-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #98300 üzenetére
fékfolyadékból fél literrel át lehet mosni a csöveket elöl hátul, valamennyi marad is. hűtőfolyadékból 4 litert vennék, akkor marad későbbre utána tölteni.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #98299 üzenetére
Akarok venni valamit a hw aprón, amire a legjobb ajánlat pécsi.
Egy ilyen karika lenne vagy 500 km, ami viszont már pénzben sem kevés.De még nem sikerült mindent megbeszélni az eladóval.
Ha majd aktuális lesz, akkor lehet kérek tőled szívességet és természetesen nem leszek hálátlan, ha így alakul.[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Teasüti #98296 üzenetére
Őszintén... Lövésem sincs, mert nem vezettem az eredeti "állapotot". Csak annyit akartam mondani, hogy problémám egyáltalán nem volt vele több hónapon át. Az, hogy jobb lett-e az eredetihez képest, azt nem tudom. A tulajdonosa szerint jobb lett, ő természetesen vezette mind a kettő állapotban a gépet.
-
z123456789
addikt
Hm.. Valamit nem értek.
Azt írja Túltejesíti a Jaso MA követelményt (MA2). Nekem MA kell simán, nem MA2. Alul meg szabványnak azt írja MA.
Az 5100-asra is MA2 van vésve.
Most akkor mi van?
7100 10W-40 az mindenképpen Jaso MA2?
A lényeg, hogy Motult szeretnék venni, most akkor melyik kell nekem, abból?[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #98305 üzenetére
Mi a baj az MA2-vel vagy miért ragaszkodsz a sima MA-hoz?
Nincs azzal semmi gond szerintem ha túlteljesíti a szabványt.
Én az enyémben 7100-s 10w-40-et használok.A fékfolyadékot én sem találtam a manualban.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
#igényfelmérés:
Mit szólnátok, ha az összefoglalóban a "nicknév - motor" megadása mellé még betennénk, hogy ki melyik városból van? Lehet könnyebben találnánk egymásra egy-egy gurulás erejéig? Vagy felesleges?Pl. így:
geresics - Aprilia Pegaso Trail (2006) - Pécs
[kép]*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #98305 üzenetére
Ha Persu itt lenne már rá is vágná, hogy az MA és MA2 az két különböző adalékolás. Így a motorhoz előírtat érdemes venni, különben szélsőséges esetben akár csúszó kuplung is lehet belőle. Vagy csontos/puha váltó.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz HoaryFox #98308 üzenetére
igen, most is így van itt is, csak a km állás helyett én a várost írnám be, úgy, ahogy fent írtam (Azért raknám Off-ba, hogy még jobban elkülönüljön, akárcsak a nicknév vastagítása most is...)
A képek természetesen maradnának úgy, ahogy most is vannak az összefoglalóban!Aki megírja a
címétvárosát már írom is be!
Magamat már át is írtam, így jól látható a példa az összefoglalóban*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #98312 üzenetére
Igen erre emlékszem én is, hogy persu említette és volt is téma anno. Nekem most MA2 van benne és nem vettem észre semmi hátrányát átlagfelhasználás során.
Ha a manual azt írja akkor rakj bele olyat és azzal baj nem lehet[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
válasz z123456789 #98314 üzenetére
Igen-igen nekem is Z van Én keresgéltem pár helyen de nem találtam sima MA-sat csak MA2-t Motulból.
Hello darkness, my old friend...
-
Laraxior
titán
Besz*rás, elmegyek állásinterjúra, oké, minden rendben, ma éppen nem esett motorral mentem. Állok ki, még nézelődök, nem mentem 5 métert, milyen bolt van átellenben? Dainese Frankfurt
Úgyis kesztyűt akartam venni, így nem kell sokat kóvályognom"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vlevi
nagyúr
"Ha a manual azt írja akkor rakj bele olyat és azzal baj nem lehet "
Na, az nálam API SG, JASO MA.
Hol a pék....ba találok olyan olajat, ami csak az SG minősítést éri el? A Castrol Actevo is SJ minősítésű volt.Egyébkétn ezt találtam róla magyarul.:
A JASO MA és JASO MB szabványokról
Szóval, más a súrlódási tulajdonsága.
De az, hogy MA, vagy MA2, ezek szerint nem jelent semmit, mert az MA azt jelenti, hogy ≥1.45 és <2.5 között van, az MA2 pedig ezen belül egy szűkebb tartomány, ≥1.8 és <2.5. -
Laraxior
titán
válasz Geresics #98321 üzenetére
"Laraxior - Suzuki GSX750F 2005"
Az enyémet is átírhatod, látom a kép már kikerült amikor eladtam.
Honda CBR 600RR 2006
Képet majd lövök, ha lemostam[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, bevetem újra ezt a képet, hátha megjelenik.
-
Teasüti
nagyúr
Az API minősítések visszafelé kompatibilisek. A nagyobb teljesítményszintűek teljesítik az összes korábbi szintet is.
JASO-nál pedig józan parasztiból is ki lehet következtetni, hogy a szűkebb tartományú MA2 kiszámíthatóbb viselkedést kölcsönöz, míg az MA engedékenyebb, ezért lehetnek különbségek váltásérzetre és kuplungra.(#98323) tboldi
Harveszter!!! Hol vagy?!?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Most komolyan kérdezzem meg a facebookos csoportban az olajat?
Vicceltem. Akkor remélem jó lesz az MA2 is és nem teszek kárt semmiben vele. -
vlevi
nagyúr
Új kém fotók a KTM 790 Adventure
Mattighofen új túra endurója már többször szerepelt kémfotókon. Most úgy tűnik a végleges stádiumba ért a fejlesztés. A prototípustól kicsit eltérő fejidomot kapott a sorozatgyártásra szánt modell, illetve az ülés is két részből áll
[link]Ajjaj, ez a gép a képek, és a specifikációk alapján bitang egy darabnak néz ki.
A 790 Duke-ról nagyon jókat írogatnak a külföldi youtuberek. -
Rent
senior tag
válasz z123456789 #98334 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
Laraxior
titán
válasz z123456789 #98334 üzenetére
...es van citromsargaban is, ugy is nagyon baba. Nekem is adja ez a forma.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #98337 üzenetére
Haver a hétvégén ment ilyennel, azt mondja nem normális mit lép az 1800 V2!
Igazi adrenalinbomba volt számára.
És a 195 cm magasságához is nagyon nagy motor, nem tűnik el alatta mint a legtöbb gép.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #98338 üzenetére
Korábban szerintem írtam egy postot. Tavaly még a 800-assal jöttem haza a Balatonról, egy faluban kikanyarodott előttünk egy ilyen, úgy 90kg-s nő utassal.
Na az a gép 120-ról úgy indult meg előzéskor, mint a VFR. Meglepődtem, h mekkora erő van benne. Aztán tartós 150-et húzta végig előttünk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #98339 üzenetére
Mármint a "kis" VFR.
Viccen kívül, nagyon jó az a gép, és a legmeglepőbb hogy igen jó szélvédelem is van rajta, mert a műszerfal magasságában vagy igazából."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz z123456789 #98331 üzenetére
Ha jól értelmezet a dolgokat, akkor végülis az a megfejtés az MA-MA2 kérdésben, hogy régesrégen csak az MA volt, és valamikor ezt elfelezték, MA1, és MA2-re. Tehát, akinek a motorja, pontosabban a vele együtt olajozott váltója jobban szereti azokat az olajokat, amik MA jelölésűek, de a súrlódási értékük alapján inkább az MA1-be tartoznának, azok észre fogják venni azt, ha MA2 olajat raknak bele.
Egyébként melyik olaj az, amelyik csak MA, de az MA2-t nem teljesíti? Gondolom ilyen olaj csak az lehet, aminek akkora a gyártási szórása, hogy sem az MA1-be, sem a 2-be nem tudják besorolni
De mostmár tényleg, mintha tél lenne, olajról, ABS-ről diskurálunk. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #98343 üzenetére
Természetesen kis túlzással, mert azért "épphogy" de ellátsz felette.
Szerk.: ma hoztam el az idomot a műanyagostól, igen szépen ki lett javítva, olyan ívet rakott rá csak lestem. Nem is gondoltam volna hogy ilyen szinten lehet ezeket javítani, persze ha nem törnek rommá.
És ráadásul még azt mondta hogy a motor idomokat annyira nem is könnyű, mert ezek nem hőre lágyuló műanyagok mint az autókon, hanem valami más PPE származék, üvegszállal keverve.
Mindenesetre már a fényezőnél van, az meg színkód alapján megy, úgyhogy a legjobbakat várom.
Szerintem ember meg nem fogja mondani róla hogy javítva lett...
Rakok majd előtte utána képet...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
3psilon
aktív tag
Sziasztok!
Szokott olyat az ER-5-öm csinálni, hogy eső után egy darabig elmegy az egyik henger. Gondolom beázik a gyújtógyertya vagy ilyesmi. Aztán elindulok vele, egy idő után elkezd "rángatni" (ahogy bekapcsol a rossz henger gyújtása), majd utána megy jól.
Na most, ma rettenetesen eláztam reggel én is meg a motor is. Ez eddig oké, de most végig egy hengerrel jöttem haza, néha egy-egy szikra erejéig tért csak magához (ami jó, mert legalább nem lett elárasztva a henger üzemanyaggal...). Nyomatéka nincs, az alapjárat mer kezd okés lenni, na de na....
Menjek még majd vele pár kört? Vagy érheti valami komolyabb károsodás a vasat?
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Geresics
addikt
Épp nyári motoros kesztyűt keresek, mert kezd szétjönni a mostani, ezért gondoltam megnézem az itthoni webshopokat. Hát gyerekek, ezek botrányosan rosszak ezek az oldalak! Nem a termékekkel van gondom, hanem a használhatatlan honlapokkal...
(#98345) 3psilon
Ne menj vele, mert baj lehet belőle! Keress vissza itt a fórumon a keresővel, de úgy rémlik, hogy a benzin bemehet a motorolajba, vagy valami ilyesmi, és az már zsebbenyúlós javítás lesz!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...