-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126754 üzenetére
Gondolom ezek az olajzók aszfaltra vannak tervezve, így terepre felejtős?
Csak morfondírozom, semmi konkrét.
Más:
Régebben volt téma, hogy nem gyári dobot be lehet íratni forgalmiba.
Ez csak akkor jöhet szóba, ha alapból van E-jel a dobon, vagy éppen azért jó, mert az 'illegál' dobot is el lehet fogadtatni?
Felteszem db mérést amúgy is adott helyszíneken néznek, és forgalmitól függetlenül tiltják a hangos motorokat, de db killerrel még annyira nem vészes ez a dob, és nem szívesen cserélgetném hétvégente hosszabb utak alkalmával..."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
pakfong
tag
válasz Tamás9x #126749 üzenetére
Naja, lényegesen barátibb ára van a Tutoro-nak. Ha meg némi odafigyeléssel tökéletesen teszi a dolgát, akkor nem látom értelmét egy drágább rendszernek. (már én is majdnem rendeltem egy Scottoiler-t)
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #126756 üzenetére
Ez a Raptor sportdob a még 2010 előtt készült, amikor tudomásom szerint még nem volt ennyire szigorú az E-jel ellenőrzés. Valamelyikbe ütöttek, valamelyikbe nem, erről lemaradt, és papír sincs hozzá.
A hangja és a súlya(-20kg ) miatt viszont szívesebben használnám ezt, akár hosszabb túrákra is..
De ha nem lehet, marad a cserélgetés, amíg nem lesz alternatíva"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
etnies
senior tag
válasz Shin Chen #126755 üzenetére
Ezt nem tudom, soha nem terepeztem. Annyit tudok, hogy terepre nem ragadós láncsprayt használnak, tehát az olaj jobb is lehet.
Ami gond lehet, az a sérülékenység. Ezt a Tutoro szerintem nem jó terepre, mert be kell állítani, hogy derékszögben álljon, nagyon kényes rá. (terepen faág, kavics, minden üt mindent) Egy elektromos adagolásos, ülés alá rejtett Scottoiler jó lehet, de az többe kerül."önmagam hite vagyok magamban"
-
Shin Chen
tag
válasz etnies #126759 üzenetére
Ha elzárható, két aszfaltos szakasz között akár még jó is lehet, a portól, kosztól mindenképp meg kell tisztítani. A teflonos láncsprayre meg kb minden ráragad, kb csak a téli lerakás idejére, a korrózió ellen az egyetlen tényleg hasznos felhasználás. Nem mintha néha nem fújnám rá kínomban..
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Motorom holnap helyeződik vissza automatikusan forgalomba. Ilyenkor kell szólnom a biztosítónak vagy ők látni fogják a rendszerben automatikusan?
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #126756 üzenetére
Itt nálunk annyira nem előirás a papir, csak az E jel. Legalábbis ez a tapasztalatom. A legutóbbi vizsgán is csak azt nézték, van-e E jel. Nincs a forgalmiba beirva, bár papir van hozzá, de a Bandit még véletlenül sem szerepel a leirásban, ezért annyira nem is erőltettem. E jel van, oszt jó napot. De amúgy kicsit csodálkozom is, mert pl. a kutyacsontot vissza kellett cserélnem a gyárira, mert az sincs bejegyezve, papir sincs, honnan is lenne, e-bayes beszerzés. A tüv előtt figyelmeztetett is a szerelő srác, hogy ez igy nem jó. De a kipu okés volt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #126764 üzenetére
múlt héten, amikor az eladó robogót elvittem műszakira, megkérdeztem a vizsgabiztost, hogy megmérné-e nekem a nagymotort, ha elgurulok vele.
Aszongya, persze, de nekik nincs hiteles süketszobájuk. Mondom jó az úgy is nekem, mert a rendőrnek sincs.
Ekkor kifakadt, h mennyire nincs joga a rendőrnek mérni, hiszen teljesen alkalmatlan hiteles mérésre az út széle. csak úgy mellesleg.nyilván be lehet szaladni egy rosszindulatú rendőrbe, de amig leszakadt kipuffal, füstöt okádó levedlett nyugati szarokkal rohangálnak az emberek, addig talán nem ennek kéne lenni a legnagyobb problémának.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #126768 üzenetére
...nem is az.
Mátrában is mértek már rá a Delkere a sünik pont nem zavarta őket ahogy az se, hogy nem e jeles. A mocis járőr már a márkáról levette, hogy nem is kell benne keresni. Megmérték, 91-92 hümmögtek egyet következő.Papíron +5 fölött már büntethetnének de per pill nem erre megy ki itthon a játék.
Előttünk lévő alanynál már arra ment ki a kínai aprokavics miatt ami alapjáraton volt olyan hangos közel mint én 1/3-ad gázon.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz bajnokpityu #126768 üzenetére
Értem én. De csak hát Ausztria nincs olyan messze. És ott aztán lehet magyarázkodni.
Vagy itthon sem sokat ér az ember. Ha egyszer szívatni akar akkor szívatni fog.
Egy hangos kipufal meg esélytelen, hogy megvédje magát az ember.
A rendőr intézkedik, aztán majd az eljárási szakaszban kiderül mennyire volt hangos.
Addig megy ez a hangos kipufogós baromkodás, hogy teljesen kivívja a motoros maga ellen az ellenszenvet. -
runner 125
nagyúr
válasz Mentolka #126735 üzenetére
Kösz nektek! Az Indian tetszik neki, viszont a Vulcan árához képest 2x annyi.
Próbáltam keresgélni én is, itthon VT 750 Shadow-ból csak öregebb példányok vannak, ABS nélkül. Viszont a német piacon találni 2015-ös, '16-os modellt is baráti áron márABS-szel. Tetszik is neki, szerintem az a 46 ló első motornak bőven elég lesz, szóval nagy eséllyel egy ilyen lesz kintről.
[link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #126773 üzenetére
Én ki próbálnám
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
őstag
válasz runner 125 #126773 üzenetére
Ez egy nagyon baba típus, nézegettem én is már idén. Mindenképp kiváncsi lennék, mik a tapasztalatok vele, ha beszerzitek!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #126773 üzenetére
Pedig ennyi pénzért már milyen szép 690 Enduro R-eket lehet kapni...!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #126773 üzenetére
apósnak volt ilyen. anyóssal bejárták ausztriát, megvolt stelvio, mentek vele tényleg nagyon sokat. bizonyos gyengeségeit el kell tudni fogadni (fék, hátsó rugóstag), de összességében jó élményeket szereztek vele. nem volt fiatal a motor, de jó állapotú volt nagyon, anyós ezen jobban szeretett menni, mint az 1200gs-el
-
martonx
veterán
Azért a motorosok is tudnak hülyék lenni: Let me try an idiotic break check - 9GAG
Én kérek elnézést!
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126775 üzenetére
Mármint h érted? Arra célzol, h túl gyenge lehet, vagy valamiért neked nem volt szimpi? Vagy épp az ellenkezője?
Kiki18
Műszakilag biztosan remek gép, a srácnak is tetszik, az ára is jó és van ABS. Nem nagyon van más ilyen szerintem a fenti elvárások mentén.
Geresics
Amikor legelőször beszéltünk róla, rögtön feldobtam a labdát, h akkor már miért nem túra-enduro.. de stílusidegen neki.
Alapvetően 3 kis gyerek mellett az elmondása alapján neki arra kellene a motor, h jó időben alkalmanként akár egyedül, akár cimboráival (akik cruiser-eznek) leguruljon mondjuk Keszthelyig egy kávéra 90-nel.ath
Köszi az infokat!
Melyik évjárat volt nekik kb-ra? Mert az ABS-es modell előtt hátul dobfékes volt a VT 750: [link]
A 2015-os már e-h tárcsa."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #126779 üzenetére
Az ilyen hülye meg is érdemli. Mint ahogy teherkocsi, busz előtt se büntetőzik az ember Bentley-vel sem, sőt általában nem csinálja, motorral megy egyenesen öngyilok...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #126780 üzenetére
Értettem én rögtön, azért is volt ott a smile!
(#126779) martonx
Küzdött a pofonért, és meg is kapta. Igazi idióta...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz runner 125 #126780 üzenetére
" neki arra kellene a motor, h jó időben alkalmanként akár egyedül, akár cimboráival (akik cruiser-eznek) leguruljon mondjuk Keszthelyig egy kávéra 90-nel. "
Ez nem stílus idegen egy túraendúróstól sem, csak talán nem a legrövidebb, nem a legegyenesebb, sőt talán sok tulaj nem a legaszfaltosabb úton megy
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
runner 125
nagyúr
válasz bacus #126783 üzenetére
Mármint úgy értettem, h a srác életfelfogásához, stílusához mérten a túra-enduro számára stílusidegen. A zenei ízlése okán is cruiserre való, valamint nagyobb értéke van gitárokban, erősítőben, bakelitekben, lejátszókban, mint a tervezett motor vételára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #126780 üzenetére
Jah semmi extra..... rá vagyok kattanva ezekre a cruiser-ekre. Amiket fentebb mutattál képeket állat jól néznek ki.
Ha az élet igazságos lenne minden férfinak 5 féle motorja lenne .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
fattyu
veterán
-
fattyu
veterán
válasz runner 125 #126784 üzenetére
valamint nagyobb értéke van gitárokban, erősítőben,
ezt ismerem volt ilyen nekem is.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz Sys85 #126786 üzenetére
A GS mellé max egy db "játszós" kis motor kell.
runner 125: Egy dolog az, hogy az embernek, hogy tetszik kívülről a motorja, meg egy dolog, mikor felülsz rá és mit érzel onnan mikor vezeted. Én is szerettem ezeket az alacsony dögöket, hatalmas üléssel, de ma már el nem tudnám képzelni. A túra endurók ilyen általános motorok, lehet semmire nem jók igazán, de mégis mindenre jók. Kell egy kis földutas off road? Vagy épp kanyarvadászat? Lehet épp csak asszonnyal mennél feldobozolva túrázni? Városban közlekedni? (felugratni a járdára pl) Mindre van jobb motor, de melyik tudja mindezt egyszerre?
Szerintem felülne egy túra enduróra (leküzdve minden ellenérzését) megy vele egy kört, egyenes háttal, nem érezve a sok szar úthibát, pöpec fékkel, egy hátsó dobozzal amibe bele tud pakolni. Én legalábbis így szerettem át ebbe a kategóriába.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #126784 üzenetére
Három ilyet hordanak hozzám szervizre, bár egyik sem ABS-es. 5 - 10k km. körül mennek velük évente. Komolyabb hibák voltak egy gyújtótrafó repedés és egy önindító tönkremenés. Az egyiknél kontaktos az önindító gombja, kapni csak komplett kapcsolóházat lehet és drága. Hátsó féklámpa kapcsoló mindhármon tönkrement már, de filléres az utángyártott és nincs vele baj. A motor műanyag. A blokk oldala, sárvédők, minden műanyag. Nekem nincs ezzel bajom, valakit zavarhat. Kellően erős és kényelmes motorok, én 115 kg. vagyok és 180 centi, elférek rajta szépen. A futómű és a fékek nem acélosak és kanyarban hamar lent van a taposó. A blokknak van egy varrógép hangja, az természetes dolog. Ennyi jutott hirtelen eszembe, de nyugodtan kérdezz, biztos beugrik más is.
-
bacus
őstag
válasz Geresics #126791 üzenetére
Nem akarok én rábeszélni senkit, csak megjegyeztem, hogy én nagyon bírtam ezeket a típusú motorokat, 5 éve ezeket nézegettem először, hogy mivel kéne megint motorozni. Aztán felültem egy DL650-re, ami egyébként sosem tetszett igazán kinézetre. Talán az enyémnél újabb még ikerlámpás, de csőr nélküli, az igen, a küklopsz meg kifejezetten taszít, kinézetre!!
De motorozni ezeken számomra sokkal jobb, mint amik az emlékeimben élnek a cruiserekről, ezért csak javasolni tudom, hogy mielőtt valaki bármit is vesz, mert az tetszik, lehet meg kell nézni a "rondát" is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
Én nem vagyok egyik típusnak sem a fanja ...
De simán bírnék a garázsba egy:
-1000RR
-Ducati 999
-valami naked az újak bejönnek hogy modern de retro pl Vitpilen 701 (nagyon bejön)
-DRZ400 felírom bár az van Balcsin... kemény 2000km van benne 5 év után
(amióta nincs Balcsin a közelbe cross pálya azóta nem mentem vele kb csak az éves szervizig.)
-Valami jó pofa cruiser lazulásra.
-Az új v4 Multistradat is bevállalnám
-Runner Hondája is bejövös.
-atom tetszik a Royal Enfield HimalayanSajna nem tudok dönteni.....
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #126780 üzenetére
Sztem gyengécske fék, és feszes futómű. Főleg az utas kaphat kellemes fenékbe billentéseket.
Ha az ABS fontos, egy R-es BMW sem lenne rossz választás. Jó, nem crouiser, de nem is egy soros naked, a boxer motorral picit más a megjelenés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Steven
addikt
válasz dellfanboy #126795 üzenetére
Nemtom tetszik nálad még ilyen nem volt?
Drzről van egy ilyen story ... . hogy ki mentem első nap.... és így ugrattam 2-3 métereket ... vannak fotók ... brutál menőnek éreztem magam.... én vagyok a király....
Másnap verseny jöttek verseny motorokkal ilyen 14-16 évesek gyerekek és hát fel repültek a holdig....Rám néz asszony hát ezekhez képest nagyon béna vagy
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126785 üzenetére
Egyébként igen, jogos észrevétel. 999? De mé'? Most komolyan az? Szerintem az előtte lévő sorozatok mérföldekkel nagyobb kultgépek. 916, 996,998..
Nálam ha abszolút nem számítana a vételár, szerviz és egyebek, a garázs top5-öt így néz ki:
1.2 VFR
R1250GS
CRF 450L rendszámmal (de amúgy szeretem a DR-Z-t is..)
Ducati 916SPS
Triumph Rocket 3
Honda VFR750R RC30..bakker, bele se férnék az 5-be.
Asszem így kerek lenne a világ.bacus
A dolgok soha nem fekete-fehérek. Értem amit mondasz, most már hasonlóan gondolkodom én is, sőt a hazai és az európai motorosok túlnyomó része, hisz évek óta a túra-endurok vezetik az eladásokat. Nem is kérdés, h motorok terén az a svájci bicska. Viszont az emberek jó része emocionális oldalról is nézi a kérdést. Ez olyan, mint a nőknél a magassarkú. Biztos qrva kényelmetlen, mégis létezik, hordják.
Tehát, ha valakinek megvan 1 adott kategóriához a vonzódása, kötődése, azt ültetheted bármire, nem szeretne mást. Főleg ez véleményem szerint akkor a legjellemzőbb, ha az embernek első nagy gépe lesz. Van egy (talán gyekkori?) kép a fejében, egy bakancslistás tárgy, egy emlék, ami alapján akár tudat alatt is kötődik a típushoz, kategóriához. Aztán persze ahogy telnek évek, gyűlnek a km-ek bőven van esély h az ember átül egy komfortosabb, még kényelmesebb, még több célra használható motorra.
De ugyanúgy felhozhatnám innen a topikból Somatomot és a Harley-t. Így az olvasottak (stílus, társaság, érdeklődési kör, stb.) alapján ő is tipikusan arra való fickó. Nem tudnám soha elképzelni frissen borotváltan, szoliból kijövet egy dobozokkal teli új túra BMW-n pl.Gixxer88
A GS az én fantáziámat is piszkálja. Már már annyi van belőle, h valamiért tuti qrva jó.
Lomha 8V
Köszi az infokat! Műanyag? Az kemény, meglepődtem.
csongi
A féket írta már más is fentebb, talán az ABS-es verzión csak javult... itthon én nem is látok olyat, csak az előzőket. Bár ha tényleg nagyon tré, betéttel is lehet "csalni" kicsit, de nem hinném, h neki erre nagy hangsúlyt kellene fektetnie a jövőben. Tényleg csak a gyök2-vel gurulásért szeretne motort.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #126799 üzenetére
Gyök kettőnél meg sztem nem életbe vágó egy ABS.
Akkor egy Volusia 800 is elegendő lehet?
Nekem nagyon tetszenek.
Ezek a kis LE blokkok crouiser kivitelben, elég komoly élettartammal bírnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok