-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #126151 üzenetére
Őszintén én nagyobb sérülésre számítottam. Erre én megbeszéltem volna vele egy 100-ast ha annyiból nem tudja gyári állapotúra fújatni akkor csak megakar tőle szabadulni. (Ha amúgy nem akartam volna elhozni. Korrektség ide vagy oda ez az idom 60-100 közt nevetve fényezhető szépen.)
Mennyire bejövős a moci amúgy?
Rutinpályára tuti jó ötlet a nagy cc 1 henger? Cimbim F650-éből kiindulva eléggé rángatós 2000 körül.
Én annyira nem sajnálnám ha csak önindító gyíkja van ez legyen a legnagyobb baj. Amúgy ez, hogy hogy 48le? Én úgy tudtam a 650 ie az 50 lovas legalább nagyon sok eladó teszi fel úgy.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
Hm, nekem is ideje lenne lefényképeznem a Honda-t, hogy bekerüljek az összefoglalóba
Én kérek elnézést!
-
etnies
senior tag
Köszi srácok!
VFR 1200 hajtókar probléma. Ez nem lesz olcsó.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
Üdv a klubban! Nekem meg
mategnap nem adtak elsőbbséget, pedig én a főútvonalon haladtam.
[kép] -
Shin Chen
tag
válasz norbert1998 #126138 üzenetére
Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.
Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
runner 125
nagyúr
-
norbert1998
veterán
válasz Shin Chen #126157 üzenetére
Bukócső tervben van. Rdmoto kapható csak rá, vagy csinálok a cégben munka után egyedit. Utóbbi azért jobban hangzik.
A tegnapi kör során kiderült, mennyi nyomaték van benne. Alapjáraton simán elindul a kocsifelhajtó hídon is felfelé.
Micsurin-nak igaza van. 36kW, ez az én szegénységi bizonyítványom. Ma beszeltem az NKH-val, hogy mennyire macera. Még befutok személyesen pontositani és át gondolom, mi legyen vele. Azt mondta a manusz, hogy előfordult már drosselkit beszerelés náluk is, szóval nem lehetetlen.
Az talán dobna az értékén is kicsit.Ma végre először volt elég jó idő, hogy motorral jöjjek dolgozni. Természetesen a Hondával. Hogy ez mennyivel precízebb műszer, te jó ég
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126163 üzenetére
Néztem pont tegnap mi a foyltás menete, van egy cég Mo-n, kit-tel, papírozással mindenestül kb 90-135e Ft között áll meg attól függően milyen motor.
Bár csak japán motorokra láttam ezt. [link]
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #126161 üzenetére
Egyébként én is.. Egy 1250-es GS-re szívesen lecserélném, de amilyen gyűjtögető életmódot élek, nem tudom h megválnék-e
ettőlafoskikönyökölőVFR-től.Steven
Gyöngyházfehér-fekete kombó szerintem mérföldekkel ütősebb. A piros egyébként sem piros, hanem inkább ilyen meggybordó. Ez a szín kb a '90-es évek végén, 2000-es évek elején volt nagy divat az autóiparban.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #126165 üzenetére
Uff, még mindig nagyon ütős ez a motor. Kéne. Vezetni nem merném, de kéne
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #126163 üzenetére
Oh b+ ne már nem károgni akartam.
Mirekmotors-nak ejts meg egy telefont hátha tudnak valamit varázsolni!
@boldi Ugye a nyúlvány nem ment el? Nem valami erős szemre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #126165 üzenetére
Én egy 2015-től újabb 1200-es is elvagyok, lehet hogy idén, legkésőbb jövőre csere lesz.
Több napos/hetes túrán praktikusabb a BMW. Főleg a szar utakra, illetve azzal egy kis murvától meg offroadtól sem ilyednék meg, sőt... egyre inkább erre húz a szívem.
Itthon viszont lókukkancs kínálat van belőlük... ez német vásár lesz...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #126160 üzenetére
Történt már ilyen a történelemben, h a Honda V4 blokknak kenési gondja akadt. Konkrétan úgy indult a VF széri közel 40 éve. De hallani mostanában szinte minden márkáról rosszat. Azt nem tudom, hogy műszaki okok miatt hallani sok rossz hirt, vagy az internet szélesebb használata az ok.
én meg szokogatom a ST-t. Tegnap 18 fok, 5. kilométeren még egy közepes 3-4000nél húzott gázra is simán kipörög a kereke 60nál. az is elég furi, h a német pályán már 155körül kigyullad az első limitet jelző led. hatodikban. az 143 GPSel mérve. Azt néztem, hogy esetleg le van-e áttételezve ,de vagy hozzákorrigálták az órát, vagy nincs Sztem 10-15km/órát simán tévednek. Marha rövidnek tűnik minden fokozat ezreshez képest. úgy meg pláne, h nincs benne kipörgésgátló.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #126165 üzenetére
Tök mindegy .. mindegyik szép, VFR -re még párom is azt mondja , hogy ejha. (pedig ő leszarja a motorokat) . Feketében élőben még egy db ot nem láttam.
Bp-n eddig pirossal és fehérrel találkoztam csak.Runner/Ferdzsoo :
Értem én ezt a bmw őrületet csak egyszerűen túl van árazva... mint pl a ducatik is .
De ha az árat nem nézzük akkor nekem egy ilyen jobban kéne:Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #126156 üzenetére
Ezt is talán okosba meg lehet oldani, de mindenképp szomorú látvány
Egy (nem csak gazdasági) totalkaros 3-as megane-t pofozunk épp. Cimborám az egy hónapja vett autóval kiment egy 40 tonnás kamion elé. A hűtő előtt mindent legyalult. A kereszt merevítő meg vitte a nyúlványt. Nagyon nem ment el, de valami eszméletlen masszív cucc az. Előbb csúszik el az autó oldalra, mint vissza tudd huzatni. Gyors matek után, a végén 10-15 ezer N oldalirányú erővel húztuk oldalra, és a maradó alakváltozás közelében sem voltunk még.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Steven #126170 üzenetére
Szerintem a használt ára rendben van. 5.8-6m-ért, már ful-fullosat kapsz pár évesen max 30k km-el.
Kezdjem el felsorolni mi minden van ebbe benne ami egy átlagos 2-3m motorba nincsen?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboldi #126156 üzenetére
Nekem hasonló sérülésem volt pár éve, mikor a körforgalomból kifele hajtván egy holttérben ("A" oszlop) lévő Őzike nekiszaladt az elejének.
Azóta a bal első lámpatestet nem lehet normálisan beállítani. Legalsó fokozatba kellett tenni külön és úgy pont nem vakítja a szembejövőket. -
Micsurin
nagyúr
[link] HandmuffW.-t szoktátok nézni? Ez komolya, hogy egy civil képes lekövetni a robogó tolvajokat de a sündörség nem?
Aki ismeri amúgy, miért hagyta abba? Megfenyegették vagy mi?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #126171 üzenetére
én simán átiratnám 50LE-vel. Amikor a rendőr megállít, és csak 48LE-ig van papír, simán rámondanám, hogy adminisztrációs hiba. Rengeteg ilyen adminisztrációs hiba van a rendszerben. Ha nem hiszi, mérjen rá a teljesítményre bátran, még a 48LE sem lesz meg...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126171 üzenetére
Ja, az atirast azt engedd el jovo hetig. Ocsem szombaton vette a motort, korbenezett vagy 20 okmanyirodaban, egyikben sem volt apr 22-nel hamarabb idopont gepjarmu atirasra.
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #126177 üzenetére
Még pár kört futok. Az a félelmetes, ha mondjuk balesetet okozok. Biztosítás van a motorra, de a biztosítót biztos már érdekli az az 1kW, nem? Mit fog ő tenni? Fizet, vagy csődbe visz?
NKH azt mondta, hogy a rendszerben nézelődik, utána kérdez és telefonál.
Amúgy meg a drosselkit kell működjön, mégpedig
11000 az engedély
10000 a vizsga
130 euro a kit
Lesz egy beszerelés és egy tervdokumentáció. Ennyi lenne a költsége. Utóbbi kettőről nincs még ár. -
nagyúr
válasz norbert1998 #126180 üzenetére
A biztosító mindenbe beleköt, amibe tud. Tapasztalat sajnos
Figyelj, amikor anyám balesetet szenvedett, pirosnál beléjöttek hátulról és maradandó egészségügyi károsodása lett, kb 1 évig ment a huzavona a biztosítóval. Nem tudom hányszor behívták vallatni, olyanokat kérdeztek hogy mennyi banki hitele van, milyen a kapcsolata a férjével Mindezt azért, hogy valamire rá lehessen fogni, hogy Ő csak kártérítést akar, de nincs is semmi baja. Ja, független orvosi szakértő nincs, a biztosítóé vizsgál meg és dönti el mekkora bajod van. Ez mi?
Ha szar a gumid azért nem fizet, ha nincs jogsid akkor azért. Ittasan is ugye azonnal eláll a kártérítéstől. Ergo ne kockáztass, véletlen megkoccolsz egy hetes bimmert hátulról, 1 milla hozzá egy ledes lámpa...
A teljesítmény-korlátozás teljes menete, lépésről lépésre:
1. fojtókit beszerzése kb. 45.000 Ft
2. beszerelés 22.500 Ft
3. átalakítási kérelem a Közlekedési Hatóság Járműműszaki Osztályán. (A kérelem és a hivatali eljárás díja 49.300.- Ft.)
5. A forgalmi engedélyben lévő adatok változásának bejegyzéséhez műszaki vizsga szükséges. A műszaki vizsga kizárólag a lakcím szerint területileg illetékes Közlekedési Hatóságnál történhet, a postai úton kapott átalakítási engedély bemutatásával. A motorkerékpárnak értelemszerűen arra alkalmas állapotban kell lennie. A vizsgálat díja két részből áll: műszaki vizsga 4.350.- Ft és az átalakítás pótdíja 4.600.- Ft.
6. Az új teljesítmény adat bejegyzése a forgalmi engedélybe bármelyik Kormányablaknál intézhető, a Közlekedési Hatóság által kiállított határozat és sikeres műszaki vizsga esetén a műszaki adatlap bemutatásával. Díja 6.000.- Ft.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Shin Chen #126157 üzenetére
Igen, de az avultatás miatt biztosan rá kell majd még fizetnem.
(#126159) KoVee84: A dashcam felvétele alapján mereven előre bámult, de a periférikusan akkor is látnia kellett volna egy piros gombócot.
(#126167) Micsurin: Remélem nem, nem volt olyan nagy erejű az ütközés, de csak megbontás után fog kiderülni.
A dashcam GPS-e 14 km/h-t mutat az ütközés előtt 15-20 képkockával, de csak mp-enként frissül az adat, ennél biztosan kevesebb volt már valamivel becsapódáskor.(#126173) norbert1998: Nem akarom okosba', fizessen csak a másik fél biztosítója.
Egyébként nem akartam volna még elengedni az autót, de most már egyre inkább azon gondolkodom, hogy a javítás után elpasszolom, mert már nem lesz olyan, mint volt, és veszek egy másik Jazz-t. Preferably sárgát vagy padlizsánlilát, bár ezekhez még nehezebb színazonos cuccokat találni.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #126182 üzenetére
Én az OZ szettet félre tenném ha Jazzt veszel.
Biztos megéri lecserélni? Kezdesz mindent elölről, mienk is koccos a neki tolatott hátsó lámpa miatt mégse éri meg egy másikkal újra kezdeni.
V.Stryker WTF, orosz kontakt BP-n. Rossz aki rosszra gondol?!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #126184 üzenetére
Naná, hogy félretenném! Meg a könyöklőt, meg a JDM hátsó lámpákat, váltógombot, meg talán a kormányt is...
A spoilert is kellene, de hagyjak utána 5 furatot a csomiajtón? Úgy ki venné meg?A futómű is produkált hazafelé menet furcsa zajokat a gumi-dobbetét súrlódásán kívül, illetve a jobb oldalablak is cicergett, zavarnak az ilyesmik...
De ha le is cserélem, olyat kéne találni, aminek benne van a forgalmijában az ültetőrugó.[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #126146 üzenetére
Szilikonzsir muanyag es gumi alkatreszekhez kell.
Ez egy kis fem tarcsa egy rugo es vasgolyo.
Sima litiumbazisu zsir hasznalhato, de szet kell szedni, alaposan megtisztitani, a regi 20-30 eves bekemenyedett zsirt eltavolitani.
Elektromos kabeleket en szemely szerint nem aztatnek javareszt petroleumot tartalmazo sprevel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KuZo
tag
válasz tboy93 #126178 üzenetére
Online átírási időpontokat felejtsétek el. Kétszer írattam át motort nemrég (előtte robogót rendszámoztam) plusz jogosítványt intéztem, de online hetekre előre nem volt időpont. Viszont személyesen bementem a budaörsi kormányablakhoz és minden ügyem megvolt fél órán belül. Sorszámot húzol, leülsz, kivárod, megoldod..ennyi.
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #126170 üzenetére
V4 Multistrada? 1 órája jött ki a cikk: A szelepvezető miatt komplett blokkot cserélnek a Multistrada V4-nél
Amúgy nyilván, a "presztízsérték" is be van építve az árába, viszont szerintem nem megkerülhetetlen az a megannyi technikai specifikáció, amitől GS a GS.bajnokpityu
Igen, ez valóban így van.. az első VF elég ganéj volt.
Faxa az a Triumph.
Az új Rocket 3-ra mocskosul hegyezném. Remélem egyszer összejön egy olyan.Ferdzsoo
Igen, a GS világ kicsit olyan, mint a SUV-k.. megállja a helyét enyhébb terepen is.
Kösz.. egyébként szokható, uralható. Kipörgésgátló van, nagy fasságot nehéz vele csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #126193 üzenetére
60 darab motor egy orszagra...
Amugy premium gyartokat neked nem ajanlanek. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Vírus miatt nem engednek be. Eddig nálunk Ócsán úgy volt,hogy időpontra lehetett menni, bejöttem Pestre és az első Kormányablakba bementem elintézni. Viszont most a pesti kormányablakokba se lehet időpont nélkül menni. Legalábbis itt a XIX-ben nem engedtek be.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126196 üzenetére
Szerintem nem kapod vissza, nem fog dobni az értékén, maximum szélesebb körnek tudod eladni a motort.
-
KoVee84
senior tag
válasz Steven #126170 üzenetére
Pont azért nézegetem én is újra a topikot, mert újra van már zabszem a s.ggemben és lehet vennék vmi túragépet. BMW/Ducati nekem túl drága lenne arra, hogy 5-10k-t (vagy még annyit se) egy évben, úgyhogy ami használt árban jó lenne és mellé még nagyon tetszik is, az az Aprilia Caponord 1200, de nem tudom, hogy belemerjek-e vágni, úgy, itthon egyáltalán nem ismert/közkedvelt típus, jelenleg is kemény 1 dbot hirdetnek hahun.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok