Új hozzászólás Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz Snipee #4224 üzenetére

    Az említett ÁSZF pont helyes értelmezése :D:
    bejelented a hibát, majd megkezdik a kivizsgálást, de mivel a hiba lehet az ő érdekkörükben is, és valós hiba esetén a bejelentéstől számított 72 órája van elhárítani, így összefoglalva a hiba feltárására ÉS saját érdekkörben talált hiba esetén annak elhárítására együttesen mindösszesen a bejelentéstől számított 72 órája van. Ha 71 óra alatt deríti ki, hogy nála van a gebasz, akkor 1 órája marad elhárítani. :) Az ÁSZF szerint.
    Hogy ez törvényi előírás is lenne, azt kétlem, esetleg minisztériumi rendelet (de ha államilag szabályozott, akkor kérem, írja be valaki, melyik TV-ben, milyen számon található!).
    A szolgáltatók üzletszabályzatát mindig a felügyeleti szervük hagyja jóvá (MEH, GVH, NHH, stb...), és abban bizony lehetnek rendelet, törvény által nem szabályozott kérdések is.

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Új hozzászólás Aktív témák