-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #127399 üzenetére
Lehet, hogy ki kellene bírnia, csak erről a motornak senki sem szólt. Ha nem forog át, akkor nagy baj van. Ha nem kap kenést, akkor a leggyengébb pont megadja magát. De, ez nem jelenti azt, hogy a többi nem károsodott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127402 üzenetére
Ismerős legozott össze bontott blokkot, top end és bottom end külön helyekről jöttek de maradéktalanul és így rakta össze a DR600-at még megy.
Ezt mondom nem feltétlenül kell ismert előéletű blokk szerintem bőven elég megbízható blokk ahhoz, hogy egy ismertebb bontóból merhessen venni egy blokkot az ember.
Ezt minden, hogy számolhatod de jobban megéri összerakni egy bontott blokkal mint megpróbálni eladni üzemképtelenként vagy kiárulni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #127403 üzenetére
Tehat hajtorud csere volt. Azert azt nem raknam egyeloseg jellel emelle. Es a drnek gorgos fotengelycsapagyazasa van. Ennek siklocsapagya.
Kisse tobb anyag kell egy ilyen olaj nelkul jarasnal. Ujonnan ha jol latom nem is tudsz venni mar fotengelyt hozza. Ha vonalkodos, akkor csiszolni sem lehet altalaban. Meg azt sem otthon fogod. Otthon ki mereget plastigauge-el siklocsapagyhezagot?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lomha 8V
addikt
válasz tboy93 #127404 üzenetére
A motor papíros legyen és a motorkódnak kell egyezni. Ezek után szerelő berakja, ad róla igazolást, te pedig csinálsz egy átírást, úgymond. Az ezzel kapcsolatos költségeket kell kifizetni, új forgalmi, törzskönyv stb. Két éve ennyi volt, fél nap alatt megvolt a blokkcsere, másnap megvolt minden papír. Nem hiszem, hogy sokat változott a dolog.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127406 üzenetére
Hm? Úgy értettem: hajtókar + dugó + henger és főtengely jött x eladótól, vezérlés + fej y eladótól. Az a motor teljesen más miatt szorult meg, leginkább a hülyegyerek használati mód miatt és a minimal ápolás miatt. Nem mért ő semmit szerintem csak összerakta és bizakodott.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz tboy93 #127397 üzenetére
Pff.. Nah az már xar ügy.
ha jól emlékszem, eldőlés után még mentél vele, de mivel zajokat hallottál leállítottad, és utána már nem indult el.
Ez talán csak annyiból érdekes, hogy nem a teligázon állt meg a blokk. Így talán kisebb lehet a belső kár.Micsurin jól írja. Elég jó kis blokkok ezek. A te évjáratodban jó eséllyel lehet találni nem halálra hajtottat.
A cserénél, lehet könnyebb az eljárás, ha egy szakvéleménnyel alátámasztod a csere okát.
Vagy szerelő, vagy Biztosítóstól.
lehet csak egy mezei kérelmet kell írni. Hátha van valaki itt aki az itthoni procedúrát ismeri. -
nagyúr
válasz csongi #127410 üzenetére
Eldoles utan felallitottam, nem volt semmi hangja. Mentem vele par km-t, majd megjott a zaj. Szerelommel valo tanacskozas utan bevallaltam, hogy elgurulok hozza (akkor meg az sem volt biztos hogy a blokk zorog) es ilyen 3-4000rpm korul megadta magat par km utan.
Nyilvan utolag latom hogy en voltam a fasz, az elso zorej utan trelerre kellett volna tenni...
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
Én biztosan körül néznék alkatrész ügyben...
Igaz, hogy a forgattyús mechanizmushoz nem kellett nyúlni, de hengerfej felújítással és hüvelyezéssel sem volt vészes az összeg, amit rá kellett fordítani a vasra.
Ja, és egy egészen kicsit ritkább, mint a CB 500.... -
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127412 üzenetére
Ertem
-
bacus
őstag
Részvétem . Tényleg szerencsétlen eldőlés lehetett, az eldőlés érzékelővel szerelt motoroknál még csak nem is hallottam olyat, hogy valaha kár keletkezett volna a blokkban, nem hogy ilyen összegű.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
Mai kalandok: Mentem egy 300km-es kanyart tanulos parral. Kb ut felenel volt egy kanyar ami tele volt apro kaviccsal. Csak egy csattanast hallottam, hirtelen leneztem azt hittem nalam csattant el a lanc vagy valami, kovetkezo pillanatban tukorben latom porfelho es fekszik, majd intercomon beszol hogy bukott. Kiment az elso kereke a kis kavicsokon. A kar: bukocso, plexi, elso lampa, bal elso tukor. Kicsit horzsolodott: sisak, nadrag, kuplungkar, bal index.
Annyi volt a szivas hogy az elhajlott bukocsotol nem tudott valtani szoval azt le kellett szerencsetlenkedni majd mentunk tovabb.
Amugy franko kis karika volt, calimoto talalt jo szakaszokat de szart is.szerk: Utvonal es par kep [link]
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Kezdek megbaratkozni a road dal. Utcán húsz fokban, napon oké. De valszeg ettől még kicsiket meg meg kell csússzon, mert látható a kopás pár száz km alatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
A Zéé
addikt
Én is csavarogtam ma, aztán ez lett belőle:
Otthonról 120 km-re, Balatonfüreden próbáltam kitalálni mi lehet a baj.
Tankolás után nem indult be a motor. Gyújtást ráadtam, önindító relé behúzott, aztán minden lekapcs, JG1.6.1 hibakód, aztán utána mindenféle hibaüzenetek villództak a kijelzőn (oldaltámasz lenn, üzemagyag hiány, túl magas vízhőfok).
Ráguglizva a hibakódot akksi csere megoldja, akik ott a helyszínen segítettek, ők is akksira, vagy fesszabályzóra tippeltek. Betoltak, simán elindult, haza is hozott, de itthon ugyanígy nem indult el.
Az aksit kimértem alapból 12,4V, a generátor 13,8-at ad le. Ha viszont indítani próbálom, akkor 4-5V-ra esik vissza. Szóval az aksi biztos kuka. Ami fura, hogy előtte 4x 5x indultam el csak ma, mindig egyből indított, semmi gond nem volt. Most egy huzamban mentem ~140 km-t a tankolás előtt. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek a feszültség szabályzó lehet a ludas, hogy így kipurcant az aksi, vagy egyszerűen csak ennyit tud egy 3 éves Banner akku, és random szituációban elfossa magát?Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
-
fattyu
veterán
én is motoroztam ma.
hazafelé valahol kirázódtak a csavarok a rendszámindexvilágításkonzolból. mindkettő.azt hinnétek elhagytam. de nem. nemtom mióta titán a drót a villamosságban motorgyártásnál de ott lógott mikor hazaértem. itt ott találkozott a gumival...
szép ugye? ennyire wtf is csak velem...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz fattyu #127424 üzenetére
Mondtam már, add el nekem az egészet. Ez a motor nálad átok. Ezek jelek.
Ne költs már rá, jövő héten úgyis újabb probléma fogad.
700k és holnap megszabadítalak a gonosztól. Priviben küldd a címed.A Zéé
Ez egy lerohadó KTM? Durva, ilyenről még nem hallottam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
De jó, hogy nem mentem ma sehova
-
vendingo
veterán
Én is mentem ma, de kár volt, sok örömöm nem volt benne.
Suzukis papóka szépen rámhúzta a kormányt, nem nézett tükörbe előzés előtt. Szerencsére időben reagáltam, fékeztem, majd toltam neki a dudát pár percig. Megálltam pihenni jó laza talajon, oldalsztender szépen sűllyedt, gondoltam, majd középállványon megáll. Besüllyedt az is, de annyira, hogy nem bírtam lelökni róla a motort, végül majdnem magamra döntöttem a gépet. Hazafele volt a legszebb, egy ideje 70-nel döcög előttem egy kocsi, minden kanyarnál, porszemnél, táblánál indokolatlanul fékezgetett. Kényelmesen nekiállok az előzésének, erre az csak poénból elkezdi tolni neki, egészen 130-ig fej fej mellett haladtunk, szemből meg jött a forgalom. A gyökér szándékossan meg akart őlni, egyáltalán nem lassított még akkor se, amikor szemből megjelent egy autó. Nem sokon múlt, hogy ne tudjam befejezni időben az előzést. Ilyenkor bánom, hogy nincs kamerám.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
A Zéé
addikt
válasz runner 125 #127426 üzenetére
most miért!?
Nem is Kell Tolni Mindig Fú, amúgy úgy beszartam, hogy hogyan jutok haza, eszembe se jutott, hogy be lehetne tolni (13 éve csak dízel autóim vannak)Veszek egy új aksit, aztán remélem tényleg ennyivel megúsztam.
Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #127432 üzenetére
Psszt nekem egy Duke390-es évfolyamtárs azt mesélte, hogy a Sárga Angyal már gyors hívón van.
edit.: mármint persze nem azért mert állandóan gond van a motorral csak kellemes az ügyfeles csajszi hangja.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz A Zéé #127420 üzenetére
KTM elektronikájánál sok vicces dolgot tud csinálni egy elhalt akku, és olyankor az ember mindent indokolatlanul be tud halózni hozzá a sztereotipiák miatt. Nyugi, akkucsere megold mindent is!
(#127421) Micsurin
Fordulaton csak azt látod, hogy a generátor megemeli a feszültséget, de azt nem, hogy töltődik-e az akku(#127422) GTVili
Nem feltétlenül(#127424) fattyu
Ezt hogy nem vetted észre?(#127426) runner 125
Licitáljunk érte, én hajlandó vagyok elmenni akár max 710-ig is!"Ez egy lerohadó KTM? Durva, ilyenről még nem hallottam."
Helyesen: "Ez egy lerohadó BANNER? Durva, ilyenről még nem hallottam."
(#127427) fattyu
Bármelyik 40 feletti cigányasszony leveszi a rontást, csak fizesd meg rendesen!(#127430) fattyu
1,5 havi cigipénznek megint lőttek!(#127431) vendingo
A Suzukis Papókás sztorit még értem, de hogy 70-től 130-ig úgy gyorsult egy kocsi, mint Te motorral? A világért sem szeretnélek megbántani, de vagy a motoroddal kezdj valamit, vagy gyakorolj egy alkalmas területen.(#127434) Micsurin
Mi van a 390-el? Anno a verseny után eljátszottam a gondolattal, hogy pályázós motornak nem is volna rossz egy, de sosem ástam bele magam a Duke-ok lelki világába...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
-
fattyu
veterán
válasz Geresics #127436 üzenetére
észrevettem, 300 méterre otthonról. motorféken valami fura csattanást egyszer egyszer... nem értettem de motorra váltóra gyanakodtam, de tényleg ez már falun belül volt szóval hazamentem és ekkor láttam
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #127437 üzenetére
Aha, értem. 5-ben kezdtél előzni, pedig tudod, hogy ott gyenge. Az autósnak még visszaváltani is volt ideje, de neked nem. Visszaválthattál volna, és húzhattál volna egy kövéret, de nem. Inkább elmeséled nekünk, hogy "A gyökér szándékossan meg akart őlni" (helyesen: ölni).
Ne érts félre, nem az autóst akarom védeni. Tudom, hogy vannak gyökerek. De ha akartad volna, meg tudtad volna előzni. Ha nem akartál volna veszélyes helyzetbe kerülni, akár még fékezhettél is volna...
Szeretném azt írni, hogy egy tréningen segítenek az ilyen helyzetek megoldásán, de én olyan tréningen még nem voltam, ahol ezt külön tanítanák. Esetleg ha valamilyen közúti tréningen (Dodor, Őrangyal, BMW, stb) külön rákérdezel, akkor biztos segítenek, de alapvetően ehhez szerintem nem kell iskola.
Másik opció, hogy nem megsértődsz az autóson (és rajtam), hanem alaposan végiggondolod, hogy hol voltak a hibák az előzési próbálkozásodban, és memorizálod, hogy legközelebb ilyen ne fordulhasson elő. Ha van egy motoros cimborád, akivel beszélhetsz is róla, akkor csak azáltal, hogy hangosan kimondod jobban meg fog maradni, és legközelebb nem lesz gond. Tényleg ez a legjobb tanácsom, amit segítő szándékkal adhatok. Talán majd a többiek fognak tudni jobb tanáccsal is szolgálni...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Lomha 8V #127438 üzenetére
Gondolom arra célzol, miért nem váltottam vissza.
Egyszerű, fel sem merült bennem, hogy valaki ki akar csinálni. Amióta autóval, motorral közlekedek, nem volt még ilyen szituációm. Elkezdtem az előzést, közben észleltem, hogy ő is gyorsítani kezd, gondoltam végre felveszi a normális 80-90-es tempót, nem gond, nekem belefér, és nagyobb gázt adtam a motornak. Az autós nem állt le, nyomta neki tovább. Nem egy erőgép a motorom, hamar el kell váltani a fokozatokat, 110-120-nál hiába gangoltam volna vissza, sokat nem haladhattam volna 4.-ben, mert leforogja magát a motor.
Külső szemszögből egy leírás alapján könnyű megmondani a tutit, de akkor abban a szituációban nem volt egyértelmű a dolog.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Úgy, hogy nem voltatok ott, és tudjátok a story egészét, könnyű ítélkezni. Megfelelő fokozatban voltam, hogy normál körülmények között akár 100-110-ig is kényelmesen letudjam a dolgot. A szándéka csak később tudatosult bennem, amikor nem nagyon akart elmaradni tőlem. Végül nyélgázzal letudtam a dolgot, nem arról van szó, hogy az autós megkönyörült rajtam és elengedett. Az előzést erőből letudtam, fel se merült bennem, hogy fékezzek és visszasoroljak. A lényeg az egészben az lett volna, hogy ilyen gyökérrel találkoztam, aki annak ellenére se vette le a gázról a lábát, hogy jöttek szemből.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #127444 üzenetére
"Megfelelő fokozatban voltam" -
"fel se merült bennem, hogy fékezzek és visszasoroljak" - ez baj.(#127445) Burt1793
Nem érted. A lényeg, hogy mindenki más hibás, de ő egy pillanatig sem hibázott.
Én is követtem el hibát már motorozás közben, nem is kevésszer. De én miután kimérgelődtem magam, utána mindig megpróbáltam úgy végig gondolni, hogy mi volt benne az én saram, és hogy lehetne legközelebb ugyan ezt jobban csinálni.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz vendingo #127444 üzenetére
Az autós gyökér volt,Te meg béna de nagyon.ez elsőre rosszul eshet de muszáj tudnod,mert különben számodra elfogadottá válik,hogy a világ geci pedig Te mindent megtettél.amikor a kormányráhúzások,büntetőfékezések világát éljük,ne legyünk már annyira kényelmesek hogy 5.ben alapjáraton kezdünk előzni...total user error.
Mr.Brightside
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127448 üzenetére
Wtf ha akartam akkor a 250-essel is megelőztem akit akartam... ti milyen hosszan próbáltok előzni?
Még a 250-es kis Hyonak is volt akkora nyomatéka, hogy kényelmesen ment el az autók mellett de téged végképp nem értelek ne mond, hogy a duvi nem elég erős. A CB-t meg végképp ne ha az autó 100-ról lépve tartja veled a tempót és nem tudod kielőzni az minimum egy Focus RS olyan fejem méretű Garrett csigával....Ha egy n+1 Octaviat vagy Passatot (2.0) nem tudsz lendületből erőből előzni akkor nem jó sebességgel és lendülettel akartál ott elmenni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz vendingo #127444 üzenetére
ebben az egy bizonyos szituban nem voltunk ott, viszont korábban jó eséllyel sokunknak volt ugyanilyen és mindenki azt próbálja elmagyarázni, hogy ebből tanulva mit kell máshogy csinálni legközelebb. ha nem is neked, de mondjuk olyannak, aki olvassa a fórumot és hozzád hasonlóan eddig még nem volt ilyen helyzetben. ne vedd bántásnak, amikor segíteni probál rajtad fél tucat ember így ismeretlenül is.
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok