Új hozzászólás Aktív témák

  • Mate

    nagyúr

    Na úgy látszik egyenesben a dolog. Összefoglalva a történteken.

    Pénteken A ügyfélszolgálaton megkötöttem a digit. Telefonnál jeleztem, hogy nomadikust kérek. Ügyfélszolgálatos lányka már csinálta volna, mikor beleokoskodott egy ügyfélszolgálaton lévő dolgozó (ő nem foglalkozott a kuncsaftokkal), hogy nem lehet csak meglévő telefon mellé.

    Kedden hívott a szerelő, hogy kötnének és jó lenne még ma megcsinálni, de eszközhiány miatt nem tudja. Próbálta elintézni, hogy tegyék át nomadikusra a telefont, de ő nem intézhette el.

    Ma bementem B ügyfélszolgálatra. Srácnak mondtam, hogy nomadikusra szeretném módosítani a telefont. 2 kattintás, majd kinyomtatta a szerződést. Írjam alá ott, meg ott és kész is. Megnéztem a szerződést és teljes lemondást csinált... Jeleztem, hogy én baromira nem ezt akarom, hanem telefont módosítani nomadikusra.

    Válasz: Azt nem lehet, csak bekötés után. Mondom nem így van és pont az a lényeg, hogy emiatt nem tudják bekötni, mert nincs eszközük. Ekkor okoskodott, hogy eszköz a nethez is kell. Én állítottam, hogy nem kell. Mondta, hogy utána néz. Eltűnt 15 percre, majd adott egy borítékot és átírta nomadikusra.

    Úgyhogy elméletileg sínen van a dolog. Hétfőre kaptam időpontot, de lehet már előbb bekötik.

Új hozzászólás Aktív témák