-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
Hmm, olyan ez mint a kurvázás, az ember csak párszor megy egy szezonban mégis több gumi fogy, mint otthon
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zolee5016
őstag
Halihó...2006-09 közötti DL650 nél mire kell figyelni ha venném?Egyik haveri társaságban van 2 is eladó,elég bizalomgerjesztő áron.A magasságomból kiindulva elgondolkoztam,csak nem tudom mik lehetnek a gyenge pontok,.
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
bacus
őstag
válasz zolee5016 #127055 üzenetére
Alapvetően nincs típus hiba, még 100e km feletti példányok is nyugodtan vásárolhatóak.
A fék gyenge, az első kicsit, a hátsó nagyon, a hátsó rugót szinte pár ezer km és cserélni kell, kilágyul. Wilbers gyárt hozzá erősített rugót, az jó. (szép színes, legtöbb kék színű)
Bal első idom alatt van egy csatlakozó ami néha szétég, néha csak kontaktos, az iker lámpák nincsenek relézve, a testet át szokták kötni, illetve relézni a lámpákat, akkor jó
Nem indul, oldaltámasz jeladó kontakt hiba általában.Eldőlésnél k9 ig mind sérül, gyári bukócsőnél a tank is karcos lesz, givi bukócső jobban véd, de elhajlik. Index búra azonnal törik, nem tud úgy eldölni, hogy az ne repüljön.
Az indító kulcs akad, kicsit visszahúzva elmozdítva jó. Annyira megszokod, hogy egy idő után észre se veszed. Orvosolható, de nem szokták, általában nem a kulcs hibája, de van mikor egy kulcsmásolás is segít.
k9 szinte mind ABS-es, k7-k8 tól dupla gyertyás, azoknak jobb a fogyasztása. K4-k7 átlag 4,7 liter / 100 km. 6000 km az olajcsere, később ezt felvitték 12e km-re, váltón érezni, hogy mikor kell cserélni, friss olajjal hangtalan. Olajat mind eszi használattól függően, azaz kb 5000 fordulat alatti használattal 6e km 1-2 deci, de rendesen pörgetve kopottabb (150e km feletti blokk) akár fél-1 liter 1000 km-ként. (normális, ha fél-1 litert eszik meg a 6000 km alatt, azaz kb 4litert veszel azzal jó vagy a következő olajcseréig) olajszűrőt cserélve 3,2l megy bele kb.
24e kmként szelephézag ellenőrzés, lapkás, a tapasztalat, hogy minden második harmadikra kell állítani, addig tűrésen belül van.Gumit nem eszi különösebben, nekem 22e ment el az első, 25e körül a hátsó tourance next-el, de van aki 30e felett ment el egy szettel. (talán a gyári bridgestone volt)
Sokat állt példányoknál tank rozsdásodik, eltömődik, sokat lehet vele szívni, inkább egy többet futott példány, mint egy olyan ami évekig állt.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz zolee5016 #127057 üzenetére
vstromclub.hu -n mindent is elolvashatsz , egyébként még a plexit szokták szidni, mert bárhogy állítod nem jó, külön plexi toldóval tökéletes, kappa airstream is jó állítólag. Én annak idején egy 10cm alacsonyabbat raktam fel, engem zavar a magas plexi, a menetszél kevésbé zavar, így is jó volt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #127050 üzenetére
érthető. de ha azt nézem hogy 10-12 literes fogyasztással számolsz 15k kmt... sacc per 700ezer a benzin. Amellett már azért...
meg azért nyilván nem mindegy HOGY használod. a nyél gáz satufék üzem picit mást kér féktől gumitól mint a túrázagatás. akinek az előbbi okozza a jóllakottság érzését annak ez normális.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz bacus #127056 üzenetére
Jo osszefoglalo. :)
De reszemrol ez nem a veteli kategoriaba esik.
Ha csak fel liter olajat eszik meg 6000km, alatt akkor az 1Liter egy csere periodus alatt 30% az olaj mennyisegnek.
Az 1liter /6000km meg vegleg pusztulat kategoriaba esik. Itt mar csak utan kell tolteni, cserelni sem kell. :)
Szamomra a megy kategoria.
Termeszetes hogy belso egesu motorok olajat fogyaszatanak, de ezek egy periodus alatt decikbe merhetoek.
Mindegy milyen markarol van szo ebbe a kategoriaba.
Verseny, vagy extrem hasznalatot ne keverjuk ide.
Ha kezdodo jele van az olajfogyasztasnak, akkor erdemes egy kis kutatast csinalni mitol van.Amit lattam ezekrol a blokkrol hogy az olaj szurese sztem eleg jo.
A magas futasteljesiteshez tervezett.
Egy kicsit mindig finomitottak a bevalt recepten.
Tenyleg megbizhato lovak ezek is.:). -
bacus
őstag
válasz csongi #127060 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom más V blokkokkal, de azt mondják mind eszi, van ami csak kicsit, van ami jobban.
Írtam, hogy kímélő motorozásnál (5-6000 fordulatig), ami nem jelenti azt, hogy egy egy kigyorsításkor nem pörgeted tovább, de egy lendületes szerpentinezésnél ez alá nem is megy a fordulat!, ott nem jellemző az olajfogyasztás. Azaz még a 12e km (ami talán az L1-től előírt, azaz a 2011-től ) sem kell utána töltögetni, kb minimum szinten leszel, de a vásárolt 4l-nél a 8 dl-be bele férsz. A kérdezett k7 - k9 típusoknál 6e km a csereperiódus, ott egészen biztos.
Nekem k4 volt, 80e km-el adtam el, nekem az olajfogyasztás nem volt probléma, szerintem még 12e km csere periódusnál sem kellett volna még pluszban vennem. (4l elég volt)Az 1liter / 1000 km-ként (nem 6e !), az tényleg kicsit pusztulat, amit egyébként alig venni észre, mert sem a hangján nem hallani, se nem füstöl feltünően, sőt, nem is megy rosszabbul. De ez 150e km alatti motoroknál szerintem nehéz akarattal is elérni. Ispán (volt Mackó féle tesztben is a motorjával) motorjában 270.000 km körül van most, azért ő már ellenőrzi az olajszintet 3-4 tankolás után.
Az olaj fogyasztás mennyisége nem mérvadó a kopottságra minden esetben, annak idején volt 2 db 1,6 8 szelepes motorral szerelt opelem is (kadett, majd vectra), ezek egyike sem evett 1 deci olajat sem. Aztán jöttek a 16 szelepes ecotec motorok, ott a gépkönyv szerint az olaj fogyasztás 1,5 liter / 1000 km-ig normálisnak számított !, bár a kezdeti ecotec motorok, legalábbis az 1,6-os kerülendő kategória volt állítólag.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #127060 üzenetére
Az olajfogyasztas nem hiba. Ez alapjan nem lehet megallapitani a blokk allapotat. A legtobb esetben nem hiba. Nagyon sok motornak van uj allapotaban is. Jellemzo sok tipusnal, pl bandit 1200 nel is jelen volt, aki sirt, annak garanciaban kicsereltek a dugattyugyuruket az uj motornal, mas tipusura es megszunt a jelenseg. Sc59 nel is es meg sok mas tipusnal van, annak ellenere, hogy nincs szethajtva. Ez nem v2 vagy barmilyen epitesi mod jellemzoje.
Nem tudod kutatni, ezt a mernokok tudjak, hogy gyuruelofeszitettseget vagy gyuruformat valtoztatnak, es hogy miert.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Ha nyelezed szerintem 600al is meg lehet etetni. nekem most a 750 is ezt adja ki.
A husky azért 7-8 al elvan. de nyilván azzal nem is 250+ tempó.
és ismétlem. Felhasználás függő. 1000es speeddel is el lehet lenni 5-6 literrel. Csak az a használat meg az 1000es speed nekem nem áll össze a fejemben. de én vagyok a furcsa tudom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #127063 üzenetére
a 16literes tank mellett benzinszintre tudott emlékeztetni 100km-es úton az cbr 600 F4i 2001. érdekes, utódja ami már valami euro normát tudott, az kevesebbet evett.
a triple képes átlagot számolni, és nem akar 8.5 alá menni még szüttyögés közben se. én sokallom, mert nem tépem neki,de ez van. majmot vettem, etetni kell. ahogy a mocsokdrága öhlinshez is mocsokdrága szerviz tartozik. vásárlás utáni minden folyadék cserés nagyszerviz a motor árának több, mint 10%a volt.és igen, nekem a sportec M1 a cbren kb 4000km alatt tükörsima lett hátul, haccázas létére. az első gumi meg kb dupláját birta.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Nagyon nagyon felhasználás függő.
900-as Tracer átlag fogyi mérője most 5 körüli értéket mutat, ez természetesen úgy értendő, hogy jórészt kirándulásra volt használva.
De amikor siettem Pestre, akkor a mogyoródi kúton meg kellett állnom tankolni Hiába 18L a tank, és az átlagot nézve jó 300km-t kéne bírnia, 200-ig se nagyon jutottam vele.
És, persze, ha kakukcson 1-2 nyélgáz, satufék, akkor még annyi se. -
martonx
veterán
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Én kocamotoros vagyok, ugyanakkor csak szórakozni gurulok el néha. Azaz ha nem is nyélgázon közlekedek, de minden lámpánál kigyorsítok amennyire csak lehet
A CB650F így mutat 5.3-as átlagot. Gondolom, ha nem gyorsítgatnék, és nem ilyen intenzitással, akkor kevesebbet is tudna. Ha meg az lenne a cél, hogy 180-al végigküldjem a Szeged - Budapest távot, akkor meg többet mutatna.Én kérek elnézést!
-
nagyúr
Kemenyek ezek a 10 liter feletti fogyik, nekem 4.3-6.2 között eszik a gép, bar az autóm siman megeszi a 10-et, szóval annyira megsem idegenek ezek a szamok
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #127063 üzenetére
KTM 1190 Adventure 150LE: 6,22 l/100km (múltkor vittem a gyereket, akkor 5,7 volt )
Aprilia Pegaso Trail 660 48LE: 5,39 l/100km (terepen +1l, nemzetközi túrán -1l)
Honda NC750X DCT 55LE: 3,92l/100km (nemzetközi túrán, S2-ben használva)
Kawasaki KLX250S 22LE: 3,79l/100km (90%+ terepen használva, néha még krosszpályán is)Szerintem nagyon jól látszik, hogy mennyire csuklófüggő! Egyedül a KLX-el nem lehet igazán többet etetni, de pl. a KTM-el mikor késésben voltunk, és 170-180-al haladtunk a pályán, akkor 7,33-at evett.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Motor függő. MT-10 enyhe túrás csuklóval is 9-10 liter, S1000R ugyanezt letudja 6-7-ből, de a GSXS1000 is hasonlóan 6-7 körül volt nálam, ha jól emlékszem. MT-10-nek ha húzod is akkor 12 litertől lépdel felfelé Nesze neked euro 4.
FZ6-tal akkor tudtam 9-10 literes fogyasztást produkálni, amikor végig 180-200 között siettem haza autópályán. De még Euroring-Hungaroringen is megállt 7-8 között. Budapesti ingázásban 5,5 volt.
Street Triple RS ingázásban 6,5 liter, pályázáskor 8-9 között rémlik. Azt figyeltem meg, hogy az FZ6-hoz képest mindenhol +1 liter az átlagom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #127079 üzenetére
Amikor vettem, és kezdő is voltam, akkor a Mátrán és Bükkön 3,8-as átlaggal mentem át, utassal Városban 4,5-et fogyasztott. És azt hittem húdekurvára száguldozok.
Pár évre rá már az 5,5 volt a normál városban, pedig érzésre nyugisabban mentem ekkor már a forgalombanhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #127078 üzenetére
Narancséknál lehet van még felvétel úgy hallottam megbízható embereket keresnek épp alapítványokhoz.
Én i30N-et vennék ha törhetném a nagy perselyt.
Geresics A hú de jó, hogy barna nacit vettem reggel élményeket? Azt lehet főleg pesten reggel a csúcsban egy-két helyen. Na jó... gyerekkel motorozni nagy királyság erről fater is betudna számolni, néha nehéz eldönteni, hogy én vagy ő élvezi jobban ha 2 géppel megyünk el.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #127082 üzenetére
Egyik szomszédommal régóta tervezzük, hogy motorozunk egyet. Valami ezres sporttúrája van, és a srác nem az a lusta fajta motoron. Tavaly szezon vége felé összehoztunk egy Mecsekezést. Mondtam neki, hogy menjen bátran előre, mert nem akarom feltartani, sejtem hogy megy... Mondta, hogy jön utánam, és nem lesz baj.
Kellemesen, kényelmesen motoroztunk, dinamikus, de nem erős tempót mentem elől, semmi extra, csak kényelmesen, erőlködés, testsúlyáthelyezés, minden firifitty nélkül mentem.
Mikor visszaértünk a városba beállt mellém a lámpánál, és közölte, hogy eléggé kellett kapaszkodnia Orfűtől visszafelé! Igazából ott jöttem rá, hogy a sok tréning (pláne a közúti) egyik nagy előnye, hogy úgy gyorsul az ember, hogy közben egyáltalán nem feszeget semmilyen határt!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
Megjött a hátsó kerék emelőm. Délután ki is próbálom, remélem nem borítom fel vele a motort
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #127064 üzenetére
Open loop befecs 600 al sosem tudtam ennyit etetni, crossplane sornegy 9.5l olyan 120 as atlagsebesseg mellett 100 km-en. Ebben tobbszori 250 feletti sebesseg van, akar percekig. El nem tudom kepzelni hogy tud egy gyari, kisebb motor efolott enni. Ha mas kipu van rajta, valami mas terkeppel, akkor biztos, de 12 liternel vagy fel oraig van elomelegitve, es varosi dugo utan nyelgaz van, vagy ott valami nagyon nem stimmel.
12 litert eddig egy ezres ducatival tudtam megetetni, aminek mas eprom-ja volt, nyitott kipufogoval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #127087 üzenetére
Rendesen "használva" vagy városi dugóban 9-9,5 liter.....országúton,nagypapásan 7-7,5 liter....
-
runner 125
nagyúr
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #127079 üzenetére
ha a fenntarthatóság is számít, akkor tényleg az fz6 kaliberben gondolkodj nekem is hasonló értékek jöttek ki, mint zgospelnek, amíg az volt. az első pár hónapban 4L környéke, majd a szezon végére 5L, mielőtt új gazdára lelt már inkább 6-6.2 körül alakult, pedig én sem fék-gáz bináris üzemmódban használtam. 1 tankkal használattól függően 250-380km-t ment el. perpill fz1 van, kíváncsi vagyok mennyit fogyaszt, ha majd lesz idő elővenni
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #127089 üzenetére
Díszpolgári címre hajtasz a héten? Még éppen csak elkezdődött pedig.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz duni84 #127090 üzenetére
Számít, a hosszútávú terveim között az egész éves autós ingázás kivaltasa van porondon, de ugye ez az elso teljes szezon elottem motorral, meglatjuk hogy adja ki. Tavaly novemberben meg motoroztam, iden meg msr februarban ultem a gepen, bar keveset, mert visszajott a HO marciustol.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #127089 üzenetére
Csak irigy vagy, mert Neked nincs meg, mikor 6-tal elestél a DRZ-ddel, és totálkárossá tetted magad!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
Nekem az a tapasztalatom, hogy a dinamikus kigyorsítások és a nagypapás lassú gyorsításos közlekedés között alig van talán fél liter különbség.
Egyébként 1-1 tankolás közötti fogyasztás mérés nem jó pontos adatra, mert rengeteget lehet tévedni azzal, hogy mennyire sikerül (és előtte mennyire sikerült) csurig tölteni.Ellenben a 120-130 feletti sebességek felett a fogyasztás drasztikusan nő !
Túrák alkalmával az 1200 GS 4,5-4,7 literrel eljár, miközben a 650esek körbetekerik a gázmarkolatot, addig nekem 9% volt az átlagos állás. Viszont egy 300 km-es túrát egy Szfehérvár Bp 60 km-én ezt az átlag fogyasztást simán el tudom rontani 5,5 literre.
Talán itt linkelt valaki egy cikket, hogy a lég ellenállása egy motornak vetekszik egy kisteherautóéval.
A másik motor és fogyasztás gyilkos, ami egy második motor beszerzésének a gondolatát is mindig felhozza, az a városi "háziorvosi" közlekedés. 5km reggel, majd esetleg elugrani valamiért 3 km, vissza megint 3km, haza 5km, közötte 2-3h eltelik, rendesen lehűl a motor, na a fogyasztás itt is simán lehet 6 liter, pedig itt még csak 80 km/h fölé sem sűrűn tudsz keveredni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
baboss
őstag
Kipróbáltam a fiam mociját, ez egy vadállat, nem nekem való.
Szombaton első pályamotorozás volt az új szerzeménnyel, Aprilia RS 125. Honda CBF 600S után az elején nagyon szokatlan, kényelmetlen volt, de hamar összebarátkoztunk. Egyenes szakaszokon érezhető a lóerő hiány, de viszont kanyarokban nagyon fürge és könnyen kezelhető a kicsike.
[Videó] -
Somatom
veterán
válasz GTVili #127099 üzenetére
Amikor rátettem az enyémre a 42 -es, síktolattyús Mikunit, akkor megjött a szürcsi. Igaz, a menés is jobb lett.
A 8 még nem is vészes nyélen. Sztem a CBX1000 -et nehéz lenne überelni. A legendásan pazarló Keihinből volt rajta 6db. Nyélen benyelte a 15 -öt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...