Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    őstag

    válasz PuMbA #72098 üzenetére

    A helyes az lenne ha nem ilyen kevés iterációt számolnánk hanem legalább 2048-at.
    Minden más csak találgatás amit a ray reconstruction próbál kitalálni.

    b.-Nvidiánál látszik hogy sokkal több energiája megmarad a fénynek, több bounche-t számolnak, világosabbak a belső terek/árnyékosabb helyek. Szerintem ez fontosabb mint az árnyékok minősége. A tükröződés is szebb.
    De az is látszik hogy minden részletet elmos a denoiser és úgy néz ki a kép mintha 480p-ből lenne felskálázva(mindkét gyártónál).
    Nekem ezeknél az agyon mosott képeknél még a zizis denoiser nélküli kép is jobban tetszene, Control-ban is developer módban ki lehetett kapcsolni, kár hogy nincs rá lehetőség, még reszponzivitásban is érezhető ha ki van kapcsolva. A kép persze olyan lesz mintha iso 3200-on néznéd egy videokamerán keresztül a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák