-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127834 üzenetére
-
nagyúr
válasz JoinR #127839 üzenetére
Nem akarok nagyobbra valtani. 5e km-t tettem a cbf-be, elso motor. Tavaly szeptemberben lett meg a jogsim.
Ha lecserelnem 500-ast vennek vagy nem sokkal erősebb nagyobb motort. A modern 500-asok viszont dragak, cbr500r, cb500f 1.3-tol indulnak hahun. Van egy butitott 78le fz-6 4.000km-el 1.4-ert, az se rossz.
Ragom meg a dolgot, lakas temaban is hatalmas cumi kozepen vagyunk (3 eves lakas, valszeg csotores a nappali kozepen) ugyhogy a motor problema csak egy a sok kozul...
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #127853 üzenetére
Nyugi, az elején sehol nem így megy , de majd meglátod, hogy kell egy külön számla .
30 éve, mikor ilyet hallottam, hát ketté állt a fülem nekem is, hogy miiiicsoda, hol a bizalom, az egy test egy lélek, stb., de aztán 20 év másról se szól, mint, arról, hogy most épp miért nem jut neked egy vas se, mert bölcsi, iskola, tábor, foci, szemüveg, rsg, modern tánc, kerékpárok, márkás ruhák, jó telefonok, laptopok, jogosítványok, egyéb tanfolyamok, felsőoktatás, stb, miközben még a barátok is kizárólag a gyerekek osztály társainak a szüleiből kerül ki.., aztán egyszer csak ... felnőnek, te már közel az 50 hez, lassan jönnek az unokák, megint lesz mire oda add az utolsó vasad.
Na ki előbb, ki utóbb rájön, hogy kell egy kis dugipénz, amit magadra költhetsz.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
Sracok!
Tenyleg surgos. Kaptam egy ajanlatot egy Akrapovic teljes rendszerre ahogy fentebb is irtam.
A buktato ugye, hogy a racing line, tehat nem az utcai.
Viszont! Ha holnap elviszem 250e-ert odaadja.Ti fel mernetek pakolni? Ez konkretan igy annyibol kijonne mint a Bodis rendszer.
szerk: zgospel: Na erre az infora volt szuksegem!
Nagyon szepen koszonom! Igy akkor kizarva.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Hétvégente (pénteket is beleértve) a felkapott szerpentineken már mást se néznek a rendőrök, mint a gumit meg a decibelmérőt. Ha látja hogy gyári a dob, meg se méri. Bárhol máshol még nyugodtan tudsz vele menni, nem szólnak érte. Egyelőre.
Mondd neki hogy 230-ért azonnal viszed, aztán tedd fel eBayre 300-ért. Profit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #127865 üzenetére
.... egyetértek... azért mondtam, hogy ÉN már szétszedtem volna....
-
Micsurin
nagyúr
válasz JoinR #127839 üzenetére
Mentem vele, ne hasonlítsd őket össze csak anyaghasználatban jobb az új de motorikusan köszönő viszonyban sincsenek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
Én a CB650F-emre ezt néztem ki: Full Exhaust System 4-1 (sc-project.com)
Csak idén nyárra lakásfelújítás van beütemezve, jövőre 100% hogy meglesz a kipufogó.
A szerelőm ajánlotta, azt mondja már többeknek rakott fel SC Project-es kipufogót.Én kérek elnézést!
-
bacus
őstag
válasz #31733248 #127870 üzenetére
Nem elég keresni, találni is kell .
De lehet eleget keresni? Több pénz --> nagyon, drágább igények. Én nem látom a végét. Van ügyfelem aki kb 10x annyit keres mint én, és ugyan olyan "szar" helyzetben van, az utolsó filléréig el tudják költeni amit keres, náluk sűrűbb a telefon csere, autó csere, ruha csere. És látok családokat harmad ennyi összjövedelemből is élni. (mondjuk azt el se tudom képzelni, hogy..)
Én ott látom a megoldást, hogy nem tudják mennyit keresek , és már a fizetés napon mondom, hogy nincs pénzem . Régen nevettem Al Bundyn, ma meg csak bólogatok
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127869 üzenetére
CB500F 2013<, a monoshock hátsója olyan lepra, hogy semmivel se jobb mint a gyári dualshockom a blokk meg szegényes 120-130-ról közel sem tud olyan dinamikusan ellépni mint a régi 500-as blokkal szerelt gépek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz bacus #127872 üzenetére
mindenki a maga szintjén nyomorog ma már én sem tudom elképzelni hogy jöttem ki 10 évvel ezelőtt a pénzből, mert az akkori fizum kb el is megy minden hónap elsején. kellett egy pár év, amíg átkattintottam az agyam, hogy ne kelljen mindenből mindig újabb csak azért, mert majdnem belefér a keretbe. ugyanakkor tudom, hogy a mostani bevételeim tízszeresét is bármikor el tudnám verni ugyan még csak 15 év házasságnál járok, de fel sem merül a külön dugi pénz. kiadások és bevételek kategorizálva, amíg a kördiagram nem mutat semmi extrémet, addig béke van habár időnként megkapom a kérdést, hogy "erre biztos szükségünk volt?"
#metszéspontok
-
nagyúr
Tudja valaki esetleg, hogy a kormány melyik weboldalán, pontosan hol lehet ideiglenes kivonatni a forgalomból gépjárművet? Annyit találtam interneten, hogy ki lehet vonatni online, de hogy hol, az passz.
Illetve azt is tudom, hogy a biztosítónak külön szólni kell róla, ezt elég egy email formájában?
Csinált már valaki ilyet?
szerk.: azt hiszem megvan [link]
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz bacus #127872 üzenetére
Tény és való, hogy komoly önmérsékletet kell tanusítani....mert nincs az a pénz,amit ne lehetne elverni...
Én a jut is-marad is, elvet próbálom követni. Igyekszem mérlegelni, hogy valóban szükség is van-e az adott dologra....és próbálom az ár-érték arányt is szem előtt tartani.
Így "jut" mindenre... van motor (több is), autó (kettő)...ház, nyaralás, hifi,tv....stb... és még némi pénz is marad....De az tény, hgy ami "nincs" vagy nem tudnak róla... ... azt nem lehet elkölteni...
-
martonx
veterán
Hát amit linkeltem, ott a shopjukban ott vannak rendszerek a 2019-20-as modellekhez is, amik megegyeznek a te 2021-eseddel
SC-Project - HONDA CB650R (2019 - 2020)Én kérek elnézést!
-
Daneee527
csendes tag
válasz tboy93 #127876 üzenetére
Szia!
Ha van ügyfélkapud, akkor talán innen a legegyszerűbb elkezdeni az ügyintézést:
Webes ügysegéd
Pár adatot kell csak megadni, kártyával tudod fizetni az illetéket, és kész is! (én télre el szoktam rakni az egyik autómat, a másikat meg nyárra vontam ki legutóbb, elég egyszerű az ügyintézés).
Tudtommal a biztosítódat sem kell külön értesíteni, kis késéssel, de szoktak küldeni emailt, hogy felfüggesztették a kgfb-t (visszahelyezés után meg majd érkezik a bizonylat a következő fizetnivalóról, ami már korrigálva van a kivonás miatt.. pl, ha mondjuk félévente fizetsz kgfb-t, kifizetted május 1-én, kivonod május 31-én, akkor nem utalják vissza a maradék 5 hónapnyi pénzt, a forgalomba visszahelyezés után "beszámítják")Amúgy sziasztok mindenki!
Már jópár hónapja read-only módban nézegetem a topikot, sok hasznos infóval lettem gazdagabb, amit ezúton is köszönök!
Még pár hét és végre meglesz a jogsim, aztán jöhet a motorvásárlás meg egyéb mókák.. lehet, hogy rontom majd még itt a levegőt -
nagyúr
válasz Micsurin #127874 üzenetére
Erdekes, onroados sracok szerint nincs igazan különbség erzetre motor eroben az uj 500-as es a cbf kozott. Anno valamelyik YT video alatt kommentben kerdeztem oket rola.
Ami negativumkent fel volt hozva, az a nagy felallito ero az elso fekre kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127880 üzenetére
Az onroados srácok életükben talán 2x tekertek meg egy egy motort úgy tisztességesen, hogy nem 2/3-ad fordulaton váltottak el hanem valahol szabályzás alatt ahol még éppen nem fogyott el az erő. Már pedig a régi 500-as ha kiforgatod nagyon dinamikussá válik 8-8500 környékén.
Ellenben az újat hiába forgatod lineárisan marad halott...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
odipapa
senior tag
Sziasztok!
Tudtok olyan motoros-ruházati boltot, ahol kiállítják a számlát pl. pólóra vagy vmi. mezei sportruházatra?
Jöjjön privátba. Köszi. -
Geresics
addikt
válasz Micsurin #127882 üzenetére
"onroados srácok életükben talán 2x tekertek meg egy egy motort úgy tisztességesen"
Ez egy baromság. Attól, hogy a videók nem arról szólnak, hogy milyen faszán racingolnak közúton, még igenis letesztelik. De ugyan ez igaz a TotalBike-osokra is, meg bárki másra is. A MotoSunday tesztnél egy-egy motort jellemzően többen is meghajtottak anno üveghangig. Csak felelős közszereplő nem járhat elöl olyan példával, hogy hogyan veretnek 200+ tempóval.
Most jön pl. egy KTM 1290 teszt, ott pl. kíváncsi leszek mi lesz majd publikálva, de azt már tudom, hogy 180 felett szitál, meg kanyarokban úthibákon beremeg. Íven marad, de kellemetlen, és azt mondják, hogy a ShiftCam GS kb. mindenben megveri. Korábban a nagysebességű vészkikerülős gyakorlatnál egy vizes GS meg egy előző 1290 versenyeztek, és ott a KTM toronymagasan jobban vizsgázott, de ez pl. tuti nem lesz lehozva, mert nem összehasonlító teszt lesz, ennyit már tudok...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Van, persze. Nyilván nem kormánycsapkodásra kell gondolni, de többet én sem tudok. Remélem majd a tesztből kiderül.
Nekem a 1190-ben is van csillapító, és én semmi ilyet nem tapasztaltam. Igaz, nem sűrűn használom ilyen tempóval, elvégre ez egy túraenduró, és nem arra van, de volt már, hogy késésben voltam, és Bp-ig 180 volt az utazó a pályán, meg a környéken van pár hely, ahol hipp-hopp 200-nál van, de 220-ig sosem húzom már el neki. Egyszer kipróbáltam hol a vége, és a motor 235-nél még gyorsult volna, de én már nem mertem.
Természetesen ilyen tempónál azért érezni, hogy egy túraenduró nem erre van tervezve, hiába van benne 150 paci, az aerodinamika nem erről szól itt, hanem a kényelmes utazásról...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #127885 üzenetére
Aha ahhoz képest
néhaáltalában úgy nyilatkoznak mint egy nyugdíjas papa aki épp megy a piacra miközben felmondja a reggel olvasott adatokat.Nagyon kiforgatod a témát pedig nem volt szó utcai racsingról ennyire nem kell őket védeni nyugi.
Közút? Miért kiakadályozza meg őket, hogy kipróbálják a motorokat pályán is ahol legálisan meglehet nézni a technika határait? Jaaah, hogy nem arra kapják a lóvét hanem a katalógus olvasásra értem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #127889 üzenetére
Nem őket védem (bár köztudottan onroad bérenc vagyok ), hanem az általános tévképet próbálom oszlatni. A stílusuk az, ami mindig is volt, és ezért tartanak ott, ahol. Mások máshogy csinálják, és tovább jutottak, megint mások meg eddig sem.
Ha lassúnak tartod a videókat csináld azt, amit én: 1,25x sebességgel játszd le youtube-on, és máris jó lesz. (Én a legtöbb videót így nézem, még a gyorsakat is, ami meg tényleg lassú, azt nem ritkán 1,5x - 2x körül.)
A menürendszer bemutató részt pl. én is mindig átugrom, mert pont nem érdekel egy motornál se, de még a sajátomnál sem...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bajnokpityu
félisten
nekem van egy j300asom robogom is. csak 3.5-4 literes fogyit emlitenek a tesztek. [link] 8 év kihagyás után az első úton evett 4et, azóta s 5 reálisabb. elképzelni se tudom, hogy lehet annyira finoman használni, h 3.5öt egyen. miközben jobban csábit a hülyeségre, mint a ST..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bacus
őstag
válasz Geresics #127887 üzenetére
Ilyen tempónál minden számít ! BMW index fórumán volt a múltkor, hogy páran NEM használnak egyáltalán hátsó dobozt, nem nagyot nem használnak, de még kicsit sem, mert hogy az RT, GS, GSA, stb is bizonytalanabb 180-nál, ha az rajta van.
És ugyanakkor meg felpakolják a túra plexiket, amik felett már nem lehet ellátni, semmi szél, és hallgatják a futómű zaját felhajtott állrésszel.
Én meg imádom a kappa 58 literes dobozát , minden is belefér, ritkán megyek 140-nél gyorsabban, még soha nem éreztem bizonytalannak emiatt a motorom. (az előző DL-t se!).
Talán egyszer már én is átléptem a 180-t a motorral, de az nem az én tempóm, yt-on néztem, hogy 230 körül lenne a vége, megnyugtat ez az erőtartalék , de pakoló hely fontosabb, mint a sebesség, illetve nekem számít a fogyasztás is! Tudom, van akit nem érdekel, engem igen, a városban 5-5,5 liter között eszik a "vizes" 1200-as, túránál, még erőltetettebb tempónál is 4,5-4,7 liter, viszont tartós autópályázás végig 120km/h felett megint csak 5,5 liter, illetve 5,5 litertől, mert szerintem a 180-nál lehet a 8 liter is kevés neki..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#31733248
törölt tag
válasz bacus #127872 üzenetére
"De lehet eleget keresni? Több pénz --> nagyon, drágább igények. Én nem látom a végét."
Ha tudod, hogy a jó emberi kapcsolataid boldogítanak elsősorban, nem a pénz, akkor látod a végét. A pénz akkor a legfontosabb, ha nagyon kevés van belőle: a Maslow-piramis érvényességét nehéz cáfolni. A magasabb jövedelem mellé nem szükségszerűen társul arányosan növekvő költés. Nem azért, mert kuporgat az ember, hanem mert ténylegesen nincs rá szüksége.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #127885 üzenetére
A videok szamomra arrol szolnak, hogy megnezem, amit ide beraksz, mert szerintem elegge pusholod, mert nemhogy onroad berenc vagy, de meg macko fan is :D. Nem a gyorsasaggal van baj, szimplan szamomra alacsony szinvonaluak. Ez persze az en velemenyem kb 10000 karakterben konkretan leirnam, de ki a fszt erdekel a velemenyem. Az mindenkinek van. Megprobalom korbeirni.
Nem jo szo ra, de szakmaiatlan. Egy Gyulai Balazs szint, (te jo isten, az is mennyire szar volt) amikor epp jo formaban van, ami nagyon ritka. Szoval nem az a baj, hogy rossz szakmai kifejezeseket hasznalnak, hanem a redundancia miatt azonnal atlatod, hogy az epp beszelo ember segghulye ahhoz, amirol beszel. Igen. Inkabb ez a baj, nem a szakmaiatlansag. Nagyon elenyeszo ismerete van arrol amit tesztel, azt is sokszor a marketinganyagbol mondja fel. pl. Vagy a wilbers progressziv rugo teszt meg egyertelmuen egy reklam anyag. Ertelmetlen osszehasonlitasi modokkal, amik egyaltalan nem objektivek, es ilyenkor megint arra gondolok, hogy ha nekem, mezei parasztnak kerdesek ugranak be azonnal a valaszra, amit a szamba rag, akkor hogy lehet, hogy o a nagyobb ismeretevel nem gondol ezekre az alap dolgokra, es mar megint ott vagyunk, hogy tulajdonkepp atlatja-e azt, amirol beszel? Mert megint nem ugy tunik.
Totalbike-osok egykerekeznek a rendorseg elott a duke-al, ne mar, hogy pelda mutatas miatt nem lehet lekozolni tesztet. :D
Inkabb azert nem, mert megsertodik az epp aktualis importor, akitol kaptak a motort, aztan sohat tobbet nem kapnak, ha valami rosszat sikerul mondani rola. Ez a jellemzo inkabb, ezert szar az egesz ilyen tesztelosdi, ami magyar nyelven van. Es szerintem ez annyira gaz.
A szitalas ezeknel a turaenduroknal nagy temponal a hatso doboz statikus rogzitese miatt van, erre talaltak ki a bmw es ducati-nal az uszo felfuggeszteset ezeknek, ami ezt kezeli. Semmi koze a kormanygatlohoz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127895 üzenetére
Csak tréningen de az alapján nem mondanék róla semmit mert a bójázás alatt nem lehet túl sokat megtapasztalni róla.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #127896 üzenetére
"Inkabb azert nem, mert megsertodik az epp aktualis importor, akitol kaptak a motort, aztan sohat tobbet nem kapnak, ha valami rosszat sikerul mondani rola. Ez a jellemzo inkabb, ezert szar az egesz ilyen tesztelosdi, ami magyar nyelven van. Es szerintem ez annyira gaz."
Itt a lényeg! -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127899 üzenetére
...darabos. Kéthengeresekről beszélünk azok mindig darabosabbak lesznek de a kérdés hol és mikor. edit.: és mihez képest darabos? Egy sor4-hez képest? Igen, egy nagy 1 hengereshez képest? Nem.
Alacsony fordulaton darabos? A kezelő szervekre érti?
Ha tetszik menj el nézz meg egyet kettőt és vegyél egyet ez nem univerzális és racionális választás mint egy autó.
Folyamatosan próbálsz racionalizálni a motorral kapcsolatban és a szentgrált keresni ne tedd.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok