-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
válasz nyogo83 #127749 üzenetére
Köszönöm az építő jellegű kommentet, akkor lehet megfogadom, esetleg még a túlméretesre furatáson gondolkozok, aztán akkor marad minden az ereteti. Van 6k-ért [link] meg 25-ért [link] is dugattyú. Ezek mondjuk csak az én elmélkedéseim, asszony mostohaapja autószerelő, azt mondta lehet csak el van dugulva a szellőztető furata. De az is simán lehet hogy egy gyűrűzés elég lenne neki, csak szerettem volna bevásárolni, ne álljon hetekig darabokban a motor...
De amúgy gyerekek. Most akkor egyik üti a másikat, elnyűhetetlen a blokk, mindenki dicséri, ahhoz képest itt van ez az olajfojásos mizéria. Tényleg kíváncsi lennék mi lett volna ha egy Kymcot vettem volna. Meg akkor a 180-as már nem frankó, üzemórás? Kapható amúgy főtengő is: [link] bár ez a Rocket már Simsonhoz se túl minőségi alkatrészeket gyártott...
Ja meg Spritmonitort szoktam figyelni, most akkor ott mindenki 40 kilós pilóta? [link] 2db 4 liter feletti átlagfogyi van, 3,24 a medián... 4 lityóval amúgy kiegyeztem volna, ez a mostani 6L rengeteg.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz DJGABI #127739 üzenetére
Nem lehet egyébként, hogy simán csak túl sok az olaj benne, és azért folyik a túlfolyón?
Anno nekem is volt, hogy az SH-ba oldalsztenderen cseréltem olajat, és túltöltöttem. Aztán gödöllőn az egyik elhagyatott buszmegállóban a libateleppel szemben kifolyattam belőle, hogy ne legyen gond. :-)pszt! nem velem történt![ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DJGABI #127752 üzenetére
"Most akkor egyik üti a másikat, elnyűhetetlen a blokk, mindenki dicséri, ahhoz képest itt van ez az olajfojásos mizéria. "
Ez nem uti egymast. Lehet tevedek, de igazabol fogalmad sincs pontosan hogy mennyi lehet a valos futasteljesitmenye, illetve hogy az elozo tulajok kozott nem volt-e valaki aki hulyegyerek modjara olajszintet nem ellenorizve/nem cserelve hidegen tiporta neki stb-stb.
A hazai robogo allomany nagy resze olasz es nemet nagyon tekert import. Honnan tudod, hogy a tiedben nem 80-100e km-hez kozelit a valos futas? Mert akkor boven normalis lenne ekkora kopas ennel a kis blokknal.Minden hulyebiztos blokkot el lehet intezni elobb vagy utobb.
-
Khaosz55
addikt
válasz vlevi #127562 üzenetére
Sokszor megyek Ausztriába motorozni szerencsére még nem állítottak meg. MT09 SP-m van Termignoni kipufogóval katalizátor + db killer be van rakva főleg túra esetén.
Vázon a következő matrica: 93db 5000-es fordulaton.
Vettem egy db mérőt igaz nem hiteles simán 100-102 db-t mértem. Simán megvágnak ha elkapnak. Egy sráccal dumáltam tavaly benzinkúton, Arka rendszere volt kat+db killer on 100db felett volt 10db-vel a gyári érték felett meg is vágták.Van hiteles mérőmikrofonom majd megmérem azzal is.
A páromnak MT07-van termignonival hangosabb volt, de neki jók voltak az értékek, mármint nem volt kívül az 5Db tűrésen.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Graphics #127757 üzenetére
motomike, nagyvas, motoralkatresz.eu, cmsnl, m0moto szerintem mind bőven megbízható de ha CG akkor felhívnám a Karasnánál Fabó Imit. Ha belehet még szerezni valahonnan akkor befogja szerezni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz fattyu #127762 üzenetére
Semmi baj, mert amúgy sem a fordulatszám mérő alapján figyelik méréskor a fordulatszámot, hanem van egy kombinált műszer, ami mér mindent is. Legalábbis a német rendőröknek...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #127764 üzenetére
...2 fokozatú gázmarkolat, bayonett zárasan kihúz lefordít máris csak felet fordul. Ha nincs gáz akkor nincsen fordulatszám, ez ilyen izé lusta motor a nyomás java már eltávozott belőle.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #127765 üzenetére
Jó megoldás, de szerintem fel vannak készülve az ilyen okosságokra
Szeretem nézni az Achtung Kontrolle-t (tök jó, hogy felénk nem járnak ), na ott aztán mindenre tudnak valamit, ha el akarnak meszelni. Az egyik multkori részben azért b.sztak meg egy osztrák rendszámú, de az akcentusa alapján magyar motorost, mert a cuccok, nem voltak a forgalmiba, ami nem lett volna baj, de papír sem volt róluk. Illetve volt, de a telefonjában, lefényképezve. Azt mondta a rendőr, neki nincs ideje végigböngészni a kijelzőt, a motor marad..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #127767 üzenetére
Valahol ez is érthető... főleg mert kint ha az ABE lapos Lucas kormányom szeretném beíratni a forgalmiba akkor nem közölnék velem, hogy oké az olyan 50-60 rugó lesz meg 1 hónap utánajárás és átalakítási engedélyes coptatás.
Haver az air-rideos bukókeretes épített Golf2-öt kivitte, lepapírozták, hogy eladja kint beírattak mindent majd jött vissza az autó. Itthon kapott csecse új forgalmit amiben minden szerepelt.
Előtte meg közölték vele na akkor húzás van kispajtás ez itthon sosem fog engedélyt kapni..., pedig nem otthon épült az a Golf és nem épp 500Ft-os alkatrészekből, komolyabb úttartása van mint egy némely új esztergomi rettenetnek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #127768 üzenetére
Itt azért sok mindent meg lehet oldani, le lehet papírozni. Láttam olyan motorokat, autókat, hogy azt sem tudta hogy forgassam a fejem, de rendes rendszámmal közúton közlekedett
De nem kell messzire menni, fogalmam sincs, hogy pl. egy trike-ot átengedne-e a KPM..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #127769 üzenetére
A KPM-nek(nkh) fejfájást okozott 2,5 éve a gyári típus azonos Black Hella és Hella Magic Black gyárilag sötétített lámpa is. Szerinted?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Lomha 8V #127772 üzenetére
Jó tudni, hogy ilyen fejlődésen megy át a hatóság. Meg persze, hogy ilyen helyen dolgozol
Bár nem én vagyok a célközönség"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
FeniX-
aktív tag
válasz Topiccsendőr #127766 üzenetére
Tegyük hozzá, nem most volt. Mondjuk az sem jobb, mint csíkot húzni magad után az aszfaltra, a túlfolyt olaj miatt, nem?
Gyakorlatilag semmi nem volt nálam, amivel felfoghattam volna, rongy, ruha, bármi.
Kicsavartam a betöltőt, és hagytam, hogy kifollyon, ami ki akar folyni. Sztem fél deci volt össz-vissz. -
Lomha 8V
addikt
válasz Biqci #127773 üzenetére
Mesélte egy régi kolléga, hogy egyszer kötekedni kezdtek az egyik vevőnkkel, az első műszaki vizsgáján. Talán egy mohácsi vizsgaállomáson. A főnök összepakolta a teljes gyártási dokumentációt, nem tudom hány ezer oldalt, meg az összes magyar forgalombahozatali engedélyt és elvitte nekik (a magyar gyár ott van Mohács mellett) . Odadobta a vizsgabiztos asztalára, hogy keresse ki a problémás részeket. Inkább leműszakiztatták.
-
nagyúr
Kis update. Nem hoztam el hétvégén a bajai bontóból a motorblokkot, le sem mentem érte. Szombat reggel felhívtam még egyszer a faszit, kiment megnézni és csak CB500-ból kivett PC26E blokkja van, CBF500-as nincs. Ezzel több gondom is van. Egyrészt lehet hogy 10 évvel idősebb blokkot kapok, mint ami a motoromban volt. Másrészt, van egy kis eltérés, egy vízcső csonkkal kevesebb van a régebbi PC26E blokkokon. Harmadrészt, a Wiki alapján a PC26E motorkód utáni számokból is vissza lehet fejteni pár dolgot, pl. hogy milyen régióból milyen teljesítménnyel jött a motor. Nem vagyok benne 100% biztos, hogy elég ha a PC26E részig egyezik a motorkód a papírozáshoz... Visszahívtam azt a kontaktot, aki 250-ért talált blokkot. Kiderült, hogy az is CB500-as mint a bajai, csak drágább 80k-val. Szóval nincs blokk egyenlőre.
Kérdés: kit tartotok hondás körökben a legjobbnak az országban? Fel szeretnék keresni pár jó hondás szerelőt / szervizt és utána érdeklődni, hogy csinált-e már valaki CB500 blokk beépítést CBF500-ba. Mert mindenkitől csak annyit hallok, hogy elvileg berakható, meg elvileg bepapírozható, de senki nem látott még olyat, aki csinált is ilyet.
Fater közben megsajnált, kölcsönadta a TX-et. Úgyhogy legalább nem hajt a tatár, ingázni tudok motorral, de megoldást kéne találnom a CBF ügyre.
[ Szerkesztve ]
-
palfitom
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz palfitom #127782 üzenetére
A 99%-uk! A maradék 1%-ot meg elkezdik idővel felülről bsztatni, h legyen kretén. Ilyen ez, amikor bizonyos korszellem bennragad mind a mai napig 1-1 intézményben...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
palfitom
félisten
válasz runner 125 #127783 üzenetére
Így van. És nem csak a közszférában...
(Én tgk-s cégnél dolgozom, ha érkezik a szervizbe egy új, jó szerelő, akkor a régiek hamar lebeszélik őt a gyors munkavégzésről... )Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #127781 üzenetére
Ket lehetoseg jutna eszembe, ha en csinalnek ilyet.
- Megkerdezed kormanyablakban, mo.hu-n keresed, vagy barhol, hogy mi a teendod. Addig, amig meg nem talalod magat a torvenyt, paragrafust, mittomen mit, akarmit, hogy hogyan kell eljarni. Tehat te jarsz utana, de nem ismerosoktol, forumrol, netrol, hanem utanajarsz hivatalos kontaktol. Vin expert-tol is kerdeznem elso korben, azok vegeznek muszakiztatast, es nem ijednek meg az e-jeles doboktol sem, tehat nem tuntek fullidiotaknak, mint 90% ban a vizsgaallomasokon dolgozok.
-a szerelore bizod a cseret es a vizsgaztatast. O fog utanajarni, te hozod, fizetsz, viszed a portekat, ahogy normalis esetben kellene, anelkul, hogy te energiat fektetnel bele, mert neked nem ez a szakmad, dolgod. Ezert fizetsz, hogy neked ezzel ne kelljen torodni.
A legjobb honda szerelot teljesen felesleges keresned, ez - mint mondtam- nem annyira bonyolult munka, mintha normalisan ossze kellene rakni egy blokkot. Sokaig tart, de alig kell valami szakertelem hozza. A legjobb honda szerelo olyan arat fog kerni a szolgaltatasaiert, hogy nem gondolnam hogy megerne egy cb500 ast csinaltatni vele, amikor neki az ideje kisse tobbet er. Mivel o egy jo szakember.
Es egy blokkbeakasztas tenyleg nem nagy dolog egy ilyen motor eseteben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz Lomha 8V #127776 üzenetére
Jó sztori és jellemző a hivatali szakemberekre. Nekem szerencsére soha nem volt ilyen jellegű problémám, max. annyi, hogy kb. 20 évvel ezelőtt amikor még taxiztam, olyan nem volt, hogy valaki csók nélkül vigye vizsgára az autót. Volt egy srác, aki megpróbálta a vadi új, szalonból frissen kihozott kocsiját, mert ugye olyan nincs, hogy megbukjon. De volt, úgy kib.szták hogy csak na. Legközelebb anélkül, hogy csinált volna vele valamit, úgy vitte, de már okosan, persze, rögtön meg is lett a műszaki. Meg könnyebb lett a zsebe...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Lomha 8V #127787 üzenetére
Ok ez nem most volt, sőt utána 1-2 évvel a komplett ottani KPM megbukott. Ezt csak remélni tudom, hogy tisztult a helyzet, bár ami Pesten asszem tavaly volt, hogy ott még böribe is kerültek a vizsgabiztosok, nem sok jóval kecsegtet. De szerencsére ebből kimaradok, itt nincs okoskodás, ha valami okés az simán átmegy, ha problémás akkor bukó és nincs alternatíva a zsebbe
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
#56573440
törölt tag
válasz Lomha 8V #127787 üzenetére
Teljes a fejetlenség... Megvettem a motort, eredet vizsga, átiratás egy helyen mert időm nem volt ezzel -is- foglalkozni. Simán átvezette a törzskönyv számot km állásnak. Ez nettó 100x-os futás lett volna barátok között is meg az apró
Imádom hogy ezeknél egy dolog tuti, hogy fizetsz, de felelősséget nem vállalnak semmiért, fellebbezésnek meg helye nincs...
-
Lomha 8V
addikt
válasz #56573440 #127789 üzenetére
Réges rég volt egy Honda VT500C-m. Az okmányirodában elszabták a dolgot és az új forgalmiba Honda VF500 F2 került be. Csak napokkal később vettem észre és úgy döntöttem, hogy le**arom. Így is adtam el, azóta is forgalomban van. Meg is van. Szerintem jól döntöttem, megkíméltem magam egy szopócunamitól.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127785 üzenetére
A Vin Expertet felkeresem, köszi a tippet. Egy vizsgaállomással beszéltem eddig, Ők csak annyit mondtak, hogy mi a típus azonos blokk cserének a menete.
"a szerelore bizod a cseret es a vizsgaztatast. O fog utanajarni, te hozod, fizetsz, viszed a portekat, ahogy normalis esetben kellene, anelkul, hogy te energiat fektetnel bele"
KozmaX is visszaírt, tőlük kb ezt kérdeztem, de velük is kell még beszéljek telefonon a részletekről.
(Meg még írtam 5-6 helyre emailt, hogy ki vállal blokk beszerzést, berakást, papírozást. Honda Dream pl. nem vállal ilyet)
"A legjobb honda szerelot teljesen felesleges keresned"
Igazából egy olyan tapasztalt szaki kell, aki már csinált CB500 -> CBF500 átültetést. Ha simán ment, akkor rábíznám akár a mostani szerelőmre is, de infó kéne róla
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Lomha 8V #127792 üzenetére
És a legjobb amikor nem a motort szabják el hanem a te adataidat... 40+-os nő ült mellettem egy kormányablaknál pár éve, jogsi hosszabbítás. Fene tudja már a dátumokat de valahol 1990 körül szerezte a jogsiját, a rendszerbe úgy lett feltöltve hogy 1890... Akkor nem sírt semmi. Bezzeg amikor hosszabbíttatni akarta... Mondták neki hogy hát nyilván az adatrögzítéskor amikor papírról migrálták őt valaki elütötte, kéne az eredeti vizsgaigazolás amivel ugye annó befáradt az okmányirodába hogy jöhet a jogsi... Még én is átnéztem hogy ugye ez most vicc... Nyilván nem volt már meg neki, a pult túloldala meg ott hisztizett hogy hát azt meg kell őrizni így örökre, vagy tessék visszamenni a sulihoz és kikérni újra... Nyilván hamar megtudta hogy nem csak a suli szűnt meg úgy 20 éve hanem az épületet is elbontották úgy 15 éve... Erre a "hogyan ne" ország becses adminisztrátora annyit tudott mondani hogy good luck have fun...
-
Lomha 8V
addikt
Viccesek ezek a sztorik, bár inkább "nevetünk azon amin sírni kéne" téma.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #127781 üzenetére
Kozma Tomi és Gyöngyösi István, VFR-es körökben ők a hazai Istenek, Kozma Tomihoz tudok számot: TÉ 515 44 43
Mindketten sokat látott szakik, kérdezz rájuk. De a helyedben én elindulnék valamilyen nemzetközi CB csoportban is, vagy kinti forumokon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Methionyl
senior tag
Tehát ez egy MT-07 csak sportos köntösbe?
[2021 Yamaha R7 - Where R/World Meets Yours]They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Somatom
veterán
válasz #56573440 #127795 üzenetére
Nálam rendszergazdát hívtak az okmányirodában az átíráshoz, mert lakcím nélküli volt a hivatalos státuszom, és annál csak kerület van megjelölve a lakcímkártyán. A rendszer viszont nem engedte továbblépni irányítószám nélkül. Végül az okmányiroda irányítószámát írták be.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...