-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz #56573440 #126500 üzenetére
Én nem a motor erő miatt venném vagy nem venném az adott motort, hanem a 2 személyes használat miatt, olyat vennék, aminek jobb a futóműve és a fékje. A kis DL is elég gyenge fékileg
"Az ismerősi körben is komoly feszültség hogy az r 1250 gs adventure alatt van e értelme elmenni bárhova vagy sem"
Nem kérdés, hogy nemKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #126499 üzenetére
Yep, mondhatni véletlen csak, hogy a furat és a löket ugyanakkora, meg hogy az NC700 is SOHC, de az egész felépítése különbözik. Más hajtókarok, dugattyúk, forgattyúsház, főtengely és annak elékelése, hengerfej, illetve a kompresszióviszony sem ugyanannyi.
[ Szerkesztve ]
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz #56573440 #126504 üzenetére
Az NC-re elkezdték anno aggatni azt a jelzőt, hogy válságmotor. Mivel relatíve olcsó, fenntartási költsége viszonylagosan kicsi és a fogyasztása is egy nagyobb robogóéval ér fel.
Ennyiért nyilván az ember kompromisszumokat köt és kell is, hogy kössön. Átlag felhasználásra elegendő, sok ismerősöm van, ak ilyet vett és használja két fővel is elégedetten. Én is munkába járásra használtam nagyrészt napi 80 km-ert aggglomerációban. Nyilván nem ezzel (X kiadás) mész el kanyarvadászatra és pályázni, de arra, hogy barátnővel, szeretővel, asszonnyal, csajjal, gyerekkel, bárkivel elmész egyet kirándulni és tartsd még autópályán is a 140-et átlagban tökéletes. Az árért amennyiért adják cserébe adja a Japán megbízhatóságot, az alacsony fogyasztást ehhez a sor2 blokkhoz és a jó használhatóságot és pakolási lehetőséget. Technikailag tudja, amit egy modern nem premium motor nyújtani tud, kiemelkedő hibák nélkül.
Hosszabb kirádulásra már azért nem árt hozzá egy zselés pl. Shad ülés. Ha van lehetőség tesztre menjetek velük egy kört hogy lássátok ő kell-e neked.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Mentolka
senior tag
Tudom, már nem mai darab, de én nyugodt szívvel ajánlom a TDM900A-t is kezdésnek.
Van benne elég erő, utassal is lehet vele közlekedni, nyugodtnak mondanám a karakterisztikát, és jó a futóműve, ja és egyenes háttal ül rajta az ember.[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz #56573440 #126504 üzenetére
észérv lehet még, hogy ha mégis valamit eltörtök rajta, mert feldöntik a parkolóban, felborít valaki az úton vagy csak elcsúsztok, akkor a dl650-re minden cserealkatrészből dunát lehet rekeszteni.
másik észérv: ha mégis kiderülne, hogy nem csak nagypapisan szeretnél közlekedni, akkor a vstrom egy lépcsővel jobb választás, mint az nc700 személyes történet, hogy én felnőttként azzal győztem meg az asszonyt és saját magamat is, hogy dolgozóba járni a motort a legideálisabb, hogy időt fogok spórolni és viccen kívül így is terveztem. 2 éven belül a pannónia ringen találtam magam. veled is előfodrulhat, hogy nem csak munkahelyi ingázásra fogod használni pár hónap múlva. vstrom amúgy sem a pályázós, cserébe bármikor úgy dönthetsz vele, hogy akkor másnap reggel 2-3-4 napra elmentek az asszonnyal kirándulni egyet az alpokba/horvát tengerpartra/tátrába/erdélybe és tuti, hogy a közeledben lesz olyan, aki komplett doboz szettet konzollal kölcsön tud adni a vstromhoz, ha neked addigra nem lenne saját. ez az előnye az igazi népmotornak
nem észérv a vstrom mellett és az nc700 ellen: ha nem akarod, hogy unalomig ugrassanak a munkahelyeden szintén motorral ingázó kollégáid#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #126499 üzenetére
Ket szemely eseten keves a motor.
Ez arra vonatkozik, hogy ha esetleg valtos a motor, akkor mindenkepp ugyanabban a sebessegfokozatban kell hagyni a tura elejetol a tura vegeig? Vagy dombon felfele a 160 at nagyon lassan eri el 2 szemellyel?
Es megint ez a fos onroad, amitol arcom lekaparom :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #126511 üzenetére
ez a fos onroad azon videója, amit én csináltam ráadásul nekik!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126513 üzenetére
Ha szar a fék akkor szar a fék, ezen a szar dupla tárcsás megoldás sem fog segíteni ezt múltkor pont persu vesézte nekem a CB400SF fékei kapcsán, hogy csodát nem fogok látni azokkal se rendes betét nélkül.(úszónyereg lévén)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hőguta
csendes tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #126516 üzenetére
Ha egy motoron szimpla tarcsa van, es azt a konkret motort atalakitod, tehat ahelyett duplat raksz fel, azt termeszetesen erezni fogod fekhatasban nyereg fajtatol fuggetlenul.
De dupla tarcsat akkor szerelnek fel a gyartok, amikor mar feltetlen szukseges, es akkor sem ugy duplazzak, hogy mondjuk eddig volt egy nagy 320 as tarcsa, akkor most lesz 2 darab 320.
A transalp is duplatarcsas, de mekkora a tarcsaatmero?Es ez megint olyan dolog, mint a ketszemellyel nem megy a motor. Kinek mire van szuksege?
Arra, hogy megtegyel hatvanezret egy fekbetettel, de ne fogjon? Vagy arra, hogy fogjon nagyon, de tizenotezrenkent cserelsz betetet. A ketto egyutt, tehat a nagy elettartam, es jo fek, sajnos nem letezik.
Ugyanez akkor motoreroben, futomuben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #126518 üzenetére
Nekem két olyan motorom is volt/van, aminél ezt elkövették. 1998 -ban jött ki a VL1500 -as Intruder, az 1400 -as fékjeivel, de plusz 70 kilóval. Szörnyű volt. Valamit tudtam rajta hozni azzal, hogy négydugós nyerget raktam rá. A Suzuki is rájött, hogy ez nem kerek és úgy orvosolták, hogy 2001 -től ők is négydugóst raktak rá és plusz egy tárcsát. Nem találtam konkrét specifikációt, de a haveromnak dupla tárcsása volt és sztem azok ugyanolyan méretűek, mint ami az enyémen volt.
Harley Dyna Super Glide (FXD) 2003. vs. Super Glide Sport (FXDX). A két motor a telókban tér el, valamint a Sporton plusz még egy ugyanolyan tárcsa van elöl, mint amiből a tesóján egy van. Meg, persze más a főfékhenger dugattyú átmérője.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #126513 üzenetére
Már mentünk pár kört párommal Duke390-el, ami ugye 44 ló. Alapból ha nem egyedül van az ember, nem forszírozza annyira a dolgokat, de nagyjából 140 körül kezdtem azt érezni, hogy kezd elfogyni, de ment volna még, nem volt annyira dinamikus, de bőven alkalmas volt normális közlekedésre. Egyedül max 164-et mentem eddig vele (persze mindezt zárt magánpályán). Féket se éreztem, hogy kevés lenne, csak szebben kellett adagolni. Inkább a hátsó rugóstagot kellett volna kicsit keményíteni, de azt meg valahogy mindig elfelejtem átállítani.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz LógaGéza #126520 üzenetére
En 120-130-nal tobbet nem mentem meg utassal, de tartósan annyit se. Nekem az 56 loero A-B-be eljutasra eleg volt 2 fővel, kanyarvadaszat utassal meg nem az en stilusom. A féktáv viszont érezhetően nagyobb lett, ami zavart. Illetve a futóművet is be kellett volna állítani, meg meg kellene tanulni normálisan utassal motorozni, hogy 1 ora utan ne faradjak bele. :D
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #126521 üzenetére
Tartósan én se, csak próbából - alapból nem is mentem tartósan utassal, vizsgázzon le, vegyen saját motort, és akkor mehetünk együtt
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126521 üzenetére
Ha az 1,2-es Jazz legalább olyan dinamikus lenne utassal mint a CB akkor két kezem összetenném.
persu akkor röviden de végső soron mindenképp előrébb leszek a 400SF elejével.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #126525 üzenetére
Megvolt, megvolt, az is megvolt ha csak Imi nem habira szerelgette egy délutánt.
Váltó... azt majd egyszer most új rendszer kell alá mert legalább 3 helyen rohadt át a kipufogó és az 1.2-es éppen 2.1-esnek képzeli magát már hangban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #126526 üzenetére
Érdemes lenne akkor a váltócsere, nem attól az 5 lótól futja meg 2 mp-cel hamarabb az 1.4-es a 100-at.
Nekem egyébként még 15 év után sem lyukadt ki a gyári kipufogó.
És ma leadtam az SV-nél javításra, kíváncsi leszek, hogy sikerül. Meg hogy mennyit számol a biztosító.
Ha nem lesz jó, akkor...[ Szerkesztve ]
-
Steve_Brown
aktív tag
Sziasztok!
Nincs valakinek Simson Starhoz 2db hibátlan blokkfele?
A Facebookos csoportokban mindenki csak ígérget -
bacus
őstag
válasz LógaGéza #126523 üzenetére
Az én kicsi feleségem nem akar motorozni Önállóan, azt mondja, neki megvan a helye a motoron. Szerintem az új vizsga pályák erősen megtizedelik a motorjogsit szerzőket. Ha pót órákat is kell venni, akkor meg k. drága is lesz.., már az alap tanfolyam is a duplája, mint amibe nekem került 187e forint, szerintem ez felkúszik 220 fölé..
tboy93: "meg kellene tanulni normálisan utassal motorozni"
vagy az utasodnak ! Én nagy darab vagyok, a lányom vagy a nejem 55kg -ját meg sem érzem, a fiamat nagyon ritkán viszem, ő 90 kg, a v-strom 650 már nagyon érezte, mind gyorsításnál, mind fékezésnél.
A legnehezebb utas egy triatlon versenyen motoros kísérőként vittem egy szervizest, aki 100-110kg volt, vele is csak a megfordulásoknál volt gond (a gyenge fék hatáson kívül), mert soha nem motorozott és úgy éreztem, hogy állandóan le akarja tenni a lábátKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#02043648
törölt tag
Sziasztok!
Első nagymotor választáshoz szeretnék infókat gyűjteni (idén akarom letenni a nagymotoros jogsit). Első körben az 500-750 ccm-es kategóriában nézegetek pár éves, használt motort, 2.5 millió forint alatt, kb 4-5 éves távlatra.Nos, amire használnám: Jó időben, hétvégente 1-4 óra agyszellőztetős/randalírozós élménymotorozás, meg egy kis rutinszerzés, aztán utána évente 1-2 nagyobb, 3-7 napos túra ~1000-3000 km. Szeretném a Kárpátokat, Alpokot, Balkánt megjárni vele. (Ekkor vinném a fotóscuccaimat, váltóruha, sátor, kaja, stb.)
Első körben a kérdésem az, hogy erre a "komplex" célra egy naked vagy egy adventure motor lenne jobb? A naked motorok a kisebb méretük és "menőbb" külsejük miatt jobban bejönnek, nade van-e olyan naked amit egész jól meg lehet pakolni, vagy olyan túraendúró amivel jobban lehet csapatni? Esetleg van valami konkrét ajánlott motor ebben az árkategóriában és ezen célra?
Kompromisszomot majd úgyis kell kötnöm, de első körben szeretném felmérni a terepet.
Egyébként, ha számít, 35 éves vagyok, 178cm , 75kg. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #126527 üzenetére
De nem is húztad végig a Visegrádiban az alját mármint a kipufogót és nem rángattad le a padkákkal a vácin, őszintén de mi ezért kőkeményen tettünk. Beszélünk is volt osztálytársam haverjával (Pillman kipufogó), hogy tegyünk fel valami egyedi rendszert olyan szempontból, hogy középtájt ahol a bilincs is van ott kicsit legyen közelebb a kasznihoz.
Köszönöm a Switches választ, esetleg ha van még rajta hely megtudnád nézni, hogy a Warframe, hogy fut rajta minőség tekintetében?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tamás9x
őstag
NC700X létezik, ténylegesen a 41km/liter futásteljesítmény?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz fattyu #126539 üzenetére
Nekem a B volt kemény 3e forint , az se most. Ha akkor az MHSZ-nél leteszem az A kategóriát, akkor az 1000 ft körül volt emlékeim szerint. (1988 !)
A feleségem vidéken iskolai oktatás keretében szerezte meg a B-t, tulajdonképpen ingyen volt a kresz vizsga végéig, de a forgalmi oktatás vizsga is kifizethető volt, még zsebpénzből is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz #02043648 #126530 üzenetére
mt09 dobozt és oldaltáskát később lehet rá tenni, ha sok cuccal mennél, árban belefé, csak az 500-750 nem stimmel
viccet félretéve erre szinte bármelyik naked pont jó. akár a túrázásra is valami ifatükör méretű plexivel. vagy akármelyik sport-túra, amelyik kinézetre is tetszik neked. a méretedhez és a súlyodhoz bármi passzol ebben a 600-750 kategóriában. az 500-asok között bőven találsz olyat, ami irreálisan pici lenne a magasságodhoz
szerk: a bmw s1000xr-t én is ajánlanám kezdő motornak ezekhez a célokhoz. elég sok kezdő parától megment a futóműve mesés útjainkon ezt még csak le sem kéne cserélni pár év múlva
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
bacus
őstag
válasz bayarena #126541 üzenetére
Az jó ár nagyon, a fiamnak 3 éve közel 200e, a lányomnak 2 éve inkább már 230-ba állt meg a B. Spuri sulinál csinálták, a kreszt nem elsőre és nem másodikra csinálták meg
Ja, ebből le kell vonni, hogy utólag vissza lehetett igényelni némi kresz pénzt, de én abból egy fillért nem láttam.Ez pl szinte nem is drágult az A kategóriához képest legalábbis.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bayarena
aktív tag
válasz bacus #126543 üzenetére
Igen, olcso, foleg az itteni fizetesekhez kepest. De van vmi, ami meg nagyon erdekes, ellentetben az otthoni szabalyokkal.
Itt Ausztraliaban, mikor elkezded a tanuloi jogsit nulla tapasztalattal, akkor csak egy 2szer 3 oras kepzes van egy zart palyan, ahol az elso par oraban kb csak tologattuk a motort, es utana kb odaig jutottunk, hogy beinditott motorral mentunk korbe korbe egy kis elkeritett palyan. Ezek utan ilyen keves, szinte nulla gyakorlattal megkaptam a tanuloi jogsit, ami kb olyasmi, mint az A2 odahaza, es ennyi...
Megvettem a Kawasakit es ennyi tapasztalattal kellett egyedul elkezdenem motorozni Sydneyben, amihez kepest Budapest egy nyugis kisvaros.
1 ev utan meg ha nem haltal meg akkor el kell menned egy kb 3 oras kis kurzusra, aminek a vegen van vmi alap teszt, es ha ez megvan, akkor kapsz egy koztes jogsit, ami 1 ev utan automatikusan teljes ervenyu jogsi lesz.
Durva, hogy mennyire laza ez a szabalyozas, csak a csodan mult h nem estem el, mikor elkezdtem motorozni egyedul.Persze vannak kepzesek, es nagyon olcsok a berekhez kepest, de azok ugye opcionalisak csak.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Nemsokára motorozható a Transzfogaras...
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron