-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #157897 üzenetére
Lehet mosni, csak tavolabbrol. Ahogy a becsapodo ko nem tesz jot neki, ugy a becsapodo viz sem. Foleg akkor para, ha nem tartjak(es altalaban nem) az eloirt tavolsagot, mert mondjuk valami bogar ratapadt. Jopar kulfoldi forumban irjak, hogy mosas utan meghalt a szenzor, altalaban a hatso.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #157890 üzenetére
Neha nekem is csinal ilyet, szerintem ne rohanj a cserevel, amig tudsz vele elni, mert kulonben eleg surun cserelheted. Vagy ha mindenkeppen cserelni szeretned, elobb probald meg muanyagossal kiszedni belole a horpadast, hatha segit valamit es csak a formaja miatt van problema.
-
havri1
félisten
A parkoló szenzornak bírnia kéne ezt a meleget? Ha sokat tűzi a nap, az egyik állandóan bejelez. Nem tudom ez az extrém meleg okozza, vagy azóta szar, amióta megszórt menet közben egy teherautó búzaval nagy tempóval.. Esténként, meg napközben általában jó. Szennyeződés nincs rajta, de egy búza nyoma pont látszik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
Octavia II 1.9 105Le be kellene klímakompresszor. Jól tudom hogy a SANDEN a gyári beszállítója?
Van esetleg ötlet/ tapasztalat milyen érdemes belerakatnom? Ahogy nézem 70-80 közt szaladgál bosch-valeo-delphi-hella etc.Köszi!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Tegnap fütyülésre lettem figyelmes kb. 2000-es fordulattól (1.9 tdi 110le). Először valamelyik szíjra gyanakodtam, mert a következő olajcserénél vezérlés is esedékes (85.000km-nél jár), de kezdek attól félni, hogy a turbó járja haláltáncát.
Olaj nem fogy, nem csöpög, nem füstöl jobban mint az előző 100.000km-en, nem megy rosszabbul - mondjuk ezt csak egyszer mertem odalépni neki egy rövid próba idejéig.
Jól sejthetem, hogy turbo? Mire számítsak?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157876 üzenetére
Nencs benne elektromos termostat. Egy hűtőventillátor vezérlő relé van csak, ami kapcsolgatja a ventillátorokat a hűtő mögött. Ki kell cseréltetni, mert túlmelegszik városban, pályán, és a klíma sem fog menni, ha van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157874 üzenetére
Milyen motorban volt a G4-ben elektromos termosz?
-
gyenesmartin
őstag
Golf iv-be a vcds azt olvasta ki, hogy rossz az elektromos termosztát. A szervízben 65 ezret mondtak érte. Én viszont csak sima mechanikus termosztátot meg hő jeladót találtam, egybe nem. Érdemes kicseréltettnem? Azt mondják, hogy míg jó a mechanikus része addig nincs baj.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157871 üzenetére
Tudnál nekem segíteni abba, hogy hol találom? Etkában nem lelem, hogy mit hív főrelének: [link] Szétszedtem már korábban a bal elől lévő vezérlő dobozát és ott így nézett ki a helyzet [kép] A 457-es relét kivettem de azt hiszem az az izzításért felelős ezért azt nem piszkáltam. Ezek voltak a 457-esen [kép] [kép]
Találtam még a doboz aljában egy 643-as névre halható relét. [kép] Az annyira a kábelek alatt volt, hogy csak akkor tudtam volna kivenni ha kihúzom azokat a vastag kábeleket, de azt meg nem mertem, mert nem akartam áram nélkül hagyni az egységet. Jó fele kerestem?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Múltkor nem tudom miért bem küldte el.
Adott egy Toledo 2004 1.9tdi.Ebbe az autóba bele lehet tenni egy VW Golf 4 3 ajtós ülésszettet? (Recaro bőr)
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
hdman
őstag
-
-
K Norbi
addikt
válasz diablo1984 #157857 üzenetére
Én mindig mondom, csak az OMV.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #157862 üzenetére
Szar vartahoz nem adtak kódot. A szerelő meg azt mondta, hogy nem kell tanítani. Utána olvastam márpedig nagyon kellene. Be is számoltam itt a topikban róla. Állandóan energiamenedzsment hibája van a kocsinak. Lehet visszarakom a gyári akksit ami jelenleg be van kódolva az ecuba. 1 hete kezdett el vacakolni. Az akksi meg még májusban lett kicserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Arcképgyáros
-
Doki16
addikt
Lett egy elég komoly probléma a Q5-el. 2.0TDI CGLB 125Kw
Egyik napról a másik napra úgy döntött, hogy nem indul be. Közben ezeket a hibákat írta ki a műszarfalra. [kép] [kép] [kép]: Ezt is kiírta csak pont nem sikerült róla képet csinálni.Kapott ma egy hibakód olvasást. Nem másolom be mert gyakorlatilag mindenre hibát dobott ezért inkább linket teszek ide. [link]
Nem pörget, nem csinál semmit csak nem indul be, majd kiveszem négyszer ötször a kulcsot és egyszer csak megy. Teljesen véletlenszerű. És ameddig nem állítod le üzembiztos semmi jelét nem mutatja a felsorolt hibáknak. Tökéletesen működik a váltó, a xenon is szintez/világít.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Gyakorlatilag minden modulba a "motorvezérlő nincs kommunikáció" került beírásra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
Megtankoltam ma az OMV-nél a skodát így nyaralás után, 150km város+840km pálya után 5,28literre jött ki a fogyasztása a kis 1,6 CR TDI-nek! Klímával 2felnőtt+2 gyerek, tele csomagtartóval szerintem egész jó fogyasztás!
-
cross56
senior tag
válasz Mágus2 #157854 üzenetére
Valóban volt piszkálva az ablakemelő motor, de csak a cikkszámot olvastam le róla, illetve le lett kötve, majd vissza. Ez màr elég lett volna ahhoz, hogy a riasztó most ne működjön?
Jövőhéten jön meg elvileg az új ablakemelő motor, aminek a cikkszáma megegyezik a mostanival (motor+elektronika is). Úgy tudom, hogy így nem lesz szükséges azt sem újra programozni. De akkor lehet rosszul tudom? Autóvillamossági tudja ezeket megcsinálni? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz cross56 #157853 üzenetére
Diag? Nem kapcsol a riasztó, a miérteket felesleges találgatni. Ha minden biztosíték rendben, akkor diagnosztika, teljes kiolvasás minden vezérlőből. Piszkáltad az ablakemelő motort a vezető ajtóban? Annak az elektronikája nagyban befolyásolja a nyitást, zárást, ha azt cserélted, fel kell tanítani a riasztót...de ezt biztosan tudod ha hozzá mertél nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #157851 üzenetére
Azon fújja a hideget, de van rajta a kesztyűtartó belsejében egy elzáró, azt ki kell nyitni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #157849 üzenetére
Megy rá egy cső a klímától, az megvan?
-
Morris
veterán
válasz BUZZLGHTYR #157847 üzenetére
Másképp hogyan hűtené?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Levettem a kesztyutartot, elvileg hutheto, nem is volt osszekotve a kabel, osszedugtam es ugysem hut, hol kellene keresnem a hibat? Klimava kapcsol? A4 b5
-
Sajnos már 1 percen belül lehetett hallani. Viszont tényleg onnan hallottuk.
Nagyon jó képet küldtél, itt ki is tudom emelni (átlátszóbb kékkel átecseteltem ), hogy pontosan melyik cső rozsdásodott el. Itt jobban látni, hogy nem gumiból van, hanem fémből
Köszi a tippet
(#157843) molnarpeter: Köszi szépen ez elgondolkodtat.
[ Szerkesztve ]
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
w333
félisten
válasz Szevam #157840 üzenetére
Megtekintésen arra lettem figyelmes, hogy a motor beindítása után egy folyamatos pattogó hangja volt. (Mintha valami szikraáthúzás lett volna).
Ez a motor beindítása után van durván 1-2 perc múlva ugye ?
Üzemanyagtank szellőztető, ezt kell cserélni és elhallgat !
Nem egy erőgép de megbízható motor, szerencsére nincs vele sok gond !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz MunezXBK #157841 üzenetére
Az eső eresz alatti része fémből volt, az volt rozsdás .
[ Szerkesztve ]
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Sziasztok!
Első saját autónak nézegetek egy 2004-es Skoda Oktáviát 1,4-es motorral. Szerintetek van értelme ezzel a típussal foglalkozni? Típushibái vannak-e, ha igen akkor mik azok, mire kell odafigyelni ennél a típusnál?
Megtekintésen arra lettem figyelmes, hogy a motor beindítása után egy folyamatos pattogó hangja volt. (Mintha valami szikraáthúzás lett volna). A váltója egy kicsit nehezen ment, nem mondanám még azt hogy akadt, de nyögvenyelős volt. Továbbá az egyik csöve 1-2 helyen szinte elporladt a rozsdától. A következő képen lesz az a cső amiről szó van (nem a konkrét egyedről készült a kép):
Esetleg tudna valaki ajánlani jó szerelőt hozzá?
Válaszotokat előre is köszönöm
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
diablo1984
veterán
A héten voltunk nyaralni, mi a octavia 2 facelift 1,6 tdi-vel(4en+csomagok), faterék a 96-os passat 1,9tdi-vel(2en+ csomagok). A skoda tempomat 120-al úgy ment fel az emelkedőn, mint a gepárd, faterék maradtak lefelé, fater szerint 100 fölött nem igazán akar a verda gyorsulni. Mondtam neki, hogy turbó nyomás szabályzásra illetve a szívósor kormolódásra rá kellene nézni(14 éve van meg nekik, azóta csak rövidtávon járt a vas, most először pályán). Gondolom annyira hülyeséget nem mondtam neki, mert anno ugyanilyen passatom volt és annak is a szívósor keresztmetszete kisujjnyi volt csak a retek sok koromtól.
Hazafelé jövet az M0-áson a dugóban egy román sprinteres bebólinthatott, megállt a sor, az meg egy német rendszámos sharant beletolt faterék passatjába. Mondhatni fater majdnem elsírta magát....
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Múltkor írtam már, hogy valamiért megszűnt az autómnál a nyitáskor jelentkező csippanó hang, illetve amikor bezártam egy pár másodperc múlva mindig még villant egyet, hogy zárva van, most már az sem. Simán hallom, hogy kinyitja meg bezárja az autót de semmi más. A riasztót nem aktiválja v mi lehet a probléma?
Jetta 5Előre is köszi.
-
kazsolt
tag
Egyik cimboram leonjabol kiszedték a dpf szurot és ki is irtak az ecubol. Jól megy az autó de borzasztóan füstöl. Ki fog égni meg a rendszer? Vagy mit lehet csinálni vele? Egyébként annyira el volt tomodve hogy a kipufogógáz nyomás szenzort lelőtte róla....
-
-
L1ZRRR
senior tag
Hosszú klímázás után van a gép alatt mindig olajos víz folt, any idea?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157829 üzenetére
Hát ha neked jó én megveszem a GTD-t aztán cserélhetünk kocsit
Ma amúgy megyünk nézni POLO GTI-t, eddig sajnos nem volt rá idő.
Bár kereskedőnél van, azért remélem jobb lesz mint a múltkori fehérMivel a kereskedő úgyse fog tudni "semmit" az előéletéről és van benne legalább 240k remélem nem lesz semmi hatalmas problémája.
szerk:
@ SeatZola ha nekem írtad, akkor sajnos még nem bízom az elektromos autók aksijában se a magyar töltők kiépítettségében
Azért modell S jöhet
[ Szerkesztve ]
-
SeatZola
őstag
Srácok! Lenne egy nem egyszerű kérdésem! 68 éves szüleimnek van egy 2005-ös VW Polo 1.2 12V 55LE kocsija, újkorától náluk. Ebben van komoly 52e Km. Mindenben megfelel nekik, csak nincs benne szervó kormány és már nehéz nekik tekergetni a kormányt. lehet ebbe utólag tenni szervót? Ha igen nehéz ügy-e?
Rappi
-
veterán
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Épp ezért olcsóbb.
Nem ismerem a DPF-ek lelkivilágát, én is évi ~22 ezret megyek mostanában; magamnak bevállalnám a dízelt. Kár, hogy büdös, más bajom nincs vele.
-
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Nyugodj meg már a benzineseken is van részecskeszűrő.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157810 üzenetére
És mi van azzal hogy a Dizel autókat lassan tiltják kifelé a nagyvárosokból (azt is tudom hogy kb mindent is)
És elég lenne a jó kis részecskeszűrőnek az a napi 2x 15 km amire hétközben és a hétvégi 1-2szer 100-200km amire hétvégén?
Én sajna tuti nem tudok (és nem is akarok) évi 40+ezer km et levezetni a kis 20-25 ezremmel kicsit kihasználatlannak érzem a dízelnek -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni:Recaro bőrülés szettről van szó.
Golf 4 3ajtósba volt az ülésszett.Seat toledo 1M 2004-be szerintetek jó?
Eladó azt mondta igen, de szeretnék biztosra menni. -
-
gyenesmartin
őstag
válasz grizlisandor #157801 üzenetére
Értem, akkor majd inkább beviszem.
-
-
F_Zolee
veterán
Mágus: bcb 02. Otthoni halandó tud ezzel valamit kezdeni?
[kép] -
veterán
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
6-os GTI vagy GTD egykutya, egyik se tökéletes, de nem is betegágy. A GTD olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, könnyebb tuningolni. A GTI viszont jobban megy.
-
Speeedfire
félisten
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
Átmész vele, azt nem nézik.Elég régóta van már kettőstömegű a benzinesekben is. Nagyon nem tudod megkerülni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157804 üzenetére
Aha, hát a megérzem a 60Kilós csajt meg a lenyomtam egy V5-öt egyhatossal kijelentésekből a szegény kis 150 lovas kocsi nem lesz annyira nyerő
GTD ről én azt hittem hogy a TDI motorjával még rosszabb mint a TSI. Most hogy is van ez?
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz grizlisandor #157801 üzenetére
Felénk is hasonló árak vannak. Nekem 18k volt futárral, meg hüvelykújj támasszal, 2 féle bőrrel.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
2.3 V5 -> keresd lenko hsz-eit és a kapcsolódó válaszokat.
Vegyél 6-os GTI-t, vagy 6-os 1.4 TSI 122 lovast.
Szerk: Még jobb ötlet: vegyél 6-os GTD-t, az most úgyis olcsóbb + komoly csipsz! Manuálist.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
Az elég húzós ám. Nincs benne annál a táblázatnál jobb összefoglaló amit a user manuál végébe raknak. De ha van időd akkor hajrá, mert akkor össze tudod hasonlítani a teljes vákuum , elektromos és szerkezeti renCerüket
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
i-sti
senior tag
-
grizlisandor
veterán
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Felénk (viharsarokban) 13k lenne az Alteám kormányát újra bőröztetni, sportosabb mintással 18K. Annyi, hogy a kormányt, légzsák nélkül kell leadni, de ezt valószínűleg elmondja a szaki is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Spórolós topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest