Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz Petykemano #60691 üzenetére

    "magyarázd el nekem, hogy miért nem lehet ezt a DLSS/FSR frame generálás esetén is - IMU nélkül, vagy más inputvektorok figyelembevételével - alkalmazni? Mert ezt sajnos még mindig nem értem."

    Szerintem osszekevertel valamit. Nem mondtam hogy nem lehet, azt mondtam hogy az alltalad keresett metodus mar letezik VR-ban, csak a sima monitoros jatekoknal valamiert nem volt hasznalva soha, pedig lehetne. Az a resz hogy kell vagy nem a kesobbi kocka vagy nem inkabb a minosegrol szolo diskuraban kerul elo. A DLSS3-nal hasznaljak es gondolom az FSR3-nal is fogjak hasznalni mert tobb adat = jobb minoseg. A VR-ban sokkal fontosabb a kesleltetes mint a 2D jatekoknal. Azok az 50-60-70 es magasabb ertekek amiket a DF-es DLSS mereseknel is lathatsz nem igazan hasznalhatok VR-ban. Ott az IMU adatokat hasznaljak arra hogy az elozo kepkockap minel jobban lehessen interpolalni, a sima monitoros jatekoknal a DLSS3/FSR3 megengedheti maganak hogy megvarjak a kovetkezo kepkockat es a kettobol plusz a motion vector adatokbol generalnak valamit. Gondolom ezert is mondjak a DF-nel vagy a HUB-nal is hogy a DLSS3 inkabb akkor jo amikor eleve megvan a 60FPS+ ami nem meglepo mert ott sokkal kevesebb idod van eszrevenni egy esetleges problemat. Alacsonyabb base FPS-el mar vagy az input latency vagy a kep minoseg vagy mindketto zavarhat. Hol lehet az also hatar azt nem tudom mert nincs RTX40-es GPU-m, de VR-nal a 45->90 meg OK es sokan hasznaljak a nagyon gepigenyes MSFS-t 36->72 modban de az egy olyan jatek is. Nekem mondjuk a 72FPS (nem interpolalt hanem nativ) nem az igazi. Nem igazan problemas, de eszreveszem hogy nem 90-en megy. A PSVR2-nel is az az egyik pozitiv szerintem hogy ott az igenyes jatekok 60->120 modban mennek es szemre ugyan nem eszreveheto, de erzesre realisztikusabb a 120 mint a 90.

Új hozzászólás Aktív témák