Aktív témák

  • Borisz76

    nagyúr

    válasz tatala77 #100226 üzenetére

    Felhívtam őket és 1 heti mérési eredmény toltam a "képükbe", hogy szakad/tárcsáz ( 3-4 percenként ! ) ...nem jó , használhatatlan.
    Erre közölte az ügyfélszolgálatos , hogy látja a folyamatos szakadásokat.....érkezik hamarosan a szerelő.

    Csere megtörtént.....megint teszt.
    Jobb volt de nem 100% ( 15-20 percig bírta ) az új ONT.

    Teszt....telefon....csere 3. készülékre.

    A 3. készülékről már a helyszínen a megállapította a szerlő , hogy valami nem jó vele...... ( Első belépésnél jelszót kell változtatni majd restart.....és belépni már nem tudott ....mindezt a szerelő csinálta...)

    Tehát az a készülék sem volt jó.

    Telefon kollégának, aki pár perc múlva hozott egy más tipusú készüléket ( ez az a bizonyos 4. készülék ami most is üzemel nálam) ...azt berakták.....fél óra múlva visszahívott, hogy jó e a készülék mert sok dolguk volt és elmentek mielőtt a központ élesítette volna.
    De mondom, rendes volt, mert visszahívott.

    Kb ennyi, röviden.

Aktív témák