-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pmc
újonc
válasz Mágus2 #157999 üzenetére
Köszi!
Gondolom van benne, ha kiírta a figyelmeztetést. Vagy az nem törvényszerű? Attól, h nincs benne még kiírhatja, ha megbolondul?
Kipróbáltam most Caristával. Visszakapcsoltam az övbekötésre figyelmeztetést, de ugyanúgy vinnyogott a lötty miatt.https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
pmc
újonc
Sziasztok!
2006-os BXE Touran hajtókarcsapágy-csere után ki lett még VCDS-sel iktatva az övbekötésre figyelmeztetés, és mikor kiálltunk az autóval az aknáról, feldobta az ablakfosó molyadék alacsony szintjére figyelmeztető lámpát. Nem törődtem vele, "biztos épp határon van, azért nem jelzett eddig, majd töltök bele otthon" meggondolásból. Otthon töltöttem bele, de a figyelmeztetés még mindig megvan. Ennek már pár hónapja. Töltöttem bele másmilyen ablakmosót, attól sem lett jobb.
Szerintetek bekavarhatott a fentebb leírt folyamat vmelyik lépése? (csapágycserénél vezeték rongálódása, VCDS bűvészkedés?) Vagy egyszerűen véletlen egybeesés, pont akkor adta meg magát?Köszi!
https://auto.jofogas.hu/nograd/Golf_IV_Bora_Octavia_Leon_minosegi_gumiszonyeg_83403724.htm https://auto.jofogas.hu/nograd/5x112_6_5x16_ET50_Volkswagen_alufelni_83402481.htm
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #157993 üzenetére
Nem lát bele senki, ha legközelebb már nem füstöl, akkor nincs baja, ha megint füstölni fog, valami el van kopva.
-
Gabor901127
tag
-
veterán
válasz molnarpeter #157991 üzenetére
Még az is lehet, hogy megragasztom a letört plexidarabot és kívülről nem is látszik majd, hogy törött volt, ill. full funkcionális lesz.
Nem hagyhattam ott 9 ezerért.
De valóban, ha kiszedem az indexet; akkor marad 3 fő darab: a tükör alapja a motorral; a tükörlap; ill.a burkolat. Tuti, hogy szépen lassan ki tudnám árulni őket minimum 9 ezerért. De inkább megtartom magamnak, még jól jöhet - pl. cserélem VIBO-val a kipufogóra.
Van itthon egy alig használt 2.0 TSI vízpumpám is. (meg egy rossz termosztátom - aranyárban)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #157988 üzenetére
A vicc az, hogy miután kivetted a neked kellő részt, lehet majdnem ugyanennyiért el is vinnék Nekünk hátsó lámpát kellett cserélni, lepattant egy darab belőle. Kb. ugyanannyiért kaptam párban, mint amennyiért elvitték a felesleges egy eredetit - kicseréltem mindkettőt, hogy egyforma legyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #157989 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #157983 üzenetére
Azért "nyomtam" a GTD-t, mert olcsóbb. Tavaly tavasszal megnéztem egy 3 milliós G6 GTD-t, de eléggé le volt élve; talán idén 3,5-ért már érezhetően jobbat kapni.
7-esből viszont nem vennék GTD-t, mert csak sok kilométerest árulnak (itthon) és ahhoz képest már nem olcsó.Remélem, nem kerültem ellentmondásba magammal.
Más. Múltkor letolattam a tükröm (vak voltam), 2 hete konstatáltam, hogy picit megsérült benne az index, letört a visszajelző része, amit az ülésből is látsz. Valami 15 e. Ft itthon az index, Kínából kb. 5 e., de nem vagyok biztos benne, hogy egyenértékű a gyárival. Inkább vettem egy komplett bontott tükröt, postával 9 e-ért. Kicsit leharcolt a burkolat fényezése, de komplett motorral, tükörlappal, stb.; amúgy sérülésmentes. [kép]
Na ezért is szeretem a Golfokat.[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz molnarpeter #157986 üzenetére
És bukjak még a postán meg a visszautaláson is...inkább a vételi áron tovább adom ha vkinek kellene.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Rendeltem egy pár Zimmermann féktárcsát hátra (B5 passat), hozzá betéteket, de eszembe se jutott hogy egy pakk fékbetétbe 4 darab, azaz 2 pár betét lesz, rendeltem 2 pakkot, így van egy felesleges szettem. Ha valakinek szüksége lenne rá Sopronba átveheti tőlem.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #157975 üzenetére
Ha kereskedésben állt, néha beindították, hogy meghallgassa a vevőjelölt, vagy odébb álltak vele, akkor normális a kék füst, sok hidegindítás teljesen lemossa a hengerfalat. Rendes használatnál nem biztos, hogy előjön, és nem biztos, hogy probléma. Visszamennék még egyszer, ha most nem füstöl, meg lehet venni, nagy baja nincs. Ha megint jönnek a kékek, alkudni kell keményen, elhozni, rendberakni a motort, és használni.
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157982 üzenetére
Jó azt nem írtam le hogy 3-4 ig nézek 4-5 évre
De ha van valami 1-2 milla között amit 1-2 évig tudok használni és utána átpasszolni tesómnak az már jó.Csak már elég leharcolt a mostani kocsim belső tere és ha még napi alapos takarításnak is vetném alá, akkor se ültettetnék bele senkit jó szívvel, még magamat se...
@(#157981) tibee77 Cupra sajnos az inkább nem tetsző kocsik közé tartozik
Ha már ennyi ráköltök valamire legalább úgy nézzen ki ahogy én akarom
focvis, már írta, hogy 6-os GOLF már elég jó, bár ő inkább a GTD nek nyom neki
-
Speeedfire
félisten
válasz Gabor901127 #157980 üzenetére
Gondolom itthon kevés volt a polo gti, azért vannak csak ilyen leharcoltak. El kell engedi. Ha meg a golf tetszik, akkor valami 1.4tsi g5/g6. Állítólag a 6-osban már jó is a motor.
Ha meg régebbi is játszik, akkor fentebb írtam, hogy mikbe volt 1.8t. Elég széles a palatta.
Viszont jól értem, hogy 1m körül nézel? Csak, mert az elég csücskös.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tibee77
őstag
válasz Gabor901127 #157980 üzenetére
En 20.an veszek at egy 3as FR Leon-t.Sztem marha jol nez ki es megy is rendesen.Eredetileg egy 150 lovasat neztem ki de sajnos 125 lett belöle mert az egesz orszagban csak par db van raktaron.Ha rendeltem volna a gyarbol akkor decemberig varhattam volna.Ja most nezem, hogy tsi-t kerülni akarod.En is feltem töle de mivel eksö tulaj leszek majd vigyazok ra, nem hagyom szetmenni.Majd lövök par kepet rola ha mar atvettem.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters Poe 2 IGN: sadge_campaign_player
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157972 üzenetére
A cél egy egy olyan használható legalább 150lovas Hot hach szerű (városban tudok vele párhuzamosan is parkolni) autó, ami nem úgy néz ki mint egy csepp, legalább vannak benne egyenes vonalak.
Legjobb kaszni ami testik az kb a 6-7es GOLF
És ami nagyon nem teszik pl az Alfa GiuliettaSchiroko/ C30 a hátulja miatt nem jöhet szóba
Francia/olasz kocsit egyáltalán nem szeretnék, egyrészt mert nem is tetszik, másrészt mert nem bízok a mérnökökben
TFSI/FSI/TSI (további elképzelhető kombinációk) abszolúte kerülése, de azért ha nagyon nincs más, akkor legalább legyen EA211
Csak a Benzin, az elektromos autó még nem kiforrott és kevés a töltő, dizelhez nem megyek eleget, valamint kezdik kitiltani a nagyvárosokból.
Manuális váltó lenne jó bele, bár már sokan mondtátok, hogy nem olyan rossz a DSG, de egy javítani biztos több pénz, másrészt előbb szeretnék megtanulni normálisan vezetni, majd aztán megyünk az abszolút kényelemre.
Az hogy legyen újhoz közelítő belülről bár csak hab a tortán, a mostani lassan nagykorú Polo 3 hoz képest kb minden egy csodának számít
Amiket eddig nézegettem:
GOLF GTI 5, 6,7
POLO GTI 1.8T 20V
FOCUS ST,RS
Civic Type R (bár abból csak kb a legújabb az ami igazán tetszik)Árügyileg kb rugalmas vagyok, bár ha már kb a kocsi 60-70% az ár és több mint 20-30 ezer van benne akkor már vehetném ujjonan is, de az eléggé nem éri meg.
Kb reggel,este szűröm a hahut (kb 6 listát), hogy hátha cseppen valami megnézhető kocsi.
Eddig 3 mat sikerült megnézni
GOLF GTI IV 2013-> ha nem flottából veszik, hogy 2-3 hónap alatt eladják drágábban és nem lett volna a motorháztető tropa, meg lett volna akkor annyi pénzem egyáltalán
POLO GTI 1.8T fehér -> huszon éves csávó megvette kb szorakozgatni, a kasznit tönkre vágta, meg már elöző tulaj is a hátsó ajtót, 120 ezerig követhető motor
Mostani POLO GTI-> fentebb írtam1 milla annyira nem számít hogy nagyon, de azért olyan kocsit nem akarok amit így lehuztok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #157971 üzenetére
Hidegen tolta a kéket, vagy melegen? Egyáltalán nem biztos, hogy kuka a motorja, csak ezzel is számolni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz Gabor901127 #157971 üzenetére
Mi a cél amúgy? Csak, mert ez az 1.8t elég sok autóban volt. golf, polo, ibiza, leon, a3, s3, passat, ocatvia stb
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Gabor901127
tag
válasz Speeedfire #157956 üzenetére
Csodás, van egy Polo GTI aminek a motorjo nem olyan szörnyű de kb minden más használhatatlan
Aztán van ez aminek, ha újra is építették a kaszniját szerintem akkor is jó ennyi idős autóhoz képest csak a motort kell kukázniSzóval valaki két kocsiból nem akar összegyúrni egyet?
-
b4zsi-
őstag
Van itt valakinek VW Polo 1.4 TDI (2005-2009) 51 kw (70LE) - BNM motorkódú autója?
Nekünk 4 éve van meg és érdekelne néhány dolog olyantól, aki már hosszabb ideje birtokolja. -
Declare
őstag
Sziasztok!
A Passatnak a face liftje szerintetek mikorra varhato jövöre? Annyi van rola, hogy 2019 eleje. Van erre valami megszokott idö, vagy esemény?
(#157959) tomcsi23 nekem is volt amugy ilyen, randomban, egyenesen futas közben. Nalam a cscscscscscscscscscsc hang jött Aztan ahogy jött ugy el is ment
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #157958 üzenetére
Senki nem olyan elvetemült, hogy belerakja, a döntögető kallantyú biztosan hülyén fog mutatni. Majd elmondod, bement-e. Mi az, hogy 3üléses?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Alohaaaa
Tudom nem apró, de van itt eladó Jetta? 2013 körüli?
Azt tudom, hogy van itt valakinek. Ezekben kerülendő az FSI ugye? (ha lesz időm majd rákeresek), csak ha már írtam ezt is megkérdezem
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #157958 üzenetére
Hülyén nézne ki a hátradöntő kar
-
VIBO
őstag
Hali
Még egy kérdés:
Téma: VW Golf 2015 GTI
Egy telet futott continental gumi, gyári 18as felnivel mennyit érhet?iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
-
cross56
senior tag
válasz tomcsi23 #157959 üzenetére
Ebből komolyan viccet kell csinalni? Ahogy írtam az a nyikorgó, visító hang hallatszik...kanyarodasnál, menet közben. Èppen ezért gondoltam, hogy miutàn megtettem 15 km-t, az eleve nagy melegben, ez idő alatt az autó is bemelegedett, kitágultak a dolgok és a fekpofa érhet bele a tárcsàba. Ennél jobban nem tudom definiálni, gondoltam egy hozzá jobban értő tudni fogja miről beszélhetek.
De köszönöm a poént. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Golf4 3üléses bőrülés szett belemegy egy 2004 1m toledóba?
Köszi -
cross56
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem Jetta 5-be új lámpakapcsolót, mert szét van kopva a jelenlegi. A gyári kapcsolóm 2 állású, helyzetjelző és tompított fény, és ugyanilyet is rendeltem be, azonban mire ideért hozzám már egy auto rész is lett rajta
A kérdésem az lenne, hogy nagy mókolást igényel, hogy működjön az auto része is a kapcsolónak? Valamilyen + érzékelő kène hozzá?Másik kérdés:
Reggel amikor melóba indulok az autó szépen hangtalanul siklik az úton, azonban amikor melóból jövök haza (15 km) ès beérek a városba, tehát már bőven volt ideje bemelegedni a dolgoknak.. a keréktől visító fék hangot hallok menet közben, leginkàbb ha balra kanyarodom. A fèkpofa hozzáér a tárcsához? Vagy ez esetleg csapágy? Jövőhéten viszem szerelőhöz a kocsit, hogy àtnèzze A-Z-ig, de addig nem bírok várni, hogy mi lehet ez a hang. -
Speeedfire
félisten
válasz diablo1984 #157955 üzenetére
Szerintem is.
Amelyiknek ismert, hogy véres a torka, ott is hagynám.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
diablo1984
veterán
válasz Speeedfire #157954 üzenetére
jobb ha nem kerül rá sor és egy épebb példányt néz kevesebb kérdőjellel.
-
Speeedfire
félisten
válasz diablo1984 #157953 üzenetére
Mikor wolf megijesztett, akkor több helyről is kértem ajánlatot. 200-300e a felújítása.
Azt azért nem mondanám, hogy az 1.8t ritka. Pont a múltkor lett megbeszélve itt, hogy több, mint 10(!) évig gyártották, és forgalmazták.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
diablo1984
veterán
válasz Speeedfire #157952 üzenetére
szerintem azért többen, én sima tdi-t újíttattam fel ettől többért, ez azért kissé ritkább motor, ritkább alkatrészekkel! Így látatlanban ki tudja mit kapott a motor, mi lehet benne elkopva, de valszeg szerencsétlen esetben 300e ft fölött simán rá lehet dobni...
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz Gabor901127 #157950 üzenetére
200-300e körül van a generálja.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
"A másik külső hogy az egyik szélén jóval nagyobbak voltak a hézagok és előrébb is nyúlt mint a másik oldal a lámpa környékén"
Azért nem volt annyira szörnyű, végül is -emlékeim szerint- a motorháztető bal első sarka fél centivel, a jobb első sarka pedig másfél centivel volt előrébb, mint az adott oldalon lévő sárvédőív első felső sarka.
-
Gabor901127
tag
válasz diablo1984 #157948 üzenetére
Jó akkor motor felújjítás az kb mennyibe fájhat?
+A klíma az is megvan gondolom pár százból mégha a főbb alkatrészek üzül cserélni kell is.Amúgy minden más hibát megcsinál nekem nagyon olcsón a szerelő, csak ezekhez nincs nagyon szerszáma...
-
Magnum_
nagyúr
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
Nemzetbiztonsagi auto (tehat allami) egy polo gti? Kizart. De ha az, akkor 10k km-kent olajcsere? Kizart.
1L olaj/100km??
Keresnek mast.
I humbly and respectfully decline™
-
diablo1984
veterán
válasz Motion_Blur #157945 üzenetére
Èpp ezt akartam írni, mogy minden sz@r turbós, fospisztoly megeszik 1liter olajat 1000kmen, ezt nagyon is cáfolnám! Ha már a füstjèn is látszik, akkor az már durva állapotban van, szerintem úgy jársz a legjobban, ha elfelejted a gèpet! Titkos szervízkönyvről meg annyit, hogy egyszerűbb egy ilyen top secret mesèt kitalálni, mint bizonyítani a km futást!
Apropó, a klímánok sosem csak annyi a baja, hogy fel kell tölteni, mert mièrt ès hová lett a gáz?
[ Szerkesztve ]
-
Gabor901127
tag
válasz Motion_Blur #157945 üzenetére
Ha 2 szer ennyi lenne én is futok
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/polo/volkswagen_polo_1_8_150_20v_gti-13172985 -
Speeedfire
félisten
válasz Motion_Blur #157945 üzenetére
Ezek az egynyóctrék szeretik enni. Mondjuk nekem 1l/~10k km.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz Gabor901127 #157944 üzenetére
"A kereskedő szerint minden Turbó motor megeszik 1 liter olajat 1000kmenként"
Kemény...
Van hahus linked? A leírtak alapján menekültem volna, de az én vagyok.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Végre megnéztük a POLO GTI 1.8 20V-t
Kereskedő srácok teljesen semlegesek voltak nem akarták annyira rám tukmálni a kocsit ami az én szemszögemből elég jó pont.Külső szemrevétel.
Látszólag nem rohad sehel, az alja már azért néhány helyen pöttyös főleg a kipuffocsó amit láttam.
Oldalsó és első lemezeken 1-2 apró horpadást találtunk.
Felni szokásos ütődések.
Féktárcsa már kissé vállas de még nem vészes 1mm környéke lehet, viszont ami kissé furcsaság volt hogy a hátsón kissebb dudorok futottak körbe a szélén, csak tapintással észrevehető mélységben erről tudtok valamit?
A másik külső hogy az egyik szélén jóval nagyobbak voltak a hézagok és előrébb is nyúlt mint a másik oldal a lámpa környékén (Remélem ebben még kapok segítséget, hogy mennyire)
Rétegvastagság mérő viszont szinte mindenhol gyárinak látszó értékeket mutatott szerencsére.
Alváz is törés mentes.Beindításkor lemerült aksival fogadtak, szóval valószínű nem járatták előtte, de az időjárás miatt ezt nem tudtam megítélni, mert a napoin ált a kocsi.
Az egyik nagy hiányosság, hogy a klíma egyáltalán nem akart bekapcsolni a kereskedő szerint csak a nincs feltöltve (ha jól vettem ki a kupak lecsavarással és szelepbenyomással ezt ellenőrizte is), arra azt mondta hogy holnap feltöltik.
Mehetttem vele egy próbakört is, az én megítélésem szerint a váltó és a kuplung is rendben volt szinte úgy kattantt minden mint az újban
Motornak is szép volt a hangja a kissé nagyobb fordulatokban is. Bár a klíma hiánya miatt belülről nem tudtam meghalgtani a lehuzott ablakok +városi zajjal.Többet látott kisérőm észre vettem hogy idézem: "gazadasra kekes fust hagyta el a fosojat." ami szerintem olaj. A kereskedő szerint minden Turbó motor megeszik 1 liter olajat 1000kmenként de azért kételkedem benne.
Az álca vagy igazság az előtörténet nélküliségre, hogy nemzetbiztonági autó volt és ezért nincsenek a kocsihoz márszervíz meg egyéb szervízeléses papírok se ( titkos és nem adták oda)
Két kereskedő közül az egyik mondjuk semmit nem tudott a kocsiról, csak hogy a Dunaautótól szoktak egyszerrre sokat vásárolni és ez is onnan jött.
A másik megesküdött, hogy nem is 20ezrenként, hanem 10ezrenként volt ebben a kocsiban olaj cserélve, hiszen ezeknek a kocsiknak nagyon karban kell tartva lenniük.Belső tér még kimaradt, az elég rendben volt, nem látszott hogy 200-300 között mentek vele.
Annyi, hogy egy műszernek ki vannak vágva kisebb lukak (kb 4) a közép konzolon a váltó mögött és valószínúleg ahhoz lóg egy kábel a kormány alatt.
Szivargyujtó hiányzik.Köszi, hogyha végig olvassátok(tátok) a kisregény elég hosszúra sikerült.
Nekem sajnos tetszik a kocsi remélhetőleg kisebb alkodozás után, bár én nagyon bevállalós vagyok.
-
gabor85
őstag
Sziasztok.
Passat B6, BKP, 2.0 PD szorul 2 db stabpálca, 2 db lengőkar hátsó szilent, és bal külső kormány gömbfej cserére. Milyen márkák javasoltak? Illetve tandempumpa tömítés lemezes vagy gumi lehet, mert azt is kell...
Danke. -
T 1000
aktív tag
Sziasztok!
Ha már VW topic, megkérdezlek benneteket, hátha. Szóval tervezek venni egy T4-es VW transportert, építkezéshez kell. Kérdezem a hozzáértőktől, melyik motorral érdemes venni? Én a 2,4-es szívóra gondoltam. Mit javasoltok?
-
veterán
Akkor szorítok!
A stock az állítható (DCC-s), vagy fix? (a múltkori enyémben fix volt, a mostani DCC-s) Gyáriból a fix nekem jobban bejött - nem tud elromlani, ill. valahogy határozottabbnak éreztem.
Minek, minek... ha elrohad, legyen tarcsiba' másik. A gyárik egyszer kilyukadnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz csabika0001 #157934 üzenetére
16.5-es, de a mélységet derítsd ki, azt hiszem az szopó.
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #157932 üzenetére
Én nem hallok semmit, nem dübög vissza a légszűrőbe(valami ilyet mondott hogy majd onnan hallani meg)
Szerelő mondta hogy ő már hal valamit de még nem komoly de számítsunk majd rá jövőben valamikkorHát most elbizonytalanítottál
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
csabika0001
senior tag
Sziasztok,
Vettem egy Skoda Octaviát. Ez még a régi 1-es Octavia 2004-es évjárat.
Abban kérném a segítségeteket, hogy az elülső ajtókba mekkora hangszórók szerelhetők be illetve milyet ajánlotok ?
-
VIBO
őstag
Sziasztok
2015-ös GTI gyári futómű és kipufogó mennyit érhet?
Esetleg hol találok rá adatot?
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #157929 üzenetére
Azért az a 32 fokos elsimítás szerintem elég nagy, fix 90-es mutatónál [link] Sajnos elég gyenge a kép de a lényeg éppen látszik, hogy 75 fokos víznél már 90 a mutató és egészen 107-ig ott is marad.
De a lényeg, hogy oda kell rá figyelni és nem szabad vakon hinni a mutatónak.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #157923 üzenetére
Az óra hazudik az összes VAG autóban. Ha van egy kis Bluetooth obd kütyüd akkor azzal rá tudsz nézni a valós hőmérsékletre. Köszönő viszonyba se lesz az óra által mutatottal. Amúgy is az olajhms. a mérvadó, ha az elérte a 70 fok körülit akkor már jónak mondható
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
hdanesz
őstag
válasz CharlieDrop #157925 üzenetére
Igaz.
-
bul07
nagyúr
válasz hdanesz #157922 üzenetére
Óra szerint 70fok felé környékére megy a víz mire kiérek, most
Persze télen mi leszEz még régifajta nincs részecskeszűrő
Ha már 2.0HDI és francia
Hajtottam egy Peugeot Expertet 2.0HDI-t 2003-as volt
Ha hiszed ha nem 40+ e KM mentem vele egy olajcserével, céges autó volt főnök halasztgatta a szervizt
Én szóltam neki hogy nem vállalok felelősséget a motorért, ugyan úgy hajtottam
Gyorsultam lámpánál 2-el indulva, meg rendesen 110-120
És túlélte
Mikkor végre megvolt az olajcsere még érezhetően megkönnyebbült a kocsi
Nulla kilométeresen hoztuk ki ha jól emlékszem 130e magasságában volt ez a elhanyagolás, de még 250e Km mikkor leadtam nem volt semmi baja
És 20e Km alatt sose volt cserélve az olaj benne[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
hdanesz
őstag
válasz bul07 #157919 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de 800méter alatt be sem melegszik a motor...de még 3km alatt sem. Biztos jó erre dízel autó? Nekem 2.5km-t kell menni a városhatárig, amit szinte lendületből teszek meg, két stop táblát leszámítva. És még ilyen melegben is épp elkezd melegedni a víz és az olaj. Bár off autó - Citroen C5 - de 2.0HDi.
Naponta 50km-t teszek meg oda-vissza melóba. Az első 2.5km város (kisváros), utána 17km országút majd a maradék 4-5km város ismét.
[ Szerkesztve ]
-
daara
aktív tag
Sziasztok!!
Adott egy A4 B5 symphony 1999 évjárat,kaptam hozzá egy bicska kulcsot amit elvileg be lehet tanitattni a kocsinak vagy mi a szak szó rá,hogy központi zár nyomogombal nyíljon,és ne kelljen a kulcsal szorakozni ,meg oldható? Elvileg ez a felszereltség tudja csak a kulcs nem amit kaptam hozzá de a bicska kulcs amit szintén kaptam hozzá ugyan ehez az évjárathoz való ha esetleg az segít valamit.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz i-sti #157918 üzenetére
Km de nem 50-el alapjáraton, hanem 800m után már 70felett és bő 2Km 90-el
Én is hajlok a 10-re
Ha jól tudom 15e Km volt a újkori periódusaAmúgy most belegondolok csak most kérdés ez, és nem is ragozom tovább mert nem fogok egy év alatt 10e menni így évi cserére fogok átállni
Elnézést az addigi felesleges fáradozásotokért
Megyek még vele és majd szeptember vége felé lecserélem és utána évente
(#157912) Mágus2
Írtad hogy inkább 5w40
Olajos fórumba kérdeztem jó bele 5w30
Amúgy tényleg egy év alatt jó ha 6-7000Km fog belemenni a kocsiba
Mennyire gáz a 30-as jelölés?[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157886 üzenetére
Meglettek nézve a relék, a 3-as helyen ez van benne. [8D0951253] [kép] Valami munkaáram relé, legtöbb helyen az izzítást írják rá, de ebben a kocsiban lehet más szerepe van.
Volt mellette még egy darab aminek a cikkszáma 8K0951253, ez elvileg a kürt reléje. Faterom bízott benne, hogy kiveszi megmozgatja majd visszarakja és megjavul, hát nem így lett
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #157914 üzenetére
Harmadika óta az enyém a kocsi
3Km-re van a munkahelyem, faluból indulva
Reggel 3Km majd másnap reggel haza 3Km, ez 15x egy hónapba, meg havi párszor ilyen 15-25Km egyben(oda) közúton, meg nagy néha Debrecen 70Km oda ugyan ennyi visszaMost ahogy nézem 10500Km jár a benne lévő olaj, januárba lett cserélve, volt több napi 500-700Km túra, de legtöbbje is napi 70Km távval került az olajba
Ezek alapján szerinted mennyi legyen?
Kis adalék, szerelő szerint 20e Km lehet még a bütyköstengelybe, még nincs gond de ő már hallja az előjeleket
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
atos19881101
senior tag
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #157912 üzenetére
Kaptam a kocsi mellé egy kannával így nem veszem csak bele kell töltenem
De 10 vagy 15e Km-nél cseréljem?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #157910 üzenetére
Igen, azon a lapkán van a safe kapcsoló, csak a másik végén. Ha vika a zár, az ennyit tud, max 1,5 év az élettartama.
Bul07:inkább 5w40 legyen, mondjuk castrol edge turbo diesel.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Wolksvagen Touran 1.9 Tdi 2005évjárat
Motorkód: BRUMilyen sűrűn legyen a az olajcsere?
(#157684) cool13 által linkelt használtaiban ez a motor nincs benne
Ahogy nézem öcsém 15e Km cserélte (Castrol EDGE 5W-30 LL TITANIUM FST)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #157909 üzenetére
Ez lenne a safe kapcsoló? [link]
Nincs olyan sokat használva. Sajna a zár utángyártott, nem eredeti. Az oszlop és az ajtó közti kábeleket átnéztem multiméterrel. Nem találtam szakadást. Arra nincs rajzod esetleg, hogy melyik kábelek mennek ehhez a safe kapcsolóhoz?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #157907 üzenetére
Egyértelműen a safe kapcsolóra panaszkodik, vagy tényleg a kapcsoló, vagy kábel hiba, esetleg csak a forrasztás engedett el. SOkat van csapkodva az az ajtó? Gyári zár van benne, vagy kínai? Az ajtó és az oszlop közötti kábelek nincsenek megtörve?
-
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Pls help. Kissé mérges vagyok a szekérre. Megint szivat a jobb hátsó zár. Tavaly cseréltem... és ezt a hibakódot kapom ismét. [link] Plusz ma nem is akart nyílni.Ami feltűnt a nyomozás során. Átmértem a vezetékeket a B oszloptól az ablakemelő motorjáig ok. Ha kitörlöm a hibakódot, majd manuálisan a söfőr oldali ajtón a nyitó/záró gombbal játszva szépen nyit/zár az összes ajtó. Ha viszont kulcsról zárom, utána rögtön beírja a hibát. Ami nagyon fura, hogy ha kétszer nyomom meg a zárás gombbot a kulccson, akkor a jobb hátsót visszanyitja. WTF? Ki tudom nyitni kintről. A többit nem. Találkoztál már ilyennel? Megint kuka a zár? Vagy mi a franc szivat?
Negyedig a tank. Most nem égne jól.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 12. nap: REDACTED
- Motorolaj, hajtóműolaj, adalékok és szűrők topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Külpolitika
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 2025 - Melyik játékot várod a legjobban a következő évben?
- Gyúrósok ide!
- Szólánc.
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest