-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
-
Biqci
aktív tag
válasz hugi0 #127250 üzenetére
Nem is tudom. Létezhet olyan, hogy az egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb német motoros shop hamis terméket áruljon? Szerintem ha ez így van, már rég beperelték volna őket. Ez itt van Európában, nem Kína, ahol tényleg bármi előfordulhat...
etnies: ja tényleg, sorry, mostmár beugrott. Eddig csak annyi volt meg, hogy valakinek baja volt valamelyik olajozóval, de semmi konkrét. Most már tiszta
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
van valakinek ötlete, hogyan tudnám még délelőtt megnézni a MotoGP időmérőt? Akár angolul. Úgy készültem, ahogy szoktam, hogy ma megnézem az Arena4-en az ismétlést, de ma véletlenül nem ismétlik.
-
vicces
addikt
válasz Biqci #127253 üzenetére
szerintem inkább az van, hogy nagyon sok szart árula louis, amik átmentek valamilyen úton-módon a minősítésen, de a minőség ipari hulladék még mindig. jó alaposan meg kell nézni, mit vesz az ember. én nem sokmindent vettem még ott de volt kesztyűm, ami az első nap szét is ment. szerencsére cserélték. ettől fügetlenül nálam az elsőszámú beszerezési forrás.
:)
-
Biqci
aktív tag
válasz vicces #127258 üzenetére
Itt a városunkban van három motoros bolt, a Louis, a Polo és a Motorrad-Ecke. Ha valamit akarok venni, mivel időm van, bemegy mind a háromba szétnézni. Van bizonyos átfedés az árukészletben pl. az ismertebb nagyobb márkáknál, de vannak bőven saját márkás cuccok is. Na ezeket kell jobban megnézni, mert olcsóbbak mint a nagy nevek, de azért nem az a minőség. De ezt a "minőség" szót úgy használom, hogy a nagy márkákhoz képest, mert magukban igenis jók. Pl. van egy Polo goretex nadrágom, jó régi már, de még mindig bírja. Vagy a nyári hálós dzsekim FLM márka, kb. fele annyi volt mint a nagy nevek, de azzal is elégedett vagyok. A drága IXS kesztyűm pedig 3 hónap után megindult a tépőzárnál. Igaz nem vittem vissza inkább megerősítettem kb. 5 öltéssel, mert megszerettem
Szóval, nem lehet azt mondani, hogy mind szar ami olcsó, csak meg kell nézni, de ami legfontosabb, elolvasni a vevő értékeléseket, mert ha valami sz.r azt rettentően lehúzzák, nem ködölnek
De mindez az én véleményem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hugi0
őstag
Sracok !
Leirtam a tapasztalatom.
Louis-ban olyan termeket forgalmaznak amit az adott markanevu gyarto nem gyart.
Tobbszor is korbejartam a temat (pont).Irtam egy mailt a gyartonak (info@daytona.de), majd meglatjuk mit valaszolnak.
2 opciot tudok elkepzelni:
1, irnak: vedd meg nyugodtan mert mi gyartjuk.
2, kussolnak.Daytona csizmak termeklistaja
Luis VXR bootsAzt tudom elkepzelni, hogy a Louis anyagi hattere joval erosebb mint a Daytona-é es a hatterben megalkudtak.
Ha a Daytona nekiugrik a Louisnak, lehet a rovidebbet huzzna.
Lattunk erre mar sokszor peldat, es el sem tudjuk kepzelni menyi van "rejtve", amirol nem is tudunk.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Sys85
veterán
-
Sys85
veterán
válasz hugi0 #127264 üzenetére
Nincs meg a balos.
Rendőrmotor volt,csak a jobbos van benne,erre volt rákötve a rendőrségi rádió.
Néztem,impregnált az,csak már koszos,fotón nem látszik.
Amúgy van előtte a burkolatban egy vékony,de sűrű szövetháló,szerintem az fogja meg a víz nagyrészét.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Xero
nagyúr
Na kerem beallitgattam a lancot.
Ebbol:
Viszont elbaszarintottam kisse. Gondoltam ha mar ott vagyok olajozok es lusta voltam igy bedobtam fokozatba es ugy fujtam. Na ahogy leraktam es ujrainditottam mar vart is a check engine. Utana gondoltam bele, hogy bekapcsolt TC-vel lehet nem volt jo otlet allo elso kerekkel ezt csinalni.
Masra nem nagyon tudok gondolni, mert nem igazan tortent vele mas. Most gurultam utana 20 percet vele, de egyelore a check engine ott van.
Van valakinek vele tapasztalata, hogy szepen helyreall, vagy mehetek Hondahoz kiuttetni a hibakodot? -
Pocee
senior tag
Amennyiben ezzel a méréssel jó akkor nem szóltam,de ha még nincs meg a rutin,akkor kérjél meg vkit hogy álló helyzetben üljön fel mögéd és nézd meg nem e túl feszes úgy a lánc,amennyiben soha nem viszel senkit akkor ülj rá és hajolj le és úgy ellenőrizd, még ha tudod nyomogathatod is,mert egy túlfeszített lánc nagyon gyorsan nyúlik.xheck enginre nekem nincs ötletem.
Mr.Brightside
-
Xero
nagyúr
válasz Pocee #127269 üzenetére
Megneztem es jonak tunt raulve is. Ugy is volt meg benne mozgas jocskan. Utassal pedig sosem megyek.
A gond az volt, hogy 0 ellenallassal tudtam mar ratolni a villara es lefele is ment bo 1-1.5 centit kozepallvanyon terheles nelkul. Visszavaltasnal erzem, a difit. Azert majd double checkelem biztos ami tuti.
Check engine-nel masra nem igazan tudok gondolni, ha nem mulik el szegyen szemre mehetek karasnaba kodot uttetni. -
Xero
nagyúr
válasz Burt1793 #127271 üzenetére
99% hogy az volt, plusz olvastam mashol is. Meropad is kihozza. Elvileg eleg a TC-t kiloni elotte.
Most lementem asszonnyal, hogy 1000% legyen a lanc. Eloszor ot raultettem, ugy szuper, majd ot is megkertem nezze meg ha raulok, ugy is szuper.
Kozben a check engine is eltunt, ezert is gondolom, hogy 99% ez volt a kinja. Burnout meg ugye nem is menne bekapcsolt TC-vel.
Tanulsag ki kell kapcsolni elotte ha lustalkodom.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
De nem oldalsztenderden kell a láncfeszességet ellenőrizni és beállítani? Legalábbis az én gépem kezelésije és a Haynes szerint is úgy kell. Mondjuk az én gépem őskori a tiédhez képest
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Xero
nagyúr
válasz Biqci #127273 üzenetére
Idezem: Helyezze a motorkerekpart a kozepallvanyra egyenes, kemeny talajon.
Ez mondjuk azert cinkes, mert kozepsztender nincsen. Igy marad a villa emelo. Ettol fuggetlenul minden letezo modon ramertem. Meg par km utan ranezek, hogy minden a helyen-e, rendben van-e az egyenes is teljesen. -
Biqci
aktív tag
Ok értem. Mert nekem kifejezetten oldalsztenderden kell. Úgy látszik más típus, más metódus
Mondjuk nekem van középsztenderd is, úgyhogy öröm bódotság a lánctakarítás"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
Gondolom nem eredeti japánban olvastad , lehet csak rosszul fordították.
A láncfeszességet szerintem is terhelve kell beállítani, a villa emelőn lehet nem ugyanaz a terhelés.A legrövidebb élettartamú lánc amit én hallottam, az 5-6000 km volt a túl feszes lánc miatt.
Elgurulni egy szerelőig még belefér ebbeKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
Kb tokmimdegy, hogyan allitod, oldalsztenderen, vagy emelon. Kozepsztender nincs, szoval pont ennyire foglalkoznak ezzel azok, akik a manualt irjak.
Ami rajta van a lengovillan ertekek, az emelon is jo lesz. Alig van kulonbseg. Nem kell ennyire tultolni, tokeletes. Kesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
Tök mindegy, hogy közép, vagy oldalsztender. Eccerű mértan. Amikor az első és a hátsó lánckerék közepe egyvonalba kerül a lengővilla forgáspontjának a közepével, akkor van a két lánckerék egymástól legtávolabb, ergo az a lánc legfeszesebb állapota. Ott nem szabad lógjon, vagy feszüljön. A HD -n szíj van, ami különösen kényes a megfelelő feszességre. Úgy állítom be, hogy lecsavarozom a telókat és állványon felemelem a kereket lengővillástól, amíg egyvonalba kerül a három pont.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
Raulve, oldalsztenderen, villan emelve is megmertem. Mindehogy jo. En itt elengedtem a dolgot. Ettol tobbet nezegessek Rossi lancat, az enyem ennyit er.
Legkozelebb jon a tank pad felaplikasa, csak lusta voltam pucolni, es az usb elorekabelezese rendesen a tank alatt. -
martonx
veterán
Múltkor volt téma a kötelező biztosítás. Nekem pont ma küldte a K&H az éves megújítást emlékeztetőt. 14836 Ft lesz az éves díjam. Honda CB650F B01 besorolás.
Én kérek elnézést!
-
duni84
aktív tag
válasz Sys85 #127248 üzenetére
székesfehérváron az ősz utca kígyó utca sarkán általában tudnak motor kulcs másolásban segíteni (immot beleértve). jobb híjján egy telefont vagy személyes vizitet megér a dolog, ha a közelben laksz.
#metszéspontok
-
Sys85
veterán
Holnap délelőtt megyek Fvárra,úgyhogy megkérdezem.
Köszi az infót.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
martonx
veterán
válasz tboy93 #127283 üzenetére
Szeged, 42, és a 90-es évek vége óta van A kategóriám.
Soha nem vizsgáztam A-ra (A1 megvolt 95 táján), még a 90-es évek végén volt egy motoros balesetem DRZ350-nel, ahol mielőtt bevonták volna a jogsimat, gyorsan behazudtam, hogy elveszett, és újat igényeltem, ahol gondoltam már úgyis mindegy, akkor már behazudom azt is, hogy volt A kategóriám, és lásd megadták .
Annak idején így mentek a dolgok, én meg fiatal voltam és bolond.Én kérek elnézést!
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #127283 üzenetére
elég magas ajánlatokat kapsz mindenhonnan nekem friss A jogsira 600-as megyeszékhelyen évi 16e volt (b00), közvetlen közelemben szintén megyeszékhely, 500-as, tök kezdő A2, 22 éves, évi 13e huf. bónusz nem tudom mennyiben most évi 14e az ezresre (megyeszékhely, 30+), a kollégám most 27 éves, b05 (vagy b06), már A 3 éves A jogsival, 600-asra 12e huf még mindig megyeszékhelyen.
érdemes áttúrnod a clb/netrisk ajánlatokat, aztán azalapján közvetlenül a biztosítók honlapjait is ajánlatok után. vagy átjelentkezni a nagymamához falura, ha amúgy pl nem kell autó miatt valahol helyi lakosnak lenned (mondjuk felénk az is elég, ha a lakossági parkolócetli kiváltásának napján vagy helyi lakos. megvan a cetli, aztán irány vissza az okmányirodába)
szüf szerint a motorral nem okoztak balesetet az elmúlt 3 évben? nekem pl akkor ugrott meg eléggé a kötelezőm, amikor balesetet okozott egy rokonom az autómmal, de szerencsére csak arra az autóra 30 -> 90e/év. ha esetleg az előző tulaj csinált ilyet, akkor a biztosítóknál beleszámolhatják pl egy adatbázis hiba miatt ezt alvázszám/rendszám alapján, te meg szopsz miatta, mert sehol sem említik, hogy miért magas a szorzó. nyilván kicsi az esélye, de ahol excel és sql táblák vannak, ott bármi megtörténhet a mostani biztosítódnál érdemes lenne rákérdezni, hogy magyarázzák el hogy jön ki a szorzó, ha van 20-25 perced telefonon nyaggatni őket.
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
bacus
őstag
"ahol excel és sql táblák vannak"
Milyenek az sql táblák?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
Jól látom / tippelem, hogy ez a villa az újabb RS125-ök villája? Vagy annak nagyon nagyon közeli rokona? A felni miről lehet?
Itthon mennyire vernek seggen egy ilyen kreálmányért? A kipufogót és a hasidomot + lámpát lecserélve egész jó lenne főleg ha a felnik a küllőket leszámítva feketék lennének.
Alkotónk itt 1:1 levágta a segédvázat vajon elrejthető valahogy a motor segge a segédváz levágása nélkül vagy az már nagyon félátalakítás lenne?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127297 üzenetére
Ha megmarad a 2 ülés +2 lábtartó + a sedégváz akkor mit kéne ugyan papírozni? Főleg ha a rendszám elhelyezése sem módosul. Fő elemhez nem nyúltunk ugye. El lehet azért ezt csalni ha meghagyom a gyári lábtartót nyúlványt és egy olyan ülés kerül fel ami végig szivacsos még ha a vége púpos is.
persuader Kár nagyon jó lenne rájönni mert ha nem is cafe építés miatt de azok a felnik és az a villa nagyon nagyon kéne nekem. Akkor marad az, hogy kitúrom, hogy kik gyártották az adott vasat és érdeklődök.
A villa vége miatt agyaltam csak mert kísértetiesen hasonlított az elrendezés de szemre tényleg túl vaskos volt hozzá. Felni is jó lenne mivel hátul a gyári tárcsa 1:1 ráment.
edit.: másik tippem még a literes (04-05) CBR villája lenne vagy az meg megint vastagabb / más a csavartáv? (csak szemre saccolom)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127297 üzenetére
Ha Nemetorszagban le lehet Tüvoztetni ilyesmi atepiteseket, ahol merik a motorok karosanyagkibocsajtasat is minden muszakin, nem ugy, mint Mo-on, nem tudom elkepzepni, hogy ne lehetne legalisan megcsinalni ezt. A muszaki allomasokon most be vannak szrva, es amugy sem ertenek kb semmihez, a szabalyokat sem ismerik, tehat ok mindenre nemet mondanak, meg akkor is, ha az jogszeru.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...