-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
Sziasztok!
van egy iylen hajtásom :[kép]
a középső fogaskeréksorból kitört egy darab
szerintetek az a sor magában cserélhető vagy szükséges mind a 3 sort cserélni?eladó: vadi új soundcore motion+
-
N.GÁBOR
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis útbaigazítást kérnék tőletek, eléggé eltévedtem.
Régen kocabringás voltam olyan évi 1000 km-et talán kevesebbet mehettem. Aztán hosszú szünet. Most az új melóhelyre (17,5km egy út) úgy döntöttem bicóval járnék. Nagyrészt bringaút vagy alacsony forgalmú út, 80 méter szintkülönbséggel. (Két nagyobb domb - lejtő)
Elővettem két bringámat:
1. Atala
Szerintem 80-as évekbeli acél versenybringa lehet. 160 cm magas vagyok, így az 58-as váz hatalmas nekem. Kapott korábban rövid stucnit (4-5 cm) és egyenes kormányt. Így már teljesen letolt és kicsit előrehúzott nyereggel az elmúlt években a városban jó volt.
Gumi: 32-622, 5 bar2. Neuzer Wirhlwind basic 1.0-s váz - 2006-os
52-es váz, ez is még kicsit nagy, de gondoltam ez lesz a bejárós bringám.
Gumi 25-622, 8 barMind a kettővel próbáltam a távot és nagy meglepődésemre az ezeréves acél bringával gyorsabb is vagyok és hiába megy a csipőm erre-arra sokkal kényelmesebb.
Nem erre számítottam. Nem tudom hogy az újabb bicó rosszabb-e vagy csak a vékonyabb és nagyobb nyomású gumi és aluváz miatt fájdul-e meg a kezem és ráz mint a fene, de nem jó vele menni. (Pedig a villa talán acél?)Otthon a szülői háznál még van egy Scott sportster p5-ös cross bicaj merida vázzal. Azt még elhozom és kipróbálom. Ha az jó lesz akkor a téma le is van tudva. De ha a kialakítás miatt nem olyan gyors vagy mi miatt nem oké akkor
szerintetek merre érdemes indulni?
1. bár nincs az Atalán semmi említésre méltó alkatrész nincs, érdemes venni egy kisebb olcsó acélvázat és átpakolni rá mindent?
2 gondoltam arra, hogy a neuzerre egy ballonosabb gumi és egyenes kormány talán segítene?
3. vagy arra is gondoltam, hogy mivel a neuzer újszerű, eladnám majd tennék hozzá és vennék egy decathlonos triban 100-ast egyenes kormánnyal. Csak nem tudom az nem rázna-e, hisz ugyanúgy alu. (De lehet ezzel ugyanott lennék mint a neuzerrel, max vehetnék belőle kisebbet)
Kicsit hosszú lett, bocs érte, de gondolom látszik, hogy elég tanácstalan vagyok merre tovább.
Előre is köszi!
May the force be with you!
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #118194 üzenetére
Szerintem nincs eltérés sebességben. Sőt, pont a dolgokon könnyebb átgurulási képessége miatt a 28-as gyorsabb is lehet, kevésbé akasztja meg az aszfalt a gépet. Építéskor érdemes lehet odafigyelni, hogy szélesebb felni kerüljön alá, hogy minél kevesebb legyen az eltérés a gumi és a felni oldalfala között, ugyanis ha egy síkban helyezkednek el, akkor kisebb a légellenállás – de ez már úgyis csak a profi szintet érinti. Általános felhasználásra elmondható, hogy mindenképpen jobban jársz a lehető legszélesebb országúti külsővel addig, amíg nem tükörsima asszfalton alkalmazod.
Nekem ilyen van, nagyon tudom javasolni, ha van rá kereted: Gator Hardshell.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Jester01
veterán
Tegnap jól rommá áztunk szóval ma megint lánckenés volt
Jester
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #118192 üzenetére
3 mm
Amúgy sok. Ha belefér a vellákba, a 28-as nyer.
A 28-as már érezhetően egyengeti a ragyákat.
A korai ráncok is eltűnnek a szemed körül.[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
IMIIKE1998
őstag
25mm vs 28mm
Érzésre mennyi a különbség a kettő között kényelemben? -
emiki6
veterán
válasz emiki6 #118174 üzenetére
Gondolkoztam még ezen és azt hiszem jobb lenne, ha könnyű lenne a gumi, mert a városi közlekedés arról szól, hogy állandóan meg kell állni és újra elindulni, szóval a könnyebb előnyösebb. Nagyon nézegetem a GP 4000 S II-t, de nem olcsó az se, mégha nem is halálosan drága. + felvetődik a kérdés, hogy akkor most nem kellene e előre is azt tenni? (Az első külsőm persze még jó, nem repedezett, bár az sem egy kifejezetten gyors gumi), de az úgy már kb egy húszas, amennyit nem akartam költeni, de a fene egye, mégiscsak jobb lenne egy prémium gumival tekerni...
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Zola007
veterán
chainreactionról rendel valaki mostanság?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Rica
senior tag
válasz Intruder A 6 #118176 üzenetére
Koszonom szepen!
Neked MT500-as fekek vannak fenn? Tobb oldalon is lattam tegnap, hogy csereltek a gyarit M447-re, ami nyilvan nem ugyanaz a minoseg.
https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/
-
bringasisti
őstag
Vuelta közvetítést nézzétek egy volt bringás beszél műszaki dolgokról. Azt mondja hogy nuku hokuszpok olajat tesz a láncra
BENEFON DELTA--------N8
-
Zola007
veterán
32 - 36 mm kormánycsapágy/középcsapágy kulcsból melyiket érdemes venni, ami nem nyalódik el 2 használat után?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
-
Tothgera30
Ármester
válasz 6030D #118173 üzenetére
Semmi nincs vele, egy mezei alu taposópedál van rajta.
#118175 jjeahh: Köszönöm, eddig nekem is. Régóta vágytam már egy ilyenre. Bár ez kb. 94-96 között volt csúcs gép, STX RC agyakkal, Ritchey felnikkel, XT szettel, LX hajtóművel, azért elég spártai az Oraklo-hoz képest, el is zsibbadt a karom.
#118177 Hasaggymeg: Csak zokni, a cipőre meg ráfoghatjuk.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #118171 üzenetére
Van hozzá vintage cipő és zokni is?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Intruder A 6
aktív tag
Szia!
Igen, jól elvagyok vele, nem bántam meg hogy nem MTB-ot vettem, amire nekem kell tökéletes, bár sok viszonyítási alapom nincsen más márkákkal, de nagyon szeretem.
Fékek nagyon jók, és mentem vele mostanában 75-km-es túrákat is, és nem mondanám hogy nagyon elfáradtam. -
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #118171 üzenetére
Ékszer. Nekem tetszik...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz bunddog #118166 üzenetére
amit linkeltél, az onnan, szállítással együtt kb 13500 ft. Szeretném kb 8k-ból megúszni, HA LEHET (ha nem, akkor veszem a drágát...) hogy honnan venném nem tudom, nem baj ha ti mondjátok meg azt is, lévén hogy én nem értek hozzá honnan érdemes venni jó áron olyan gumit, ami nem rossz körülmények között, sokáig volt tárolva.
Ha nem atombiztos a nem betonos tapadás az se világvége, csak tudjam és legfeljebb óvatosan megyek, inkább vizes aszfalton legyen biztosabb a dolog. (esőben az ember nem szeret nyugdíjas tempóban tekerni, lévén hogy szeretné minimalizálni az esőben töltött időt)
Mi bajod a contival? Nyugodtan ajánlhatsz(/ajánlhattok) azt is, ha olyan.
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
6030D
őstag
válasz Tothgera30 #118171 üzenetére
Mi lett végül a pedál? Vagy direkt van mindenhol takarásban?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pittlaren
csendes tag
válasz etrop01 #118156 üzenetére
Papír írószer üzletekben kapható olyan átlátszó, öntapadós fólia, ami a célnak megfelel. MMbike-nál láttam kimondottan erre a célra szolgáló fóliát is, de az ilyen szett-jellegű - egy váz, két villavédő - árban többet kóstál.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
-
Rica
senior tag
válasz Intruder A 6 #112544 üzenetére
Szia! Tart meg a szerelem? Nalam is ez a terv, valamikor az ev vege fele.
Londonban hasznalnam napi rendszeresseggel, ahol kb nincsenek bicikli utak, autok koze hajtani pedig sima ongyilkossag, szoval mellekutcak, parkok, patak partja es jo sok jarda.
Tanacs esetleg?
Koszonom szepen.https://magaduram-hu.cms.webnode.hu/a-magyar-tortenelem-logikusan/
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #118146 üzenetére
Na megvolt az 50 km tesztkör, semmi zavaró hang
Köszönöm még egyszer. -
bunddog
tag
válasz emiki6 #118134 üzenetére
Nem tudom hol vennéd a contact speed-et ezért nem tudom az mennyi (magyar bolti árakat annyira nem tudom) de az általad írt használatra nagyon tudom ajánlani a schwalbe marathon supreme-et. A 32-es verzió csak 80 grammal nehezebb mint a conti gp 4000 SII és nagyon jól gördül komoly defekt védelem mellett. Nem mellesleg tapad is rendesen és a földúton se jön annyira zavarba csak nagyobb kavicsoknál. Nem igazán vagyok conti párti ezért még pc360 által gyakran javasolt talán hurricane-re is érdemes vetned egy pillantást.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #118154 üzenetére
Ebben szerintem csak azért van oldószer, hogy a viasz ne rúd alakban legyen a dobozban Mondjuk ha megfelelő ideig nem használod, akkor rázhatod pár percig, hogy ismét elkeveredjenek
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz thornadoj #118162 üzenetére
[kép]
Igen,amint azt már írtam,minden száraz,kenés nélküli fémes csatlakozás hasonlóan reccsen.Kenéssel meg csínján kell bánni,mert a minrenhol otthagyott kenőanyag port,homokot ejt csapdába,ami további recsegést okoz6.Előbb utóbb megtalálod,aztán tudod majd hol és hogyan kell keresni.Amúgy meg majd mindig lesznek olyan zajok melyek újra meg újra próbára teszik tapasztalatod és türelmed,ez egy ilyen szakma.Múltkor egy küllőm szakadt ki,mely akkora csattanással járt mintha rámlőttek volna...aztán lenéztem a lábam között és láttam az irdatlan 8-ast ami beigazolta sejtésemet...de repedt el hátsó sorom egyik alu tartóbakja is,ami csak a 4-5 és 6-os lánckerék extrém terhelésnél jelentkezett,na azt aztán nehéz volt megtalálni és csak véletlenül sikerült.Ott is van,a tetején a kép.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz etrop01 #118156 üzenetére
Ilyen rövid távon ennyi szint azért nem rossz, sőt, elég sok . Fóliát én ebayről vettem, de gondolom helyben is lehet kapni.
Yahhher: Ez minden csak nem drága. Valszeg valahonnan beszerzek majd egy ilyent, valamelyik eu-s webshopból csak szállítanak ide...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118161 üzenetére
Köszi a tippeket, ránézek A nyeregcsővel is lazítással próbálkozzak. gyorszáras és jól meg van húzzva.
szerk.: kiengedtem a nyereg gyorszárát, és nagyon hasonló hangot adott. lazítottam rajta. remélem megoldja a problémát
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz thornadoj #118159 üzenetére
Még a hátsó kerék rögzítését nézd meg,átütősöm nem volt,de a gyorsszáras terhelésnél túlhúzva,és túl lazán hagyva is reccsenhet.A nyeregycső meg kiállva is reccsenhet,picit feszül a váz terhelésnél és máris reccs.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118146 üzenetére
Igen mindkettőt megcsináltam. Most nézem, h nincs akkora imbuszom, ami a hajtókarhoz kell :/ Ez így csak jövő heti program lesz... A nyereg az biztos nem ludas, mert kiállt nyeregből is csinálja, sőt inkább akkor tudom úgy megtaposni, h produkálja a jelenséget. A kormány elsőre nem tűnik hibásnak, a teleszkóp és a fékek hangja hallatszik csak.
-
rétisün
veterán
egy kicsit off, de azért belinkelem, mert azért érint bennünket: "A legjobb hír a magyarok számára az, hogy az első tervekkel ellentétben nem a téli, hanem a nyári időszámítást tartják meg."
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Yahhher
aktív tag
válasz jjeahh #118151 üzenetére
Szokott lenni a magyar boltokban, gondolom máshol is.
Németo.-ban online megvásárolható gyakorlatilag mindenféle Parkside cucc egész évben.
Nem rossz cucc egyébként, láttam valakit egyszer használni, amire kell megfelelő.
Egy normális pumpás permetező is van 5000 ft ( ekkora kapacitással ), ahhoz képest szerintem nem drága.Üdv b.
-
etrop01
tag
válasz jjeahh #118151 üzenetére
Ha jól emlékszek olyan 11km-er volt 400szinttel, az időt nem tudom mennyi volt de így is toltam párszor felfelé, látszik, hogy alföldi gyerek vagyok Nem félek a fáktól, a kövek jobban aggasztanak mikor felcsapja a vázra, egyrészt mert sajnálom másrészt meg mi van ha engem talál el.
Tényleg ilyen átlátszó vázvédő fóliát honnan érdemes venni?Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
Ébri
senior tag
Gyanús volt a hátsó kerekem (első két hét alatt max. 1 bar-t eresztett, hátsó min. 2-t), de mindig halasztottam a megnézését, aztán tegnap majdnem hazaérve nullára eresztett, kb. pont mire hazaértem, de mentem vele valamennyit teljesen leeresztve is. Megtaláltam az okozó tüskét, szép nagy lyukat vájt a belsőbe is. Külső mennyire bírja, ha felnin és rajta megyek? Inkább cseréljem, vagy azért még bírnia kéne? (Külsérelmi nyomot nem találtam rajta a tüske okozta lyukon kívül.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #118138 üzenetére
Érdekes,mert ha TF2,vagy Specialist PTFE -vel (más hasonlót még nem használtam) kezded kenni mikor az már szükséges,szépen le is oldják a maradék gyári,ragadós lánckenést,és átveszik annak helyét teljesen.Mind2ben van valami gyenge oldószer is,mely pl.a vázról is leszedik a kevésbé makacs szennyeződéseket.[link]Dollinger azt mondta ő az egész vázat TF2-vel fújja be.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #118138 üzenetére
Én ezt csináltam, korábban feltöltöttem képet, milyen egy slagos mosás után. Nem olyan patyolat, mint Toobee-é, meg amit sokan szeretnek, de nekem jó.
deny330: azért garanciát nem vállalok semmiért. Esetleg rongyra önts valami zsíroldó anyagot, és úgy pörgesd át.
Más: felkerült hátra a Mitas gumi, új szalaggal, új szeleppel. Egy csepp lötty nem jön sehol, úgy néz ki, hogy tökéletes a rendszer. Kop-kop. Tegnap már mentem vele aszfalton, ma lett volna a terep próba, de az eső elvitte a bulit. Majd egy hét múlva kiderül élesben a Mátrában, ott fog kapni követ is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mezga Aladár
veterán
Srácok. Van valakinek ilyen váltókar a fiókjában? Shimano Dura-Ace (SL-7700) Vevő lennék rá.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #118098 üzenetére
Az valami lidl-ös márka? Én sosem láttam nálunk
etrop01: Ritkán látok Kellyst a topikban, üde színfolt . nem félsz ilyen ágas helyen, hogy letörik a váltód? Kár, hogy a térképen nem látszik a km/szint.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pc360 #118149 üzenetére
Az a legbosszantóbb amikor csakis menet közben,mondjuk extrém terhelésnél jön elö valami hang,mert azt csak...menet közben,extrém terhelésnél találhatod meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #118148 üzenetére
És még csak nem is mindig reprodukálható egyhelyben. A menetek tökéletes tisztítása az, amivel viszonylag biztosan megúszható az ismétlés, és kizárható az adott terület. Nem is kérdéses, hogy így érdemes végrehajtani a műveletet, ha egyszer nekiáll az ember szétszedni a dolgokat - legalábbis így gondolom.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pc360 #118147 üzenetére
Én mindig megpróbálom reprodukálni leszállva,így zárva ki egyik vagy másik lehetőséget,pl.állva terhelem a pedálokat,a hajtóhart úgy,hogy a végükre lépek,pedált nem terhelve,megcsavargatom a kormányt,vagy állítok a nyeregmagasságon,figyelve az esetleges változásokat.Azt tapasztaltam,hogy gyakran csupán húzva,vagy éppen lazítva a csatlakozáson kiugrasztja a nyulat a bokorból,mert változik a reccsenés és kiderül hol keletkezik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #118146 üzenetére
Nem feltétlenül. Számtalanszor kezdtem már újra alkatrész-takarítást, mire kialakult az a gyakorlat, hogy jól ki is fújom és törlöm több körben a meneteket tárcsaféktisztítóval, hogy valóban elhallgasson. Az újrazsírzás ellenére elég pár szem homok, hogy olyan bátborzongatóan ropogjon, mintha el lenne törve az alkatrész.
thornadoj: A tipikus ropogós helyek: pedál foglalat, hajtókar rögzítés, csapágy rögzítés, nyeregcső, nyeregcső bilincs / csavar, nyereg pálcák.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz thornadoj #118139 üzenetére
Az attól már el kellene hallgasson,meg ha nem is törölted ki a hajtókarban a menetet.Mind2 pedállal megcsináltad? Ha igen akkor próbáld meghúzni a hajtókar rögzítő csavarjait,utána jöhet a kormány,bár azt most is megpróbál6tod feszegetni,nem-e az recseg,na meg ott a nyeregcső mely gyakran megtréfál.
cdl...az ilyen kőfelverődésszerű reccsenő hang általában valami fém-fém fix csatlakozásnál történik mint pedáltengely-hajtókar menet,kormány-stucni kapcsolat,hajtókar-középtengely rögzítés,vagy nyeregcső- nyeregcsőváz-bilincs csatlakozás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz IMIIKE1998 #118144 üzenetére
Nekem is a tesztelés vált be mind a magasság, mind a dőlésszög, mind pedig az előretoltság esetében. A magasságnál ha úgy érzed lehet még magasabb, akkor legyen, ha nagyon nyújtóznod kell, akkor vedd alacsonyabbra, a dőlésnél ha nyom középen, akkor előre kell dönteni, ha lecsúszol, akkor hátra. Az előretoltság nem is tudom, valami olyasmi rémlik, hogy a karodnak adott szöget kell bezárnia a törzzsel. Igazából azzal hogy előre vagy hátra tolod, a törzsed dőlésszögét és a törzs és a kar által bezárt szöget állítod. Ennek tudatában érezni fogod, ha nagyon kicsi az a szög és előrébb kell tenni vagy túl nagy és hátra.
Ha mindent beállítottál és nem outi kormányod van, akkor a fékkarokat is érdemes beállítani a karjaid vonalába.[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
deny330
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #118140 üzenetére
Nem bonyolítod túl egy kicsit? Nem kötekedésből, de tényleg. Vigyél magaddal tekeréshez egy imbuszkulcsot és állítgasd addig, amíg nem érzed kényelmesnek.
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #118140 üzenetére
A tesztelés.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
deny330
aktív tag
válasz 6030D #118129 üzenetére
Akkor különösebben nem kell aggódnom gondolom. A sag beállítást megnézve ugyan úgy 17-18% körüli, az nem változott, csak a psi érték volt furcsa.
Én tisztítás után gondoltam rárakni, persze amint megjött. Áttörlöm egy száraz ruhával alaposan akkor.(#118133) Hasaggymeg: Ez egy kicsit megnyugtat, bár gondolom a drágább villákat nem a legsilányabb minőségű porvédővel szerelik.
(#118135) Toobee: Nekem azzal sok lenne a macera, megpróbálom csak ruhával átmosni, de köszönöm!
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek az ideális ülés előre hátra pozícionálást hogyan tudom rendesen beállítani? A régi cérna végén csavar lelógatva a térdről módszert sok helyen pontantlannak mondják. Akkor mi a korrekt technika?
[ Szerkesztve ]
-
thornadoj
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118107 üzenetére
Szét szedtem a pedálokat megtakarítottam (nagyon ráfért már), újrazsíroztam, visszaraktam és a probléma továbbra is fennáll. Erre most gondolkodtam, h a hajtókar menetét nem takarítottam meg :/
-
-=RelakS=-
veterán
válasz deny330 #118127 üzenetére
Egyszer beáztatod benzinbe, hogy a gyári cuccot lekapja, aztán már nem igényel zsírtalanítást, csak újrakenést.
Ha végre tekernék eleget, azt próbálnám ki, hogy amikor már a lánc kiizzadta magából a gyári cuccot, akkor rátolni a Squirtet, és megnézni, hogy mi az eredmény. Mondjuk a külső ragacsosság miatt így is úgy is egyszer meg kell benzinben áztatni a láncot.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
seadrone
őstag
sziasztok!
ilyen dekatlonos lámpához hasonló cucc ebayről van valami jó fogás, ami bevált?
ami lehetőleg zsebrerakható
köszi
[ Szerkesztve ]
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #118107 üzenetére
Ha ez bejön, vendégem vagy egy virtuális sörre.(ha Debrecen felé jársz, természetesen igazira is)
Az új bringámon(tegnap vettem használtan) ma 2 km után jött elő az alább leírt hang a bal oldalon.
A legfelső állás után.kattogás.
Elkönyveltem a középcsapágy hibájának. Már itt túrom a netet 1 órája, hogy milyen press fit, BB30 tipus jó ebbe a gépbe.
Most kirohantam, kivesz, bezsíroz, vissza, próba. Semmi hang.
Persze majd délelőtt Léta felé lesz az igazi teszt, de azért bizakodom nagyon. -
emiki6
veterán
válasz bunddog #118132 üzenetére
Szeretném olcsón megúszni, de nem akarok olyat venni, ami az olcsósága miatt hamar elkopik, könnyen kilyukad, esőben életveszélyes és hasonlók. A contact speednél már húztam a szám, annál drágábbat nem vennék, az is határeset.
Megjegyzem nem vagyok HC bringás, napi 10 km-nél többet nem igazán megyek, mondjuk mostanában elég keveset használtam...
Alapvetően Budapesten használom, ami aszfalt, beton, térkő, úthibák, kispadkák, kockakő, minimális földút, szóval városi terep, de majd nagyritkán be akarok iktatni vidéki túrákat, amik nem hiszem hogy a városi környezettől nagyban eltérnének, szóval igen, nagyrészt aszfalt."De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #118125 üzenetére
Egész évben bringás idény van nekem,ugyanakkor kerülöm a vizet,sárt.Hóban,fagyban és szárazban nyomom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Hasaggymeg #118121 üzenetére
Enyém már v egy éve ilyen repedt,bírja még.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
6030D
őstag
válasz deny330 #118125 üzenetére
Annyi nyomás elszisszen azzal is, ha rárakod a pumpát. Az enyém ment télen is, esőben is, fél évente széthúzzuk kis szervízre.
Squirtet akkor raktam rá, amikor hangja volt a gyári kenőanyag után. Nem zsírtalanítottam, működik. Kidolgozza magát...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #118121 üzenetére
25,5 mm a felnim külső szélessége és fogalmam sincs milyen méretűt vegyek. Mikor bújtam a témát nem volt egyértelmű számomra, hogy a szélesebb jobb e vagy a keskenyebb.
"egy sima felületű gumi"
Van vagy 100 féle sima felületű, mindegyik vagy 5 szélességben. Mondjatok valamit, ami ár/érték arányban jó, nem akarok választani, meg azon gondolkozni melyik legyen. Nem ártana, hogy ha netán esőbe kerülnék akkor se veszítené el nagymértékben a tapadását. Legyen a contact speed?
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #118123 üzenetére
Sáros / esős időben mennyire szoktad használni, esetleg télen hóban? Ha esetleg bringa vásárlásba kezdenék télen (vagy építésbe) nem tudom mennyi értelme lenne egy levegős telónak, szinte csak mocskos időben lenne használva. Akkor minimálisan se ereszti a levegőt? A hátsó tagomra ma néztem rá, kíváncsi voltam ereszti -e a levegőt. Körülbelül másfél - (de inkább) két hónap rendszeres használat mellett úgy 5-10psi szált el. Én nem érzem problémának, de ezek szerint semennyit sem szabadna eresztenie?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #118119 üzenetére
Manitou Marvel Expert,2015 március óta 1 szerviz 2016 őszén DrBike(~15e 80% aszfalt után azt mondták szinte újszerű),idén újra tervezem vinni.Soha nem kell ráfújnom,becsúszókat rendszeresen tisztítom,most már a nyeregben töltött idő 60-80%-a terep,egyik oldala picit kottyan.82kg vagyok.
Intruder...Conti Tour Ride
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék a bringára valami más gumit mert szinte aszfalton megyek csak, jelenleg ez van :SCHWALBE XC Comp - Puncture Protection 40-622
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #118116 üzenetére
Sok idő a gyártás óta,rossz tárolás,lágyan használás stb.Felhasználástól függően,állat módban,verseny szinten azonnal cserés,óvatos duhajként,nem maxra fújva még elmegy valameddig.Városba nem való,azonnal cserés,üdítő változást hoz6 egy sima felületű gumi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz bringasisti #118118 üzenetére
ETRTO méretben mekkorát?
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
deny330
aktív tag
Aki levegős teleszkóppal rendelkezik főleg attól kérdezném:
Nektek milyen gyakran kell ráfújni a telóra? Illetve mocskos körülmények közötti használatkor milyen gyakran kell szervizbe vinni? Nem tudja kinyírni a telót ha nagyon mostoha időben van használva folyamatosan, és csak fél él évenként kap szervizt?
-
etrop01
tag
válasz FIREBLADE78 #118115 üzenetére
Jaja, swag 50. A piroson felfelé a Mátrában.
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
emiki6
veterán
Sziasztok!
Berepedezett a hátsó külsőm.
35-622, 28x1,35
Miért repedezik be, meg lehet e ezt előzni?
Meddig szabad használnom így, mire figyeljek?
Mit ajánlanátok helyette főként városi használatra?[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
etrop01
tag
Bocsánat, megpróbálom megint.
Elég sziklás kis nyomvonal de aki arra jár próbálja ki.Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #118111 üzenetére
Nekem megjelenik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FIREBLADE78 #118108 üzenetére
5 méterre simán elvisz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Hasaggymeg #118101 üzenetére
Na,fasza. Úgyis utálom a szomszéd öreglányt.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz thornadoj #118102 üzenetére
Szinte biztos pedáltengely/hajtókar csatlakozás reccsen.Pedál ki (jobb pedál jobb menet,bal pedál bal menet),töröl minden menetet,zsíroz majd vissza.Ha továbbra is reccsen,mehetünk tovább.
Deer76...olyan pumpa jó,pont az a pumpa pedig nem tudom,nem ismerős.Valami kipróbált típust kellene.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
inifini
tag
válasz Hasaggymeg #118092 üzenetére
Köszi, ránézek, lehet, hogy jó lesz
-
Deer76
aktív tag
Sziasztok!
Egy egyszerű városi bringás vagyok (Hercules Hobby kerékpár 3 fokozatú Torpedo agyváltóval.) Elől még egy régebbi Conti van dunlop, hátul egy új Deestone autós szeleppel. Milyen pumpát ajánlotok hozzá?
Ilyesmi jó?
A fény azt hiszi, gyorsabb mindennél, de téved. Mindegy, milyen sebesen száguld a fény, mindig azt fogja találni a végén, hogy a sötétség ért oda elsőnek és rá vár.
-
etrop01
tag
Szombat délelőtti Mátra
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
thornadoj
aktív tag
Sziasztok!
A jobb oldali pedál taposásakor (csak ha erővel taposom), kattan egyet, ritkán kettőt. Olyan éles kattanaás, kicsit hasonlít a hang, mintha valami apró kő a váznak ütközne. A pedál felső állásában csinálja, amikor bele tudok állni. Esetleg valami tipp, ötlet mi lehet a baj? Egyébkén hátsó telós monti, de én inkább a középrészre gyanakodnék, de mielőtt neki esnék, lehet megnéznék egyszerűbben szerelhető hibaforrásokat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FIREBLADE78 #118096 üzenetére
Jól felpumpálod,beállítod a szelepet koncentrált sugárra és kábé kilövöd valaki szemét vele... tehát kis áztatással megy a másnapos sár is vele.😉
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg