Aktív témák

  • petir

    senior tag

    Sziasztok !

    Tudom ez a net topic de nem találtam külön telefonost!

    Tehát digikábel van nálunk, mind a harom szolgaltatas meg van rendelve. És a telefonnal van egy kis problemank...mar eleg regóta kivancsi lennék , hogy más is tapasztalt e már hasonlót. Az ügyfélszolgálattal oda vissza megy a huzavona de még mindig nem jo és most mar így egy év tavlataban kezd idegesítő lennni a dolog mindig arra hivatkoznak , hogy úú tenyleg volt hiba atraktak masik szekrenybe ide patcheltek oda patcheltek másik scwithre raktak de nem jó...akkor elkezdődött a mutogatás , hogy igazából náluk nincs is hiba hanem a UPC-nél van (mert , hogy UPC-s számnál jön elő leggyakrabban a hiba) és hogy ők felvettek a kapcsolatot - mikor kérdezem mit valaszoltak hallgatas van :) vicces.

    Hibajelenség:
    Ha hivok vagy hívnak ez mindegy beszélgetés közben egyszer csak nem lehet hallani amit MI mondunk MI halljuk tisztán érthetően amit mondanak de minket nem hallanak. A hiba teljesen random jön elő lehet 3 perc utan lehet 40 perc utan vagy épp 15 perc után főként upc-s számnál de volt már , hogy digisnél is..

    Tapasztalt valaki hasonlót? Vagy mi erre a megoldás ? Kihez lehet fordulni , hogy végre meg legyen oldva a probléma?

Aktív témák