-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
Valaki kakucs? Teljesen üres a pálya. Mondjuk esik az eső is...
-
seadrone
őstag
sziasztok!
térdprotektort érdemes ebayről vagy ilyesmi helyekről rendelni?
vagy inkább itthon? mi a tapasztalat?
köszi
-
Geresics
addikt
válasz seadrone #98853 üzenetére
Én egy Acerbis 2 csuklópontos protektort vettem ebayen. 60-70 közötti tempóval estem köves, sziklás terepen. A protektor kapott pár 1+2mm mély árkot ekkor, nekem viszont semmi bajom! Ha akkor nincs rajtam, akkor ma lehet nem mentem volna bringázni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
Feszültségmérő installáció. LVL. 10.
Nagyon elégedett vagyok, szerintem kurv@jó let.. Mint a gyári. Jah gyári ebből nincs is.
(L:/dl/upc/2018-05/27/51629_wlagivfovzptevwi_20180527_192611.jpg)(/L)
(L:/dl/upc/2018-05/27/51629_kywd00nn9oslcaek_20180527_192614.jpg)(/L)
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #98856 üzenetére
328 és 320 V?
(#98860) Ferdzsoo
Van normális navi, csak még nem próbáltad legfeljebb
Bátran tudom ajánlani a Garmin motoros GPS-eit, igaz, nem épp egy olcsó kategória - és hát az sem baj, ha néha eltévedünk!...kivéve, ha időpontra kell a szállásra érni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
Tegnap elhoztam a szerelőtől a motort.
A karbik szinkronja szimplán szar volt, a szelephézagok pedig gyalázatosan szarok.
Most, hogy be lett minden állítva, új motorom lett. Robbanékonyabb, jobban reagál a gázadásra, nem durrog vissza, esküszöm erősebb is lett.Ki lett cserélve az elektromos benzinpumpa vákuumosra, új gyertyák, egy hővédőlemez újra lett fújva, kipufogó le lett bandázsolva, motordiagnosztika, szelephézag és karbi állítás.
Úgy, hogy a pumpát én vittem, fizettem 32 ezer forintot.Megvolt a szokásos fényképes dokumentáció, illetve a monitoron végignéztem valami műsort, amin vonalak, diagrammok ugráltak és közbe magyarázta, hogy mi micsoda, miként változtak az értékek ilyen olyan fordulaton/hőmérsékleten...
Korrektül meg lett csinálva a gép. Sajna nem minden lett szuper, a láncot sikerült a kelleténél feszesebbre húzni, de ezt orvosoltuk házilag.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #98864 üzenetére
Egyik sem működik. Beállítok egy útvonalat számítógépen, küldés telefonra, és totál mást ad ki.
Alapjában véve nekem egyik útvonal sem jó amit kiad, mert nem az átlagos irányokba megyünk. Húzogatom össze vissza google mapson. Aztán hiába mentem el, leküldöm telefonra totál mást ad megint, Nincs egy épkézláb szoftver amivel tervezel számítógépen majd leküldenéd a telefonra. Vicc..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ath
senior tag
válasz vendingo #98862 üzenetére
Ezt a benzinpumpa cseret nem ertem.. mi indokolja, vagy miert jobb igy?
Ferdzso, amit gepen megszerkesztesz utvonalnak a linkjet ha telefonon megnyitod bongeszoben, jobb esetben megkerdezi mivel nyissa meg. Ha a mapst valasztod, akkor teljesen ugyan annak az utvonalnak kene megjelennie: igy is probaltad? Nekem ment
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #98862 üzenetére
32k volt mindez?!? Nekem csak a szelephézag került annyiba, hogy abból hazamotorozhatnék Magyarországra meg vissza és kifizetném a 32k-t odahaza még az itteni árából majdnem.
Meg még dokumentálja is... Éhbérért dolgoznak az otthoni szerelők? Ez maszek?
Úgy rémlik a szakszerviz otthon is vmi 10k órabér körül dolgozik. Faternek 30k-ba került egy olaj és légszűrő csere a kocsin szakszervizben...Ha ezt tudom, h otthon ilyen olcsó a szerviz...
Hmm, lehet kérek is egy időpontot vhol.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Ja, 32 volt, ráadásul számlával.
ath: a korabeli motoroknál, főleg a hondáknál elég fos a benzinpumpa, 70k km környékén kezdenek meghalni. A vákuumos tenere pumpa viszont nagyon jól bírja, valaki több százezret ment ilyennel gond nélkül. 11k volt kínából.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Azért az nagyon nem mindegy ám hogy milyen típusú motoron csinálják az adott szervízt.
Van ahol 1 munkaóra alatt a hengerfejet le tudod szedni, van ahol épp bejutottál a tank alá mert volt 11 idom előtte.
Egy v blokknál pont duplaannyit kell dolgoznod (vagy többet) pl egy szelephézagnál, mint egy sor 2/4-nél. 2x gyertyák, 2x szelepfedél, egyébb útbanlévő dolgok eltávolítása stb stb.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
z123456789
addikt
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Jó, az vicc az a 30e egy ilyen műveletre. 10 000 Ft kb az olaj + szűrő + csavar // alátét, meg kb fél óra munka.
És ez az én kedvezményes anyagáram, mint magánember, számlával. Nem egy szakszervíz, ahol hordóval vehetik az anyagot. De tegyük fel ennyi az anyagár, és keressen az anyagon 25%-ot, akkor mondjuk egy 20 000 Ft-os végösszegnél is marad 7 500 Ft munkadíjra, rezsire. Persze megértem, ha az a 7 500 Ft kevés a melós bérére, műhely bérleti díjára, és egyéb rezsi költségekre. Nehéz tisztességesen vállalkozni és megélni belőle Magyarországon ma, én úgy gondolom.
Ettől függetlenül soknak tartom ezeket, így hát magam csinálom inkább otthon, amit tudok.Autóval már elboldogulok ilyen rendszeres melókkal, motort még nem csináltam, de megérkeztek a cuccok hozzá. Lesz egy kis szabadidőm, olaj, szűrők, hűtőfolyadék csere. A fékfolyadékot szakival csináltatom, ahogy a gumizást, teleszkópolajcserét is. Van amit nem vállalok be.
-
Doki16
addikt
válasz z123456789 #98872 üzenetére
Gyári Honda olajszűrőt honnan tudtál beszerezni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
z123456789
addikt
válasz Doki16 #98873 üzenetére
Hondás csoportok facen tele vannak hirdetőkkel, onnan is lehet akár, én konkrétan a CRX fórumos Takács "TypeV" Lacitól szerzem a cuccaimat már évek óta. Zalaegerszegi egyébként. Ha gondolod megadom az elérhetőségét, de szerintem kis keresgélés után akár te is megtalálod.
-
etnies
senior tag
válasz Ferdzsoo #98865 üzenetére
Tavaly ITN Converter-el csináltam GPX vagy milyen fájlokat a Sygicre, tökéletes volt.
Kellett egy pár óra, mire kiismertem a program logikáját, de onnatnól kezdve minden flottul ment.
Leírás: [link]
Nem csak Sygic-hez jó.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #98868 üzenetére
Minden második évben motorral megyek haza. Átmegyünk az Alpokon, kanyargunk, 5-6 napig eltart.
Otthon beadom a motort nagy szervizre:
olaj, szűrők, fékolaj, hűtőfolyadék, 4 irridiumos gyertya, egy-két pont megkenése 70e. Cseréltettem még a gyári fékbetéteket is elől- és hátul EBC szinterre, összesen nem volt 100e. Számlával.Itt a legolcsóbb olajcserés ajánlatom 170 Font volt Otthon 250 Fontért mindent megcsináltak.
Így idén nem kell már semmi, csak az olajcsere, nem sokára megcsinálom, csak ki kell találnom, hogy milyen viszkozitást vegyek. Ezekbe a Vstromokba 15w50-et és 20w50-et mondanak azok, akik már 20 éve nyomatják.Jövőre villaolajat is cseréltetek, akkor lesz négy éves. Nem lesz több, mint 250 Font megint.
Utána vagy visszagurulok vele (ami
kibaszottunalmas) vagy visszahozatom 300 Fontért.
Valószínűleg még így is olcsóbb.Otthoniaknak mondom, az itteni rezsióradíj 50-70 font körül van a rendes szervizekben.
(#98878) Teasüti Én is gyári párti vagyok Igazából nem tudom megindokolni, miért.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Doki16
addikt
válasz Teasüti #98878 üzenetére
Azért mert egy olyan motorról van szó ami éppen egy éves és garanciális. Viszont idén lesz egy nagy túra vele és otthon ki akarjuk maguknak cserélni előtte az olajat még. Baromi egyszerű megcsinálni és ezért az egy dologért nem akar az ember márkaszervizbe rohanni. És így majd a hivatalos szezonkezdeti kötelező szerviz a Hondában lesz. Ha gyárit kap (ami biztosan a legjobb is egyben), akkor nem fog feltűnni a szervizben se, hogy volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Geresics
addikt
Mi van ma itt?
Egy hibátlan és tökéletes Africa Twinre költeni kell? 4 évesen villaolaj lesz cserélve? Én 11-én Kakucsra megyek?
Mi jöhet még? 3 betűs állandó tagunk vesz egy dupla-ABS-es motort? Persu rászokik a hátsófékre?
Fejetetejére állt a világ, én mondom!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok kedves Motoros Társak,
valamelyikőtöknek nincs véletlenül a birtokában olyan tudás, vagy infó, hogy régebbi motorok karbi szívócsonkját (igen, azt a vulkanizált vackot) hol és hogyan (vagy egyáltalán lehet-e) felújítani?
Egy yamaha srx 400-as 1JK-13586-01 cikkszámú alkatrészéről. (jobbos- balos egyaránt)
Nem igazán találok cserealkatrészt, vagy csak olyat, ami (egyelőre) túl drágának tűnik.
Üdv, köszi!
-
z123456789
addikt
válasz Doki16 #98880 üzenetére
Hát...azért ezt gondoljátok át, mert elképzelhető, hogy a szűrő sorszámát (ha van ilyen) rögzítették, és a legközelebbi cserénél ellenőrizni fogják. Nehogy ugorjon a gari. :/
Illetve a szűrő meghúzását és csiszpapírral szoktam. Ez okoz némi sérülést a szűrő lakkozásán szemmel láthatóan. Persze ha van akkora szűrő szerszámotok, akkor nem lesz sérülés.Egyébként ez egy Accord szűrője ám, nem "motorbiciklié". De szerintem tud szerezni motorhoz is gyárit. Ráadásul a Purflux a beszállítója a Hondának, ami francia. Viccet félre téve már szerintem 10 olajcserén túl vagyok, és szinte mindig ez a gyári ment bele.
-
FeniX-
aktív tag
válasz runner 125 #98885 üzenetére
Köszönöm, néztem itt is, de a legtöbb helyet az XT600-ashoz hozza az alkatrészt. Ma lemérem, hátha méretben jó lehet!
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #98879 üzenetére
Cöhh, így könnyű... Én meg fizetem az 50 fontos óradíjakat, mint a katonatiszt. A vételárát már simán rálocsoltam a gépre szervizelés címszó alatt. És azért nem szaré' hugyé' vettem.
Viszont akkor te vagy az emberem. Szeptemberben megyek haza, első külföldi utam lesz így majd jövök kérdezni. Főleg utazási tippek kellenek majd, ha elkezdem felépíteni az útvonalat. Odafelé szeretnék majd kirándulni kicsit, viszont nem vagyok az az utazós személyiség és a nemzetközi kultúrához sincs semmi affinitásom, így jelenleg még azt sem tudom hová szeretnék (érdemes) ellátogatni. Ország szintjén is képlékeny még a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz z123456789 #98884 üzenetére
Nem hiszem, hogy ennyire alaposak lennének a magyar szervizekben Kézzel meg kell tépni a szűrőt az bőven elég kell, hogy legyen.
Igen láttam, hogy az kocsihoz való, de ha ilyet találsz akkor gondoltam hátha van motorhoz is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #98865 üzenetére
Én sem tudtam az útvonalat megszerkeszteni.
Tegnap: Jánossomorja, Andau, Eisenstadt, Veppersdorf, Oberpullendorf, Schwarzenbach (na itt volt hajtű kanyar rendesen ) , Kőszeg, Lövő, Csorna.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Laraxior
titán
válasz Teasüti #98887 üzenetére
Olajszűrő, olaj, és a fékolajcsere. Szerintem nemigen volt fél órát bent a motor...
~58,5EUR munkadíj.
Otthon ezért asszem egy ezrest szoktam adni, vagy max kettőt, de akkor csak azért, mert azonnal elvállalták."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
HSM
félisten
válasz etnies #98879 üzenetére
Hát nem is tudom... Nekem a K8 SV650-ben még a 10W30 is szépen teljesít, városban, melegben (Motul 7100). Hűvös időben érezhetően jobb is, amíg nem melegszik be, mint ugyanez a fajta 10W40, és nagyon melegben is csak kicsit érződik gyengébbnek, úgyhogy szerintem én az 5W40-nél fogok kikötni a gépemmel.
Szóval ha engem kérdezel, én egyetlen helyre raknék egy ilyen blokkos motornál 15W50-et, az pedig a lánc. 20W50-et meg lehet még oda sem. Szerintem egy modern 650-es Stromba tökéletes kellene legyen egy jobbféle 10W40.
20 éve léghűtéses blokkokba kellett a sűrűbb olaj, de neked már elég modern a géped.... Főleg nem kell neked oda a hűvösebb vidékre.Gyáripárti... Nekem a minőségbiztosítás jut róla eszembe. Ami egy józan árkülönbözetet megér. De nem minden pénzt.
(#98882) geresics: Jól emlékszem, hogy már minden új motorra kötelező a hárombetűs kedvenc elektronikám? Mert ha így van, az idő nektek dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Igen. Ha jól tudom 2017 -től minden motort kötelezően ABS-el szerelnek, csak így értékesíthetik.
Múltkor kérdeztem is az instruktorokat, hogy még is mi a véleményük erről? Még is csak tapasztalt motoros rendőrők.
Mindegyikük azt mondta, hogy ABS párti.
El is mondták röviden és tömören, hogy miért. (nem mondtak újat)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...