-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz szabonagyur #246599 üzenetére
Ohh, én meg mindig csak az első kereket néztem meg 2 tankolás között. Aztán egy hosszabb út elött egye fele, hátulsót is. Nem nézett ki puhának, de 1.5el mentem 1 hiányzott
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
félisten
Reggel guminyomást kellett növelnem, mivel a pónik nem akartak menni, látványosan nehezen indultak meg a kerekek Hiányzott is vagy 0,3-0,4 Bar a 2,3-ból.
-
barnam_
nagyúr
-
tasiadam
veterán
válasz grizlisandor #246592 üzenetére
Azt meg kell fogni, kukázni a tőcsavaroktól fölfele
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
grizlisandor
veterán
Kicsit kifúj a porlasztó, nézzétek már meg(Lázár Péter - Inter Garázs)!
Az egész videót érdemes végig nézni, tudni kell kezelni az ügyfeleket!
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz MasterMark #246566 üzenetére
Ha kapsz egy csekket lehet jobban figyelsz majd, én most egyfolytában lesem mennyivel megyek mióta kaptam egy csekket
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
simonjoe
őstag
Makarska alatt voltunk, pontosan Drasnice-ben, egy pici halászfalu a hegy lábánál, gyönyörű festői környezet. 20 éve járunk oda kikapcsolódni, pihenni szeptemberben. Az idén ráb@..tunk, négy napot tudtunk maradni mert jött a Bóra . A húsz év alatt a mostanival kétszer volt nyomi időnk. Most meg véletlen néztük, h nagyon jó idő lesz a mostani időben, ezért azt találtuk ki, visszamegyünk. Két baráti házaspárral, Ők nem szoktak ennyire délre menni, de úgy tetszett nekik, h már jövő nyárra foglaltak ott szállást. Kicsi település, talán lakják vagy 150-en, most csak mi voltunk "idegenek". A helyiek(is) olíva szürettel foglalatoskodtak, napközben üres volt a falu. Az utakon pár német és szlovén autó volt, de településeken, Tucepi, Makarska és a környék turistamentes ebben az időben. Partok is tök üresek, a társaságunkból többen megmártóztak, azt mondák jó a víz, nekem nem sok kedvem volt bemenni, no meg hazajönni sem. Nagyon jó volt most kint!
Joe
-
veterán
válasz focvis #246579 üzenetére
Nem tudom már melyik volt elöl és melyik hátul.
2db TS830 2018-as ami 2020 ősszel került föl először, akkor újonnan.
2db TS850 2015-ös amit tavaly szerzett a gumisom, tehát egyel jobb gumi, de 3 évvel régebbi gyártású, nagyon jó profilmélység ez is, és még puha.
Ettől függetlenül valószínűleg amíg nem hűl az idő rosszabb lesz a tapadásom, mint nyárival.https://tinyurl.com/rasoapro
-
MasterMark
titán
válasz BigBlackDog #246576 üzenetére
Akkor ez prevenció akar lenni hogy félj a büntetéstől. Nem hiszem hogy effektív lenne.
A másik meg amikor gyorshajtok és leint a rendőr. Na most ha le tud inteni akkor nem mentem gyorsan paradoxon.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #246566 üzenetére
Ezert irtam, hogy az usa modszer jobb, amikor kiszednek.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz MasterMark #246566 üzenetére
Hát, lehetséges, hogy egy újabb aspektusra világítok rá, de szerintem a büntetési összeg láttán sok emberben indukálódik egy kellemetlen, rossz érzés és egy darabig, a jövőben folyamatosan nyomasztja őket ez. Emiatt legközelebb már jobban összpontosítanak, hogy legalább a traffipax környékén ne menjenek olyan gyorsan. Szóval, ha nem is azonnal, de azért valamennyit lassít véleményem szerint (+ vegyük ide azokat is, akik mindkét sávba beállnak a megengedett sebesség felével forgalmat lassítani, mert "jajjtrafi").
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Felrakattam ma a téli gumit a Passatra, és megnézettem a korábban már említett, itt-ott kitört részekkel tarkított 4évszakos Nexent a Priuson. A 4évszakos még teljesen jó, ki lett centírozva az is, és hátramentek a kicsit hibásabb gumik, csak a hajtott/kormányzott kerekeken vilt jelen a probléma.
A gumis szerint még 2 szezon-2 év körül van benne.
Volt tehát 4 gumi szereléssel meg 4 gumi csak centír, összesen 12-t fizettem.Délelőtt gumizás előtt előszedtem a téli gumikat és egy szöggel kiszedegettem belőle az összes kisebb-nagyobb kavicsot, a legkisebbeket is, volt köztük üvegszilánk is. Volt vagy fél óra a szög feje szétnyomta a tenyerem, de legalább jó lett. Érdekes, hogy csak abban a 2 gumiban volt jelentősebb mennyiség amit a gumis hozott nekem tavaly használtan, a másik kettőben alig volt, és a nyáriban sincs sok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szada85
aktív tag
"Egyrészt az utak mellett álló Trafiboxokat látják ugyan az arra haladó autósok, azt viszont nem tudják – mert a közeledő járműből nem látszik pontosan -, hogy abban a konkrét dobozban éppen akkor van-e egyáltalán működő sebességmérő. Simán lehet, hogy teljesen üres doboz mellett lassítanak, amivel máris elérték céljukat az egyenruhások: lassul a járműforgalom, biztonságosabbá válik az adott útszakasz."
Nem "ugyanilyen módszert" telepítettek az autópályák mellé régebben?
Azok is milyen jól beváltak...Ja bocs, nem ide...
-
veterán
válasz rasotamas #246553 üzenetére
Hát ezért írtam, hogy én nem tudom, hogy nálad ezt hogy lehet kikapcsolni.
Ha nem tudod megbízhatóan kikapcsolni ezt a xart, akkor kb. marad az új AGM aksi.
Illetve mérni kellene nyugalmi áramfogyasztást a kocsin. Pl. autó lezárása után fél órával mekkora áram folyik?
Durván 60mA egy hét alatt levesz 10Ah-t. Valamivel a valóságban ennél kevesebbet számít, mert a kis áramú kisütést jobban bírja az aksi, de ha 60mA/10Ah/héttel számolunk, akkor tuti nem lövünk alá.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz rasotamas #246553 üzenetére
Létezik akku figyelő áramkör ami gyűjti idő függvényében az akku feszültségét.
De kb annyiba kerül mint egy új akku.A kamera cuccra viszont lehetne tenni egy mélymerítés elleni cuccost, ha a leírásában nincs benne. Az lekapcsolja fizikailag az akkuról ha 12V-ot eléri.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
veterán
Most a mai diskurzus után végképp nem tudom mitévő legyek az akkuval.
Elsőnek most leszedtem a kamerát, hátha megszűnik a parazita leszívás és problem solved.
hogyha nem, most komolyan nem tudom mit kéne csinálni.
Azt hiszem a start/stop kikapcsolását trükközéssel szokták csinálni, az okostöltéssel összefüggő limitfeszt módosítják, de onnantól az akksit is hamarabb kinyírhatja vagy valami ilyesmit olvastam.
Van valami szaki aki ért ehhez (és nem csak csinálja)?https://tinyurl.com/rasoapro
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Ck.
addikt
Üdv,
Egy parkolási bírság jogszerűségének megvitatására ez a topik megengedett-e vagy van ennél alkalmasabb is? -
diegho
nagyúr
Újabb kérdés. Ha most kitolom a vezérlés és egyebeket 10k-val, érdemes lenne vízpumpát külön cserélnem? Lehet vezérlés nélkül, tehát nem nagy kaland. 9 év szerintem már elég sok idő a vízpumpának.
-
6030D
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Jonnek a Trafibox-ok: [link]
@focvis: Zeg-en 2 is be lett uzemelve!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lazac_
tag
válasz dellfanboy #246517 üzenetére
Felment az áruk, év elején 12-13e volt egy alacsonyprofilú krokodilemelő, most azokból a legolcsóbb is 19e, a "sima" profilú is ugyanígy drágult. Szerintem a LIDL-ben sem volt 5-ért, maximum tartóbak-pár szokott lenni akörül akciózva. Ebben az ársávban amúgy egykutya mind, jó, ha van hozzá gumipogácsa, meg legyen a forgalmazónak fizikailag boltja, hogy ha elfossa magát a dugattyú gumitömítése 3 hónapon belül, akkor be lehessen dobni vele a kirakatát...
-
diegho
nagyúr
Köszi a válaszokat!
Megbízható szerelőm helyben nincs, de TFSi klubbon van pár nagyon jó szaki, igaz kellene menni 2x200km-t hozzá, de az nem tétel, már ajánlatot is kaptam.
Akkor azt hiszem annyit csinálok, hogy jövő héten bedobom a szokásos szervizbe, ott átnézetem műszakira, csinálunk egy olajcserét, olvasunk hibakódot, átnézzük a turbócsöveket, hátha... lehet mérünk egy kompressziót is, aztán meglátjuk mit eszik a vastag olajból. Ha ez erősen redukálódik, akkor kap egy vezérlést és lehet jövő nyáron megválok tőle. -
Zizmand
aktív tag
válasz diegho #246525 üzenetére
Egy Fuchs olajcserét érdemes lehet kipróbálni, majd megnézni ezzel mit mutat. (átmenetileg szerintem is javítani fog a helyzeten)
Ha hosszútávra tervezel az autóval és van megbízható szakember, aki normálisan megcsinálja, akkor megcsináltatnám.
Egyébként a helyedben, ennyi kiadással, esetleg megbízható szerelő nélkül, inkább tovább adnék rajta, nem lenne kedvem kínlódni vele. Szerintem érdemesebb lenne most kiszállni belőle.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #246527 üzenetére
Pont a DSG miatt nem jatszanek mar ezzel az akksival. Adja el vagy adja le es csere. Erted egy par tizezres tetel vs jo par szazezres tetel...
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Van egy "kis" gondom a Leon-al: (1.4 Tsi 2013) minden előjel nélkül elkezdte enni az olajat. 1l/3000km, előtte 0 volt. Castrol Edge 5W30, mint eddig. Több opció jutott eszembe:
1. Váltok Fuchs-ra és megnézzük 10k alatt mit mutat, ez a biztonsági játék, többen írták TFSi klubbon, hogy nekik is hasonló fogyásról 1l/10k-ra csökkent a fogyás Fuchs-al, mivel a műszaki is novemberben jár le, jövő héten átnézetném, hogy bármi mással mi a probléma
2. Szétszedetem valamelyik ismert szakival és kap új gyűrűket, tömítéseket, vezérlést, hajtókar csapágyat stb, megcsináltatom és van egy "új" motorom (ez kb 600k)
3. Eladom így nyomott áron és veszek valami mást, ami amúgy is tervben lenne jövő évreMivel most akartam vezérlést cserélni és diózni, ezért a gyűrűzés 600k-ja viszonylag olcsó lenne, hiszen csak a vezérlés és a diózás lenne a fele, onnan a 300k már nem tűnik soknak.
Ami zavar, hogy maga az autó 123k-t futott, ami nem sok, elengedni a kezét lehet butaság lenne.
Egyetlen zörgés van vele, ami hibáról tudok, de azt majd valahogy megoldom (műszerfal zörög), valamint az üzemanyagtöltő nyílás elektronikája fosta össze magát, de már a csomagtartóban az új, mert tudtam, hogy idővel bajos lesz.Ti mit tennétek?
-
veterán
válasz rasotamas #246523 üzenetére
Fukszvágenben nem vagyok jártas.
De ha ki lehet kapcsolni ezeket a xarságokat a S/S-tal együtt, és képes sima nem-AGM töltésre a rendszer, akkor mehet AGM helyett egy épp beférő sima Jász Akku. Utána csak arra kell figyelni, hogy a motor járása nélkül minnél kevesebb fogyasztót használj.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
veterán
-
dellfanboy
őstag
szuksegem lenne egy krokodilemelore, de mintha multkor a lidl-ben lett volna 5 ezer korul de most 13 alatt nem találok semmit. igy felment az áruk? van ebbol vmi best buy vagy az ilyen low budget termékeknek csak a szinuk mas?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
veterán
Pár napja volt már egy nehezebb indulásom, ma reggel direkt úgy mentem ki, hogy multiméter a kezemben, és rámértem az akksira. 11,583V volt, elég kevés, de nem tűnik ANNYIRA alacsonynak, hogy épp hogy beinduljon az autó, még a műszerfal fényei is elmentek indítózáskor, ma is.
Kikötöttem a menetrögzítő tápját, hátha az okoz valami galibát, más utólagos nincs a kocsiban, ami leszívhatná az akksit.
Eközben jönnek hibakódok:
Telefon egység: U140000 unction restriction due to insufficient voltage
Akku: 02256: Static current upper limit exceeded
ACC: 00532 Supply Voltage Lower limit not reachedVolt még valami speaker open circuit de nem hiszem hogy köze lenne hozzá.
Most volt bemérve az akksi, azt mondták nem újszerű már, de még a telet, de akár a jövő telet is kibírja. Mondjuk akkor odakocsikáztam az akksis üzlethez, bőven 12V felett volt. Lehet, hogy 12V felett tudja, 12V alatt meg sz*r?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
e.vid
senior tag
Suzuki visszahívás [link]
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
kisza25
félisten
válasz Gyick #246500 üzenetére
Nem igazán számít karosszéria munkánál, hogy mennyi idős az autó, ugyanannyiba fog kerülni, meg a fényezés is, azt neked kell eldönteni, hogy megéri-e neked, ha az autó amúgy műszakilag hibátlan, akkor van értelme megcsináltatni. Amúgy nem növeled az értékét vele annyival
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #246506 üzenetére
Igen ebben az arkategoriaban maradva max vmi romot tudna venni helyette, amire ugyanugy sokat kene kolteni. Es meg ismeretlen ia lenne a pontos eloelete.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #246503 üzenetére
Nem valoszinu, mert tesztekben a teli kepesseg fokozottan sulyozott. Ha jol akar szerepelni a tesztekben (marpedig jol akar, mert az vonzza be a vevoket) akkor a teli kepessegre kell ragyurni kemenyen. A szuk keresztmetszet ugyis a teli tudas, kicsit nyulosabb nyaron az kb senkit nem erdekel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
brumi1024
veterán
válasz tboldi #246498 üzenetére
Jaja, a CC/CC+ nyariasabb, a CC2-nel viszont ki is emeli Jonathan, hogy remeli, hogy a kovetkezo generacional visszater a Michelin a "nyari gumi teli kepessegekkel" tematikahoz.
Tyre Reviews ran the all season test alongside the winter test in the same size and if the Crossclimate 2 was in the winter tyre test, it would have been better than half of the winter tyres in the snow! ...
but we hope for the next generation of CrossClimate Michelin trade some of that incredible snow performance for a little more ability in the dry and particularly the wet to bring back the "summer tyre with winter capabilities" theme the Crossclimate is so loved for.
G7-en az van, en is hasonloan tapasztaltam: teli korulmenyek kozt remekelt, a nyari nagy melegben viszont jelezte, hogy kevesbe szimpatikus neki.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Gyick #246500 üzenetére
Igen ennyibe kerül. Nekem tavaly a küszöb végét csinálták meg 160-ért spray festéssel (nem fényező által!).
Ja nem csak küszöb volt, hanem mikor levették a dobbetétet egy tenyérnyi lyuk tátongott ott, azt is befoltozták.
Ez májusban volt 160, asszem' foltozás nélkül 120 lett volna.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest