-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #156280 üzenetére
itt mi felénk barátságosba volt 574e egy olaj pumpa egység egy AXX g5 gti-hez, szóvla jó az 1 mihálynak is.
amugy olyat nem mondunk hogy a g5 gti tfsi-je szar, mert mind jó a tulajok a faszok hozzá, BY facebook-os magyar tfsi klub
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz Speeedfire #156293 üzenetére
Köszönöm!
Leállított motornál az akksi-feszültséget mutatja? Akkor meglesem úgy is.Asszem' a Bluemotionban talán jobban tölt motorféken, hogy spóroljon a 95-ös ( ) üzemanyaggal.
-
veterán
OBD szakértő urak!
Az EML327 OBD-olvasó (Piston alkalmazással, vagy bármi ilyesmivel) "battery voltage" értéke, az ugye nem az akkumulátor feszültséget mutatja, hanem a töltő feszültséget?
Alapjáraton 13 V, menet közben 13,2 V, motorféknél viszont 14-14,5 V-ot mutat, jól gondolom, hogy motorfék üzemben tölt erősebben a bluemotion miatt? (Golf 7) -
K Norbi
addikt
-
veterán
válasz Gabor901127 #156286 üzenetére
Könnyebben szállsz ki belőle egy szűk parkolóban, praktikusabb, ill. szerintem könnyebb lesz eladni majd a jövőben.
-
twosixxx
csendes tag
Hello!
Tudom, hogy ez nem szerviz, és nehéz így távolról, de hátha valaki találkozott hasonlóval.
2006 Golf 5, 1.6 FSI BLF, 165e km.Az utóbbi hetekben jelentkezett olyan tünet, hogy gyorsításkor egyszer-egyszer megtorpan, rángatott egyet, mintha kicsit hezitálna, mintha egy égés kimaradna ilyesmi, csak egy-egy rángatás volt. Aztán az utóbbi napokban ez kicsit durvább lett, volt hogy kigyorsításkor elkezdett rángatni, hezitálni, és alig akart gyorsulni az autó. De nem minden gyorsításkor csinálta. Gyertyák újak, indulni szépen indul, EGR, fojtószelep volt tisztítva és hibát sem írt azokra, alapjáratnál sem vettünk észre semmi különöset. Hibakód a motorral kapcsolatban az alábbi volt ekkor:
2 Faults Found:
005241 - Brake Boost Vacuum System
P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent006419 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1913 - 002 - Short to Ground - IntermittentEzután a tegnapi napon ugyanígy viselkedett az autó, majd egy gyorsításkor egyszer csak villogott párat a motorhiba lámpa, aztán utána folyamatosan világított, este rádugtam a gépet, és égéskimaradást hozott ki a 4. hengerben (egyszer regisztrált ilyet)
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 165108 km000772 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1Szeretnék érdeklődni, találkozott-e valaki hasonlóval ennél a motornál. Az első két hiba alapján lehet-e valamilyen vákuum probléma, az okozhat-e égéskimaradást? Lehet-e gyujtótrafó? Lehet-e szívócsatorna kokszosodás? Ma reggel jöttem valamennyit az autóval, ilyen jellegű égéskimaradás nem volt. Elnézést a hosszú posztért, és köszönöm a segítséget!
-
veterán
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
6-ost vegyél, 5 ajtóst, manuálist. Kb. 4 m. Ft.
Xenonost, ha lehet.A Fordok gagyik, japánok szintén véleményesek / "érdekesek". A GT86-ot a Vitara elveri pályán.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156278 üzenetére
A motor a gond, nem a váló. Az első szériás 2.0tfsi, ami a b6 passatban és az 5-ös gopf gti-ben bemutatkozott, mára mind teljes motorfelújításra szorul, ami nem +30%költség lesz.
5-ös golfnál fél milla csak a motorba kell, és akkor még nem nyúltak semmi máshoz.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Igen, Civic lenne.
Kb ugyan azok az adatok.
Én maradnék a szívóbenzinesnél.
Turbóssal sincs baj, csak kicsit kényesebb.Novum Forum Siculorum
-
Gabor901127
tag
válasz Mágus2 #156275 üzenetére
Jó de pl a 6-os az már 30%-kal drágább mint a hasonló futású 5
és én annyira nem is vagyok DSG párti, így is problémás a motor?
Amúgy pont ezekre a drága mulatságokra lennék kíváncsi? nincs valami összefoglaló erről valamerre? én sajnos nem nagyon találok
(Kb a számításaim azok, hogy egy fél milla körül bele kell tenni úgyis egy használtautóba, nem véletlen akarják azt eladni)
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
Sziasztok!
Golf 4 1.6 16v AZD motoron termosztátházat házi körülmények között lehet cserélni vagy kellenek hozzá valami speciális célszerszámok?
-
gzbotii
nagyúr
Golf V 1.9 TDI 6-os manuális váltó mennyire megbízható? Azt hallottam, hogy kicsit kényesebb mint az 5-os, de nem hiszem, hogy ordoglakat lenne..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabor901127 #156274 üzenetére
Ha golf, akkor 6-os vagy 7-es gti, az 5-ös motorja drága mulatság.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156268 üzenetére
Ha felülről jön a hang, akkor hidrotőkék.
-
i-sti
senior tag
válasz Gabor901127 #156271 üzenetére
"vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás"
CTR
S3
GT86
Leon FR
Focus ST[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Alapvetően amatőr vásárlónak vagyok mondható, a kocsinak van 4 kereke és gurul, kb eddig terjed sajnos a tudásom.
Ezért kérdezlek titeket, hogy hátha már volt valakinek tapasztalata
Benzines GOLF GTI-vel (ötőös és felfelé)Főleg az érdekelne, hogy egyáltalán érdemes e olyat venni, vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás, de ez igazából részlet kérdés, mert eléggé tetszik a kocsi
Szóval egy ilyen vásárlása előtt állok, tudtuk tippeket mondani, hogy
100-150ezer Km környékén miket érdemes megnézni ezen a típuson?Sajnos csak patent autókról találtam teszteket, vagy jóval régebbiekről, illetve sima golfokról, gondolom a kasznin nincs nagyon változtatás, szóval ami abban hiba az valószínű ebben is lesz.
Előre is köszi:
Gábor -
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Adott egy 2011 es 1.6 CR TDI JETTA.
115.000kilométerrel.
A szerelőm azt javasolta,hogy az olajszívattyún lévő szíjat megelőző jelleggel cseréltessem le.
Állítólag itt már nem hatszög tengely van hanem van az olajszivattyún egy szíj.
A kérdésem az volna felétek,hogy erre a szíjra milyen összeget számoljak???
Mennyi szokott lenni az anyagköltsége.??
Milyen gyakran szokás ezt cserélni??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gtx560unlock #156266 üzenetére
Melyik fsi motor?
-
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!
Ha a vezérműszíjas autómnak benzines fsi olyan hangja van pár másodpercig indításnál ( hideg meleg nem lényeg) mint egy diselnek aztán elhallgat. Akkor az a hidrotőke igaz? Ez kb 10 indításból 6x van így de van hogy 10-ből 10x nincs ez a hang szóval nagyon random a jelenség.
Most ha ezek a hidrotőkék akkor ha cserélve vannak akkor úgy tudom ezeknél nem kell szelephézagot állítani ugye?
-
enddav
aktív tag
válasz cross56 #156264 üzenetére
Az is már a hatos jetta motorja, a 8 szelepes 1.9 PD TDI-t váltották le vele 2009-ben. Papíron ugyanazt tudják, viszont a 16 szelep miatt a CR gyengébbnek érződik. (de csak úgy érződik)
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Autós oldalon találtam egy 1.6 TDI Jetta 5-öst. A kormánya full a 6-osé, illetve a műszerfal, középkonzol is nagyon hasonló ahhoz. Tényleg létezik ilyen? Neten nem igazán találok róla semmit, ezzel a motorral csak 6-os Jettákat dob ki a kereső.
-
Doki16
addikt
válasz enddav #156255 üzenetére
Nincs normális led ezekhez ami önmagában műterhelés nélkül ne jelezne.
(#156257) simonjoe: Igen ezt már beszéltük Nem akarok egy nagy meleg hűtőbordát elhelyezni amivel ráadásul ugyanannyit fogyaszt áramban. Szeretném kiváltani egy kifogyasztású leddel és ha lehetőség van rá akkor letiltani a DRL figyelést.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Kuplungszettet kell vennem egy 2005-ös 1.2 AZQ motorkódú autóba.
Mit érdemes venni? -
1stVikman
senior tag
válasz raziel01 #156250 üzenetére
Led témára:
Golfon csomagtérben nem jelez a rendszer, ha nincs benne izzó, én ezt a ledet tettem bele:
[link]
ez még úton van.
A gyári szofita izzó 43 mm hosszú, és 42 mm-eset vettem (mást nem nagyon találtam). Kicsit kihajtottam a füleket, hogy tartsa a ledet, és ennyi.Tolatólámpában ha nincs izzó, akkor jelez a kocsi, tettem ide is ledet, és nem panaszkodik
Ilyet]
És ilyet is.
Egyik sem dob hibát.
A gyári izzó w16w jelölésű, ennek megfelelően választottam, mert a foglalat hosszabban van nyújtva, mint a sima helyzetjelzős fajtákon.
Ellenben mindkét led elég hosszú, jóval hosszabb, mint az izzó, de még éppen elfér.Sötétben még nem volt időm képeket csinálni, de majd pótolom.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Killer01 #156237 üzenetére
Tolatólámpa kettő világít ha rükvercbe rakom.
Van valami lista, hogy melyik izzókra dob hibát ha LED-esre cserélem?
Igazából a tolatólámpánál jó lenne egy olyan ami erősebben világít meg a csomagtérvilágításnál.
Tudom nem szabályos de rendőr nem szokta nézni a tolatólámpát. -
98bja
senior tag
válasz mikoljan #156245 üzenetére
Köszi! A fogyasztás elég jól hangzik!
Amiket megemlítettél hogy kicsit zavarnak... Hát.. nekünk most egy 20 éves Peugeot van a családban, gondolom attól már csak jobb lehet
Skoda Karoq-ot vezettem egyébként az 1.5 tsi-t (150 ló, 250nm) az is 1600 körül kezdett igazán húzni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz DoxaM #156244 üzenetére
Hátrafelé van védő, hogy ne az ember lábát találja el, de szembe nem nagyon létezik, mivel valahol a fűnek is távozni kell Ha nem a földön húzza ferdén, nem kéne kavicsot sólrjon... Amúgy meg utána kell érdeklődni, ki végezte a nyírást, aztán önkormányzat vagy cég felé címezni pár sort
-
mikoljan
tag
válasz 98bja #156236 üzenetére
Zoo8800 fórumtárs posztjához kiegészítésként:
CZDA, 1.4, Octavia kombi 2016. (20k km, én a felét tettem bele)
Alpjában meg vagyok elégedve az autóval, mondjuk egy-két dolog nem tetszik, de lehet élni velük. Például:
- kissé feszesre van hangolva a futómű, tengeribeteg nem leszel,
- a váltó lehetne finomabb, hangtalanabb,
- zajszigetelés nem egy VW vagy Audi.Zoo-val egyetértek, az 1400-1500-as nyomatékcsúcsot el kell felejteni, nálam 1650-1700-tól jön meg.
Én úgy gondolom, hogy hiába kis köbcentis, kis turbós pöcsköszörű matchbox, ráadásul kombi, nem vagyok útakadály a budapesti utakon.Fogyasztás - ugye, ez sok mindentől függ - nálam:
- város 7,2-7,5, télen 8 és kicsit felette
- autópálya: 6,2-6,5 (néha odalépek, ha olyan a szitu; gyerekkel nem száguldozok)Mivel garanciális az autó és szeretném, hogy még az legyen, márkaszerviz. Egy olajcsere (olaj, szűrő, leeresztő csavar, egyéb, rezsidíj) kb. 30-65 ezer Forint. Több helyről kell ajánlatot bekérni.
[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
DoxaM
aktív tag
válasz Amarton #156222 üzenetére
ütném szét mindet, amelyik a kocsi előtt csinálja így mellette....komolyan hihetetlen, ha a xenont beveri, akkor a szerencsétlen hülyéje hogy fizeti ki pl.? áh, vicc komolyan ez a nyomorék fűkasza legalább lenne pereme , hogy ne verjen mindent szét világba
Más kérdés : esetleg pesten van valakinek VCDS és lenne kedve egy gyors ráolvasásra? egy kódot szeretnék csak megtudni az én óccó obd-m nem látja
-
zoo8800
veterán
válasz 98bja #156236 üzenetére
CZCA motoros Golfom van.
Nemrég vettem, eddig 4000 km-t mentem vele, az ég világon semmi rendkívülit nem produkált. Olajfogyasztást nem vettem észre. Szervizben nem volt. A motor 1600-tól húz rendesen, a katalógusadat szerinti 1400-as nyomatékcsúcs kamu, itt terhelve a motort beleremeg. 3000-ig nincs valami szirén hangja, felette jobb, de akkor sem éppen vérpezsdítő. Fogyasztás országúton 4,5L, autópályán 6L körül van normál tempó mellett (nem csapatva, nem szüttyögve).rip and tear, until it is done
-
98bja
senior tag
Sziasztok
Használtautó vásárlása előtt vagyunk. Kettő modell az amit igazán szeretnénk. Octavia és Jetta. Mindkettőt a szíjas 1.4 TSI motorral. (Lehetőleg minél újabbat). Ha valakinek van ilyenje tudna tapasztalatokat megosztani? (Megbízhatóság, erő, megérte-e, esetleg szervíz árak)
Köszönöm előre is! -
raziel01
veterán
Az normális, hogy Skoda Roomsterben (2011) csak a vezetőoldali ködzárfény világít? Másik oldaliban is ott az izzó, nincs kiégve mégse világít.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Megnéztem, mintha az lenne, mindegy, most pár ezer forint már nem oszt, érzékelős betétet rendeltem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #156227 üzenetére
Kábel megy az egyik betéthez.
-
zoo8800
veterán
-
K Norbi
addikt
válasz BUZZLGHTYR #156227 üzenetére
Egyszerű! kérdezd meg az autótól.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
honnan tudom h van fékkopásjelző érintkező az autómba?
-
havri1
félisten
Kutya! Valszeg macska vagy nyest lehetett a motortér alattt, és a kutya megharapta a kocsit.
Vagy rendes fényezés, vagy gányolás sajnos.[ Szerkesztve ]
havri
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #156197 üzenetére
esetleg nem gáz ha elől lyuggatott a tárcsa hátul pedig kisebb és nem lyukas?
-
Amarton
tag
válasz molnarpeter #156210 üzenetére
Ez a késés érintheti az 1.5 Tsi modelleket?
http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
mufi
senior tag
válasz molnarpeter #156210 üzenetére
Na akkor így mindent értek. Nem semmi. Így is késnek az új flottás kocsik 4-5 hónap a Leier szerint mire összerakják őket. Q jó. De az a vicces hogy a benzineseknél is az van mint a dízelnél, azt gondoltam azzokat nem érinti majd ez...
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
mufi
senior tag
Sziasztok,
hamarosan kapok egy új skoda octavia kombit. Valószínű dízeles lesz, 150 LE-s motorral. Olvastam a fórumon, hogy 2000-3000 km-ig ne toljam 2000 fordulat fölé a gépet, de van aki 5000 km-t is javasol. Olajcsere bejáratás után tényleg szükséges?
más: úgy látom, hogy a Leiernél megszűnt az actavia kombi vRS verziója az új autó konfigurásánál. Ez időleges csak vagy tényleg megszűnik az actavia vRS?https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #156202 üzenetére
Nem ragad és nem bowdenes, a szoftver emeli meg a fordulatot, mert ellenállást érez. A csapágy meg kinyomó, ha akkor zúg, mikor állsz a kuplungon, nyelestengely csapágy, ha akkor zúg, amikor elengedted a kuplungot.
I-sti: és ott nem kell bekötni magad? Te is buktad az autohold funkciót.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #156201 üzenetére
Plusz suly? What? Szerintem kb. 20-30g -rol beszelunk /par. Ha megiszol egy pohar vizet, mar akkor nehezebb lesz az auto. Ezek kb. nem is latszanak, kesztyutartoba, ajtozsebbe is ugy elfernek, hogy semennyi helyet nem foglalnak el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #156199 üzenetére
Általában hidegen, amikor kinyomott kuplunggal beindítom a motort, majd felengedem a kuplungot, előfordul, hogy a kinyomócsapágynak van pici hangja. A fordulatszám hirtelen megugrik 1000-re, majd visszaáll 800-ra. Olyan mintha ragadna a kuplung. Elképzelhető, hogy a kuplungbovden akadna, lehet zsírozni valahol? Octavia 1.6 CRTDI CAYC
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz MPowerPH #156200 üzenetére
Minek rakjak plusz súlyt az autóba ha nem muszáj? Nekem nagyon idétlennek tűnnek azok a szarok.
Egy pipát kell kiszedni VCDS-ben.
Sokat megyek 1esben rossz úton. Nem szeretem végig hallgatni hogy csipog. Ahogy rendes útra érek mindig felteszem az övet, de már mikor 15tel megyek hagyjon békén, ne akarjon már okosabb lenni mint én.Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest