-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz -Mike- #98731 üzenetére
Safetyhungaryról jut eszembe, szombaton voltunk vezetéstechnikai tréningen tesómmal. Érdekes volt, sokat tanultam, sokat gyakoroltunk, rohadtul elfáradtam, igaz tűző napsütésben full beöltözve nyomtuk egész nap.
Motoros rendőrök tartották a tréninget, nagyon profin nyomták.
Voltak régi, rutinos motorosok is akik már több tréninget végigjártak, többek között a honda safetyt is, azt mondták, hogy ez a legjobb, már többször voltak ezen is.
Amit én hiányoltam és hiányolok ezekből a képzésekből az a nagyobb sebesség. Utána olvasva minden ilyen képzésen lassú tempónál manőverezést gyakoroltatják ( meg vészfékezést, kikerülést, stb), de közúton jóval gyorsabban halad az ember.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
veze
őstag
benzin csap felújító szett 19e
komplett új honda benzincsap 31e
kinai utángyártott csap 4,2e [link] szabad vajon kínait beletenni? nem egy bonyolult eszközről van szó, kérdés csak a benne lévő membran anyagminősége benzinállósága stb. mert ha gyorsan megadja magát az szívás. Még a levegőszűrő ház aljában is állt a tiszta benzin.. -
-
z123456789
addikt
válasz etnies #98716 üzenetére
(#98716) etnies
Igen, ilyesmire gondoltam én is. A hosszabb utak számomra egyelőre max 200 km-t jelentenek. A Z-vel nem is biztos, hogy mennék többet. Lévén, hogyha ennyit megyek, nem egyedül vagyok, ennél több meg már kényelmetlen vele 2 személynek.(#98718) demars
Nekem is van benne napszemüveg, de a tükör plexi jobban néz ki. Illetve ami van benne napszemüveg, egy szar.
Ha a plexi önmagában nem torzít, és a napszemüveg sem, akkor a kettő hogyan torzíthat? Ezt nem értem. Bár majd kipróbálom, aztán megtudom. -
Mentolka
senior tag
válasz z123456789 #98755 üzenetére
Az én bukómon is ilyen tükrös (iridium) plexi van. Én csak napközben használom, mert estefelé már elég sötét van benne. De rá is van írva, hogy csak nappali fényben használd.
-
Horvi
őstag
válasz dave0825 #98747 üzenetére
Ez nem így megy hogy általában mi szokott lenni De megnéztem a 34-s hibakódot és a manual szerint ezt jelenti:
34 Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or shortNincs véletlenül sportdob a motoron? Ha az van rajta akkor lehet a szerelésnél amikor kiszedték az exup bowdenjeit akkor szarul csinálták és a szervomotornál eltekergettek valamit.
Ha gyári a dob akkor meg lehet valahol szorul az exup szelep így nem tudja a teljes tartományt végigjáratni és azért sír.
Esetleg meghalt a szervomotor benne és az a baja. A manualban van hozzá leírás, hogy lehet ellenőrízni. Ahogy nézem kb csak multiméter kell hozzá meg kicsit meg kell bontani az idomzatot.Hello darkness, my old friend...
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #98759 üzenetére
Meg majdnem az enyém is.
Komolyan, felcsillant a szemem, bizakodva olvastam.. egészen a részletes specifikációs listáig. 25LE...
Manapság 450-500 ccm-ből kihoznak 60 lovakat üzemórás motor mellett.
Legyen akkor 40-42 ló kitolt szervizintervallummal, mint kb. egy gyengébb DRZ, de ez így ebben a formában nem tudom mennyire lesz életképes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #98761 üzenetére
Ez a 25Le csak addig ennyi amíg le nem cseréled a kipufogót ebben biztos vagyok, a EURO-4 kiiktatásával fogadok 40-45 paci lesz.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dave0825
őstag
válasz KoVee84 #98748 üzenetére
és (#98758) Horvi:
Gyári dob van rajt, mivel még nem vezethetem, így csak 1x lett tankolva, a hazaúton, de nem tudom, milyen kúton, nem találom a blokkot, viszont noname kúton nem tankolt volna munkatársam (Lukoil vagy Shell lehetett).
Most jut eszembe, hogy a hirdetés szerint, ahol vettem, sportdob volt rajt, de visszatette az eladó a gyárit.
Nekem 491 oldalas pdf-ben van a manual, abban butterfly szóra 1 találat van csak. El tudod küldeni, hol van, ami alapján ki lehet mérni, vagy megnézni?Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Padre81
csendes tag
Megálló van, kanyargós bükki meg (némely) mátrai szakaszokra gondoltam. Héreg meg Tát környékén ahol az SV-vel nyugodtan lehetett 130-140-nel kanyarodni ott nyilván a DL van bajban. Egyszerűen a 180-as hátsó gumival nem lehet olyan gyorsan átdobni a nagy SV-t a szűk kanyarokban ahol pl egy Dominator is elemében van a kemény 50 lóerejével. Az üléspozíció szintén nem segít, illetve az hogy mivel közel van a növényzet az úttesthez nagyon bevállalósnak kell lenni, hogy nehogy lefejeld az egri vagy a bükkábrányi járat sarkát mikor átlóg a kanyarban.
Szlovákiában, az 577-esen több méterre van az úttól a növényzet, na ott teljesen más a helyzet. Nem vagyok nagyon ügyes, vagy bátor, de teljesen balfasz sem
-
seadrone
őstag
sziasztok!
robogó, úgy értem rendszm nélküli, smkp használhatja a buszsávot?
BUZS
-
Horvi
őstag
válasz dave0825 #98765 üzenetére
Akkor lehet ott volt a kavarodás a sportdob körül és nem a benya okozza. Viszont jobban megnéztem a manualt és ott nem is a szervomotort írja hibának hanem annak a szenzorát:
Service Code: 34
Parts: Exhaust Butterfly Valve Actuator Sensor
Output Signal Usable Range or Criteria: Output Voltage 0.1 ∼ 4.8 V
Backups by ECU: If the exhaust butterfly valve sensor system fails (the output voltage is out of the usable range, wiring short or open), the ECU locks the exhaust butterfly valve at full open position near, and it stops the current to the exhaust butterfly valve actuator.Szóval úgy néz ki akkor nálad full nyitva van az exup.
Ha dobsz priviben egy mail címet akkor el tudom küldeni a service manualt a mocihoz, 16 mega az egész.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #98764 üzenetére
Szinte mindenki nagy köbcentis enduróban ami hozzávetőlegesen 60 paci legyen az XR650R, SC625/660, SXC625 1500 kilométerenként szokták lecserélni az olajakat, főleg azokban amiket arra használnak amire tervezték.
Az üzemórás gépekben meg kevesebb mint a fele kilométer után.
Egy komolyabb terepezésnél hasonló olajcsere periódus kell mintha pályáznál.
Szóval amit előírt nekem is 1500 mérföldet azt ha húzod neki simán 1500 kilométer lesz.
Sokkal nagyobb terhelést kap egy motor endurózás közben mint ahogy te azt közúton használod, ezáltal az olaj is hamarabb használódik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
Elméletben már nagyon tud mindenki motorozni, szóval szombaton ráérek egész nap és ha az időjárás is engedi akkor mehetnénk egy fasza szerpentinezést, akármerre, és nem csak elméletben
Az Euroring sajnos off, kupa miatt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Lomha 8V
addikt
-
HSM
félisten
válasz Padre81 #98766 üzenetére
Áh, értem már mire gondoltál. Akkor azért így már nagyrészt egyetértünk.
A hátsó gumi + kanyarodást én is tapasztaltam, mikor a GSXR1000-et vezettem, azzal a 190-es hátsóval megfelelő technikával le kellett küzdeni a motort, hogy dőljön, míg az SV650 160-as hátsókerekével elég csak a kanyarodásra gondolni, és már borul a motor. De szerintem ez megszokás kérdése is.
A kanyar és terep viszonya nagyon érdekes kérdés. Az oké, hogy az SV-n közelebb vagy a talajhoz és ez néha nem annyira jó móka (ezzel magam is többször szembesültem az SV650S-en is) az tökéletesen jogos, de kanyarban átlógásnál én pont azt gondolnám, hogy az eleve jóval magasabb felépítésű, kevésbé ráhajolós üléspozíciójú gépnek kellene azonos futási nyomvonalat feltételezve jobban átlógnia. A gyakorlatban mégsem így lenne?
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz canniball #98777 üzenetére
ááá, akkor alig lenne ügyfelük!
(#98778) tboldi
Direkt nem akartam sehol kiemelni, mert itt még mindenféle reklámtevékenységgel vádoltok! Aki csak ránéz, és nem érdekli, az úgyis továbbgörget, és észre sem veszi - ergo nem zavarja a szemét. Akit meg érdekel, úgyis ráviszi az egeret...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
Na megérkezett az ajánlott power bank. Jó, hogy pont most szedtem le a telefont a töltőről, de azért nekiesek tesztelni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
demars
addikt
válasz z123456789 #98755 üzenetére
Próbáld ki!
Nem is torzít, lehet rosszul fogalmaztam, mindenféle hülye színes csíkokat lehet látni. Ez nagyon zavaró.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
etnies
senior tag
Azt már nem 577-nek hívják vagy 10 éve. Csak azért jegyzem meg, hátha valaki készül oda. Én erősen ajánlom, nagyon jó kis szerpentin.
Mostani számozása E77 vagy 59."önmagam hite vagyok magamban"
-
Padre81
csendes tag
Hát ez egy jó kérdés. Nekem úgy tűnik, hogy mivel talán a látószöged nagyobb bátrabban helyezkedsz a sáv külső részére is, és talán a kisebb teljesítmény/nyomaték miatt is bátrabban mer az ember korrigálni, nem ránt akkorát a motorfék, nem tudom. az biztos, hogy egyből sokkal könnyebb volt dönteni, meg talán bátrabban is lehetett, mintha már egy hónapja ismerném a motort. Pedig addigra kb 150 km-t mentem vele, jóformán a formaleválasztó épp csak lekopott
-
Teasüti
nagyúr
válasz demars #98785 üzenetére
Ha jól tévedek, akkor azok a színes csíkok - vagy még inkább foltok -, azok az (plexi)üvegben lévő feszültségek és/vagy strukturális hibák (inhomogenitás), amik eltérítik a polarizált fényt.
A polárszűrő teszi láthatóvá ezeket. (Lásd edzett üveg milyen szép foltos a szemüvegben.) Ezért nem szeretek napszemüveget viselni bukó alatt. Na meg az LCD-t se látom polárszűrővel.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nem még, mert van nekem már egy noname 10.000-esem most azt fogom tesztelni. Ha gagyi akkor megy majd a rendelés-.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
Feltöltődik ez valaha 100%-ra? Mert 82%-al érkezett, azóta is töltőn van, de 99%-on áll jó ideje már.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Rent
senior tag
válasz Laraxior #98793 üzenetére
Fel persze, kb 14-15 óra mire 0-100 -ra tölti. Nekem most 6% on volt a telefonom (i8+) és most jár 67%-on, közben a powerbank 100-ról 87-re csökkent (nem keveset nyomkodtam közben). Végig amúgy ugyanúgy csökken teljes lemerülésig a powerbank. Ferdzsoo ajánlom még a túra előtt a megvételét. Több kolléga járt noname powerbankokkal úgy, hogy max 1 töltésre voltak elegendőek, ráadásul az egyik asus. Amúgy előtte egy Varta 16.000 mAh-s volt, de egyszerűen eltűnt. Utána kerestem egy komolyabbat és olcsóbbat. Kb. egy teljes töltéssel ez többet tud, ráadásul olcsóbb is volt, kb. 10 helyett 7e. közben az iphone 73, a powerbank 86
[ Szerkesztve ]
-
Padre81
csendes tag
válasz CyberPunk666 #98789 üzenetére
Van benne valami. Mikor az SV-re tették fel a Pilot Road 4-et hátulra, előlre meg a Pilot Power 3-at kérdeztem hogy mennyire kell vigyáznom, amikor kihajtok az udvarról. Azt mondja a szaki, hogy hát nem tudja, mert ezres SV-vel itt szoktak elesni az udvaron belül mondom azt hogy? Azt mondta, hogy a nagy motorfék miatt egyesbe megcsúszik sok embernek mikor a járdához ér kifelé menet
-
Rent
senior tag
Még annyi, hogy ami nagyon bevált kábel (pedig pár gyárit elhasználtam 10 év alatt), az szintén ADATA harisnyázott változat és amennyiben nem ájfónotok van még olcsón is megússzátok, az alzán most a microusb változata [link] a lightning pedig: [link]. Tényleg megéri szerintem megvenni a powerbankkal együtt. Gyakorlatilag nincs olyan életszerű helyzet ahol 4,5-5 teljes töltés ne lenne elég.
-
Rent
senior tag
Na a telefon 6%~>98% a powerbank pedig 100%~>81%. Szerintem ezt vehetjük 5 teljes feltöltésnek, elvileg 2675 mAh van a 8+ban, tehát kb. 13.000-et biztosan tud. A többiek ettől csak nagyobbat hazudnak. ha pedig belegondolok, még ez is mennyire gáz, hogy 20.000-nek írják
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok