-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98948 üzenetére
a jogsis részre én sajna nem tudok neked választ adni, lehet érdemes volna megkérdezned a suliban, ahol csinálod a jogsit!
Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az. Rendszámosítani tudod (biztos van ennek valami szép neve), de én tuti nem tenném (ha csak nem 2 személlyel használnám pl. munkába járásra), mert csak a nyűg van vele, és később eladni is biztosan nehezebb lesz, márpedig gondolom nem azért csinálsz A-s jogsit, hogy 50 köbcentivel járd be a világot!
Szerintem használd így, aztán ha szükségét érzed a rendszámos paripának, akkor add el, és vegyél valami nagyobbat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #98948 üzenetére
de ahogy már kérdezték, miért akarod magad szivatni a rendszámosítással?
semmi értelme
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Remi1234
aktív tag
Soroksári IKEA parkolóban mennyire lehet lassú tempós gyakorlást csinálni? Elzavarnak, ha nekiállok palackokat letenni?
PSN ID: RemiFungus
-
energy4ever
addikt
válasz Debilon #98952 üzenetére
Azert, hogy autouton, es autopalyan is lehessen hasznalni.
(#98951) Geresics:
"Nagymotornak sosem fogod tudni levizsgáztatni, mert nem az."
60Km/h-t tudja tartani, akkorse? Segedmotor - gepjarmu kozott ez az 1 elteres van csak kresz szerint, nem?
Biztosan nem lehet ebbol gepjarmuvet csinalni papiron?
-
HSM
félisten
válasz energy4ever #98954 üzenetére
Pont ez lesz a baj.... 50ccm édeskevés lesz autópályára, autóútra. Hacsak nem áldozat szerepre készülsz... (Szerintem a KRESZ-ben is van erre pont, hogy rendszámmal se mehetsz fel ilyen lassú járművel.)
125ccm (4T, ~12-15LE) is necces, az alatt teljesen el kell szvsz felejteni.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98954 üzenetére
autópályára a saját érdekedben se menj ki olyan motorral, ami nem tud 100 felett menni, mert jön a román kamionos, és úgy megy keresztül rajtad, hogy még a facebook élő videóban sem fog látszani, hogy volt-e rajtad rendszám, vagy sem!
Ha tud gyorsabban menni, mint 40, annak örülni kell, és kiélvezni, hogy a 30-as táblánál elbújó rendőr hiába fotóz, nem megy vele semmire... Ne legyél a saját ellenséged, élvezd ki, hogy van egy jó robogód, aztán később válts akár 125-ösre, akár komolyabb motorra...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #98954 üzenetére
ahogy írták is, ne erőltesd ezt az 50-esre rendszám dolgot, engedd el
ha meg akarod öletni magad rövid úton autópályán a tempóddal akkor jó választás... de ez a tempó még autóúton is nagyon kevés, de majd észreveszed, hogy normális úton fő úton is csak gond az ilyen "kis tempó", főleg ahol nagy a forgalom és sok teherautó is jár
eléggé leegyszerűsítve látod a dolgokat
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
HSM
félisten
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Oké, üveghangon, egyenes úton, szél nélkül 5km hosszú egyenesen tud 96km/h-t. Ez a mögötted jövő türelmetlen vezetőt nem fogja meghatni, hogy ha nem fújna a szél és nem lenne kis emelkedő, akkor tudnál 70-nél gyorsabban is menni a 90-es táblánál.
Plusz a motornak sem tudom, mennyire lesz így tartós, nyelezni hosszan... Nem erre való ez.
A 7kw szerintem túlzás, inkább 5 lehet a reális.A túlméretes dugó oké, de akkor méginkább kérdőjel, mennyire lesz tartós, plusz sok sikert azt lepapírozni... Ha meg 50-es papírral (forgalmi, rendszám, biztosítás) mennél 70/90-es túlméretes dugattyúval, akkor ha nem tévedek mindenféle bűncselekmény kategriákat valósítanál meg...
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Szeva.
Nem szoktam ide írni csak olvasgatni de gondoltam leírom a véleményem. Ha 22 vagy sokkal jobban járnál egy A2-es jogosítvánnyal igaz biztos drágább. A B-vel jelenleg vezetheted azt a motort amit vettél és szerintem hagyd így. Én is most tervezgetem, hogy venni kellene egy motort (A1-es jogsim 98 óta van) egy CBR125-öst de mivel a kocsit is le kellene már cserélni nem tudom még, hogy csináljam. 2001 óta vezetek autót és megmondom őszintén még a 125-össel is csak félve mennék fel a 4-esre ami csak egy főút nemhogy egy 50-essél autópályára.
-
runner 125
nagyúr
válasz energy4ever #98957 üzenetére
Fordítva ülsz a lovon.
Ahogy írták már, lehet eléri 5 km-es távon, hátszéllel azt a tempót. De tartósan max tudja 2km-en át.
Egy ilyen 50-es "sportmotor" 13-14 éves gyerekeknek való. Megtanulni motorozni, aztán 16 évesen ráülnek a 125-re és így tovább.
Sajnos sokszor még városban is csak forgalmi akadály. Nem főúton. Nem véletlen h pályán és autóúton nem mehetnek. 70-80-as utazónál forogni fog vagy 9-10.000-et.... #szétrázzaapitsádHa még nem vetted meg, inkább ne is adjál ki érte pénzt. Ha meg igen, gyorsan pattintsd el árában.
Az 50-es tuning megint egy olyan szintű pénznyelő, h el sem tudod képzelni. Értelmetlenül fogsz kidobni rá egy csomó pénzt. Nem lesz érezhetően jobb, nem beszélve arról, h méginkább üzemórás lesz és többet fog enni, mint az én 1.2-es vasam.Ha meglesz a B jogsid, csináld meg a B125-ö, vagy az eggyel fölötti kategóriát és inkább nézz olyan motort. Bár előre szólok, h ha élményt szeretnél és nem csak A-B-be így úgy eljutni, a 125-ös is hamar kevés.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
energy4ever
addikt
Koszonom mindenkinek! Akkor ez marad segedmotor, kesobb pedig lesz valami nagyobb, asszony meg megkapja az 50-est hasznalni.
Visszakanyarodva a jogsira: Szoval 22eves vagyok, meg a B is folyamatban van. Melyik a legnagyobb motoros jogsi amit eltudok majd kezdeni? Illetve mikor kezdhetem el, csak a B utan, vagy mar most is? Valami olyan is mintha lenne, hogy jogsiszerzest(B) kovetoen 2 ev mulva kezdhetem el csak motorra?
(#98961) runner 125: Megvettem mar, nem szeretnem eladni!
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #98962 üzenetére
A2 már 18 éves kortól megszerezhető, az efölötti korlátlan A meg csak 24-től. Illetve 2 évnyi A2 után már 20 évesen is meg lehet szerezni az A-t, de ez számodra már lényegtelen, 2 év múlva így is-úgy is 24 leszel.
Hogy párhuzamosan csinálhatsz-e több kategóriát, azt nem tudom. Viszont ilyen nincs, hogy B után várnod kell még 2 évet.Saját példa: 17 évesen, 2012-ben tettem le a B-t, majd egy évvel később az A2-t, és 2016-ban, nem egész 21 évesen a korlátlan A-t.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz runner 125 #98961 üzenetére
Az oldalán tetszik a #be a racer felirat..
Amúgy nekem a 125 is fosós volt a kamionok között, akik simán 90-nel letolnak az úton..
-
etnies
senior tag
Autópályán a 60 km/h önerő a szabály, nem? Én annó a 125-s motorommal sem mentem fel, autóútra is csak nagyon rövid ideig. Életveszély.
(#98953) Remi1234 Nem hiszem.
(#98947) MentolkaÚjabb gumi mindig jobb. A mintát már nem nagyon tudják reszelni, de egyre jobban értik a silica-t, az pedig jobb tapadást jelent.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Chris0321
addikt
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Én 98-ban egyszerre csináltam a B-t és az A1-et. Mivel nincs közük egymáshoz mivel egyik személyautóhoz másik motorhoz való jogsit ad így szerintem ezen nem változtattak. Szerintem vagy neki kezdesz most az A2-nek vagy vársz míg 24 leszel és egyből az A-rá mész.
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Ki kell számolni, hogy hogy jobb. Anno én megcsináltam az Aˇkorlátozott jogsit, és 2 évre rá csak 8 órát kellett vezetnem, meg egy rutin és egy forgalmi vizsgát tennem. Fele annyiból jött ki a korlátlan jogsi így, mintha mentem volna egyből korlátlanra!
Azt sajna nem tudom, hogy most hogy vannak a dolgok, meg kell kérdezni az iskolát, náluk jobban úgysem tudja senki!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pityaa23
senior tag
válasz energy4ever #98962 üzenetére
Betöltötted már a 22-t? Kreszvizsgán túl vagy? Ha igen az már 22éves korodban volt? Azért kérdezem, mert a kreszvizsga 2 évig érvényes, ha te 22 és fél évesen szerezted, akkor B-t befejezni gyorsan, innen átképzed magad pár óra elmélet és kb 3 óra motorozással B125 - re, majd amint betöltötted a 24-et még érvényes kreszvizsgával 16 óra gyakorlati oktatással lenyomsz egy A korlátlant.
Persze lehet ezt több féle módon, így megspórolsz egy kis elméleti vizsgát.
Ja, most látom, hogy kevés a 125, akkor tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #98969 üzenetére
Ezen az oldalon le van írva táblázatosan minden info ami ehhez kell. Nem reklámnak szánom, csak itt össze van szépen szedve
Mondjuk én pont itt csináltam a korlátlanhoz a gyakorlatot és meg voltam elégedve
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
Megnéztem a Hiflo és a gyári légszűrőt is a DL650-hez, nem ugyanaz:
Hiflo:
Gyári:
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #98932 üzenetére
Persze, csak nem mindegy, pontosan mit is rendelnek meg a beszállítótól, milyen minőségi követelményekkel.
Divatos dolog, ami a cikkben van, hogy a márkajelzésért fizetünk, de mi van akkor, ha azt pl. szigorúbb minőségbiztosítás mellett gyártják, akár ugyanott, ugyanazokkal a gépekkel, ugyanabba a fémházba? Tipikusan ez szokott lenni amúgy a helyzet."Az utángyártottak se rosszabbak, még akár jobbak is lehetnek."
Gyönyörűen ráéreztél, mi a bajom általában a nem gyári cuccokkal. Senki nem tudja biztosan, hogy milyen lesz. Vagy jobb, vagy rosszabb, köszi. A gyáriról legalább garantáltan tudom, hogy elég jó. Lehet, nem az a legjobb, de garantáltan nem is rosszabb annál, mint amire szükség van."Fő alkatrészből igen, abból csakis a gyárit! De kopóeszközökből? Ugyan már..."
Mint írtam, néhány ezer forintos összegről beszélünk 6-12-18 ezer km-enként. Kövezz meg, de ez mondjuk egy reggeli, kávé és fagyi ára. Vicc ezen spórolni szvsz. Aki ennyire fillérszexualizáló, lehet jobban járt volna ha rollert vesz...
Mint írtam ahol indokolatlannak láttam a felárat (dupla ár fékbetétnél) ott inkább rászántam az időt, energiát, és vadásztam egy betétet, ami jobb a számomra fontos paraméterekben, mint a gyári. Na, ott nem csak egy regeli ára volt a difi (~10K). De ott is észnél kellett lenni, nehogy olyat vegyek, ami eszi a tárcsát, mert akkor könnyen több kiadást csinálhatok magamnak, mint amit megspórolok.... A másik véglet, ha meg nagyon tárcsakímélőt veszek, az meg nem fog, az is drága lehet...(#98936) Teasüti: Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni? Ő ezen logika alapján méginkább mindenen spórolnia kell...
#98937) zgospel: Pontosan. Mérlegelni kell. Láncból pl. tuti nem raknék mégegyszer gyárit (egy egyszerűbb DID van rajta gyárilag) mert nem sokkal többért komolyabb DID is van. A lánckerekes példád is nagyon jó.
(#98967) etnies: Jól emlékszel, 60km/h, most megnéztem, én kicsit többre emlékeztem.
(#98974) etnies: SV-nél olyanról is lehetett olvasni, amikor nem passzolt tökéletesen a gyári házba az utángyártott szűrő... Az is "vicces" dolog... A gyárival ilyesmi se fordulhat elő.
Mondjuk fun fact, a képen lévő hiflo éppen úgy néz ki, mint az sv650 gyári szűrője...
De engem nem is a kinézete izgat, hanem a funkciója, hogyan szűr, azt szemmel elég nehéz megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
válasz energy4ever #98973 üzenetére
Persze, hogy kell hozzá új KRESZ, más a B, és más az A1, de még az A is.
Én megcsináltam a B-t régen, utána a B125-öt (annyi, hogy így talán kevesebb vezetés kell, mintha egyből A1-re menne valaki). Most pedig 6 évvel később, csinálom az A-t. A2 kimaradt, és mivel letelt a 2 év a B125 után, így újra kell mindent (KRESZ, rutin, városi), 2 éven belül (persze be kell tölteni hozzá a 24. életévet) különböztetivel meg lehet csinálni az A-t, én pont ebből csúsztam ki, nem töltöttem be a 2 éven belül a 21-et (akkor még annyi volt a határ).Visszatérve az 50-es motor kérdésre:
szerintem nem is lehet 50-est "nagymotorként" vizsgáztatni, mivel nem az. A "nagy", az 125ccm-től kezdődik, attól kell másik jogsi is. Lehet 50-esre rendszámot tetetni, de csak ha 2 személlyel akarod használni. Nekem (már apámnak) is van egy 50-es 2002-es Aprilia RS, meg egy 125-ös is (még, mert már hirdetem).[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
etnies
senior tag
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #98966 üzenetére
Nem állítottam, hogy a Hiflo szállít a Hondának.
Nem tudom ki a Hondának a beszállítója. Ez a része engem nem is érdekel.(#98975) HSM
Persze, és a szűrő gyártónak nem ugyanolyan fontos, h 2 fillérrel olcsóbb legyen, amikor ő csak olcsóbban tudja értékesíteni?
Nem feltétlenül. Azért ott komoly szerződések vannak az OEM-ek és a motorgyártók közt, ki tudja milyen áron veszik a szűrőket vagy milyen megrendelések vannak. Igen nagy valószínűséggel egyedi alkuk születnek, nem kisker áron fogja venni a Honda milliós tételben.
Aztán az OEM meg annyiért árulja a saját márkáját, amennyiért jónak látja. A motorgyártó meg ezt megveszi és még rápakolja a saját hasznát. Ez utóbbi garantálható, hogy mindig rajta van.De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is. Most hogy ez egy fagyi ára, vagy sem, az az érvelés szempontjából megint mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #98978 üzenetére
"De mindegy, az egész mondandóm lényege, h igen nagy valószínűséggel meg lehet kapni ugyanazt a minőséget olcsóbban is."
Igen, ezzel tökéletesen egyetértek, hogy általában ez a helyzet, éppen az általad felhozott érvek miatt. Csak ugye, nem mindig lehet tudni, melyik pontosan milyen, így próba-szerencse alapon megy a dolog, amit én inkább elkerülök a motoron. Nem olcsó dolog, ha baja esik.
Az érvelés szempontjából azért nem mindegy, hogy egy fagyi ára-e a difi, mert szerintem ha csak egy fagyi ára a különbség, akkor nincs is miről beszélni, be kell rakni a gyárit és kész, nincs lutri, nincs fejfájás. Amikor már sok-sok fagyi áráról beszélünk, na, ott már lehet létjogosultsága a fejvakarásnak és alternatív megoldásoknak az én véleményem szerint.
Én sem ragaszkodom feltétlen a gyáriból mindenből, pl. gyertyából is a sima NGK/Denso helyett NGK iridiumosat kapott, és láncból is szerintem egy modern X-gyűrűs DID-et fog majd kapni. Ezek mind a gyári beszállító a gyárinál magasabb kategóriás cuccai, mind magas minőségű, bizonyított homi.
(#98977) etnies: Nálam jól tette a dolgát hátul a gyári is, csak sajnos megégettem. (Motoros csizmában nem éreztem, hogy picit nyomom, csak amikor már szaga volt, kicsit feljebb volt a pedál az ideálisnál. ) Most a CL Brakes szinterrel is nagyon elégedett vagyok, korrektül adagolható, és fog amikor kell.
Azokról a betétekről én is jókat olvastam ami nálad van, de néhányan azt állították, kicsit jobban eszi a tárcsát az ideálisnál, úgyhogy tovább kerestem. Nem tudom, mennyi igaz ebből, de nem akartam tesztpilóta lenni, egy tárcsacsere nálam eléggé fájna a kasszának. Tavaly épp elég volt a gumicsere 80K-ért...
Igen, én is DID párti vagyok. Nekem elég egy jó kis X-gyűrűs fajta belőle... Nem mintha a gyári egyszerű DID-el baj lenne, de miért ne legyen kicsit jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
...csak hogy témátváltsunk: vidijó
(Nem, nem az enyém...)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
Ez az eszi a tárcsát szerintem legenda. Igaz, hogy nekem eddig csak V-motorjaim voltak és azokon erős a motorfék. A VTR250-el van komolyabb tapasztalatom, majdnem hatvanezret mentem vele. A Bremboval úgy 40.000 km volt a megtett táv, a felhasználás 50% város, 50% túra és még csak el sem kezdett vállasodni a tárcsa az 57.000 km-es eladásakor. Pedig azon kurvajó a fék, nem is gondolná az ember.
Az lehet, hogy a tárcsa mondjuk 90.000-nél lesz cserés 120.000 helyett, de tegye fel a kezét, aki megtett ennyit egy motororral vagy akár csak a felét."önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
#csakamannfiltermindenből
Erről jut eszembe:
A Jazz-nél egy kicsit bajban voltam a tömítésekkel. Szelepfedél-, EGR-átvezető és szívósortömítésből Victor Reinz-ot vettem, darabonként kb. 5k Ft-ba kerültek. Ezekkel nincs is gond, viszont az EGR-szelep, illetve csonkjának tömítésével volt egy kis szívás. A csonk és a hengerfej közötti tömítést csak az Ajusa gyártja utángyártottban, és csak az Unixnál kapható éppen ~1500-ért, de ott sem volt raktáron, rendelni kellett. A csonk és a szelep közti meg egyáltalán nem létezik utángyártottban, a gyárit kellett cikkszám alapján megrendelnem potom 3600-ért. A többi tömítés viszont kb. feleannyiba került a gyári Hondához képest (nem tudom, ki a beszállító), de minőségben simán vannak legalább olyan jók. -
HSM
félisten
válasz tboldi #98984 üzenetére
Mannfilter olajszűrő volt fenn nekem is, mikor nem volt időm a gyárit beszerezni. Csak sajna pont ugyananniyba kerül az enyémhez, mint a gyári.... Minkdető 3500Ft nagyságrendje, így nagy okosságot nem látok benne, azonkívül, hogy mann-t könnyebben be tudom szerezni...
(#98982) etnies: Ha nekem 100 000-et elmennek az SV-n a gyári tárcsák már nem leszek szomorú.
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
Üdv.
Vett már valaki ilyen fokozatkijelzőt? Kawasaki Z750-re lenne, 2007-es évjáratúra, viszont 2004-2006-ig írják csak, hogy jó. Kis kínai nem tudja, hogy jó az újabbra is, vagy tényleg változhatott a pin-ek kiosztása, esetleg más valami?
Néztem többet is, de a GIPRO elég drága nekem most így motorvásárlás után, ilyen áron kb. ugyanezek vannak másoknál is, de eBay-en is.
Azt néztem, hogy a képes értékelések között van 2006-nál újabb Z750, mert már új a fordulatszámmérője, neki működik.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #98982 üzenetére
Ezt a vitát már lefolytattam az önjelölt versenyzőkkel a topikban. Arra jutottunk, hogy nem legenda - én érveltem amellett, hogy hosszútávon tökmindegy, h több betétet veszek, vagy tárcsát cserélek. Meggyőztek arról, hogy jobban jár az ember anyagilag, ha puhább betétből vesz többet, mint tárcsát cserél idő előtt.
Jah, a pályázás kapcsán meg ugye masszívan használ mindenki féket, szóval ott hamar kijön, h nem legenda. És akkor olyan finomságokról szó se esett, hogy deformálódnak vagy akár be is repedezhetnek a tárcsák a nagy hőterhelésre. Szóval aki komolyan pályázik, annak számolnia kell a tárcsák cseréjével is.Közúton más a helyzet, én jellemzően nem is használok első féket forgalomban. Ha dinamikusan megyek, akkor igen, amúgy meg fék nélkül is el tudok jutni A-ból B-be. Én majd a stoppie-kkal fogom vállasra koptatni max a tárcsáim.
Aki nyugodtan motorozik, annál nem csoda ha több tízezer km után is még a gyári betét van a motorjában.Amúgy az, h az "eszi a tárcsát" panaszok milyen gyakran feljönnek, az nekem is fura. Nyilván minden második fórumozó mikrométerrel méregeti a tárcsáját otthon.
Én azt se tudom most milyen vastag, vagy hogy a betét hogy áll. Műszaki előtt voltak cserélve, aztán viszlát jövőre.(#98986) HSM
Nem kell használni és örökélet +1 nap.Bocs, unalmas este.
[ Szerkesztve ]
-
beci
őstag
Sziasztok.
Ezt nem tudja valaki adapterrel egyutt honnan lehetne megrendelni elfogadhato aron az Eu-bol?
[link]Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
baboss
őstag
Most indulunk az esküvőmre, motorral mentünk volna, de a kedvencem sajnos nem készült még el.
A nászútra remélhetőleg már elkészül. -
z123456789
addikt
Nem létezik éves megyei matrica motorra?
Mit tudok helyette venni? Az autós érvényes rá? -
tboldi
nagyúr
-
-Mosquito-
őstag
válasz z123456789 #98996 üzenetére
Van/létezik éves megyei matrica motorra! D1 [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
z123456789
addikt
válasz -Mosquito- #98999 üzenetére
Ez ugyanaz mint amit Boldi írt, meg ez ugyanaz mint ami autóra van. Nem értem. Lehetne olcsóbb, mégiscsak kisebb terheléssel használjuk a pályát, ha motorral gurulunk rajta. :/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- További aktív témák...