-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
K*rvajó móka ám! Csak mi rohadtul felkészületlenül mentünk!
Nekem az egyetlen bajom, hogy már nem csak a top 3 csapat veszi véresen komolyan, hanem a top 15-20. Mennek a gramm-faragások, az ügyeskedés a verseny-üzemanyaggal, stb.
Viszont ha lesz idén (még nem tudni semmit róla sajna), akkor tuti megyünk!
A motor műszaki hibáit elhárítottuk, ami jó hír. Fel is fúrtuk, ami szintén jó hír. Viszont csak 1-es túlméretet kapott, mert azt hittük ezt szabad, de valójában 1mm felfúrást szabad, ami kb. 4-es túlméret lehet, szóval motorerőben még mindig gyengébbek vagyunk, mint a mezőny, ami rossz hír. Az is rossz hír, hogy eddig is a mezőny átlagsúlya felett voltunk (Gábor és én jelentősen), és most a karantén ezen csak rontott, méghozzá jelentősen! A bőrgatyám kizárt, hogy rám jönne pl.
Tavaly még úgy volt, hogy lesz egy 8 órás futam, és egy 24 órás. Idén örülünk, ha egyáltalán a 24 órás meg lesz tartva. Tavaly is meg lehetett volna egyébként tartani, mert a jogszabályok a versenyeket engedték, de a szervezők azt mondták, hogy ez buli, és nem verseny. Igazából a főszervezőn nagyon azt lehetett érezni, hogy nagyon nincs hozzá kedve. Idén Ő lett a TotalCar főszerkesztője, ami miatt nyilván még kevesebb ideje lesz, de azt írta, hogy nem ezen fog múlni. Hiszem, ha látom...Mindent összevetve viszont továbbra is rohadtul várjuk a TB24-et! Piszok jó móka! Az viszont fix, hogy legalább 2x ekkora létszám kell a csapatba, mert segítők nélkül egyszerűen beledöglünk, ha végig is megyünk...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #127362 üzenetére
Na akkor visitsatok, ha kell groupi. A skillsetem nagy resze mondjuk software tervezesben es fejlesztesben merul ki, de nagyon szepen tudok kalapalni is.
Egyik ismerosom is indult ok azt hiszem 10. korul vegeztek, de kizartnak tartom, hogy veresen komolyan vettek volna. Ismerem annyira...
Az a baj, hogy bennem is ott a versenyszellem, de a Te koncepciod alapjan inkabb egy jo marhulos Woodstock utan vagyodom.
Azt pedig nem is ertem Zombi hogy lett foszerkeszto, de pont el tudom kepzelni mennyi ideje marad majd ezekre, bar hatha...
Mas tema: Ugy volt ma videkezunk, de nagyon ugy nez ki asszony lefujta, szoval ma elgurulok a Karasna fele mini kirandulasra. Ha valaki jonne nyugodtan vagjon kupan. -
Somatom
veterán
válasz Geresics #127362 üzenetére
Jó buli lehet. Nem tudtam kiguglizni, hogy idén mikor lesz, de ha a pihenős kéthetemben, akkor szívesen segítek hátterezni buliból.
Régebben a kunmadarasi 24 órás veterán versenyen indultunk, az is hasonló buli jellegű verseny. Sajnos, a csapat két alap tagja szellemileg odalett (autóbaleset és agyvérzés), így abbamaradt a versenyzés.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127362 üzenetére
Ezt nem tudhatod, hogy motoreroben hol allsz azzal, ha nincs felfurva teljesen. 2T nel rengeteg valtozo van, az erore a legnagyobb hatassal a hengeroblites modja van, a vezerlesi idok, a kipufogo aktualis alakja van, amit befolyasol a belerakodott koksz reteg, ami azonnal elhangolja. Ezek mind gyartonkent valtoznak, de gyarton belul is. Hiaba van 4. tulmereten valami, ha a kipufogoja visszafogja, vagy rosszabb a vezerlesi ideje, mint egy masik gyartonak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #127365 üzenetére
Látod, ez az én szintemen már bőven túlmutat. Én még ott tartok, hogy a 80ccm erősebb, mint az 51. Biztos bennem van a baj, de ennek ellenkezője (eddig) meg sem fordult a fejemben.
A 2T tőlem olyan távol áll, mint sarki boltostól a rendszerirányítás, tehát kénytelen vagyok elfogadni a szakemberek álláspontját!
Az viszont vitathatatlan, hogy még ha ugyan azzal a motorral is mennénk, akkor is hátrányban lennék egy 70kg-os pilótával szemben az én 110+ kilómmal! Azért 40+kg különbség elég nehezen hozható be. 😭...szóval kifogásaim már most vannak a versenyre!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Többiek: mindenkinek köszönöm a segítség-felajánlásokat, ígérem élni fogunk vele! Amint lesz dátum és érvényes jelentkezésünk, jelezni fogom itt is, és mindenkit szeretettel várunk, mindenkinek találunk számára is kellemes feladatot!
Ha pedig úgy alakul, összehozhatunk akár egy topik-találkozót is a verseny alatt, így aki csak beugrana, akár még az is megtalálhatja a számításait, és a topik tagjait is! Mit szóltok, lenne rá igény?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127366 üzenetére
1mm el kapsz valami ccm-t, Kb 49.26 bol 51.75ccm lesz, de azert nem lehet 80 ccm hez hasonlitani.
A neve lehet, hogy area 51, de ez nem ccm et mutatja, hanem a helyet, attol meg alapmeretesen 49ccm, hogy ne haladja meg az 50 ccm et par tulmeret utan se.Es ez is osszehasonlitas kerdese, mivel van 8 loeros 80ccm es henger es van 17.5 loeros 50ccm es henger.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
LógaGéza
addikt
válasz Geresics #127367 üzenetére
Én mindenképp mennék, jó dolog az avatarok mögé arcot társítani
Aztán hátha még segíteni/tanulni is tudnék valamit[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #127367 üzenetére
Voltam egy TB24-n, mint néző. Szerintem vagy profin odaáll az ember, reszel, vásárol, edz vagy poénként fogja fel, meghívja a haverokat, rotyog a kondér, folyik a sör.
Akik a félprofi irányt valasztják, azok sajtreszelővel rejszolnak. Érdekes, újdonság, de leginkább fájdalmas.
Szigorúan szvsz.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
-
gonger
senior tag
Sziasztok!
Jelenleg egy Forza 300-as hajtok, előtte csak kisebbek voltak. Tavaly megszereztem az 'A' korlátlan jogsit, célom, hogy elérjek egy olyan szintre, ahol már magabiztosan kezelek egy 'A'kategóriás motort is, ennek érdekében - és lehet, hogy kicsit lassabban- de lépcsőzetesen haladva járok most a 300-as motornál, ami agglomerációból járva a várost, megfelelő eszköz. Motorban később egy HONDA NC750 a cél (vagy valami hasonló), ilyet vezettem már, túrás tempóban, utassal, de érzem, hogy bőven több volt benne, mint amit én ki tudtam motorozni belőle egy Balaton körön. Jelenleg munkába járásra, városi szaladgálásra van befogva a motor, nagyon ritkán, ha egy szabad szombat/vasárnap délutánom van a család mellett akkor elcsavargok a Pilisbe vagy valamelyik közeli tó környékére. Minden rendben a motorozással, de szeretnék lazább lenni, kanyarokban magabiztosabban döntögetni és tudatosabban játszani testsúlyáthelyezésekkel, ha ez nem nagyképűség ezen a kis vason.
Ajánljatok nekem olyan motoros tréninget Budapesten vagy környékén, ahol fentiekre adnak jó alapot és nem néznek ki egy nagyrobogóval! Előre is köszi. -
KrAt
veterán
Megertunk a pusztulasra: RGB-s feknyereg... [link]
-
nagyúr
Na, ránézett a srác a motoromra. Sok jó hír nincs. Karbi tele volt szmötyivel, valószínűleg azért állt meg. Viszont a dugattyú beállt, főtengely nem forog át, gyak. ez így rotty.
Ennél szerencsétlenebb eldőlés szerintem nem létezik.
Blokk felújítás rossz esetben 400e fölé is elrúghat, a motor értéke 800e.
Motorhibásan szerintem 200-ért se menne el.
Hát most van min gondolkodnom.
Leghamarabb 2 hónap múlva tud a szerelő amúgy ilyen nagyobb volumenű munkának nekiallni, szóval az idei szezon biztos off.
Mondjuk abban sem vagyok biztos, hogy meg akarom csináltatni egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127385 üzenetére
Le lehet az papirozni Magyarországon ismeros nelkul?
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #127381 üzenetére
Ne bassz... Komolyan mondom én ilyet még nem hallottam. Meddig járt ez elfektetett állapotában? Nem lehet h ennek már volt valami gondja korábban is?
Részvét."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #127389 üzenetére
Uvoltott a motor az oldalan nyelgazon. Ezt semmilyen motor nem birja ki, es eleg gyakori eset, ahol nincs dolesszog erzekelo, ami lekapcsolja a gyujtast.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Hőguta
csendes tag
válasz Topiccsendőr #127385 üzenetére
Lehet bennem a hiba de ezt nem értem.Ha megszorul a blokk akkor ki kell dobni a kukába?
Ha szétszedem látom a hibát:gyűrű/henger/főtengely szorulás esetleg egyéb más.A használt blokkba belelátsz,és nyugodt szivvel 1:1 ben beraknád?Én biztos nem tenném ha csak nem lennék 100%biztos a motor előéletében.De hogy mehetnék biztosra?De tényleg nem akarok okoskodni csupán hangosan gondolkodom.Átérzem a srác problémáját és ha itt lenne a közelben segitenék is neki szívesen.Hidd el szedtem már szét blokkot,gondolom Te is,és tudod miről beszélek. -
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127390 üzenetére
Részleteire pontosan nem emlékszem, csak annyi maradt meg h eldőlt vele járó motorral és utána nem indult.
De miért üvöltött, tartotta a gázt? Vagy felakadt? Nem értem.Hőguta
Ez szerintem nagyban típusfüggő is. Azért a CB500 blokk az erősen megbízható kategóriába tartozik. Ergo, ha a használt átfordul, nincs agyonrúgva, hegesztve a blokk, akkor én lazán beleraknám. Más részből nyilván van ennek egy gazdasági oldala is, tehát nem egy GoldWing-ről beszélünk, ahol kb. teljes blokk felmérést eszközöltetne az ember, ha valamiért bontottat kell beépíteni a meglévő motorjába.
A felújítás kapcsán meg simán megvan az az esély, h gazdaságilag nem éri meg. Eleve mennyi manapság még egy garázs motorszerelő órabér is? 8-10.000ft?! Számold ki, h csak önmagában a blokk kiszerelése, széthúzása mennyi idő és akkor még nem történt gépmunka. Ha totál kuka a hengerfal, abba hüvelyt kell esztergálni, ha másba is beleszántott 1-1 letörő, megszoruló alkatrészt, ott is javítani kell. Aztán természetese az új alkatrészek sem 2 fillér. Tehát bármennyire is sajnálatos, bizonyos kategóriában egyszerűen nem éri meg felújítani. Vagy elbontja az ember, vagy keres bele működő blokkot egy sérült motorból.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #127389 üzenetére
Gyönyörű hangja volt a blokknak borulas elott. Meg a tipikus vezérműlanc csorges sem volt jelen.
5-10 masodpercet jart a motor eldolve a fűben, ugy hogy a gazkart "fogtak" a gyomok es nem engedtek vissza. Ha betonra dol el, akkor siman visszaall alapjaratra.
-
csongi
veterán
válasz Hőguta #127391 üzenetére
Nem kell kidobni.
Jelen esetben igen magas lehet a javitasi koltseg.
Henger dugo valahogy csak csak tulelte,es hasznalhato maradt.
De a hengerfej, fotengely, mar felujitasra szorulhat.
Persz nem tudjuk mi allt be, es azt sem mit takar a beallt blokk.
Beallt, de atforog, vagy meg sem mozdul.Mindig benne van a riziko a hasznalt blokkba.
Azert van lehetoseg cserlni, ha megis xar lenne. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127381 üzenetére
Bazz, azért azt a 400-at sokallom, főleg ha bontott alkatrész is játszik.
Nézzetek egy bontott blokkot nem annyira veszélyes mutatvány mert alapvetően megbízható szerkezetek.
Ez mennyit ment oldalára borulva egyébként? Angol pályázós srácok rendszeresen megfektetik videón volt amelyik akár 15-30 másodpercet is járt az oldalán de sosem számoltak még be megszorulásról. Tárgytalan elfelejtettem a kiakadt kart.Egy bontott blokkot biztosan megérne szerintem a történet hívd fel a Ricsi Bontót nem lepne meg ha kapásból lenne áruk és árujuk is. Tényleg nem egy időzítetten ketyegő blokk típus szerintem nyugodtan lehet venni hozzá bontott blokkot, ha meg cicereg? Kap egy új feszítőt és? Azon már ne múljon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Hőguta #127391 üzenetére
En nem pontosan tudom, hogy mirol beszelsz.
Ha valami olaj nelkul jart, akkor fotengely, hajtorud, dugattyu, es veztengely siklocsapagyai miatt az egesz hengerfej cserevel kell szamolni. Van egy kuplungod, meg egy valtod, ami jo maradt.
Kolompolt a motor, amikor leallt. Szerinted aprobb baj, amit otthon megcsinalsz, a szerelo meg le akar huzni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #127394 üzenetére
Pf, ez mocskos szerencsétlen eset akkor.
Mindenesetre fene tudja, én azon az állásponton vagyok, h ennyit egy motornak ki kellene bírnia. Néhány másodpercnyi részleges kenés.. azért az olaj nem tűnhet el teljes egészében ennyi idő alatt a blokk kényes "levegőbe kerülő" részeiről a fektetés miatt. Nem egy motoros keni 1 keréken km-eken át, nagy fordulaton, azok a blokkok sem térdelnek le rögtön. Nyilván jobban kopnak, de nem állnak be azonnal.mod. Vagy amit Micsurin is ír, 1-1 elcsúszásnál is simán fel tud pörögni csúszás közben a motor. Ott sem lesz kuka a blokk ha nem szakad ki az oldala és folyik el minden olaj, miközben még jár...
Sajnálom tényleg. A blokkcserén kívül sajnos nekem sincs racionálisabb ötletem. Az a baj, h így blokkhibásan kb. nincs piaci értéke. Még mindig jobb szerezni bele egy blokkot és átpapírozni, mint így eladni. A megcsináltatás viszont ennél felejtős, azt mindenképpen hanyagold. Nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #127399 üzenetére
Mint mondtam, gyakori jelenseg.
A sok egykerektol meg a drz is megfekszik 20e km alatt.
Illetve megint mas olajzasi rendszerekrol beszelunk.
Szarazkarteres olajzas jobb tud lenni ilyen szempontbol, de az sem 100.
Ha egy motor nagy fordulaton nem kap olajat akar egy pillanatra is, az azonnal beall.
Ez ilyen. Azok a motorok egykereken kapnak olajat. Ha nem kapnak, azonnal rotty van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Crypto Trade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...