint az éjjel kettőkor kerékcsikorgatós tuningsuttyókis sztrítrészerek (próbálj meg Bp. külkerület főút nagy kanyar mellett lakni ), de saját használatra nem szeretnék olyat.
Aztán lehet, hogy ez a nagy dízel mizéria azért jön elő, mert sokan megveszik a "kisköbcentis" turbodízeleket amik nem esznek sokat, felcsippelik "mehát úgyis csak így fog annyit enni mint az előző" aztán nyomják neki. Hány ilyen passatos meg focusos kombit látok naponta.. Hát így nem csoda, hogy szétszakad mindene.Declare hát igen. ettől függetlenül azért morcisan elfogadnám a pacikat amivel az 1.6 benzin -> 1.9 turbodízel váltás járna én is
KillHates sok a hazugság, és mindig úgy keverik azt a bizonyos szart, hogy jót tegyen a marketingnek
-
7Sony7
addikt
-
nagyúr
válasz Markizmark #35552 üzenetére
nekem 2000-es civiccel es 2002-es 1.0 swifttel is mukodik
-
Mikuland
tag
válasz Markizmark #35556 üzenetére
Az enyémmel se kommunikál.
Az öcsém 2000-esévjáratú G Coupe-val meg simán megy.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
INMOTEP
őstag
válasz Markizmark #35556 üzenetére
Remek akkor viszem vissza a boltba ,szerencsére boltból vásároltam
-
davee_92
csendes tag
válasz Markizmark #35552 üzenetére
az opelek 2002-2003
Valójában az Opel '97-ben váltott OBD-ről OBD2-re, ekkor változott a csatlakozó 10pinről 16pinesre.
De az ELM327-es kütyü csak többnyire 2003-tól működik megfelelően és stabilan az Opelekben.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #35581 üzenetére
ennek milyen értelme is lenne????
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #35583 üzenetére
hú bazz, idióta amcsi......
-
Ablakos
őstag
válasz Markizmark #35607 üzenetére
Vagyis nem sokáig akarod már hajtani azt az autót.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35607 üzenetére
Azert a 6000 rpm az talan tulzas, de elvileg egy sima szivo benzinnek semmi baja nem lehet, ha szerkezetelig rendben van magas fordulattol. Söt neha kifejezetten jot is tesz neki.
Tartos 4-4500-5000 fordulattol nem lehet semmi baja. Mondjuk azert en furcsallom, hogy 4 szemellyel 130-140 et megy padlogazzal. En vw poloval erdi emelkedön egyedül ugyan, de 140 el siman fel szoktam menni, nem is padlogazon....mondjuk a kis szivo benzinek a sulytöbbletre nagyon erzekenyek....az opeled nehezebb is mint a polo, plussz 3 szemely....vegülis realis
(#35608) Ablakos : Miert is? Mert autopalyan megy 130 al?
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #35607 üzenetére
Te magad írtad le a lényeget - egyszerűen nem bír annyit pörögni, mert nem bírja.
Vagyis nyomhatod neki, nem tudod szétpörgetni, a 60 LE annyira kevés a pörgetéshez.
Máshogy fogalmazva, üresben lehet hogy felpörög 6000-ig, de terhelve képtelen felmenni odáig - te írtad, padlógázon pörgött 4000-et.
Akkor hogy akarod 4000 fölé vinni, milyen gázon?Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35611 üzenetére
Nem ertem ezt a hatar, nem hatar kerdest Nyugodtan meg lehet hajtani padlogazon is autopalyan, ha mesz vele huzamosabban 4000-4500 at az segit kitisztulni.
De ha a leszabalyzast akarod probalgatni hasznalj kisebb sebesseget 4. ben biztos mehetsz 5000es fordulattal is huzamosabban, de en ennek nem latom ertelmet....raadasul, az ha tepve van a motor es sokszor rövid idöre hatarig pörgetve, az biztosan nem jo....vagy gyakorolj üresben a kerteben
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #29786 üzenetére
Ennek mi lett a megoldása? Mert ma takarítás közben néztem a szőnyeget és az is kicsit vizes volt...
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #35615 üzenetére
Köszi!
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #35614 üzenetére
A tisztulas szempontjabol csak a fordulat szamit. A dpf regeneracional a dizeleknel van olyan modi, hogy üresben az elektronika fenn tartja a fordulatot 4000 en es pörgeti 5-10-15 percig (vagy valami hasonlo fordulat/idö ezt nem tudom pontosan).
Viszont ha 140 ekkel autozol az 1.4 essel arra keszülj, hogy az ugy emeszti a benzint, mint egy opc
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35614 üzenetére
Én már próbáltam 2-esben 6500 -ig ijesztő amikor konkrétan úgy leszabályoz, hogy megállsz 70-80-90 -ről (nem volt időm nézni mennyit ment) Nekem 6500 -nál van a piros, 4000 -nél van a max nyomaték, 4000 -et tartósan lazán bírnia kell csak hát akkor nagyon éhes lenne mindig. 5000-5500 szerintem még okés de itt már kezd esni a húzás, max addig felpörgetni amíg berakod a következőbe, szerintem
-
HWSW
tag
válasz Markizmark #35611 üzenetére
A motor bírni fogja, csak azok a csúnya, vén csapágyak egy idő után elkezdenek hangosan morogni a pörgetés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #35615 üzenetére
Sose tudtam, hogy az a kis pöcs mi a fene. Ezek szerint ott lefolyik valami viz?
Jé! Egy Opel dízel! Te 10 perc alatt cserélsz termosztátot, él 1 óra+2 l víz. ( isuzu)
-
-
HWSW
tag
válasz Markizmark #35623 üzenetére
Ha meg van pakolva, meg nem gyári ET-s felnit használsz akkor akár arra is. De pl. nekem a szíjfeszítőm (hosszbordás) adta meg magát. De még van ott generátorcsapágy, szervoszivattyú csapágya.
[ Szerkesztve ]
-
HWSW
tag
válasz Markizmark #35627 üzenetére
Én csak azt írtam, ami nálam beszart egy hosszabb pörgetés után. Igaz, ezzel az autóval már én körbeautóztam a Földet min. 8x, 2009-ben vettem 200e km-el, holott 2005-ben már 250e volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #35625 üzenetére
Jaaa! Értem! A 35621es ről mit gondolsz? Én nem érzem még a sárgát sem, nemhogy a pirosat!
-
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #35630 üzenetére
Nekem is úgy tűnik, hogy csak előbb bemegy a szelepfedélbe, csak azt nem tudom, hogy minek?!
-
-
zsolthee
senior tag
válasz Markizmark #35630 üzenetére
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #35632 üzenetére
Sztem a jobbos a fő tartály. A bal csak valami finomszűrő utána.
Amúgy hol az Öreg? Majd ő megmondja.-
-
7Sony7
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen