-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126350 üzenetére
akkor a mito miatt rémlett, kíváncsi lennék, hogy grimeca előrelépés lenne-e.
Hmm vajon a 2006-osét beletudnám erőszakolni a CB-be?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126351 üzenetére
Ugyanaz, mint a 2003, csak radialis az alja.
A radialis egyebkent nem feltetlen jobb.a nem radialis nyereg betetekkel 728g, a radialis 1151g. Ez eleg nagy sulytobblet. A kulonbseg, hogy a radialishoz kapsz nagymotor minosegu fekbetetet, a hagyomanyoshoz kb 15e ert kapsz jol fogo betetet, amit 1000 km alatt legyalulsz.
A radialis szuksegtelen, mivel annak a lenyege az lenne, hogy valtoztatni tudod a tarcsaatmerot, de erre ugye semmi szuksegunk.
Csak a fekbetet miatt erdemes valtani ra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126355 üzenetére
Azt nem tudom betéttel ezen mennyit tudnék javítani, a TRW-től lenne-e értelmezhető áron belül olyan betét szett ami esetleg javítana egy keveset. Színterezett? Gyári Sunstar tárcsa mennyire lenne vele jóban?
-----
persu akkor ledobom az atomot a tegnapi gumi témára. A Xado szerinted azontúl, hogy lósz*rt nem csinál okozhat gondot?(előre adalékolt olaj) Annyira állítja mindenki aki kipróbálta, hogy más nem a placebo effekt bejött. Okozhat gondot vagy nem? A felület bevonás miatt agyalok csak, ha valami a csapágyakra pl letud rakódni az a honolást is eltudná tömíteni nem?Visszanéztem a ludsimon - Den - Te kört és ott szemre valóban volt a hengeren... na az lejön-e maradéktalanul egy másik olajra váltást követően úgy, hogy a felület sértetlen marad?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126357 üzenetére
320 as Sunstar gyarilag a radialis rs en a tarcsa. A miton volt egyedul brembo a tarcsa. Csak a Trw gyart eleg jo betetet ebben a kategoriaban, de hamar kopik nagyon.
En azt az olajat bele nem raknam semmilyen jo allapotu motorba, a tobbire nem tudom a valaszt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126358 üzenetére
Akkor megérne egy próbát a sima organikusukról feljebb lépni?
Tárcsát vajon lezabálná vagy nem? Betét nem érdekel ha már 4-5 ezret elmegy egy szett utcán az jó akkor egy szezon megvan 2 cserével.---
Csodálom, hogy tud terjedni úgy ez a márka, hogy nulla valós háttér dokumentációt adnak ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126359 üzenetére
Organikus az nagyon hamar megeg, akarmilyet veszel belole, a brembo is egy kalap szr abbol. Es nem is harap nagyot ebben a kategoriaban, mivel ez nem sport. Nem fejlesztenek uszonyereghez sportbetetet, mert ugye miert is tennenek ilyet.
Ha nagyobbat kell harapjon, akkor minden jobban fog kopni. Valamit valamiert.Az api besorolasa tudtommal elegge lent van, nehany eve neztem utoljara, de erosits meg, hogy nem api sn. Ha pedig a fem rakodas a kopasgatlasban megmutatkozik, akkor az api besorolasban eleg fent kene lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126360 üzenetére
SL a sima 4t 10w40-esük. ...érik neki, hogy beleöntsük a rég nem használt People 125-be és jól meghajtsuk. Ha azt veszem, hogy ez alulról a 2. besorolás (4-ből) valóban a béka segge alatt van.
A gyorsabb kopást érthető itt az a kérdés, hogy mit jelentene vajon a gyári tárcsa tekintetében a gyorsabb kopás egy színteres betét mellett. 20k alatt vállas? 30k? Tudom nem lehet számszerűsíteni de csak mutatnak valamilyen általánosságot a gyári tárcsákkal a tapasztalatok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126361 üzenetére
Ha mar tolja a keket a kymco es minden baja van akkor valamennyire feltamaszthatja, mivel ez a szar rakodik mindenhova. Ki lehet tolni a haldoklasat, es zombikent hasznalni tovabb. De masra nemigen jo az az olaj.
Nem tudok valaszolni ra, mivel en palyan hasznalom a sunstar-trw kombinaciot. Eleg hamar kopik a tarcsa. Kb 10x gyorsabban.
Utcan nyilvanvaloan nem fekez akkorat az ember.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
Ha már fék...
Ma sikerült végre egyet gurulni a téli leállás után. Nagyon jó volt, bár kissé hideg volt, de legalább sütött a nap. De újfent megállapítottam, hogy a fékkel kell kezdeni valamit. Konkrétan az első "erősebb" fékezés valami katasztrófa volt, alig tudtam megállni. Fogalmam sincs mi történt a télen, végig garázsban volt a motor. Bár tudom, hogy a Bandit fékje nem valami szuper, de ez a helyzet meglepett. Ezután tök óvatosan mentem, végül jobb lett, de mostmár elhatároztam, hogy valamit tenni kell. Mit tanácsolnátok, mi vezetne a legjobb eredményre? Fém fékcső? Valami jobb minőségű fékbetét? Esetleg motorcsere? Az biztos nem lesz"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
KuZo
tag
EZT a sisakot ismeri valaki? Nagyon szemezek a Shark hasonlóan hátrahajtható (Evo-One) megoldásával, de az majdnem 3x ennyi pénz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Biqci #126364 üzenetére
Fem fekcso nem segit, csak a nyomasponton.
Ket dolog miatt nem fog. Levegos, es puha a kar, (gondolom nem ez tortent) vagy maga a betet anyaga. Szetszedes csak azon segit, ha egyfolytaban fog a fek egy kicsit. Ezen semmilyen szerviz nem segit.
Mas anyagu betet kell. Ami jobban esz mindent, viszont lesz feked.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #126368 üzenetére
Egy teli leallason egy betet csak nem megy tonkre.
Sztem be van mar allva a munkahenger.
Ugyan ez volt nalam is. fel evet allt a gep.
Erdemleges fekhatast nem sikerult elerni, a teli alom utan.
Egyszeruen nem fogott.
Aztan teljes takaritas utan minden rendbe lett.
Ennel a feknel nagyon kint van a porfogo gyuru. Kitud fordulni aztan mar csak rakodik be a cucc.
Legalabbis nalam ez volt a hiba. -
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126368 üzenetére
Nem levegős az biztos, egyszerűen gyengült a fékhatás. Bár azért a végére jobb lett, de még mindig messze van a jótól. Kis sebességnél még csak-csak érezni, de olyan 70 fölött nagyon legyengült. Az első fékezésnél, majdnem bele is csattantam az előttem megálló autóba, pedig városi tempó volt. de alig volt lassulás. Normális esetben elég az első féket használni, de most a hátsót izomból taposva tudtam csak megállni. De ahogy mondom, most már valamivel jobb, de ezzel nem lehet menni a hegyekbe...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126362 üzenetére
Köszi! Akkor ránézek hátha segít valamit amíg nem jutok dűlőre, hogy hogyan tovább.
Maradjak akkor a TRW-nél? MotoMike Brembot is hozott színterezettben.csongi Egy 20+ éves ha úgy tetszik alsó polcos motortól nem mernék ilyen kritériumot elvárni szóval abból indultam ki, hogy a gyári tárcsa nem szeresse a témát.
KuZo Őszintén én ebből a típusból max olyat mernék venni aminek van sharp testje, ott lenne %, hogy az áll hány törésből hány esetben maradt zárva. LS2-nek is van hasonló nem?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126373 üzenetére
Köszi!
Épp az angolokkal vesézzük a témát(igen sajnos még mindig az angol pálya CB500 csoport az ahol legalább fingjuk van arról amit hajtanak... a hazai csoport egy nulla ), pályás srácok mutattak EBC semi-sintered betétet elvileg egy gyári tárcsa a tapasztalatok alapján elmegy vele 40 ezret viszont érezhető a különbség(edit.: betét ~6-7k km / csere). Szerintem ki is próbálom a héten hátul lassan úgyis kuka, kap előre hátra és kiderül.
+kaptam infót mit kezdjek az elejével. Röviden megkaptam, hogy hiába a Wilbers progresszív szépen tegyek bele egy a gyáritól 3-3,5 centivel hosszabb csövet a rugó fölé és érezhetően jobb lesz. T6-os alu talán elég kemény lesz oda és haverom faterja tudna is esztergálni.
Ajánlották még, hogy CB400SF elejét kéne megszerezni bontva és felmehetne az első szett*, nem lesz csoda de elvileg a legolcsóbb olyan upgrade ami tényleg érezhető lesz és egy betéttől komolyabb hatást ad majd.
*2 dugósak ezek is benéztem, és szintén úszónyergek nem egészen látom, hogy az tényleg segíthetne-e.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126374 üzenetére
Ha 40 ezret elmegy, az sztm nem lesz valami combos, de a fene tudja, remeljuk jobb a semminel.
Biztos nem raknek csovet a rugohoz, amivel az elofeszitest novelnem, ezaltal az eleje magassagat, a hatulja meg maradna a regi. Azonnal meg fogod erezni kanyarvaltasnal, hogy szar, oda lesz minden, ami az uj gumival jott.
Ha nem vagy megelegedve vele, erosebb rugo kell oda, lehetoleg nem progressziv. Es akkor a hatuljaval is kezdeni kell valamit melle.Amennyiben cd400sf hez gyartanak normalisabb betetet, akkor erdemes, hiaba uszo. De uszohoz nem szoktak ugy altalaban harapos betetet csinalni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #126375 üzenetére
Lineárisat nem találtam belőle még, legalábbis olyat nem ami keményebb mint a gyári. Wilbers - Hagon semmi, Wilbers csak az új 48 lovas CB szériához gyárt lineáris erősebb rugókat. Lehet egy szett gyárival is előrébb lennék? Beülne továbbra is de nem hintázna?
edit.: Hátuljával megvan a terv az májusban lesz lerendezve a Hagon gyárt hozzá fokozatmentesen állítható gátlókat eleve erősebb rugókkal és jobb csillapítással, elvileg nagyon jók ilyent használ egy két tag a hazai csoportban is. Csak a vám + áfa miatt ez most drága buli lesz... pont ezért még mindig filózok, hogy az YSS ECO jobb ötlet lenne talán.
Csak félig színterezett betét én sem várok csodát..., rendes színterezetthez erősen ajánlatos lenne elvileg EBC tárcsákat feltenni ha nem akarom kb 2 nyaranta eldobni a tárcsáimat.
CB400 swap meg a gumiméret miatt is ajánlatos lenne mert szélesebb a hátsó felni és ott a gyári méret az a szett ami nekem most fent van ez en bloc ajánlja két srác is nem csak a fék miatt.
Ez bameg olyan mint a dominó ha egyszer belerúgsz a dologba ez nem akaródzik megállni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126376 üzenetére
Gyartatni kell rugot. Van kb 21 ember, aki fel akarja kemenyiteni a cb elejet. Te, meg a begolyozott britek, akik ezzel versenyeznek. Erre semelyik nagy ceg nem fog beruhazni. Akarcsak a feknel.
sok munkat veszel sok penzert ha nem arra a celra megfelelo motort akarsz arra a celra hasznalni. Ezert mondtam, hogy vedd meg azt a klozet yamaha SZR t. Annak feke is tud lenni, futomuve is.
Emelle meg hulyen is nez ki, es regi is. :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #126371 üzenetére
Akkor meg kell bontani és megnézni. De ha már szét lesz szedve, érdemes lenne új betétet bele, mert bár amik most benne vannak, még elég vastagok, de talán jobb lenne újjal összerakni. Milyen betétet ajánlasz? Gondolom szinter, de melyik gyártót érdemes inkább keresni? EBC? TRW? Vagy más tipp?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
ot93
senior tag
Szerintetek egy crf250l /m vagy egy crf300l élettartama mennyi lehet? Amíg komolyabb beavatkozás nélkül használható.
Gondolom sok dologtól függ, de mondjuk ha vigyázva van rá.
Mivel már eléggé visszafolytottak ezek a gépek, ha jól értelmeztem eddigi kutakodásom alapján, akkor olyan rövid csak nem lehet az élettartamuk.
Másik kérdésem, ha fel kell újítani esetleg, az mennyibe kerül kb. vagy mit kell cserélni.Nemtom eldönteni, hogy használtan vegyek crf250-et vagy wr250-et, vagy inkább vegyek egy új crf300l-et.
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
runner 125
nagyúr
Mire fogod használni? Mert egy WR és ez a 300-as CRF szerintem nem egy szint. Nem akarom degradálni ezt a CRF-et, de ezek számomra inkább ilyen városi futármotorok, mintsem komoly endurok.. szóval, külsejükben oké, h az, de a célközönség is 98%-ban aszfalton használja. A-B-be tökéletes, mert a kb 27 lóval, megfelelő alap szervizek mellett biztosan sokat elmegy a 300-as blokkja, megkockáztatom, h akár 60-70.000km-t is.
2 millió fölött szerintem találsz használtan (1-2 évesen) CRF450L-t. Kinyitott állapotában 45 ló körül van, 6-os váltó, komoly futómű, CRF450R váz, stb.. az tényleg dualsport gép."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ot93
senior tag
válasz runner 125 #126381 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy a wr más szint...
Tulajdonképpen 60% országút, 40% könnyű terep a cél. De lehet, hogy még 40 se. Ilyen esetben jó választás lenne a 300l?
Nem cél a száguldás se, inkább az olcsó fenntarthatóság.Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
Geresics
addikt
országútra kevés, de könnyű terepre (értsd: földes-köves-stb utakra) tökéletes! A huszonpár lóerő elsőre kevésnek érződik, de megnyugtatlak: másodikra is az. Azonban rohadtul alkalmas arra, hogy megtanítson ilyen, és ennél keményebb helyeken is motorozni, megismerd ennek a műfajnak a szépségét, és ráébresszen, hogy nem kell 100+-al menned ahhoz, hogy iszonyatosan jól érezd magad! A KLX csak 22LE, de legalább annyinak sem érződik, mégis imádom, és sokszor inkább azzal megyek mókázni, mint egy újabb karikára a 1190-el közúton!
A használtakkal vigyázni kell, mert eléggé igénytelen gazdás példányokkal lehet találkozni, cserébe maga a motor sem űrtechnika! A 300-ast nem ismerem, de nagyon kíváncsi vagyok rá.
A 450-esek már egy egészen más liga, azokat kezdőnek véletlenül sem javasolnám!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Őszintén? Én magát a kategóriát se tartom szerencsésnek. Ha meg az a cél, hogy városban felnyisd akkor még annyira sem... Spurinál kérdezd meg Maksait miért nem ajánlja a nyitott sisakokat lesz rá egy szemtelen tapasztalata azonnal főleg áll felnyílós témában városi tempó mellett.
persu Köszönöm! ...azért ha döntésre jutok és neki állok a hadműveletnek megspammelem a topikot.
Az SZR-el most is az a bajom mint akkor kevés van belőle még ha XTZ rokon blokk is és 1 hengeres szerintem többet lenne az én stílusom és szokásaim mellett az a blokk kosárban mint a vázban.
...lehet hamarabb lesz "A" és Dorso / Shiver mint kézben a diploma ha elgurul a gyógyszer és lesznek virnyák után végre újra értelmes gyakornoki pozik, CB meg megy csupaszításra kivonatásra és hétvégi pálya rettenet projekt indul.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
Sisak. Nagy sebességű csendesseg kényelem volt a fő szempont. Internet alapon shoei GT airII rpha70 meg valami schubert ami szóba jöhet.
Schubertek nem jók a fejemre.
Rpha70 nem rossz. Kényelem oké szemüveg határeset jön elég mélyre hogy ne zavarjon latomezoben. Kényelem alapvetően oké de az anyag nem volt a legjobb érzés.Shoei mindenben jobb. Nyilván ardifi is van de az arcparna anyaga és a mélyebbre jövő szemüveg miatt kérdés sem volt. Valamint az rphabol csak sötét szarok voltak készleten a shoei viszont ha nem is az első választásom lett volna a minta de b tervének teljesen tetszett.
Ha eldönti ez a szar akar e esni vagy nem meg is járatom
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
ot93
senior tag
válasz Geresics #126385 üzenetére
A 300l majdnem 28 lóeró, tehát nem huszonpár, meg könnyebb is mint a 250l. Persze kitudja, hogy ez nem-e üt vissza valahol. Amúgy távol keleten 31le-vel árusítják, asszem a kevésbé szigorú környezetvédelmi szabályok miatt. Érdekesség, hogy a cb300r-ben ugyanaz a blokk 31l-vel van árusítva itthon is. Vajon akkor a crf300l miért csak 27,7 le itthon?. + olvastam, hogy a blokkból 35le könnyen kihozható. Hogy igaz-e azt nemtom, én amúgy sem akarom "tuningolni".
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #126396 üzenetére
Legtöbb mocis bolt már nyitva egy ideje, ruházati boltok is amelyik elkezdett olajat árulni kinyitott.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #126397 üzenetére
Elmélkedtem ezen és arra jutottam hogy biztonságot szolgáló eszközöket árusító helyeket bezárni amúgy is kb Hágában megbeszélendő dolog lenne, szóval a magyar lelemeny ezúttal a gonosz vereségét okozta. Jól van ez így.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
GTVili
tag
Nagyjából négy hónap, némi munka és egy jelentősebb összeg rálocsolását követően, ma délelőtt a Morini beleordította a kertvárosi csendbe: ÉLEK!
A teljesség igénye nélkül, az alábbi dolgokat csináltam, csináltattam a vason....
-a váz,lábtartók és konzolok,oldalsztender,kormányvégek szinterezése...
-a blokk oldaldeklik festése...
-hengerfejek felújítása...szelepvezetők,szelepszár szimmeringek cseréje,szelepházag lapkázás,síkolás...
-hengerhüvelyek cseréje...
-kormánycsapágyak cseréje...
-az ülés áthúzása,szivacs pótlása...
-vízpumpa szimmering cseréje...
-tankbetöltő cseréje és a zárak átalakítása az új kulcsokhoz...
-folyadékok cseréje...fagyálló,olaj,szűrő,fékfolyadék...
-új hátsó gumi...Pilot Road 4...
Még nem százas,mert egy vízcső megadta magát, de már látom a fényt, az alagút végén... -
Micsurin
nagyúr
válasz fattyu #126398 üzenetére
Őszintén én is örültem neki, hogy a Kelo is végül nyitva volt... FG-ST-t máshonnan nem bányásztam volna főleg nem próbával együtt. 70-ért meg nem létezik már lassan üvegszálas bukó nevetséges. Régen voltak már napszemüveg nélkül 50-60 körül most 80-90 minden műanyag.
GTVili Jó jó de a kutya jóllakott? Brit care-re nézz rá jó áron vannak és már egészen jó összetételű tápok.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000