Új hozzászólás Aktív témák
-
|AP|
veterán
Van ez a havi 13 eurós Adobe CC csomagom. Ez feltehető több gépre is? Nem találtam erre sehol egyértelmű utalást.
-
jjeahh
nagyúr
MrChris, te sokat szoktál panaszkodni a pana színek miatt, de ha ez vígasztal: pár napja vágom meg dolgozom az anyagokat, amiket a hegyekben vettünk fel egy bandával a nyáron és a pana videók színei a legjobbak, a sony a7s színei meg valami elképesztően sz*rok, egyszerűen képtelen vagyok helyrerázni barnás-sárgás az egész anyag, a fű neonzöld stb., pedig egyformán volt beállítva az összes gép wb-je (bár lehet pont ez a baj ). Az a gond, hogy hiába tolom el picit kékesbe az egészet, egyenként kell a színeket külön helyrehozni... Remélem apám a közeljövőben beszerez egy panát helyette, így a sony-t lehetne hanyagolni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
madgie
titán
válasz jjeahh #69654 üzenetére
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy a hét féle testre szabható Picture Profile-t megtaláltátok-e benne, vagy legalább használjátok-e a Creative Style színmódjait...
Egyébként ha nem a válasz, akkor számomra egyenértékű a használat azzal az esettel, amikor a minap a srác a mozgó autóból akart automata módban mobillal fotózni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz madgie #69658 üzenetére
Nem kell gúnyolódni, nem az én gépem. No meg mit csináljunk vele ha megtaláltuk? Próbáltunk minél semlegesebb profilt használni azonos wb-vel, hogy valamennyire össze tudjuk lőni a panákkal, de ezek szerint nem sikerült. Amúgy félretehetünk minden profilt és az egész videó témát is akár, hogy ne legyen vita belőle, mert fotóban, rawban is ugyanez a helyzet, sokkal furábbak a színek mint a panáké szerintem, elég nehéz helyrerázni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
madgie
titán
válasz Lassú Víz #69659 üzenetére
Mindegy, érted a lényeget. Ott egy A7S a kezükben, ahol a black levels-től kezdve a gammán át minden aprólékosan testreszabható, féltucatnyi színmóddal, erre a nyakamat rá, hogy standard-auto módban volt a gép.
#69660: nem gúnyolódás az, ha tucatszorra bizonyítod itt be a fórumon, hogy nem ismered azokat a gépeket, amikkel dolgoztok. Ne bosszants már fel, nem vagy te hülyegyerek, nyálazd már át munka előtt azt a menüt, olvass utána kicsit, készülj fel. És ezt tényleg nem gúnynak, vagy viccelődésnek szánom, látod, most is mennyit szívsz utólag. Ha előtte megnézed beltérben meg kültérben, melyik hogy viselkedik ,akkor tizedennyi utómunkád lenne vele.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz madgie #69661 üzenetére
Bammeg most írtam le, hogy rawban is sz*r, ha a fotókat lr-ben kín szenvedés helyrerázni, akkor baxhatod a gammát az egérmozin...és nem az én gépem, nem volt idő kitanulmányozni. Nem értem sosem miért kell reflexből automat kötekedni, auto mód és mobiltelefon...
No mindegy, kár volt megemlíteni, be is fejeztem, fölösleges felhúznunk megint magunkot.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
madgie
titán
válasz jjeahh #69662 üzenetére
Nézd, leírtad ,hogy szar a videó. Kiderült, hogy hozzá se nyúltatok érdemben a beállításokhoz. Erre védekezésként azzal jössz, hogy a LR-ban a RAW is szar. Ami igazából csak szimulálni próbálja a Sony tónusokat, több-kevesebb sikerrel. A LR Az X-T1 rawjaival is szar, ugyanott, ugyanúgy az X-A1 sokkal pontosabb. Akkor most az X-T1 szarabb gép? Érted már az érvelési hibát? Nem sündisznót kell játszani, le kell ülni megnézni azt a gépet, minden módban, minden helyzetben. Ezzel kellene eleve kezdeni...
-
gorgo
őstag
válasz jjeahh #69654 üzenetére
Lehet simán amúgy, hogy a Pana sokaknak nembegyere / "lapos" színei szimplán csak túlságosan közelítik a valódit, aminén mindenki szebbet/másabbat szeretne?
Igazából csak a poén kedvéért is nagyon fotóznék már valami faszás, modern pana vázzal! Bő két éve nem tettem ilyet
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
jjeahh
nagyúr
válasz madgie #69666 üzenetére
Értem a lényeget, csak mindíg felviszi a vérnyomásomat ha lekezelnek vagy gúnyolódnak nulla háttérismeret nélkül, így ezt reagáltam le. És most se hagyd abba
A sony nem fuji... oké a beállításokban jobban szétnézhettünk volna, de már írtam, hogy nem volt idő, alkalom, ezért mindenki a saját kameráját állította be (a sony nem az enyém) és a wb-t próbáltuk mindíg azonosra venni, mert a legjobban az viszi el a színeket. Tehát ha valakin gúnyolódhatsz, akkor az a sonys srác lenne gondolom... A sony-t mondjuk mindenképpen jó lenne hanyagolni, mert nem csak a színek hanem tényleg az egész képi világ nagyon más, de ezt korábban már kifejtetted te is és egyetértek. Bár a "helyette egy újabb panát" dolgot is alig mertem felhozni, mert tudom hogy a többkamerás videós logikám miatt is kigúnyoltál párszor, ahogy a manuálok miatt is, mintha nem dobtam volna már be 101-szer olyan manuálokkal lőtt képet ide, ami a topiklakóknak elnyerte a tetszését. Az előbbi témán is csak felhúztam magam a múltkor, máig nem igazán értem hogy lehetne szerinted 1-2 kamerával élvezhető videóanyagot felvenni egy 7 tagú bandáról + 3-4 vendégzenész + kb. 15 néptáncos is szokott lenni és a gh2, ha nem érdekel az 50fps miért sz*rabb a gh3-nál és miért vegyünk egy gh3-at a két olcsóbb pana helyett amikor több gép kell, a két pana is kevés és szűk a keretünk Mintha én nem gúnyolódhatnék néha mondjuk az ilyen hozzászólásokon, no meg a manuálokon, a videón meg a panákon át minden helyett fuji x-e1+35-öst ajánlsz, ha valaminek karakteres a képe az nem tetszik (anno a 45-ös csúnyabokeh, manuálos, mitakon 25-ös hsz-k stb), fuji topikban mégis a 35-ös karakteréről írsz dicshimnuszokat, meg mit tudom én, a lényeg az, hogy te is írsz néha hülyeségeket, csak elsiklok fölötte, én nem gúnyolódok, mert van bennem ennyi tisztelet a törzs-topiktársak iránt, meg mert nem is ismerjük egymást és amúgy mi a franc értelme van mindent kiforgatni, hátulról támadni, gúnyba csomagolni a dolgokat?
De mostmár tényleg hagyom a témát, mert csak a többieket untatjuk, nem hiszem, hogy közös nevezőre jutunk.
Az aláírásodat meg cseréld amire akarod, ha úgy gondolod ezzel még jobban sértegethetsz és te az ilyesmit élvezed is, hát rajta...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FEDman
addikt
válasz jjeahh #69670 üzenetére
Marha nehéz ám olyasmiről értelmes vitát folytatni, amit csak az egyik fél lát.
Az XF 35/1,4 finom karakterét egy lapon említeni a Mitakon 25/0,95 féle rettenettel azért elég meredek.
És ebből látszik napnál is világosabban, hogy nem madgie beszél itt hülyeségeket, csak neked nem sikerül néha értelmezni azt. Mentségedre legyen mondva, hogy valószínű részedről ebben semmi rosszindulat nincsen, egész egyszerűen nem látod a fent vázolt két objektív közötti nem is olyan apró karakterbéli különbséget.
-
MrChris
nagyúr
válasz jjeahh #69654 üzenetére
Neon fűn kívül vannak hasonlóan majd leugró színek? Pl. az ég valószerűtlen ciánkék? Aszem darabig nem ugrok bele ismeretlen márkába. Nekem panánál fotóban is volt olyan hogy neon lett a fű és nem bírtam vele, van néha olyan fényviszony hogy a zöldek ezt a furcsa élénkséget adják, az öreg e510el ez ismeretlen volt. Kíváncsi vagyok mit sikerül kihozni, előre tartanék tőle, még fotónál is meg kell dolgozni egy egységes sorozatért. A színmegadó végül is egy szakma.
Én biztosan csak egyféle géppel, márkával csinálnám. Még a szabadon állítható raw fotónál is megegyező színeket két különböző márkánál nem lehet csinálni, ha így lenne nem lenne különbség a márkák színei között és a Fuji is Samsung színekben pompázhatna
Óvodai ugrabugrát videóztam legutóbb egy teremben nagy szórt fényben ami kicsit délutáni volt, ott remekelt a G6. Még kísérletezni kell mennyire nyomjam össze a kontrasztot hogy minél több maradjon de ne csorduljon ki semmi. -
madgie
titán
válasz jjeahh #69670 üzenetére
Nem tudok erre mit írni, zöldségeket beszélsz. Jó, mégis.
Ad1: van Sony FF MILC a közelemben
Ad2: minden gépet be kell allítani. Attól, hogy jó gépet veszel, még az nem fog automatice jó képet lőni. Sőt.
Ad3: sokadszorra derül ki, hogy végletekben gondolkodsz, főleg objektívek (képkarakter) terén.
Ad3.1: a Sony-ra is 98%-ban valami olyan régi lencsét raktatok, ami szétqrja a tónusokat is. Ami fotóban működik, az videóban sokszor nem.
Ad4: többen leírtuk neked, hogy lehet 2-3 géppel koncertvideózni. Gondolkodni kell, lehetőleg előre.
Ad5: (több, azonos) GH3-at azért ajanlottam, én hülye, mert komoly munkánál megengedhetetlen, hogy random fagyós hackelt géppel dolgozzon az ember. A GH2 az.
Ad6: mindezek fejében le merem írni, hogy a mostani hozzáállásotokkal rátok egy keresztelőt sem bíznék, nemhogy egy fesztivált. Bocsi, ez van. Ne érts félre, nem a tudással, szemmel van a baj.Ui: ha bajod van, írd le. Én elfogadom a kritikát, sőt, az ember általában tanul is belőle. Kivéve, aki ugye reflexből visszatámad.
-
FEDman
addikt
válasz jjeahh #69674 üzenetére
Nem akartam ennél jobban belefolyni, de ám legyen..
Mivel engem már úgy is utál itt mindenki, még így utoljára megeresztek egy talán szokatlanul őszinte gondolatmenetet, amit aztán utána lehet szabadon tetszés szerint szétcincálni.
Egy dolog a fizetős meló és egy megint másik a boldog gondtalan amatőr lét. Utóbbiban mások az elvárások, sok minden megbocsátható, vagy akár fel se tűnik. Az hogy például az ezerféle manuális kacat miatt más és más a képi és színvilága van a képeknek az egy-egy kiragadott felvételen fel se tűnik. Külön-külön nézve nem probléma, ha nem áll össze egy egységes anyaggá.
De a mostani történet ott kezdődik, hogy full amatőrként vállaltatok el fizetős melót. Azon most jóindulatúan lépjünk át, hogy ez amúgy mennyire oké.
Ami inkább érdekes, hogy már mikor még csak elmesélted, mivel és hogyan vágtatok neki sokán már akkor fogtuk a fejünket, mert már előre láttuk, hogy ebből így sok jó nem fog kisülni. Hát most itt tartunk, de ahelyett, hogy levonnád a következtetéseket, bemész sündisznóba és azt a nálad tapasztaltabb embert szidod, aki már akkor is csak segíteni próbált. Ezzel csak az a baj, hogy ha minden kritikát támadásnak veszel úgy marha nehéz lesz továbblépni.A történet másik fele, mikor Sony (Canon) gépekkel rövid ismerkedés után neked esetleg valami mégse sikerülne úgy ahogy azt kell, akkor nálad csípőből a gép, a technika lesz a hibás. Miközben világszerte rengetegen készítenek Canon és Sony gépekkel vérprofi anyagokat. Talán azon se ártana elgondolkozni, hogy ez miért lehet.
Tudom mindezt most megint támadásnak fogod venni, amit részben meg is értek. Nehéz ilyen mennyiségű kritikát egyszerre megemészteni, de hidd el, hogy mindez nem ellened, hanem érted van. Ha a kritikák állandó kimagyarázása helyett, kezdőként kicsit több alázatot tanúsítanál és a bűnbakkeresés helyett inkább arra koncentrálnál, hogy legközelebb mit csinálhatnál esetleg te jobban, akkor sokkal meredekebb fejlődési ívet is leírhatnál a jelenleginél.
Na de most már tényleg leléptem a fórumról, ígérem most már erős leszek és tényleg nem láttok itt engem most jó darabig, szóval lehet szidni bátran, úgyse fogok válaszolni.
-
hito
nagyúr
válasz madgie #69675 üzenetére
"Ami fotóban működik, az videóban sokszor nem."
Erről mesélhetnél bővebben, ha van tapasztalatod, mert videómániás vagyok és ráfaragtam a Nex6-tal, hátha egy jó videósobi dobna valamit a teljesítményen. Jelenleg a szokásos 16-50-es van fönn jobbhíján.
A GH2 egyébként tényleg fagyogat a hackkel? Csak mert az jön nálam a sorban. De ott van a bakancslistán a G6, GX7, Alpha 6000 is.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
domedee
senior tag
''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán
-
jjeahh
nagyúr
válasz FEDman #69676 üzenetére
Nem szidlak én se nem utállak, ez most kifejezetten személyeskedés meg minden egyéb mentes olvasmánynak sikerült
Azért vállaltuk el, mert a banda fele a családom. Manuálok között is vannak viszonylag jellegtelen képűek, nyilván ezeket használtuk.... hogy miért pont a sokat fikázott manuálokat? Egyszerű a válasz: a sigma volt az egyetlen natív kistele, mert egyelőre ennyi cuccra futotta a büdzséből, nincs $$$. Hogy miért használtunk különböző vázakat? Szintén pénz kérdés, ha lesz még pana akkor hanyagoljuk a kölcsöngépeket, pl a sonyt. A két pana kit, varind-k, akksik, sdxc kártyák meg egyebek így most egyszerre elég sokba kerültek, majd még bővítjük a felszerelést jobb üvegekkel is.
Fórumot nekem is hanyagolnom kéne picit, vagyis inkább a topikot, mert nekem is olyan érzésem van nem sokan szeretnek itt... És még engem kértek fel nemrég topikgazdának, természetesen nem vállalom inkább, nem akarok háborútmadgie:
Ad2: Nem volt idő beállítani ráadásul nem az enyém a gép, nem én kezeltem javarészt, tudtommal valami normál vagy standard profil volt beállítva (már nem emlékszek mi a neve), full manuálban videóztunk összehangolt wb-vel. Annyi tényleg az én hibám, hogy egy standard profil sz*r színei miatt kijelentettem, hogy a sony színei rondák, miközben a panán a standard profillal sincs semmi gond a színekkel. Ezért bocsánatot is kérek.
Ad3: Nem vagyok biztos benne mire érted, de mondjuk igen, ez baj?
Ad3.1: Nem minden fenékig régi manuál, 98%-ban E bajonettes samyang 24mm t1.5 volt rajta, vagy ez is szétk*rja a tónusokat?
Ad4: Az elején én emlékszek rosszul hogy egy "jó" gépet ajánltál (gh3, x-e1) a két "sz*r" panámmal szemben (gh2, g6)? No meg ha most már azt írod, hogy 2-3 gép kell a feladathoz, akkor mégis miért kapom meg a fejemre állandóan, hogy gyűjtöm a kacat panákat (2 darab pana)?
Ad5: egyszer leállt a felvétel még az elején egy régi instabil hack-el, azóta raktam rendes hack-et és még SOHA nem fagyott le a hackelt gh2 azóta sem, ha nálad lefagyott valaha, akkor szerintem valamit nem jól csináltál
Ad6: Többször leírtam, hogy videóban még nagyon amatőr vagyok, nem is kell rám bízni, idegennek el sem vállalnám...(#69677) hito: Nem fagy az, csak rendes hack kell rá. Az enyém legalábbis soha nem fagyott eddig flowmotion-al, lehet csak ilyen szerencsés vagyok
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
madgie
titán
válasz jjeahh #69683 üzenetére
Mindig több, azonos gépet ajánlottam. És itt az azonoson van a hangsúly. Én is szívtam ezzel tavaly, ha visszaemlékszel (Fuji-Oly-Pana).
A Sami 24/1.5T ismerős, pont az van a cimbora A7II-jén is. Miért nem ezzel kezdted? Az teljesen naturál képű.
A GH2 majd akkor fog fagyni, mikor nem számítasz rá. Én is így jártam, haver is. Persze ez mással is előfordulhat, de a hack soha nem biztosíték. Rengeteg hacket próbáltam végig anno, a flowmotiont is, de mindet meg lehet akasztani. -
madgie
titán
Arra utaltam, hogy fotónál sokszor találsz olyan szöget, ahonnan előnyt kovácsolhatsz az objektív hátrányaiból (flare, karakteresebb bokeh, stb), videónál viszont megmozdulsz és odavész a varázs és jön a trutyi
No meg az, hogy a régi objektívek színezhetnek, amit szintén korrigálhatsz fotón, vagy éppen ráerősítesz és kapsz egy Instagram ízt. Videón is megoldható, ha rövid, egy gépes snittről van szó. De akkor béna, ha bekerül egy olyan anyagba, ahonnan nagyon kilóg.
-
hito
nagyúr
válasz madgie #69688 üzenetére
18-105-öst javasolják Nex topicban, de egyelőre biztos nem lesz rá hely a tárcában.
jjeahh: feltett szándékom egyszer kipróbálni. Most úgy néz ki, hogy inkább 6000-re cserélem a Nex6-ot, ha valamikor elviszik. Remélem az már megközelíti a G6 szintet videóban.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
madgie
titán
válasz hibavissza #69690 üzenetére
Nem így értettem a dolgot, arra utaltam, hogy az Adobe-féle színmódok legjobb esetben is csak nagyon erős közelítések, de soha nem hozzák teljesen ugyanazt, mint a gépi módok.
Amúgy nem tudom, mivel a legjobb a Sony RAW, gondolom szubjektív ez is. Én már 99%-ban LR-ban csinálom az ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
-
Mirman
őstag
Viszont én nem tudok dönteni a 25 1.8 és a 17 1.8 között. Egyrészt általános mindenes lencsének , utcára , tájképre másrészt pedig esetenként egész alakos portréra vagy rendezvényfotózásra használnám szerintem. Erre melyik lenne a megfelelőbb ?
-
MrChris
nagyúr
válasz madgie #69687 üzenetére
Csak fél évig használtam gh2-t flowal 1 fagyásra emlékszem. E510-es csattogót 4-5 évig használtam, párszor lefagyott, G6 viszont utálja a 40fps-t, többször belefagyott a kiírásába. Akinek fagy valszeg megírja mindenütt hogyan járt így jobban erősíti ezt a negatív ítéletet és a 'rossz' váz is sokat pörög mert mindenki szabadulna tőle.
Hack miatt jó videós gép mert még most is keresett, ritka a használt piacon, még az ára is kiemelkedik a többi közül. Ezért sem hinném hogy olyan gyakoriak lennének a fagyások. -
madgie
titán
válasz MrChris #69695 üzenetére
Profi gépként profi célokra használt gépnél az egy fagyás okozója is pont az a hack, ami nélkül az az egy sem történt volna meg. Nem tudom masképp megmagyarázni, X éve a régi számítógépem építésekor sem értette a PH-többség, miért nem a tuningos 2600K variánst választom a 2600 helyett. A "mert munkánál megengedhetetlen, hogy akár eggyel többször fagyjon, mint kéne" érv lepergett róluk a képzeletbeli gigahertzek es benchmarkpontszámok ellenében.
Ott sem volt tiszta a workstation fogalma, lathatólag itt sem az a munkagépé. Az X-T1-em egyszer fagyott, lathatólag az SD kártya hibája miatt. Az a kártya ment is a levesbe. Nem azért, mert olyan profi vagyok, hanem mert ha véletlenül pont munka közben csinálja ugyanezt (esetleg több képpel), az akkora égés, amire a 100 faktoros naptej is kevés. Épp elég baj, hogy a dupla kartyafoglalat ismeretlen dolog a MILC-eknél (pont elférne már a felhizlalt markolatoknál is).
-
jjeahh
nagyúr
válasz madgie #69696 üzenetére
Soha nem győzöm hangsúlyozni, hogy mindenkinek más a nézőpontja, másak az igényei, ezt el kell fogadni, ezért ne jelentsük ki semmire csak úgy, hogy sz*r, ezért volt pár napja a mitakonos vita is... nálam soha nem fagyott még a gh2, de ha egyszer lefagyna meló közben sem esnék kétségbe, mert meló és meló között is van különbség, ha te esküvőt fotózol az nagyobb felelősséggel jár, elismerem, én rendszerint koncerteket-fesztiválokat fotózok, ami már alapból nem olyan macera ilyen szempontból, főleg úgy nem, hogy általában vagy a családom bandája zenél, vagy mi szervezzük az egészet. Most még amatőr vagyok legalábbis videóban, de hosszú távon megéri nekük is, nekem is, mert én velük megtanulok videózni, tapasztalatokat gyűjtök anélkül, hogy gond lenne ha elszúrok valamit és az összes felszerelést amit megvesznek idővel erre a célra ingyen használhatom, mintha az enyém lenne. Nekük meg lesz egy házi saját testreszabott videósuk, aki mindíg kéznél van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
madgie
titán
válasz jjeahh #69697 üzenetére
Lehet (biztos ), hogy túl komolyan veszem ezt, no de ti is azért mentek neki a munkának sok kamerával, hogy lehetőleg minden meglegyen
De egyébként egy G3-mal vagy GF1-gyel (X-A1 most) sose voltak ilyen szigorú elvársaim, mégsem fagytak le egy alkalommal sem. Pedig mondjuk a GF1 azért kapott elég sok expót kint a mínuszokban is. De ha ezt egy Oly E-1, Fuji X-T1 teszi? Akkor szerintem nem fér bele a kategóriájához támasztott követelményeknek (ámbár az X-T1 sose volt über pro gépként reklámozva, az a Fuji vonalon a mai napig az X-Pro1).
Az meg teljesen rendben van, hogy a családi bandában tanultok, gyakoroltok, így kell ezt (bocs, ha emiatt is nyers voltam tegnap)
-
Studi
addikt
válasz madgie #69698 üzenetére
Oly E-1-nél már egy RAW kiírás is felér egy fagyással, pedig csak 5mpx. (Tudom, E-M1-re gondoltál )
Amúgy a kétkártyás felvetéseddel abszolút egyetértek, ha már profi, akkor az E-M1-be is elfért volna még egy foglalt. Ettől függetlenül a sebességére nekem egyáltalán nincs panaszom, az igényeimnél bőven többet tud. De a profi egy ilyen amúgy relatíve olcsónak tűnő plusszal még profibb lehetne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...