-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148298 üzenetére
Benézted.
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #148296 üzenetére
Erről viszont fogalmam sincs, egyiket sem úgy hirdették, jó lenne megtudni.
Elvileg ugyan az mint a 163le kiadás csak felhúzva.Mágus2: Valamilyen szinten igazad van, de vásárláskor jobb elővigyázatosnak lenni.
Akkor én néztem agyon be a B7-et?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148295 üzenetére
B6 van csak 1,8T abból vedd a quattrot. Ne a hibaforrásokra koncentrálj, ha csak így tudod nézni, nem való neked a tdi és az 1.8T sem.
Élményt keress, a többi javítható.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #148293 üzenetére
Igen, ezeket nézegettem, viszont sima quattro nélküli kellene, mivel +1hiba forrás és nem tudom hogy kihasználnám vagy sem.
Viszont ha már váltanék akkor B7 1.8T Sline (190LE) nem igaz? Nagyon ritka, de még a 163LE változat is. (Normális km, lekövethető előélet, szép állapot)
Kettőstömegű és Turbó lehet nagy buktató csak, azt hiszem.F_Zolee:
Bármi jó ami Passat, Toledo, Bora, A4.
Már jó rég óta ezeket nézegetem.
(Külföldi visszatekert km-es kizárva). (90% az). -
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #148292 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez lenne az egyetlen értelmes toledo a kínálatból. Néztél többet is?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148292 üzenetére
Legyen A4 1.8T quattro. Azzal nem lépnél vissza.
1.6SR úgy jó, ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #148288 üzenetére
Én is azt érzem
Csak még is 1.9tdi... és a legjobb hogy még csak 170x ezer km van benne.és ez tuti.
pénzben nem fizetnék rá ha sikerül a kiírt áron eladni.Köszönöm a választ mindenkinek, nagyon egyhangú a döntés itt is.
1.6sr benzines chiptuningról valakinek véleménye?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
B.Ú.É.K minden kedves fórumtársnak!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148287 üzenetére
Hagyd meg az audit. Az éven még ingyenes tanács, becsüld meg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148287 üzenetére
Miért cseréled? Eléggé downgrade szagot érzek, és még rá is fizetsz (átírás stb)
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #148286 üzenetére
Igen, én is így vagyok vele.
A fentebb említett audi az enyém, és a fenti toledoval szemezgetek, már el is mentem megnézni, kérdés hogy a kereskedés mennyiért fogja bevenni, szerintem így 950-ért ár alatt adom valamennyivel.
A chippelésen én is gondolkoztam, de széthúzni nem akarom, kérdéses hogy a neten írt 115le 160nm elég a kicsit dinamikusabb közlekedéshez. Előtte egy 1.8Tddi focus volt.talán az is egy picivel jobban ment. Viszont azt szerette a korrózió, és az adagoló is hibás volt. (vp30). -
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #148285 üzenetére
Toledo kéne, ha olyan állapotban lenne, mint az Audi. Így egyik sem győzött meg, a TDI-re költeni kell (és nem olcsóbb annyival), az Audihoz meg kevés ez a motor (bár lenko csipszelve szerette Passatban). Mid van most?
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Először is BUÉK Mindenkinek!Másodszor is lenne egy dilemmám.
Szerintetek a két autó közül melyiket választanátok?
Seat Toledo 1.9tdi
Hibák: beázik valahol, minimális felületi rozsda a küszöbnél bal oldalt alul a gumiborításnál. (szerintem csak felületi). Valószínű ezért légzsákproblémát is jelez. Valamint egr csere (alkatrész meg van), + valószínű rövid időn belül kettőstömegű lendkereket is kell cserélni. (hidegindításkor kicsit erőteljesebb hang és rázza a kasztnit, talán leálláskor is). bal első sárvédő volt javítva ütközés miatt. (talán a lökös is de nem biztos). Jobb első küszöbön emelési pont kicsit meghajlítva. (nem nagy szám, de azért még is...) valamint a csomagtéret felhajtva kicsi felületi rozsda van, mert a víz be jött alul egy kis lyukon (gyári lyuk, csak a gumitömítés ki volt szedve és csak később pótolták).Nem tudom a szőnyeg alatt mi várna rám, de szerintem tuti mindenhol korrózió.:/ bár ez kérdéses.
Fixen nem tekert km. Mindig is 1.9tdi t akartam, nincs alternatíva a használtautón.Második:
Audi A4 B6Teljesen korrózió és javításmentes, azon kívül hogy volt rögtön a vétel után egy évre rá egy (gondolom csak koccanás) kár biztosító szerint 2002 ben 75000Ft volt. Abszolút korróziómentes, külső, belső szép állapotban van, (korához képest is), fix km nem tekergetett, valamint semmi hibája nincs.
Szerintetek? Audi után visszalépésnek számít? Motor téren biztos nem.
Árakat ne nézzétek.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
-
veterán
BÚÉK, Skacok! 🍾🤡
-
Gyula84
veterán
Holnapra B.Ú.É.K.
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Örömökben gazdag, meghibásodás és balesetmentes Új Esztendőt Kívánok mindenkinek!
-
enddav
aktív tag
válasz Tannen #148112 üzenetére
100 ezer kilométer az semmi, nekem 310 ezernél néz így ki az egr.
[link]
'06 Jetta 1.9 PD TDI BKC
#148108 Morris: Én jofogáson nézegetem a kábeleket, olyan 15 ezer körül vannak.[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Cirmos
csendes tag
Akkor ez is pihenőre teszem, majd beszaladok egy seat szervizbe megkerdezem, hogy kulon vagy egyutt a vezerlessel mert az utobbira csak 17re van idopontom. Koszonom nektek a segitseget........ Boldog új évet.
-
veterán
válasz diablo1984 #148268 üzenetére
Nekem is ezt mondták. Talán a kartert is le kell venni (?).
-
diablo1984
veterán
válasz grizlisandor #148266 üzenetére
Kelk, mert a láncos vezèrlès olajban fut, így cserekor az olaj is cserès!
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #148264 üzenetére
0W30-rol nem talaltam osszehasonlito tablazatot, csak topcijai vannak az egyes termekeknek.
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #148253 üzenetére
Hat attol fugg. Az enyemben pl. ki kell emelni a komplett motort, hogy a lancokat cserelni tudjak es mellette meg nehany mas alkatreszt is kotelezoen cserelni kell(pl. feszitok), szoval azert nem olyan egyszeru, mint egy szij csere. Emiatt >300k mire megvan az egesz. De majd megmutatom a munkalapot ha meglesz.
(#148254) bitpork: Ok, az a gyakorlat amit irsz, viszont az Audi azt allitja, hogy a lanc orokke kitart. Nyilvan a gari utan meg nem is erdekli oket.
(#148259) Cirmos: A legjobb olaj az, amit nem hamisitanak, a szabvanyok meg vannak annyira szigoruak, hogy nem lesznek nagy kulonbsegek. Castrol ebbol a szempontbol szivas, mert igen kedvelt dolog hamisitani.
[ Szerkesztve ]
-
Cirmos
csendes tag
Koszi a valaszokat. Még annyit hogy olajat is meg szűrőket akarok cserélni de ahoz a legjobb olajat akarom venni es olyan helyen kicsereltetni ahol latom is hogy azt ontik bele. A kerdesem az lenne hogy amikor a vezerlest cserelik, akkor le engedik az olajat?mert ha nem akkor nem egy idoben csinalnam meg hanem elobb..... Bocs ha nagyon falsch a kerdes....
-
veterán
válasz Mágus2 #148257 üzenetére
Az ember - jó esetben - mindig tanul; a DPF-problémás Saabomat már úgy adtam el, hogy a hibát egyértelműen írásba foglaltuk. Az ár is ennek megfelelő volt, a meghirdetést követő 1,5 nap múlva a kezemben volt a vételár (egy Saab esetén!).
Itt, az autós fórumokon azóta 10+ embernek adtam vásárlási tanácsot, hogyan kell meggyőződni egy láncos TSI vezérlésének állapotáról. Nem biztos, hogy megfogadták.
-
veterán
válasz Mágus2 #148255 üzenetére
Az enyém csak reggel zörgött 1-2 másodpercet; így vettem, 2 évig így használtam kb. 45 ezer km-t. Máskülönben hibátlan autó volt, a gumik voltak kopottak, de ezt egyértelműen tisztáztuk.
Akkoriban csak kapisgáltuk a zörgés eredendő okat okát - az okoskereket. 2,5 éve adtam el egy VW-s családba, egy huszonéves srác vette meg, jött szakértő is vele, az apja; 2x nézték meg. 6 éves volt az autó, magamtól engedtem 50 ezret az árból, más is vitte volna annyiért. Intéztem a srácnak lízinget az autóra (for free).Full őszintén?
Ha 10 nap múlva visszajönnek, akkor vettem volna nekik egy utángyártott lánc + sín + feszítő szettet (40 ezer Ft). 3 hónappal később már nem valószínű. 3x találkoztunk, a telefonszámom 15 éve változatlan, nem hívtak, nem érzem magam sarasnak, jó autót kaptak, jó áron. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #148226 üzenetére
Most őszintén.. Te is csörgőkígyót adtál el 1.4 TSI címszó alatt, mit szóltál volna ha pár hónappal később felhív az új tulaj, hogy jösz neki egy vezérléssel?
Én visszakérdeznék, hogy féket, gumit ne vegyek és ne tankoljam tele, már látom kifogyóban van...
Ha vételnél nem alkudja az árba, akkor számolt vele és cseréltesse ki magának. Ezek a láncok nem örök életűek, kopó alkatrész, mint a szíj, csak nincs megadva periódus.
Eladásnál nem kell sumákolni, az ember megmondja, hogy csörög hidegen, a csere árának a felét elengedem a vételárból, mivel nem én fogom élvezni az újat, hanem a vevő ,vagy megcsináltatom de akkor az ár fix, plusz a költségek felével emelkedik. PONT. Tiszta munka, nem kell itt pattogni.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Reggie0 #148252 üzenetére
Nem egészen értek egyet ezzek, de eresszuk el ezt a hajót.
Egy kuplung, vagy kettőstömegű halála nem visz magával egy motort. Vezérlés meg igen. Elobbieket meg 2 kör alatt meg lehet mondani, hogy rossz e. Utóbbit nehezen. Nem tudom miért lenne drágább, szíjjat 85 ért cseréltettem, ezt 100 lesz, gyári szett.Mindenki úgy tesz, ahogy jónak látja.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #148251 üzenetére
Vezerles es vezerles kozott is van kulonbseg. Egy szijas nem ugyan az, mint a lancos. Az utobbi elvileg orok eletu(=addig tart amig a motor), nem kopo alkatresz es jellemzoven joval dragabb is cserestul. Ezzel a lendulettel a kuplungot, kettos tomegut es a valtot is cserelhetned, az a biztos. Vagy a dugattyukat.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Reggie0 #148244 üzenetére
Mint mondtam, én minden autómnál úgy kalkulálok, nem érdekel mit mondanak, a kötelező dolgokat cserélem. A vezérlés az egyik. Belekalkulálom a végösszegbe.
Én nem hiszek se kereskedőnek, se eladónak, csak magamnak, illetve annak, amit látok.
Mostaninál is így tettem, olyat kerestem, amibe ez még belefér a keretbe.havri
-
Ruelle13
újonc
válasz bitpork #148248 üzenetére
Beesés alatt azt értettem igen, hogy halott lesz a pedál. Egy elektromos pedálról beszélünk szóval nem veszít ellenállásából semmit, egyszerűen csak nem reagál semmire. (okozott pár kellemetlen percet már) Amúgy a napokban egyszerűen csak felvillan a két jel és el tudok vele mászkálni, semmi hozanatja nincs.
Erre a vákum dologra visszatérve, megkerestem egy másik felhasználót akinek hasonló problémája volt, ő azt írta a folytószelep tömítés cseréje oldotta meg a problémát, idézem "kisebb volt a vákuum mint amire az ECU számított így a MAP jelét hamisnak gondolta". Folytó szelepet én is takarítottam de tömítést nem cseréltem, akkor nem találtam hozzá. Lehet ez is gond?
-
Ruelle13
újonc
válasz Mágus2 #148243 üzenetére
Értem. Erre a kábel kimérésre keresek valami embert, ez már meghaladja a képességeimet. Bár ahogy a tények mutatják a mai szerelők se nagyon értenek az autószereléshez A vákumra azért nem gondolok mert akkor szerintem az alapjárat ingadozással is járna az meg stabil.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #148195 üzenetére
Hat te tudod, hogy neked mennyire faj ez a penz es azert mennyi torturat vagy hajlando felvallalni. En csak azt irtam le, hogy szamit-e az, hogy az elado tud-e rola.
Videot varom, enyem is most kezdi, de meg eleg nehez elcsipni/reprodukalni. Viszont en mar elore eszrevettem, hogy megvaltozott a hangja, minthogy a kattogast elkedte, igy a szerelom mar tud rola, hogy menni fogok nemsokara
(#148200) havri1: Nem az a kerdes, hogy milyen allapotra van penze, hanem az, hogy ha azt mondta az elado, hogy nem tud vezerleshibarol, tehat tudomasaval vezerleshiba nelkuli autot elad X fabatkaert, akkor nyilvanvaloan ugyan az az auto X fabatka-az uj vezerles ara koruli erteken kell legyen. Ha nem tudott rola, az se gond, csak nem olyan autot adott el mint amilyet gondolt, tehat a kulonbseget korrigalni kell.
(#148218) bitpork: PTK alapok, sajnalom, de igy van. Javaslom a rejtett hibanak olvassal utana. De kezdheted itt is: [link]
[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
Ma visszaraktam mindent a kocsiba. Mondtak még egy ötletet, hogy nézzem meg a tetőablak vízelvezetőjét. Az pont az A oszlopban fut végig.
-
tomcsi23
veterán
válasz diablo1984 #148227 üzenetére
Igaz, ilyet a nők nem csinálnának.
egy majom kopasz bmw-s is lehagytam a váci parton 318iArról nem beszélve, hogy focvisra nézve sem lenne jó, hogy a nők bezzeg 100-ast tankolnak a tesibe.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz bitpork #148218 üzenetére
No problem.
12.25-én írta, hogy zörög.
De nehéz a nőket kiismerni, mert most már nem tudom, hogy mikor vette.
Ha 10 napja, akkor gáz és megvezették az én olvasatomban. A pofámat sutba teszem a továbbiakban a téma jogi vetületét illetően. -
OCTAMD
őstag
válasz Mágus2 #148223 üzenetére
Ja van egy vezérműtengely jeladó meg egy felső holtpont jeladó benne
Ott van az olajszűrő mellett,felett
Más:
Mennyire ismered ezt a motort diagnosztikai oldalról?
Ír a doksi egy basic settings 070et az EVAP szelepre
Na ezt én nem tudom elvégezni
AME EU2 van nekem
nem írja a doksi,hogy csak a kétszondásokhoz lenne (EU4 D4)
Lehet csak azoknál lehetne?
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Mágus2
Közösségépítő
-
OCTAMD
őstag
válasz Mágus2 #148216 üzenetére
Majd lehet persze,visszatérhetünk rá
Vezérműláncra nem hiszem,hogy dobna hibakódot
Ugye a 012es csoportban tudod csekkolni
Nekem az immo szokott hibakódot dobni 17978
Az octaviát amikor megvettem használtan,akkor rossz jelölésű volt a kis lánckerék ,így egy foggal odébb volt a vezérlés.
A 012es csoportban mutatta,hogy valami nem oké,de hibakódot akkor sem adott
Most majd lesz olajcsere és gyertya csere is
Gyertya NGK BKUR5ET-10 van benne és már több mint 140000kmel ezelőtt került bele
Amúgy ezek a fabia motorok új korukban se mentek annyira egyenletesen
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
-
OCTAMD
őstag
Elég jól ismerem a technikát
Volt nekem 120 130 135 rapid forman felicia octavia fabia ezzel az ohv motorral
Eléggé strapabiró szerkezet,annyi hogy az octaviában és a fabiában van már hidrotőke is
Mondjuk az octaviából kidobáltam 370000kmnél és tettem bele sima tőkéket(felicia vagy régebbi),így szelepállítós lett
Olajat néha nem árt cserélni,de nem hal meg ha 30000et mész el egy szintetikus olajjal
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
K Norbi
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #148212 üzenetére
Amit a tsi-ről. Koxolódik, nyúlik a lánc, rossz a feszítője. Fsi-közvetlen befecskedezéses szívó, de a tsi-nél sem a turbóval van gond. Kb. 10x leírtam már, de mindig megkérdi valaki.
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
Mágus2 : miket lehet tudni 1.6 FSI motorokról ?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148208 üzenetére
Nincs... 90-120 között megszólal, csak az eredeti megy el annyit, az utángyártott már 10k km után kerepel alapjáraton. Két favorit, két felicia, három fábia van a családban. Van miből tapasztalatot meríteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148206 üzenetére
Az, 90k után csörög és esztergálja a fedelet, mert nincs benne feszítő. Szerinted 240k után milyen hangja lehet?
-
viperabácsi
addikt
Üdv mindenkinek! Hugom autóvásárlás elött áll ismét.
Erről tudtok véleményt mondani?
A lehetséges hibák érdekelnének , meg , hogy mire kell odafigyelni . Motor jó választás lehet ?[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
havri1
félisten
válasz focvis #148201 üzenetére
Élettartam, igen, mint a Tiptronikban, sose kell olajat cserélni, de mégis 60e-ként ajánlott. Hát úgy látszik 80e körüli az élettartama
Teljesen megértem amit írsz, de én sose elméleti oldalról közelítem meg az autóvásárlást. Van rá x pénzem, abba bele kell férnie mindennek. Vezérlés, olajcsere, fékek, minden. Nyilván ha valami zsír, annak csak örülök, nem kell hozzányúlni. De én mindig vezérléscserével kezdtem, minden autómnál, sose bíztam senkiben e téren.
Márkaszerviz nekem túlárazott. Van pár ismerősöm, és sajnos azt kell mondjam, tudom, mi megy bent. Tisztelet a kivételnek természetesen.
De amikor az a protokoll, hogy long life olaj, 30e km!!!, akkor mindenki tudja, nem azért találták ezt ki, mert olyan jó a motornak, hanem a környezetkímélés, zöldek, blabla.
Egyszerűen nem opció a célközönségnek az autó hosszú távú élettartama. Ideális esetben 3-4 év alatt beletol a Günter 150-200e km, és eladja. Esetleg 1 vezérlés, 2 fék, és csókolom. Közben a kötelező szerviz, fékolaj stb.
Én inkább 1 évente vagy 10e km cserélek olajat. Ha csak 8-t mentem vele, akkor is. Ősszel üzemanyagszűrő, stb, nekem többet ér a nyugalom, mint az a pár e ft.[ Szerkesztve ]
havri
-
veterán
válasz havri1 #148200 üzenetére
Élettartam vezérlés van benne, nincs csereintervalluma.
Kultúremberekről szoktam autót venni, kulturált módon. Az zavar, hogy az eladó vélhetően tudta, hogy zörög a vezérlés, mégis elsummantotta egy nő előtt.
Én is adtam el szarakodó vezérlésű TSI-t, de fair áron. Az csak reggel zörgött 1x. Nekem volt kellemetlen, hogy egyszerre többen akarták megvenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest