Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz leslieke #57076 üzenetére

    Nekem is abszolút pozitív volt mindig az ügyfélszolgálatukkal a tapasztalatom.

    Egyébként most épp a UPC nem válaszol már két hete egy megrendelésemre (telefonon egyeztettünk, de emailben kértem ajánlatot, amit elküldtek, én meg válaszemailben elfogadtam), ott is érdemes telefonálni :)

    Mindegy, van, aki levelezni akar, van, aki meg internetezni :)

    Szerk: minden eddigi legjobb hibaelhárítós tapasztalatom: Digi kb. 10 év alatt egyetlen leállás, pont szombat délután, felhívom az ügyfélszolgálatot, és felveszik a hibát... 10-15 perc múlva csörög a mobilom, felveszem, azt mondja "a digis szerelő vagyok, itt vagyok a lépcsőházban, újraindítottam a switchet, próbálja meg most"

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák