-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
Nyugodjék békében!
Én kérek elnézést!
-
veterán
-
veterán
-
Mentolka
senior tag
-
csongi
veterán
Nyugodjon Békében!!
-
vihartigris
őstag
válasz Oppenheimer #143907 üzenetére
Nagyon szép lett az ülés!
Mennyibe került, kivel csináltattad?bármi reciproka a semmi
-
veterán
válasz vihartigris #143911 üzenetére
Berger Motor Kft csinálta (Üllő) és 128k lett a vége. Zselés bélések, új huzat, hímzés.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
3800+
őstag
Megvolt a gumicsere végül Diablo Rosso III lett. Van már benne 7-800 km és nagyon pöpec. Sokkal feszesebb mint a Pilot Power 2CT volt, amit főleg csőgázas kigyorsításnál meg autópálya tempós kanyarodásnál lehet érezni. Áll mint a cövek, nem inog, nem táncol. Tegnap előtt sikerült letesztelnem öklömnyi esőcseppes időben is, tudjátok az az igazi nyári zápor amikor fél perc után áll az öledben a víz. Nem akart megcsúszni, pedig próbálgattam egyre intenzívebb kigyorsításokkal, persze ésszerű keretek között. Az én tudásomhoz mért tempókat esőben is tudja. Szóval tapadás szempontjából nem hiszem hogy bele lehetne kötni, az első benyomások nagyon jók. Tök jó a karkasz is, rágondolok az ívre és már rajta is van. Persze az előző gumi már kockás volt, ahhoz képest minden jobb. A kopássállóságról majd jövőre beszámolok. Ha valaki ilyen gumin gondolkodik, bátran ajánlom, nem fog csalódni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143912 üzenetére
Kértél mástól is ajánlatot...?
-
veterán
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143915 üzenetére
Te tudod... ha van pénz lóvéra...
Elég nagy a szórás az árakban. Ugyanazt a munkát egyik 70-ért, míg a másik 30-ért csinálja.....
-
veterán
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143917 üzenetére
Te tudod, de pl a 30 ill. 70 közti különbség már elég jelentős... szerintem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz GTVili #143918 üzenetére
Lacházi úrra gondolunk akit itt ajánlottatok nekem?
~80-90-ben és őszben maradtunk mert akkor tudom nélkülözni az ülést. Nagyon korrekt a gyerek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vihartigris
őstag
-
veterán
-
veterán
válasz vihartigris #143920 üzenetére
1 nap
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #143921 üzenetére
A nem prémiumnak mondott és a prémiumnak mondott is pont ugyan addig fogja kb bírni aktív napi használat mellett...
Tapasztalat, voltunk az elmúlt 8 évben a motorokkal már Tomot-nál is meg maszek kárpitosnál is.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Micsurin #143923 üzenetére
Nincs napi használatban a motorom, ez az ülés bírni fogja rajta a roncstelepig. Hisz a gyári huzatnak sem volt semmi baja és ez egy 2007-es motor... Egyszerűen szebbet akartam, ezért kértem rá újat.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #143898 üzenetére
96dB a 2020 tuono, ha E jeles. Amit linkeltem 2022 E jel nelkuli 106dB. 96 dB viszonylag halk, en nem tudom elkepzelni, hogy a te illegalis rendszered, nem pedig vegcsoved ennel halkabb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #143913 üzenetére
Veletlenul sem kotoszkodesbol, de hozza kell tegyem, hogy a 2ct nel valoban jobb a rosso3, de te egy kockasra kopott gumirol ultel at egy uj gumira. Persze, hogy jobb. A 2ct nem tapad ugy, mint a rosso3, de jobb minosegu uton eleg kicsi kulonbseg van koztuk, amennyiben mindketto uj.
Mindenesetre nem ekkora, amit leirsz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #143927 üzenetére
Igen igazad van, mindenképp ki akartam hangsúlyozni, hogy a régi kockásnál minden jobb. Egyedül az abroncs feszessége vagy nem is tudom, hogy lehet meghatározni, az talán ami markáns különbség lehet új 2CT-hez képest is. A 2CT-t kézzel bel lehet nyomni a felniről leszedve, a Rosso-hoz elég sokat kéne recskázni. Van egy két hely ahol egyenesben el tudtam forgatni a 2CT-t, nem jártam még arra de kíváncsi leszek.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
JoinR
senior tag
válasz Oppenheimer #143912 üzenetére
Az komoly ár. Én is nézegettem, csak hogy 1-2 centivel magasabb legyen. De akkor veszek inkább báránybőrt egy 10-esért.
-
veterán
válasz JoinR #143929 üzenetére
Nekunk masik opcio az volt hogy veszunk 2 zseles ulesparnat, darabja 15-20k. Akkor ott vagyunk hogy koltottem 30-40k-t 2 ronda parnara. Ehelyett mar inkabb megcsinaltatom az ulest rendesen, jol fog kinezni, es nem kell parnakkal baszakodni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #143928 üzenetére
ebbol sok mindent nem tudsz leszurni. A supercorsak olyan lazan vannak a felnin, plane a hatson, hogy neha kezzel fel tudod rakni.
Aztan van nehany gumi ami nagyonlaza, asszem metzeler vmelyik tipusa amelyik brutal feszes. Ebbol kovetkeztetninem tudsz semmireNem menekülsz a csendőrség elől.
-
DJGABI
addikt
Pici lelki- és/vagy fiziológiai segélyre lenne szükségem: A korlátlan, 1 hete volt az első rutinórám, hát rettenetesen ment, a végén asszonynak azt mondtam, hogy hagyom a francba, én kiiratkozom.
15 éves korom óta kisebb-nagyobb kihagyásokkal motorozok (most vagyok 32), de egyszerűen a szűk forduló nem ment, pályán kívül eleinte csúsztatott kuplunggal csináltam, mondta az oktató azt azonnal felejtsem el, utána kb 5km/h-val csináltam, bakkecskézett a motor, épp csak le nem fulladt, akkor meg azért kellett letennem a lábam. Az 500-as Suzukit már-már éreztem is a végére, de a Kawa ER6n-en kb 5 perc után már fájt a bal csípőm, utána napokig éreztem is. Nem mondanám hogy pici vagyok (178cm), oké ülőmunkát végzek, de sose szokott ilyen gondom lenni. Rosszul ültem csak rajt? Tényleg gondolkozok rajta hogy inkább félbehagyom a jogsit.
Kanyarodásra visszatérve: oktató semmit nem mondott hogyan csináljam. Néztem videókat, mindenki csak annyit mond, hogy dönteni kell a motort meg hátsó fékkel korrigálni, majd ráérzel. Talán az is bennem van hogy a segédmotorokkal estem párszor, nem merem annyira (?) egyáltalán (?) dönteni, közúton inkább kormányból szoktam megoldani.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
csongi
veterán
-
d@vee
őstag
válasz DJGABI #143932 üzenetére
Miafakk? Én simán csúsztatott kuplunggal csináltam. Kicsit csúsztat, kis gáz, sose kellett hátsó fékhez érni.
Haver is most csinálta a rutint, ő ugyanezzel a módszerrel tolta a szűk kanyart. Nehogymár ne lehessen behúzni a kuplungot amikor akarod
Nekem is "bakkecskézett" ha alapjáraton gurulgatott és nem tartottam egy kis gázt/vagy kis kuplungot.
De lehet én is szarul csináltam, majd tapasztaltabbak leírják, ettől függetlenül átmentem meg haver is.
Ne hagyd hogy elvegye a kedved a dolog. Kell egy kis idő míg ráérzel, aztán majd jobban fog menni.[ Szerkesztve ]
Ja
-
A Zéé
addikt
válasz DJGABI #143932 üzenetére
no para, az első alkalommal szerintem mindenki kínlódik.
Nekünk úgy tanították, hogy stabil gáz+hátsó fék. Stabil gázt úgy tudsz adni, hogy a markolatot kinn fogod a kormányvégsúlynál úgy, hogy a kisujjad már azon van. Ez azért fontos, mert így kisebb eséllyel rángatsz bele a gázba menet közben. Megkeresed azt a gázállást, ahol ilyen 14-15 km/h környékével megy a motor egyesben, és ott tartod meg. Innen pedig mehet finoman a hátsó fék. Ha nem engeded el a gázt, nagyjából 8-9 km/h-ig vissza lehet fékezni a motort a hátsó fékkel úgy, hogy nem kezd el dadogni. ER-6n-en tanultam én is, valóban egy tohonya dög, nehezen akar fordulni, de ha ráérzel arra, hogy mennyire kell lefelé tolni a motort alattad, akkor menni fog. Illetve ha egy kicsit kiülsz a döntés irányával ellentétesen még lejjeb tudod tolni, sokkal szűkebben fog kanyarodni.
Nagyon fontos, hogy bízz a motorban, hogy nem kezd el ugrálni alattad. Ez 8-9 km/h meg már bőven jó lesz majd a körözéshez. ER-6n legalábbis tudja. Az én 690-es egyhengeresem 20 alatt mint a bakkecske...
Mi pl. addig nem kezdhettük meg a rendes rutinpályát, amíg nem ment stabilan az 5-6 kör mindkét irányba, volt erre külön terület. Asszem én a 3. alkalommal mentem föl úgy egyáltalán a tényleges pályára.Just a simple Lineman...
-
bardi
aktív tag
válasz DJGABI #143932 üzenetére
Én is nemrég csináltam meg a korlátlant.
Én alapjáraton gurulva fordultam, eleinte amíg nem emnt annyira, a kuplungot húzva lassítva a motort, a fékhez soha nem nyúltam közben.
Ami segített, hogy picit előrébb csúsztam az ülésben, és ellentétes oldalra kicsúsztattam a seggem, mint amerre fordulni akartam. Így stabilabban tudtam megdönteni a motort, és egy idő után simán, alapjáraton fordultam, szűkebben, mint kell.
Amikor még nem a pályán mentünk, akkor 4 bólya körül, majd belül köröztünk, nekem a rutinpályán lévő több bója nagyon segített, valahogy jobban megvezette a tekintetem.
Emiatt szerintem semmiképp se add fel.'92 Honda VFR 750
-
neutron23
csendes tag
válasz DJGABI #143932 üzenetére
Zéé jót írt neked fogadd meg. Én annyival egészíteném ki, hogy letolásos kanyarodás technikánál a külső lábtartóra érdemes minél jobban terhelni, így még stabilabb lesz a motor. Próbálj mindig ugyanazzal a motorral menni és vizsgázni is, mert két teljesen megegyező motor kezelése között is hatalmas különbségek tudnak lenni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJGABI #143932 üzenetére
Nemrég estem túl rajta. 40 éves vagyok, 24 éve ugyanazt a robogót nyüstölöm nagyobb kihagyásokkal, de az elmúlt 5 évben folyamatosan. Nagyon rég még új korában füvön és tavalyelőtt a Hungárián csúsztam el vele.
Első rutinon, mivel nem volt váltóssal tapasztalatom - egy 125-ösre ültettek, második órán egy 500-asra, harmadik órán egy 600-as Frazerre, negyedik órán egy másik Frazerre és utána ezzel mentem végig.
Mielőtt a rutinpályára (vagy a forgalomba) mentem volna, minden óra előtt elmentem a pálya mellé nyolcasozni, illetve az elindulást gyakorolni, tükröt beállítani.
8-as: két szimpatikus csatornafedelet kerülgettem eleinte csak 8-as alakban, majd mindkét fedőt kétszer megkerülve váltogattam őket. Ha nincs csatornafedél, bármi megfelel, amit nem fúj el a szél. Még aszfaltkrétát is vettem jelölni.A csúsztatott kuplung és a hátső fékkel haladás sem ment, utóbbi a mai napig sem megy (igaz, nem is igen vezettem azóta). A 125-össel 2-es alapjáraton ment mindkét szlalomos pálya, az 500-ason 1-es alapjárat, de az oktatómotoron meg volt emelve az alapjárat. A Frazeren nem volt emelve, de egyes alapjáraton csináltam a pályákat.
Dönteni kell, én nem mertem annyira dönteni, mert még nem éreztem annyira a súlyát, az egyensúlyt, inkább kormányoztam. Persze közel volt a széle, nem a középen lévő bólyát néztem és a target fixation tette a dolgát, el-el kaszáltam néha a külső bólyát. Egyszer sem döntöttem el a motort viszont. Vagy elkaszáltam a bólyát, vagy letett lábbal megálltam.
Az első féket felejtsd el a 3. pályáig! Behúzod, bólint az eleje a szűk íven és dőlsz is.
Dönteni nagyobb sebességnél jobban lehet, mert a lendület segít fent tartani a motort, de nem mertem a gázzal játszani.
Illetve igyekeztem annyira a külső szélen belemenni a kerengőbe, amennyire lehetett, hogy legyen helyem fordulni és a külső íven maradni, hogyha korrigálni kell, befelé még tudjak mozdulni. Ugye, nem visszafordulni kell, hanem majdnem 2 teljes kört megtenni.Ami segített, egyrészt a pályára menés előtt a nyolcasozás, másrészt a tudatos fejmozgás: megvolt, hogy a kerület mely pontján nézek oldalra, nem is feltétlenül a bólyára (nekem ahhoz kényelmetlenül ki kellett tekerni a nyakam, a bólyától kb fél méterre néztem, mintha a bólya köré rajzolt fél méter átmérőjű kör ívét követném szemmel), illetve hol váltom a tekintetem az ívből kifelé jövet.
A fejmozgatással együtt kormányzod, döntöd a motort is és csinálja, amit kell. Ezért igyekeztem megtalálni azokat a pontokat, ahol a sisakot kell mozdítani. Persze ezt a széles szlalomra is átültettem és amint a bólya mellé értem, már a következő bólyát néztem.
Az oktató mondta, hogy szépen ülöm a motort (196 cm, 170 kg, mit nekem a 200 kilós motor? ), de végig egyesben elég lagymatag. Oké, a szlalomot kettesben csináltam, de az utolsó bólyánál visszaraktam egyesbe, a motorfék még a kerengő előtt lelassított alapjáratra.
Az elindulást is gyakoroltam, hogy ne fulladjon le. Nem szeretem nagy gázzal, nagy hanggal indulni.
Motorosként a kezdő szintet sem érem el, olvasd el és fogadd meg a tapasztaltak tanácsait, mert én biztosan nem jól csináltam. Viszont ők már régen majréztak rutinon, bennem még friss az emlék.
Első fék: annyira elszoktam a használatától a motoron (robogón persze aktívan használom a hátsó dobfék mellett), hogy a 3-as pálya végén a megállásnál az elsőt nem is használtam. Megálltam jóval a végpont előtt, de a hátsó kerék az ABS-es motoron blokkolt. Szóval ott oda kellett figyelnem, hogy egyrészt használjam ki a rendelkezésre álló féktávot, másrészt az első féket is.
Az emelkedőn való elindulás volt még az, amit a forgalomban nagyon gyakorolni kellett. Gyakorlott autósként az elméletet persze tudom és kocsival flottul is megy, de motoron ezt még gyakorolnom kell.
5-en vizsgáztunk rutinon aznap annál az oktatónál, amikor átmentem. (Másodjára lett meg a rutin, 2 plusz órát vettem.) Az 5-ből 2-nek lett meg. A 3 bukó tapasztalt motoros volt, kategóriát bővített. Az egyik a 3-as pályán a fordulóból kijövet a bukókerettel sodort el egy bólyát. A másik szintén a 3-as pályána visszafordulás helyett tett egy tiszteletkört a bólya körül, ami pályatévesztés. A hamradik srác az 1. pályán a 14 méteres lassú menet elején lefulladt, nem tudta újraindítani a motort, így kénytelen volt letenni a lábát... Pech.
Én az első alkalommal a 2-es pályán a hátsó kerengőben egy bólya talpára gurultam rá és eltoltam kb 5 centit, ezen bestresszeltem és visszafele már nem szlalomba jöttem, hanem egyenesen. De a vizsgának is úgy mentem neki, hogy délelőtt home office-ban felhúzott a munka és nem is éreztem magam felkészültnek. A második alkalommal tudtam, ha meglesz a vizsga, az nem szerencse dolga lesz.Úgy néz ki, megvan a kiválasztott típus, amit jövőre venni fogok. Idén még egy hétvégi bérlés alkalmával egy párszáz km-es üléspróbát elintézek. Jövőre viszont talán már a vásárlás előtt mindenképp elmegyek egy kezdő tréningre, ahol nem vizsgára készítenek fel, hanem a közlekedésre. Nem is egy tréninget tervezek.
Velem az szokott előfordulni, mintha a combcsontom tetején a gömb csípődne be. Előfordul ez székre ülve, biciklin, robogón is. Lehet, hogy veled is ez volt. Vagy csak kényelmetlen, szokatlan volt a motor. Nekem is kicsi a Frazer, kényelmetlen. Jobb, mint a rogobó, de a jó nem ilyen. Ez ne tántorítson el!
A motorozást is csak emberek találták ki, embereknek. Egy egészséges ember a megfelelő fizikai mérettel meg tudja csinálni. Ugyan bonyolultabb, mint az autó, mert ha nem csinálsz semmit, az autó legalább nem dől el, de ettől függetlenül meg lehet tanulni.
Velem együtt kezdett egy srác, neki annyi tapasztalata volt, hogy néha külföldi nyaralás alkalmával béreltek 50 ccm robogót, mert a B-s jogsi azt engedte meg. Ő is A-ra jött azért, hogy külföldi nyaralások alkalmával valami combosabb, kétszemélyes gépet bérelhessen. Még a harmadik rutinórán a pálya előtti nyolcas gyakorlás alkalmával eldöntötte a motort. Az oktató persze nekünk se rágott a szánkba semmit. Én mondtam neki, hogy egyszerűen nem meri dönteni a motort épp csak annyira, mint egy biciklit. Pusztán kormányzással akarta csinálni a fordulásokat. Mondjuk, ő már az első rutinóra után befizetett még 4-et, a vizsgája elsőre meglett.
Az eséstől a rutinon ne félj. Teljes felszerelés van rajtad: prokterok térden, vállon, könyéken, háton, mellkason, kesztyű, cipő, sisak. Rutinon lassú tempónál vagy bizonytalan, esni ott könnyebb. Nincs sebesség, a motorral együtt is esel, a bukókeret miatt nem szorul alá a lábat és nem sérül a motor sem. Csak ne akard tenyérrel hárítani az esést, ha nem sikerül egyszerűen lelépned róla.Szerk.: olvasva a többieket, letolni a motort... Szóval a motor dől, te maradsz függőleges felső testtel. Ahogy a motor dől, a belső íven lévő kormányvég lejjebb kerül, azt tolod le, nem majrézol, nem fékezel.
Nekem kicsi volt a Frazer én nem illegettem a popómat jobbra, balra. De amekkora vagyok, a felső testem mozgatásával is dobok annyi súlyt valamelyik oldalra, mint egy MotoGP pilóta összességében.
Ne félj szólni az oktatónak, ha valami változott a motoron! Nálam a gázbowden lazut meg, nagyobb lett a markolat holtjátéka. Szóltam, állított rajta, jó lett. Azt mondta, a típusra jellemző, hogy elállítódik. Nyilván azért tűnt fel, mert két használatom között mentem még vele többször.
És igen, ez a stabil gáz, hátsó fék kombót is meg kell tanuljam. Most olvasok először erről a kisujjal fogjak rá a kormányvégsúlyra. Logikus amúgy, vezetés közben előfordult, hogy magától fogtam szélesebbet és a gázra markolva ráfogtam a kormányvégre is, csak elvettem onnan a kezem.
A kuplungnál is megszoktam az autó erejét, nyomatékát. Emelkedőn ebből adódott a gondom: motoron abban a fordulatszámtartományban, amit az elinduláshoz használtam, nincs még ez meg. Tartani kell a csúsztatott kuplungot sokáig. Nem ugorhatsz le róla, mert lefullad, de gázt se húzhatsz hirtelen, megugrik. És a tetejébe még ne is kapaszkodj a kormányba, mert egyszerre húzod a kuplungot és a gázt. És a tapasztaltak azt mondják, hogy ne is támaszkodj a kormányra, mert akkor nehezebb irányítani. A kormány nem kapaszkodó, hanem kezelőszerv. Derékból, combból tartod a felső tested a lábtartóra támaszkodva. Na, nekem ez nem ment a tank fölött mélyen előre hajolva. Ezért is keresek túramotort, ahol egyenes háttal ülhetek.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
GTVili
tag
válasz -Mosquito- #143925 üzenetére
Nem is azt mondtam. Csak azt kérdeztem, hogy kért-e mástól is ajánlatot.... mert én első hallásra kissé sokalltam az összeget.
A 30 ill. 70 azért került elő, mert egy barátomnak az egyik nagy nevű ülésgyártó 70-et mondott egy munkára, amit a másik szaki 30-ért csinált meg. A minőség kiváló, tehát nem a felhasznált anyagok árában keresendő a különbség....
Szóval egyetlen szóval sem mondtam, hogy ugyanez a munka megállna 30-ból, vagy akár 70-ből..... de lehet, hogy nem lett volna ~130.....
-
GTVili
tag
válasz -Mosquito- #143925 üzenetére
-
veterán
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #143943 üzenetére
Látom nem megy az értő olvasás....
-
-Mosquito-
őstag
válasz GTVili #143941 üzenetére
A felhasznált anyagokban nagyon is van különbségek. Mivel az is kintről jön drágábbak lettek tavaly óta. Úgy mint a munka minőségé is különbözik egyik másik szakinál. Ez 2022 februárban 25eFt volt. + 2 cm vastag keményebb szivacs elől.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
GTVili
tag
válasz -Mosquito- #143946 üzenetére
Nem. Kiskunlacházán...
Az anyagminőséget illetőleg arra céloztam, hogy annak ellenére sokkal olcsóbb, hogy nem olcsó-gagyi anyagokból készült....
A te ülésedért az a 25 teljesen reális ár volt....
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #143939 üzenetére
A gázt tartani kell jóval alapjarat fölött, és hozzá taposni a hátsó féket, ezzel tudod nagyon jól szabályozni. Fontos, hogy ilyenkor ne vedd el a gázt, mert azonnal lefullad, és beborul. Vagy engedd fel azonnal a féket.
A motort pedig a rutin pályán nem dönteni kell ( nem úgy, hogy dolsz vele), hanem lenyomni. A motor dől, de te felette maradsz függőlegesen, mint a supermotosok.
Ezt elég nehéz elsőre fejben összerakni, de ha megvan, akkor minden sokkal egyszerűbben menni fog. Lenyomasos technika nélkül a motoros vez.treningek teljesítése lehetetlen. Azzal viszont könnyűnek mondható. Ha lenyomod a motort, és oda nézel, ahová kell, akkor majdnem magától működik, ha nem jól csinálod, akkor kínszenvedés.
Én se tudom készség szinten alkalmazni, de amikor figyelek rá, akkor azért csak összejön
[link] -
DJGABI
addikt
Köszi mindenkinek, holnap megpróbálom gyakorlatba ültetni az elméletet, remélem nem marad el megint eső miatt az óra...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest