-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
norbert1998 #295879 üzenetére
A belét cserélted az RS-ére, nem? De konkrétan a szétszedés-összerakás, amire gondoltam, ez upgrade nélkül is van, ha Micsurin fel akarná újítani házilag.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Case closed, kicsit tovább tartott, mint terveztem, de közben Karácsony, költözés, az autón is kellett az eladónak még dolgoztatnia, közben megnéztem párat, de ennek volt a legtisztább az előélete:
(Felnik átmenetiek, bár az Audi kupak így is triggereli a szemem, keresem az alternatívát.)[ Szerkesztve ]
-
AdBlu kérdés uraim.. Egy ismerős kicsit elbizonytalanított a kutakon lévőkkel kapcsolatban. Azt mondja, hogy hiába sokkal olcsóbb jóval rosszabb is és tele van kosszal. Ez mennyire lehet igaz? Megéri inkább a jóval drágábbat venni "tisztán"?
Passatba kétszer tankoltam tele, de mind a két alkalommal a kúton. Mondjuk csak 15k-t mentem vele. -
kenwood
veterán
Jogos, picit para is, hogy midket kulcsomnak a lakas 500 meteres sugaru koreben kellett eltunnie. A taviranyitos mondjuk mar vagy fel eve eltunt. Azzal lehetne setalgatni,nyomkodva. Amit multheten hagytam el,az sima, ford felirat sincs rajta.
Azzal azert eleg necces lenne jarkalni a lakotelepen,dugdosni az autokba, es probalgatni,melyik kocsit nyitja,PS: Megneznek egy statisztikat arrol,hany 2008-as kocsin van lopast is lefedo Casco
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #295889 üzenetére
Egyetértek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #295882 üzenetére
A kinyitás nem gond a márkaker sec-perc alatt kinyitja kulcs nélkül is roncsolás mentesen. De a legtisztább ha rendel gyári kulcsot akkor nem kell mókolni semmivel. Viszont drága és akkor a régi kulccsal is nyitható marad a kocsi. Ezért a casco pl ilyenkor nem fizet lopáskor csak ha volt teljes zárcsere.
-
kenwood
veterán
válasz
norbert1998 #295882 üzenetére
Az hagyjan, de ennek meg a motorhazteteje is kulccsal nyilik
-
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Nem teljesen a topci témájába vágó, de azért megkérdem itt - gyerekülés téma.
Keresgélek épp, érdeklődtem ismerősöknél - több embertől hallottam, hogy a Britax-Römer, Joie, etc márkák esetén "a nevet fizeti meg az ember" főleg, olcsóbb variánsok is vannak annyira jók.
Mennyire fontos a név, egy budget 40.000Ft-os ha csak fele olyan jó, akkor az már nem elég jó - de ha tényleg minimális a különbség (biztonság, feature-ök, kényelem terén), akkor valóban nem ér meg 80-100.000Ft extrába kifizetni.Én például Joei i-Spin 360-t néztem ki, ADAC teszt + saját elvárások alapján. Esetleg erről vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz
kenwood #295856 üzenetére
Jó kérdés. Ha például kettes Megane-od lenne, akkor konkrétan az új kulcs árába, már ha ki tudjuk nyitni a vezető ajtót így vagy úgy. Az kell csak a tanításhoz. Az, hogy a fizikai kulcsot is dobni kell az ajtóból, az sajnálatos, de szerencsére az elmúlt 5-6 évben egyszer sem volt rá szükségem.
Gondolom abbana focusban a kulcs pengéjével nyíilik a kormányzár és indul az autó, ígytehát kell új gyújtáskapcsoló és ajtózárak is akkor már.
Illetve egyes kulcstípusokat a spéci feltörő szerszámokkal egyben dekódolni is tudják, ami alapján új penge gyártható. Lockpickinglawyer oldalán sok ilyen szerszámot találni, valami lichee néven fut, vagy mi.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #295880 üzenetére
...közel állok hozzá, hogy utána kötöm a helyi műszakis embert és megvontatom kicsit a térdein elhiheted.
Az a bukócső zavarja a szemét ami szögre gyári még a Karasna szerint is valamint amivel a mozaikban honosították.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
tboldi #295806 üzenetére
Mit csináltam én? Turbó cserét?
Jaa, egy napos munka kb, amatőröknek - értsd, reggeltől sötétedésig, nem december közepén.
Nem tudom, milyen autó, de legyen legalább 3 különböző méretű teljes dugókulcs készlet, rotormaró, ütvecsavarozó, féktisztító, türelem, egy doboz csavarlazítő és egy rekesz sör. -
pit stop
addikt
válasz
focvis #295854 üzenetére
Ezzel most kicsit vitatkoznék. Én egy éve lakok 8.-ban, ott a 4es metrónak is köszönhetően vannak olyan városrészek ami van olyan jó, mint Budapest jobb részei. Bacsó Béla utcát is most újítják fel, ami utána tök nyugati lesz.
Nyolcban főleg kijjebb vannak no go részek azt aláírom, de közepén sok új ház van.
Ami régen a nyócker volt, és sok ember fejében megragadt, hogy Úristen, az most Csepel szerintem. Én az életbe csak ott zártam magamra autót, de pirosnál így is figyeltem el ne kezdjék leszedni alufelnit9-ben Haller bajos pl. De ismerős lakik Thaly Kálmánban új házban, és keresni kellett kapucsengőn a latin betűt - az nem könnyíti szomszédokkal kommunikációt.
-
válasz
bulikavagyok #295855 üzenetére
Garázs legyen, jó okmányiroda a Bakáts téren.
Kedvenc vietnámi a Ráday utcában a Bakáts tértől 100 m, készülök valamelyik nap a Quentin's Burgerbe (Pulp Fiction) a Ferenc téren. Indiai az Üllőin a Haller közelében.
-
válasz
bulikavagyok #295855 üzenetére
Mi már lassan 6. éve lakunk a Vaskapu utcában (Liliom utca felől). Nagyon szeretjük.
Liliom is tök jó utca, környéken sok a lehetőség. Nyilván ha lesétálsz már Haller utca környékére ott láthatsz ezt azt, bár hol nem..
-
Elment a Passat tegnap este.. Viszont a másik autón már van éves matrica. A kérdésem az lenne, hogy olyan autóra is át lehet vinni ami nem az én tulajdonomban van? Vagy esetleg olyanra ami igen, de mondjuk 3.5t-s?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Peter.70 #295857 üzenetére
Spoiler:
Előreláthatólag kora nyárra lesz meg minden engedély a működtetéshez
A négy hely pedig: Andrássy út – Izabella utcai csomópont, Andrássy út – Munkácsy Mihály utcai csomópont, Podmaniczky utca – Izabella utcai csomópont, Podmaniczky utca – Rippl Rónai utcai csomópont.IV. kerület is tervez három helyre Trafiboxot: a Külső Szilágyi útra, a Fóti útra és a Váci úti Megyeri Csárda és a 2/A számú út kereszteződése közötti szakaszra.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Peter.70 #295857 üzenetére
Erre kíváncsi leszek azért. Abból kiindulva, hogy pl. Törökbálinton, ezen a rövid szakaszon talán 4 traffi doboz is van, nem feltétlen érzem úgy, hogy egyenletes elosztásban kerülnek majd telepítésre az országban.
-
Peter.70
addikt
-
kenwood
veterán
Ha sikerult fel evvel a kocsikulcs elhagyasa utan a potkulcsot is elhagynom, akkor mi a szitu ?
Nagyjabol mennyibe kerul, hogy ujra hasznalni tudjam a jarganyt ? (2008 focus) -
válasz
focvis #295854 üzenetére
Köszi az infót!
Már kezdem megismerni a környéket, viszonylag sokat voltam ott tavaly, egy ismerősöm adta kölcsön a Lenhossék utcai lakását. Azok az utcák még egy kicsit gázosak, de a Ferenc tértől már kimondottan tetszik a hely. Mondjuk a lakóközösségről nem sokat tudok, ha többet leszek ott, majd jobban kiismerem őket. Az már feltűnt, h nagyon sok a külföldi diák. Mindenesetre én bizakodó vagyok ezzel kapcsolatban.
Jaja, étteremből és bárból nincs hiány a környéken, többek között ezért is választottam ezt a lokációt. A Tompa utcán is vannak jó helyek, de a Bakáts tér (és a Ráday utca) is csak 3-400 méterre lesz tőlem. Szeretem az ilyen "pezsgő" helyeket, Miskolcon is a Széchenyin laktam a leghosszabb ideig (Villanyrendőr).
Szerk.: Én az Avast is szerettem, ott nőttem fel!
13 éves koromban költöztünk el onnan. Volt egy időszak amikor eléggé veszélyes hely volt, de az utóbbi években nagyon sokat javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bulikavagyok #295853 üzenetére
A 90-es években fél évet laktam Miskolcon (egyetem), azóta Bp-en. Illetve tavaly márciusban eltöltöttem 3 napot Miskolcon. A 90-es években a Liliom utca környéke no-go-zóna volt, full putri, a Tűzoltó utca kb. a legalja színvonal, aztán elkezdték felújítani a környéket. (A 8-at a 9-től az Üllői út választja el.)
Próbálok hasonlatot hozni. A 8. ma kb. olyan, mint az Avas lehet, sok roma, sok lezüllött alak, persze normálisak is lakják. A 9., mint a Széchenyi utca környéke, vegyes a kép, vannak felújított tömbök, aránylag új tömbök, meg némi őslakos vegyesen. Ma simán leparkolok a Tűzoltóban, nem lesz semmi gond, ugyanakkor ha egy bennszülött nekiállna hepciáskodni, hogy az az ő parkolóhelye, akkor udvariasan odébbállnék. Van némi arab még. De simán átgyaloglok a 8. kerületi irodából a 9. kerületibe, sőt a kolléganők is, nem fenyeget veszély. Az utóbbi években a hajléktalanokat nagyjából eltüntették.
Szuper normális (tényleg!) takarító munkatársaim vannak; részben romák, ők mind a 9. Ferenc tér környékén laknak.Van tök jó indiai, török, kínai, vietnámi (gyors)étterem séta távolságra!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
focvis #295846 üzenetére
A nyolc OK, de a kilenc is gáz??? Ne rémisztgess, most veszek lakást a Liliom utcában!
Miskolcról nézve tök jó helynek tűnik!
Tavaly tavasztól alaposan feltérképeztem több pesti kerületet, ez a hely jött be a legjobban. Illetve szívesen mentem volna még egy kicsit beljebb, de a körúton túl már szinte lehetetlen normális garázst találni.
6030D: Nem rossz, de szerintem ez jobb!
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
-
HoaryFox
őstag
Egyáltalán nem nehéz egyiket sem cserélni, majdnem az összes egy lapos csavarhúzóval kipattintható (még a rendszámvilágítás is, pacsi annak a tervezőnek, aki így tervezte meg, mit nem szoptam összes a B Vectránál, ott csavarral volt rögzítve, persze, be volt rohadva), az első helyzetjelzők egy picit macerásabb, de az sem vészes.
-
macilaci78
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
Qru-nak szeretettel:
Tavaly láttam ezt a szörnyet egy autóstalin: -
radi8tor
MODERÁTOR
secret-nek szeretettel:
-
HoaryFox
őstag
Volt B Vectrámban rendszámtábla világítás gyanánt LED, nagyon feltűnő volt, műszakin is volt enyje-benyje-fejcsóválás, de átengedték.
Most így a C Vectrában nem érzem annyira ezt a késztetést, minél inkább gyári állapotban akarom tartaniVajon ennél a Philips izzónál mekkora kummantás lehet a +30%?
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bandus #295821 üzenetére
Ilyet azért nem szoktunk csinálni. Ha ott áll a csajszi akkor kb 1-2 perc múlva jön oda a pasija kocsival.
Az más ha nem áll ott senki és mondjuk előbb érsz oda te mint ő aki 15 perce köröz a hely miatt és aztán rád ordít hogy ő volt itt előbb (nem láthattad). De a csajszi egyértelmű jelzés volt arra hogy ők értek oda hamarabb a helyre. -
bandus
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #294114 üzenetére
A minap tök közel álltak az Alfa baloldalára (a vétkes másik oldalán volt vagy másfél méter szünet), szerencsére ott volt a sofőr, rá is szóltam, hogy nem tudok beszállni. Nem tetszett neki, azt mondta, szerinte elég helyet hagyott, de felhívtam a figyelmét a qrva hosszú ajtómra és az én testi adottságaimra, úgyhogy nagy duzzogva hajlandó volt arrébb igazítani az autóját ~20 centivel.
Ennek kapcsán csak úgy eszembe jutott, hogy megmérjem a vezetőoldali ajtók hosszát hézagtól hézagig.
MiTo: 135 cm
Ypsilon: 125 cm
WagonR: 99 cm
Jazz: nincs itthon[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
válasz
szőröscica #295816 üzenetére
Nagyobbra gondoltam.
Például H Astra?
Ford Focustól tartanék a kettős tömegű lendkerék miatt.Elsősorban melyek jobb,megbízhatóbb dízel motorok 1,6-2 liter között?
-
dokee78
félisten
Hali.
Suzuki Swift-ből volt egy 98-as 3 ajtós és egy 99-es Sedanom.
Opel Astra G-m van jelenleg.Ezek viszonylag gazdaságosan fenntartható autók,bő alkatrész kínálat és olcsón.
Ha szintén gazdaságban fenntartható autót szeretnék 2004-2010 közötti évjáratban akkor melyik a jó választás.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #295810 üzenetére
👍
Ja, könnyen beszélek, mert ha letérdel az Alfa, ott a WagonR pótnak. Van egy olyan érzésem, hogy apum nem fogja elengedni.
Meg nekem az autó hobbi is, nem csak napi közlekedőedény, és a Jazz-t kimaxoltam már az ízlésem és a legalitás között egyensúlyozva, a MiTóval viszont új lehetőségek nyíltak meg.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
syIex #295746 üzenetére
Nálam ugyanúgy iszákos maradt az 1.4 turbóbenya.
Egyébként LA-chipéket nemrég kiveséztük a milyen autót vegyekben, ők előre megírt sablonokkal dolgoznak, amit csak akkor módosítanak, ha nagyon muszáj. Előnye, hogy failsafe megoldás, de valszeg ezért nem ment nekik a váltóhoz igazítás korábban, a régebbihez nem volt kész fájljuk.
Én is náluk voltam, az autó erejével, karakterével elégedett vagyok, de nekem sem lett launch control és visszafogott gargalizálás. [link]
Majd ha meglesz a GT1446-os turbóm, akkor visszatérek a témára, onnantól úgy is egyedi program fog kelleni, és olyasvalakit keresek, aki saját kezűleg írja.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #295806 üzenetére
Tudom bátrabb vagy de vakmerő ne legyél.
Hiába igazolt a futás és az előélet azért van benne 231k. Valahogy nem fújnám meg rögtön többlettel a már összekopott belsőséget.Alapvetően nem szándékozok hozzányúlni, se belsőleg se külsőleg sőőt szerintem ezt valaki ültette szóval azzal se lesz dolog. Rugók szinte újnak tűntek (vagy létezik, hogy az olasz ennyire rozsdamentes?) és így is annyira alacsony volt, hogy kérdéses cégnél lemenne-e a mélygarázsba a -1 alá is vagy ott koppanna-e elől.
Csak a nagy zenét fogja megörökölni....
Qru erre azt a kérdést tenném fel neked, hogy szerinted a tesók honnan szoktak műszakit szeretni.
bandus
Hastra 3ajtós Z17DTJedit.: wait ha nem jött le akkor amit meséltem az a Cb500-as műszakija volt.Jobban szőröznek a motorokkal mint valaha. Ott most vagy nézek másik műszaki helye vagy beszélek a márka kerrel oldjátok meg... Gyári blokktartókat nem fogok venni. (~440k lenne a 3db tengely a motor meg hiába patika nem ér többet 700-nál.
)
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
radi8tor #295803 üzenetére
Rossz nyelvek azt mondják Széchenyi hihetetlen sebességgel képes elvakítani a vizsgabiztost aki így meg meg feledkezik bizonyos részletekről.
Imádom ezt a felesleges szőrözést.... nekem egy hete motoron a ABE minősített Givi konzol és doboz készletbe kötöttek bele.... majd az ABE láttán megnyugodtak viszont a gyári bukócsövön ment a hiszti végképp, a szép arról a csőről amiről már papír sincs 97-es évjárat révén. Pedig láthatóan nem kisipari CO hegeszts de még csak nem is szakember kezemunkája hanem láthatón gyári.
Csak azért engedtek át mert a bukókeret nélkül nem is rögzíthető a blokkom.
(Annyival hosszabb a menetnélküli része mind 3 blokktartó tengelynek, hogy a csavarok csak úgy tuják összehúzni a vázzal a blokkot ha ott van a bukókeret. ~25 éve meg sem lazítóták tippre.)
tboldi szeretnéd látni ilyen vékony érpáron milyen áramot küld át egy két szervómotor gyártó? Lehet leülnél...Irtech / robottechen anno és is lehidaltam mikor meghallottam a 5-8 ampereket.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #295803 üzenetére
Én is elgondolkodtam a Lancia pótféklámpáján, hogy nem 1,2 W-os T5 izzókat veszek bele, hanem 2 W-osokat, de nem tudom, elbírna-e majdnem 2x annyi ampert a “vezeték” (= a két párhuzamos, rettentő vékony rézléc, amik közé van szorítva a 8 db rizsszemizzó) így inkább maradt a kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
T10 W5W helyére mehet T10 W6W? Elvileg csereszabatos, az összes beltéri (kiv. csomagtartó, ott 2 db 42mm szofita van), rendszámtábla, oldalsó index és első helyzetjelző izzót szeretném kicserélni, gondoltam, hogy legyen fényesebb egy picit, de LED-et nem akarok sehova se tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- Macska topik
- Építő/felújító topik
- Politika
- Ingatlanos topic!
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest