-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok!
Mostanában észrevettem, mikor kis sebességgel gurulok és 1 be akarom visszatenni a váltót, az néha nehezen megy. Érdemes lehet olajat cserélni benne?
Ha igen akkor milyen olaj való bele és hol kell leengedni / betölteni? Van benne szűrő amit cserélni kell ilyenkor? (A4 B8 2.0TDI CJCA) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149593 üzenetére
Volt benne forgács is, ha ránagyítasz, látszanak a fényes pontok.
[ Szerkesztve ]
-
Killer01
őstag
Hát a f@.om, 10 perce kigyulladt a műszerfalon:
CFHC motorkód, abszolut semmi nem észrevehető az autón se állva se menet közben, mire készüljek? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149588 üzenetére
Maga a tank belül fehér, de az alján volt egy leülepedett por réteg, maga a gázolaj meg sárga.
3x ki lett mosva gázolajjal, a mosások között kitörölve. Hófehér a belseje. Utána nem készült kép, mert nyakig voltam gázolajos.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Anubis_9 #149581 üzenetére
502 00 vagy 504 00, utóbbi megfelel a rugalmas szervizintervallumnak is. Sokat törpöltem a kérdésen; arra jutottam, hogy mégis inkább 504-et teszek bele 15 ezerre is; ebből 5W-30 kell.
502-ből létezik 0W40, 5W40, stb.@ACAB95: esetleg gázolaj van benne, ha sok volt a város. Autópályán elpárolog, a benzin tuti.
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
válasz #89874944 #149582 üzenetére
Dízel! Csak az a fura, hogy még az olajteknőt is levetettem, hogy kitakarítsák a rendszert meg mindent és 5L olajat is vittem, hogy azt rakják bele. Az olajból pontosan 4L hiányzik, és annyi is megy bele. De ebben nem annyi van, hanem túl van töltve 1cm-el. wtf?
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Anubis_9
őstag
válasz focvis #149574 üzenetére
Oksa! Azt tudom, hogy VW 502 00 kell a kézikönyv szerint állandó szervizintervallum esetén, de azon belül milyen az ajánlott, ha Castrol Edge-ben gondolkozon? 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40? Bárdi Autónál a 0W-30-ast ajánlották. Köszi!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
ACAB95
tag
Üdv
Pár hete voltam olaj és szűrő cserén, ma vettem észre hogy a pálca max jelzés felett 1cm -vel van az olaj szint. Mit a teendő ilyen esetben?"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Szerintetek is ajánlott a 4 éves garancia leteltével váltotó szervizintervallumról állandóra váltani olajcsere tekintetében? Azért az a biztos, ha évente új olaj van benne, nem pedig két évente, szerintem. Mik a tapasztalatok? Az autó: Octavia III 5E 1.4TSI. Köszi!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #149565 üzenetére
150-nél volt cserélve benne szűrő még novemberben. Nem én csináltam hanem márkaszerviz.
A belenézéshez elég letekerni azt pár csavart a tetején? Nem kell utána légteleníteni vagy valami? Mert ha ennyi elég akkor azt megtudom otthon is csinálniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #149562 üzenetére
Nem, vagyis de, de nem. Hogy pontos legyek a mumpát kétszer is átdolgozták, mert alultervezettnek ítélték a tapasztalatok alapján, utóljára 2011-ben, ha ez utáni a paszuly, akkor a legújabb kiadása van neked, mint nekem.
Az első pumpák voltak az igazán born to die edition.
Kanadában amelyik már elment 40 000 kilométert, annak külön helye lett a vitrinben, ott annyira kénes a nafta, hogy az amúgy is gyenge pumpa hamarabb dögött.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molacika91 #149559 üzenetére
Szerintem a bontott tengely mindig rizikó, én biztos újat tennék a sajátomba, akár valami bevált utángyártottat, vagy a darkside developments oldalról. Ha már lúd, legyen kövér.
Tömítéseket cseréltesd.
[ Szerkesztve ]
-
molacika91
tag
válasz Mágus2 #149360 üzenetére
Köszönöm.
Ha már ott matatunk, akkor érdemes a PD elemeken a tömítést cserélni?
Szerinted is érdemes lehet bele bontott tengelyt tenni? Ismerős cserélt már párat, és ő mindig bontott gyárit keres. Kicsit félek attól, a gyári új viszont horror áron van, szóval valami utángyarott ami még szóba jöhet.
Érdekes egyébként, hogy mintha olajcsere után kezdtem volna hallani. 5W-40 VW505.1 ment bele most is, de gondolom itt jöhet ki az, hogy az előző tulaj 5W-30-at rakott bele végig. -
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Az egyik barátom éppen élő adatokat nézte menet közben VCDS-en, mikor hirtelen leállt autó (A4 B6 1.9PDTDI 131le). Utána próbálta újra indítani, de teljesen sötét maradt a műszerfal, klímakonzol is, egyedül a világítás és a ràdió ment. Akksi saru levétel oldotta meg végül a problémát.
Mi okozhatta ezt a problémát? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149550 üzenetére
Az injektorok nem, azok gyengébbek a siemenséknél. Azokat ha kicseréled, utána megint 5-6 évig biztosan kiszolgáll a kocsi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149543 üzenetére
Nálad a siemens befecskendezők fekszenek meg hamarabb, ott az a gyenge pont.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Anubis_9 #149544 üzenetére
Kellene hozzá lennie szervízfüzetnek, abban le van írva mi mikor következik!
Más: a cèges transporterben amit mindenki hajt, javarèszt pályán, most 1 èvesen egr-t cserèlnek benne, a szervíz az adblue hibára mèg most sem jött rá..... Megbízható ez az euro6-os 2 literes cr tdi.....
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #149545 üzenetére
288km CCWA.
Na nekem olyan surlodo hang nincs. Majd kene talalkozni osszehasonlitani a kettot
Engem azzal szivat, h tul jo a fulem es dolgozzak vmi zajosabb helyen. En meg azzal szivatom ot, hogy neki biztos azert szep a kocsi hangja, mert lehasznalt magyar autok kozott mozog
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #149540 üzenetére
Hát nem tudom, jó lenne kicsit többet tudni a motorodról, meg a kocsikról.
Km? motorkód?Nekem pl amióta kb csörög néha indításnál kb azóta azt figyeltem meg (de már lehet behaluzom), hogy menet közben enyhe folyamatos gázra ilyen fémes súrlódó hang jön a műszerfal mögül. Nagyon bután leírva mintha két vékony fémlapot dörzsölnél egymáshoz finoman.
Nem erőteljes hang, pl haveroméknak mutattam de ők ki se hallják amit én.
Szerelőm azt mondta "szerezz csajt, túl sok időd van a kocsira"
megszívta mert volt csajom akkor[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok!
2014-es Skoda Octaviám (5E) van 1.4TSI motorral (103kW). Hamarosan lejár a 4 éves garanciája. Eddig minden problémával, kötelező szervizzel a szakszervizbe vittem. Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet azt megtudni szervizkönyv hiányában (csak elektromos szervizfüzet van az autóhoz), hogy a jövőben milyen alkatrészeket/folyadékokat kell cserélni 1, vagy 2 évente, vagy bizonyos km megtétele után a kocsin? Ma voltam bent egy szakszervizben és azt mondták, nézzek utána szakirodalomban, mert ők ezt nem tudják megmondani. Hol lehet ezt megtudni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149541 üzenetére
Az 1.6TDI-ben nem ez a pumpa van, az nem szarik be ilyen könnyen.
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #149533 üzenetére
Az durva! Ès mikor már olyan szinten kopik, akkor már minden cserès! Ezt nem akarom megvárni, hogy összeszarja magát valaha ès csődbe b@ssza a családi kasszát! Ezèrt lesz cserèlve egy szívó benzinre, mert amire èn használom az előbb-utóbb szopacs lesz.
Ezèrt adtam el az előző közös nyomócsöves dízelemet is, bár ezt a skodát szeretem,csendes stabil cucc, viszonylag minősègi cuccokból összerakva! -
Reggie0
félisten
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #149534 üzenetére
Kb 2-3 éve csörög indításkor, nem romlik a helyzet és tök random.
Szerelőm minden egyes alkalommal mikor kérdezem, csak legyint hogy hagyjam már... már az idegeire megyek vele, azt mondta utoljára ha nagyon akarom akkor cseréljük ki a két felső feszítőt (ezek a hibásak).
A vicc hogy van gyári javított kiadása feszítőből, de az is ugyan olyan szar mint az előző.
Azzal is tök hamar vissza jön a csörgés , akár már 50ezer km nél...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #149534 üzenetére
Az adalékokkal vigyázni kell, mert ami jó a pumpának és a befecskendezőknek, az biztosan nem jó a DPF-nek. Minél jobban ken, annál több korom lesz belőle.
Doki16 Nem tudjuk a pontos okát. Valószínűleg rossz minőségű üzemanyag, vagy valamikor régebben félre takoltak, vagy valami kosz került a pumpába.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #149530 üzenetére
Mindent lehet, de nem éri meg. 500 euró egy új, ha mindent kicserélnek benne, csak a ház marad, akkor lehet spórolni valamit, de a ház is kopik belül, szóval jobb egy új.
diablo1984 Eldugult mind a 4. A gázolajszűrő ebben zárt, csak ha szétvágnám, de most erre nincs időm, majd ha kész lesz, akkor szétfűrészelem. Amint kiveszem a tankból a pumpát, lövök képet a tank belsejéről(talán holnap), hogy ott mennyi van. Egyenlőre kerítenem kell edényt mert majdnem tele van a tank és 70 literes.
Ha valamivel bele lehetne fotózni a RAIL csőbe, az lenne még érdekes látvány számotorkra. Holnap kipróbálom az endoszkópos kamerát, hátha látszanának a reszelékek. Tele van az is.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #149527 üzenetére
Ès az injektorok is menthetetlenül kukásak, mert szemre ez a pumpa már a megfelelő nyomást aligha állította elő! Gázolajszűrőről van kèped, hogy mennyire verte tele reszelèkkel?
Ja ès felújítás ezekből nem játszik, mert a cső fala nem tűnt kopottnak csak a 2 henger....[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Egr visszaiktatva. Csendesebb a moci. Remélem tényleg hamarabb fog melegedni. Viszont valahol folyik a fagyállóm.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Ez tegnapi videó itt kb 3 perce járt helyben a motor.
[link]Ez pedig 3 éves videó
[link]Majd valamikor csinálok indításról hátha csörög a lánc mikor indul.
Nekem a lánccsörgés teljesen random, van hogy első hideg indításkor is csinálja van hogy 200km után full meleg motorral is.
De mostanában egyre kevesebbet, a metabond szerintem használt neki kicsit.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Csináltam videót is a szétbontott CR pumpáról.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89874944 #149518 üzenetére
Na jo, de nekem a lancos hangot csak langyos motornal csinalja, a lancra ezert tippelek.
A hidrotokes/szelepes kopogas meg szerintem nekem minden allapotban hangosabb, mint 1.25 eve volt, meg melegen 100km utan is hangosabb. A lanc cserejet mar eldontottem, onnantol pedig mar nem nagy tetel, hogy a hidrotoket is nezzek meg.
(#149521) Kiskokó: Enyemen gyari turbo van alulrol surolja a 300Mm-et. Birjak ezek, csak nem szabad nagy terheles utan hirtelen leallitani. En meg autopalyan tankolaskor is allok vele 5 percet mielott leallitoma a motort. Egyik baratom kocsijaban meg nem eltem meg a 140Mm-et sem, de o ugy is bant a kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #149517 üzenetére
ÉN pont úgy tudom, hogy ezeken a motorokon a KKK-s turbó nagyon strapabíró.
Majd rakok fel videót igaz csak 1-et csináltam tegnap mert siettem.
Hideg indításkor a turbó nekem is kicsit huhogós de kb mindig is ilyen volt, illetve nekem fele annyira hallani és kevesebb ideig mint a Kú7-es kóllégának| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
válasz Mágus2 #149516 üzenetére
Az elmondás alapján nem történik semmi, ha betolják a kulcsot (mindkettővel lett próbálva), tehát nincs se gyújtás, se semmi. Delej alapvetően van, tehát vészvillogó megy mondjuk, meg refi, meg nyit-zár, csak a kulcsot mintha nem érzékelné. A drótos tippet továbbítom, köszi!
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Szerintetek kell a másik oldalra is alvázba ez a dugó? 4D0803583G
Golf 4, Bora, Passat stb
Mi célt szolgál ez?Nekem csak a bal oldalt van meg [link]
Kiszedtem teli volt földdel, hogy került az oda?
Jobb oldalon ahol nincs dugó, nem volt benne föld.
Arról már halottam hogy az első doblemez mögé gyűjti, de ez új.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Reggie0 #149515 üzenetére
A user manuálba le van írva, hogy indítás után pár másodpercig a hidrotőkék zajosak lehetnek, teljesen normális. Amíg nem épül fel az olajnyomás. [link]
Mágus2: akkor baglyom van de legalább nincs kiláncolva Felújítást szabad? 60-120 között csinálják ahogy nézegettem, 1 év garival, meg beméréssel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jorus #149513 üzenetére
Gondolom nincs gyujtás sem. Az akksi + pólusára megy egy piros kábel a motortérben lévő relé és biztosíték dobozra. Ott mérjétek meg, megvan-e a feszültsét a biztosíték mögött. Lehet megtört a kábel. Gyanús, hogyx pont akksi csere után van ez a hiba. Kormányzár csak villanyra old, ha nem kap áramot, nem működik.
-
Gyula84
veterán
mi a rohadásból van ez? [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
nagyúr
2005-ös B6 Passat, a 77kW-os (motorkódot nem tudok hirtelen) akksicsere után nem ismeri fel egyik kulcsot sem, így nem old a kormányzár és értelemszerűen nem ad gyújtsát sem. Lehet, hogy megkotlott a komfortmodul vagymiaz a kulcsfészekben? Vagy más lehet?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #149511 üzenetére
Igen, azt sejtettem Csak aggasztó, hogy az enyémbe több van, és még elvileg nem volt cserélve. Valamilyen kopás már biztos van rajta...
Csoportban pont most volt egy srác, akinek kerregett, kattogott a gép. Cseréltek pumpát és azóta csöndes
Úgy tudtam ezt nem lehet hallani. Ezekről a hangokról mik a véleményed? [link][ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #149500 üzenetére
Szerdán megyek megnézem, ha valami vállalhatatlan hibája van, vagy nem egyezünk, berekesztem a keresést és autó helyett munkát keresek.
-
harcikoca
senior tag
Üdvw, Passat B6nál létezik valami "emergency kézifék feloldó"? behúzva maradt, és parking brake failuret ír, nem tudom kioldani...
AMD+Ati powee'R
-
#89874944
törölt tag
válasz Reggie0 #149491 üzenetére
na felvettem már én is ... nekem 1 éve ilyen hangja van, most -5 fokban talán hangosabb. De ez szerintem hidrotőke. Ha lánc lenne már rég elszakadt volna, vagy bedobja hibának
második 5 perc járatás után, kb 30 fokos olajjal
igazából nincs sok különbség szerintem, másodszorra is hangos. Nyáron 40 fokban is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
Megtörtént az olajcsere kb 4.6L-4.7L jött ki belőle, szép fekete volt.
Ezzel a mennyiséggel azt jelezte, hogy full az olajszint, sajnos nivo pálca nincs a kocsiban
Most beletöltöttem Mágus ajánlása szerint 5L-t és így 3/4 szintet jelez. Mhhh?!
Csendesebb lett a motor, pedig még elvileg volt 10ekm a 30 ezres periódusból, de a levegőszűrűben jó sok volt a kosz. kb 1 órát vett igénybe a dolog és gyári alkatrészekből 30eFt-ból megvolt, köszönet érte[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest