-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
Volt ma valaki Euroring felé? Annyi motoros ment el mellettem, hogy nem hittem a szememnek, pedig általánosságban is sok a motoros a pálya miatt...
-
Geresics
addikt
Van itt olyan, aki tagja az Összetartó motorosok facebook csoportnak?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
Ki tud itt stoppie-zni sport motorral?
Ezt próbálgatom, de nem igazán sikerül.
Egyszer a megállás pillanatában feljött a hátulja, de úgy egyébként meg csak csúszik az első kerék.
Gondolom nem az volna a lényeg, hogy csikorogjon a gumi.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Hi
Alpine füldugókból melyiket? Tour, vagy race?
Én nem hajtok, de általában 110-130 körül haladunk. Ehhez a tempóhoz melyiket?
SOS lenne jó vétel. Koncerten vagyok, van sátorban jo áron (5990 HUF).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Shad0w
senior tag
válasz demars #98556 üzenetére
race.
szerk.: első webshopban amit a google dob ugyanúgy 5990 Ftszerk2.: Én inkább sima MotoSafe-et vagy MotoSafe Pro-t vennék. Mind2 erősebb a race-nél. szerk3.: Jobban megnézve a Pro az csak 1 Tour és 1 race set egybecsomagolva, szal race ( vagy inkább MotoSafe, ha az is opció).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #98556 üzenetére
Nem tudom, hogy megvetted-e már, de nekem van egy MotoSafe-em, amit csak pár alkalommal használtam. Ha eljössz érte, ingyen és bérmentve odaadom (természetesen fertőtlenítve).
Ez hirdetésnek számít, ha abszolút semmit nem kérek érte? Ha igen, akkor elnézést kívánok, és del pls.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #98555 üzenetére
Nem értek hozzá csak okoskodom, de nyilván kell megfelelő tapadás mind gumi - mind aszfalt oldalról, aztán meg gondolom annyira előre kellene terhelni amennyire csak lehet.
Például hátsóféket benyomod, hogy az első kicsit szétterüljön és máris többet tudsz fékezni anélkül, hogy megcsúszna.
Gondolom abs nincs, az megakadályozza a stoppiet.
Meg az is segít, ha feljebb viszed a súlypontot, nem csak előre, hanem előre felfele, mert a fent lévő súlynak nagyobb lesz az erőkarja, így a forgatónyomatéka is, és kevesebb tapadás és fékerő kell ahhoz, hogy forogni kezdjen az első kerék körül.Több ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #98560 üzenetére
Oké!
még akkor is, ha boyracer!
Amúgymategnap végre összeállt a ricemobil.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #98567 üzenetére
A burkolat alatt van, há' mer' sleeper.
Bájdövéj kapott egy menci matricát is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz sajtee #98562 üzenetére
Tutorial szerint is adagolni kell neki lineárisan a féket, viszont azt hiszem amikor felemelte a hátulját, akkor impulzusszerűen húztam rá. Az nem volt annyira tudatos, nem emlékszem pontosan mit csináltam jól. Tegnap meg folyamatosan fokozatosan próbáltam addig a pontig, hogy már állóra fékeztem az elsőt. Fura érzés ahogy megrángatta a kormányt.
(#98563) CyberPunk666
Ilyenkor előre ülök, a tököm a tanknál és lábbal szorítom a tankot. Elvileg így kell. Kiállni úgy érzem nem tanácsos, azért itt mégiscsak akkora fékerők vannak, h átesek a kormányon szerintem, ha kiállok.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #98574 üzenetére
jó gumi,jó állapotban lévő futómű alapkövetelmény,meg egy jól adagolható fék,meg az aszfalt is legyen jó.ennyi a feltétele,jó sok gyakorlással rövid úton kivégzed a kormánycsapágyad és az első gumid,majd a futóművet is .ezeket vedd figyelembe,csak azért mondom mert mintha takarékossági okokból Te sakkoztál volna a gumicserével.
A futómű amúgy megfelelően kemény?nem koppan be könnyen?mert az sarkalatos tényező,hogy amikor elkezded rátenni a teljes súlyt és bekoppan a gumi nagyon könnyen megcsúszik a csillapítás hiánya miatt.Mr.Brightside
-
Teasüti
nagyúr
A guminak mindegy, lassan cserés lesz. Tervezem, hogy csere előtt még a burnout-ot is megtanulom. A futómű most lett felújítva (új persely, új becsúszószárak, stb.), a kormánycsapágy is ki lett cserélve. Fékek is szervizelve voltak nem is olyan rég. Elvileg nagyon faszának kell lennie mindennek. Nem éreztem, h bekoppanna. A fék meg jól adagolható, kicsit talán puha is a fogáspont az én ízlésemnek.
Miért végezném ki? Kvázi vészfékezéseket gyakorlok. Ezt bírnia kell a vasnak. Most futóműben mit végzek ki? Talán a persely és a becsúszó súrlódik egy kicsit? Elhajolni nem fog semmi. Láttuk, hogy mekkora erők kellenek, hogy elhajlítsa vki a villát - konkrétan bele kell csattanni egy autóba ahhoz. A kormánycsapágy meg vagy összeroggyan, vagy nem. Nem nagy tétel egy új csapágy.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz tboldi #98581 üzenetére
Én 183 vagyok és elöl semmi gondom nincs vele. Mondjuk koppig hátra tolva sincs nagyon hátul az első ülés. Hátul szűk, ha többen mentek, az tuti, de két embernek ok. A csomitartó elmegy, egy nagyobb hétvégi bevásárlás belefér, de csodát nem kell várni tőle. Ami nem tetszik, hogy a hátsó üléssort nem lehet padlószintre lecsukni, hanem csak a támlát rádönteni az üléspadra. Viszont részben osztott a hátsó üléssor. :/. A tempomat nagyon hiányzik és a hatodik is. . És csak 3 ajtós.
-
tboldi
nagyúr
válasz Geller72 #98582 üzenetére
Én 194 cm vagyok, de az esetek 90%-ában egyedül használom az autót, úgyhogy ez nem gond.
A Sportban van tempomat, 6. fokozat, és a kinézett példány 5 ajtós is.De nem biztos, hogy cserélek, egészen megszerettem ezt a kis Jazz-t is. Habár nem bánnám, ha ~20 lóval erősebb lenne, de az igényeimet tulajdonképpen kiszolgálja.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboldi #98581 üzenetére
Én most használt autó keresés címén végig ültem vagy 20 féle kocsit, és úgy "általában" a vasaló Swift minden, csak nem kényelmes, pedig én is gondolkodtam ebben a típusban (na, nem a Sportban…), illetve a nagyobb(nak tűnő) SX4- ben is. 177 cm / 90 kg vagyok, de egy jól fejlett porckorongsérvvel súlyosbítva, immár 25 éve. Aránylag hosszúak a lábaim, és szeretek nyújtott lábbal vezetni. Az összes próbált Suzukiban ha legtávolabbra állítom az ülést, még akkor is közel vannak a pedálok, viszont a kormányért / váltókarért már nyújtózkodnom kellett, épp, mint a saját kis Yarisomban. Ez rövid próbaúton nem biztos hogy túlzottan zavaró, de egy fél napot így vezetni már rettenetesen fárasztó tud lenni (szintén a saját kocsi tapasztalata nyomán).
Szóval ha teheted, próbálj egy hosszabb utat is menni vele.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
válasz dave0825 #98578 üzenetére
timing retard eliminator. környezetvédelmi, zajvédelmi szempontok miatt 1-2-3 fokozatokban van egy előgyújtás, pontosabban korai gyújtás, ami miatt a motor nem adja le a maximális teljesítményt. ennek kiiktatására van néhány megoldás, a legegyszerűbb egy olyan fokozatkijelző, ami ezt tudja, pl gipro, vagy aki inkább barkácsolna és fillérekből megoldaná a megvalósítást, az vehet egy x ohm ellenállást, és a gear position sensor kimenőjére kötheti. az is ugyan úgy becsapja az ecu-t, és azt hiszi, hogy 4-5-6 fokozatban van a motor, az ellenállás nagyságától függően. utóbbi megoldásnak az a hátulütője, hogy amelyik motornak van beépített fokozatkijelzője, azt meghülyíti, és értelem szerűen rosszat fog mutatni, plusz ott az alapjáratba is beleszólhat üresben.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geller72 #98588 üzenetére
A 2004-nél fiatalabb GS500-akon is alkalmazták ezt a megoldást, ott 1-esben nem, csak 2-3. fokozatban korlátozott, de nagyon. Negyedikben jobban gyorsult a motor mint harmadikban - igen kellemetlenné téve a 70 km/h-ról indított teherautó előzéseket. Szerencsére ott csak egy két pólusú csatlakozót kellett széthúzni, és mindjárt jó lett a 2-3 fokozat is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Geller72 #98582 üzenetére
187cm és 105kg vagyok. Hibátlanul elférek a Swiftemben úgy, hogy még magam mögé beférek! OK, hátul nem tespedős, de többször vittem a kollégákat enni, és aki először ült mögém, mindig meglepődött, hogy mennyi hely van!
Viszont, én ülök minden autóban, és nem fekszem! Anno fuvaroztam, és ott megszoktam az egyenes derékkal való ülést, aztán amikor sportosabbra vettük a figurát a Mecsekben pár sportosabb autóval (fiatalság-bolondság), akkor is kifejezetten jó volt, hogy rendesen ültem, és nem feküdtem (gyorsabb kormány-műveletek).(#98583) tboldi
Csak azért, hogy lecseréld az autót, azért szerintem nincs értelme cserélni. Én 9 éve vettem a Swiftet, és ha nem akarnánk jövőre 3. kölköt, akkor eszem ágában sem volna lecserélni. De 3 gyerek egyszerűen nem fér el benne. Ez már indok a cserére - bár én mondtam az asszonynak, hogy én majd mindig jövök külön, motorral!(#98584) Bogyó bá'
Szerencsére nem tudom milyen sérvvel vezetni, így elhiszem, hogy Neked nem kényelmes! Mindenki másnak azt mondom, hogy benne van a hiba, mert egy autóban ülni kell, és nem feküdni!
Igazából jobban belegondolva Neked is azt mondom, hogy benned van a hiba, csak a hiba konkrét megnevezése "porckorongsérv" jelen esetben!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #98584 üzenetére
Persze, kipróbálnám, de mint írtam, nem biztos, hogy cserélem. Anyum kolléganője szeretne másfél millióért autót venni, a Honda Jazz az egyik kiszemeltje, és felmerült, hogy eladnám neki az enyémet. Én meg csak nézegetem, hogy ha megtörténne az adásvétel, akkor mit vennék helyette. Többek között felmerült már a 8. generációs Honda Accord Tourer is 2 literes benzinessel.
(#98585) Geller72: Konkrétan ezt nézegettem. Az újat is megvárnám, és ha nem lesz drágább 5,5 milliónál, akkor lehet, hogy az lesz inkább. Az 1.4 turbót már vezettem többször is az S-Cross-ban, imádom azt a motort.
Egyébként láttam már az újat a pozsonyi autószalonon, de sajnos nem lehetett beülni. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #98592 üzenetére
i30N, igazi játszos autó!
Vagy Golf MK.II és belevágni egy két literes Passát belét, úgyis 1:1 csere. Na az Sleeper.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #98594 üzenetére
Nem ismertem a keretet, csak az autót, egyszer sikerült már vele tavaly kapcsolatba kerülni egy félórára, még a hangjától is felállt a szőr a kezemen. Nagyon morcos volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #98590 üzenetére
Én meg 54 éves koromra - 38 évi, végig kisautós múlttal - most jöttem rá, hogy egy személyautó legfontosabb paramétere az utastér tágassága, azaz mérete. Az, hogy tetszés szerint állíthatsz magad körül mindent (ülésmagasságtól deréktámaszig, a kormányt kifelé is, nem csak fel/le), és ezt nem a hátsó utasok rovására teheted. Az, hogy a vállad nem ér össze az anyósülésen ülővel, stb.
Minden más (felszereltség, motorizáltság, kinézet, stb.) csak ezután kell következzen. Az alsó középkategóriában még nincsenek műszaki csodák, de EMBERI méretű kaszni már igen. (Renault Megane, Ford Focus, Skoda Octavia, vagy éppen a Kia Ceed, hogy csak egy párat említsek). Soha többé nem veszek kisautót.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
A gear sensor az egy ellenállás létra volna?
Esetleg ha szétágazik az ECU és a kijelző közt, akkor be lehet azt tenni az ECU elé is, ekkor a kijelzés helyes marad.MÁS:
Az első lépések.
Valóban nem megy súlypont előrelendítése nélkül. Ha ülve maradok, akkor csúszik. Ki kell állni - és térddel szorítani a tankot -, még ha csak egy picit is. És nem is olyan ijesztő, mint amilyennek hangzik.
Egyelőre még csak 20 mph-ról indítva, még gyakorolni kell, hogy teljesen tudatos legyen. Aztán lehet emelni a sebességet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szemüveges topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen autót vegyek?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Mobil flották
- További aktív témák...