-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #130697 üzenetére
A régebbiek túl régik, az újabbakból meg az épkézláb darabok büdzsén felül vannak.
3000€ van mindenre, beleértve az átírást, biztosítást, első szervizt (±100-150, annyit még át tudunk csoportosítani, ha nagyon muszáj).Volt egy qrva jó A2-es 980k-ért, de elvitték már, nagyon sajnálom.
Apum meg elfogultságból a Suzukikat nézi folyamatosan, főleg Ignist és ugyanolyan WagonR-t, mint amilyet hajt 17 éve (komolyabb meghibásodás nélkül).
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz csongi #130790 üzenetére
a Pegaso-n anno én cseréltem órát (eredeti tönkrement), és a műszakira vittem mindenféle szakszervizes papírt is róla. Nagyon örültek neki, meg beszkennelték, meg minden. Szerinted volt nyoma a rendszám-lekérdező rendszerben?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #130790 üzenetére
Ez világos számomra is, nyilván nem a vizsgabiztosok miatt emeltem ki a futott km korrekciót, hanem egy esetleges eladásnál ne kelljen indokolatlanul magyarázkodni, h miért lett kevesebb. Sőt, akár konkrét vevőt is bukhat, aki előbb kérdez le, mint h telefonál.
Emellett azért gyanítom annyi rutinja van a legtöbbnek, h nem TRIP1-2 adatot rögzít, hanem ODO-t. - Ezt ugyanis még a 2000ft-os bicikli km óra is kiírja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130960 üzenetére
Igen erre próbáltam utalni.
Elektromos járgány használt adás-vétele lesz még egy érdekes téma pont emiatt...Akkupakkok szétszedése - tárolása megint érdekes lesz szerintem ha elszabadul az elektromos őrület. Valahogy a Toyota féle hibrid megoldásokat életképesebbnek látom minden téren.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
JoinR
senior tag
válasz csongi #130960 üzenetére
Mondjuk az még extrém alacsony hatótávnál is csak 100 ciklus. Hogy lehet kivégezni egy akksit 100 ciklus alatt? A honlap szerint "2000 teljes töltési ciklus után lesznek 70%-os kapacitásúak". Mivel szabványos cellák, szerintem ez egy teljesen hihető érték, de ha 1000 ciklus után lenne 50%, még az is nagyon messze van a 100 (átlagos hatótávval inkább 50) töltéstől.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz csongi #130963 üzenetére
+1
Én is a hidrogénben látom a jövő üzemanyagát. Ez az akkus bohóckodás meg minden, csak nem környezetkímélés, csak nem bent a városban szennyezzük a környezetet, hanem egy távoli erőműnél.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #130963 üzenetére
Jam, egyetértek.
Csak ennek valahol ugye van egy piaci háttérhatalmi oka, hatása. Mármint h a villanyt kezdték el ész nélkül tolni...
Szerintem is zsákutca. Mindig jókat mosolygok az elvakult Karotta, Handrás anyagain, amikor szemellenzővel nyilatkoznak a villanyautózásról..
Annó a Toyota-t is jól kiröhögték, amikor kombinálták a villanymotort a robbanómotorral. Nekik már volt és van hidrogén hajtású autójuk, ami szerintem még egész jól is néz ki (új Mirai). Talán idővel egyre többen gyártanak ilyet is, és kialakul a töltőhálózat, mert az országban pl talán 2 kútfej összesen jelenleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
senior tag
válasz csongi #130966 üzenetére
Persze ezeket tudtam, de számomra nem magyarázza meg ezt az extrém alacsony élettartamot.
A Tesla taxi flottáknál szinte elhanyagolható a degradáció, nyilván odafigyelnek, hogy sose legyen üres/tele/gyorstöltve. De a "8 évig min. 70% teljesítmény" gari sem arra utal, hogy tartani kéne a nagy akksiknál a rövid élettartamtól. -
zgospel
őstag
válasz csongi #130978 üzenetére
Forralni nem forralja, de mintha a venti többször bekapcsolna mint ahogy korábbról emlékszem, de aztán ez lehet persze tévképzet is.
A kijelzőn a hőmérséklet a szokásos, nem melegszik. Így hirtelen az elmúlt hetek jutnak eszembe a 34 fokokban, Kakucsring, budapesti araszolás, mindig a szokásos hőfokokat mutatta.Tovább böngészve a külföldi csoportokat elvileg gyárilag is csak a minimumig van töltve, többeknek a minimum alatt van hidegen, és nekik a szervizek azt mondták arra, hogy úgy jó. Mondjuk én a minimum alatt sem láttam semmit, a motor lökdösésére sem, de holnap napfénynél megnézem újra, plusz átnézem a csöveket is, hátha látok valamit.
Deszt víz akkor is problémás, ha csak mondjuk 1 deci megy rá, hogy meglegyen a szint?
2.1 liter a manual szerinti mennyiség, szóval kb 5%-kal higítanék így rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ribi
nagyúr
válasz csongi #130976 üzenetére
Hidrogén macerája azért nem kicsi. Perpill a tankolás igen szar, ahogy elmondták podcastban. 1000 báron több lépcsőben. Nem alkalmas egyelőre tömeges tankolásra. Elterjedtség pedig még szarabb.
-
hugi0
őstag
válasz csongi #130970 üzenetére
Ne temesd meg a robbanomotort.
Bizton allitom, hogy nagyon sokaig, sokkal tobb lesz belole mint a villanybol.
- magyarorszagon biztos. Mert nem lesz fizetokepes a magyar, hogy valtson.
Szerintem ez csak felhajtas most a robbano ellen, mint 35-40 eve a 2T ellen volt.Micsurin
Es kell a szelepsapka ? - okvetlenul fontos a nyomas ?
Az elmultt 100 evben megvoltunk nelkule - ez csak luxus."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #131131 üzenetére
Nem az a A2-es Hornet-et ennek a barátomnak az ismerőse vette.
Ott azért lesznek még finom dolgok 0km-esen a nagy Darázzsal.Ezzel a sráccal alapvetően nincs gond több éve motorozik nem az első gépe volt bőven nem inkább csak nagyon sz*rul adta ki neki az elmúlt 2 hónap. Először szintén egy remek haverja besatuzott előtte állóra 70-80-ról just for fun ami elfektetés és idomcserét vonzott be majd fogott egy kátyút...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131184 üzenetére
ja nyilván, nekem is illúzióromboló ha egy tesztelő pl szar test, láb, kéztartással motorozik, ha még én is észreveszem ott már pl gondok vannak... Onnantól meg pont annyira hiteles a történet, mindegy mi okosat mond egyébként. Egy Jay Leno-tól nem várok sokat, de őt nem is azért érdemes nézni.
Vályi megosztó személyiség, nekem a tc-ből mindig is kilógott kicsit, valszeg ezért dobbantott az elején, de ez már részletkérdés. Nekem pont bejön, mert szórakoztató, az ilyen tartalmaktól meg pont ennyit várok általában. De nyilván ki mit keres.
"Ha nincs ido egy normalis bemutatot megcsinalni, akkor el kell engedni. "
Ez viszont egy nagyon érdekes kérdés... Az a baj, hogy nem azért mozdult el a média úgy egyébként globálisan kb a könnyen emészthető gyorsan kész irányba, mert nem tud rendeset csinálni, hanem mert nincs igény olvasói, nézői oldalról. Bukó tesztelésből lehet olyat csinálni mint a champion helmets meg még egy két másik csatorna, ahol aztán hőmérsékletet, zajt, meg mindent is mérnek, tesztelnek, de ők is azért "engedhetik meg maguknak" a szakmaibb kontentet pl yt-n mert úgy egyébként egy bazinagy bolt és ez csak a reklám divíziójuk kb. Egyébként meg nem hozza a kattintást, ami nem hoz bevételt a yt oldalán vagy a hirdetőktől vagy akárhonnan ahonnan kéne. Tök jól látszik a trendeken is, hogy még a nyomorult yt is a shortokat tolja a tiktok mintájára egy ideje, mert a nézők egy jelentős részének ennyi kell. Nem fog 10 percig nézni egy videót se, hogy elolvasni egy részletesebb bemutatót... Hazai viszonylatban meg pláne hogy nehéz, mert kicsi a piac, nagyobb a harc a klikkekért és a hirdetésekért, innentől meg vagy azt tolod ami megy, vagy magasra teszed a lécet és valszeg becsukod a boltot. Egyébként valahol szomorú, de én ezért nézek/olvasok nagyon minimális hazai terméket.
Egyébként egy mobilarena statot tökre megnéznék, hogy a telefon teszteken mekkora százalékkal vannak jelen a megnyitom, első oldalról utolsó előttire ugrok, végszó max elolvas és bezár olvasók. Szerintem rengetegen... Amikor már elérik azt a kritikus tömeget, akkor ott is el fognak gondolkozni valszeg, hogy kell e az a belső 2-3 oldal, amikor 1% se nyitja meg... Ez van, sajnos ez egy ilyen sport.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131187 üzenetére
ja csak te is aláhúztad, és azt hittem hogy utalni akartál valamire
Az a baj hogy amíg hobbi szinten ez belefér, addig a videónál és a cikknél is a klikk számít és a nézési idő. Abból van a pénz, attól izgul be a yt algoritmus, etc. Így igazából a tömegeket kell kiszolgálni annak, aki pénzt akar keresni. Nekem se tetszik de ez ilyen. -
vendingo
veterán
válasz csongi #131210 üzenetére
Annyira nem vészes a méret. Onroad tesztelte, 190 centivel használható volt. Az ülését szidják több helyen is, hogy kemény, csúszós, de ez orvosolható. Olcsóbb mint egy robogó, azért fogott meg. Melóba bejárni pont elég lenne.
Egy ideje szenvedek kis csettegő ügyben, mindenre felkapom a fejem ami jónak igérkezik. Néztem super socot
Is, de a hatótáv nem győzött meg, a plusz akku meg 400+k és akkor tud 120km távot.Blackrulz: határ mellett lakok, elég sok importőr van ausztriában, nem lehet annyira vészes az alkatrész, de azért megér egy utánajárást. Az említett motorok jóval többe kerülnek. Egy ilyen gépnek mennyi lehet regadója?
Norbert: szerintem a tartósság miatt nem maxolják ki őket, esetleg kedvezőbb fogyasztás, kisebb károsanyag kibocsátás miatt. Ez 2.5 l körül fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
-
vendingo
veterán
válasz csongi #131296 üzenetére
Nekem tetszik, görögországban rengeteget eladtak belőle, yt-on is szinte csak görög videók vannak.
Sor2-t ennyiért? Az nem lesz új, és nem ennyit fog fogyasztani. Jó esetben benyel 4-5 litert, és min 30-50k km lesz bennük.
Robogó itthonról, akarom mondani olaszból megtekerve, lerúgva, szilikonozva drágán?
Egy ideje nézelődök, de semmit nem találtam, amire kapásból rámondtam volna, hogy jó lenne az elképzeléseimnek: 125-300ccm, 2-3,5l fogyi, kis méret/súly, 600-1 milla) pcx meg társai lennének, de azok szerintem nagyon túl vannak jelenleg árazva. Ez 1.1 misiért egész okés elsőre. Írtam egy embernek, aki sym-eket szervizel, hogy mi a kotta a symnél alkatrészekkel, hibákkal, szervizelhetőséggel. Még a brixtonokkal szemezek, annak egész jó szervizháttere van az eu-ban.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JDMKid
tag
válasz csongi #131296 üzenetére
Van 1 millióból használt sor2, de az nem lesz olyan könnyed mint ez. Azt már nem lehet csak úgy ide-oda csapkodni a forgalomban. Szerintem ebben pont az a jó, h a 125-ös robogók könnyedségét adja, egy kicsit több krafttal, meg nagy kerékkel.
A szélvédelmet hiányolom róla én is. (Nyilván a célpiacokon az nem lényeg.)Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
bacus
őstag
válasz csongi #131408 üzenetére
A régi DL1000 -es v-stromok még 110-nél is rángattak hatodikban, ehhez képest sokat fejlődött.
A bmw boxer motorjai teljesen mások, 50-nél egyenletes tempóban haladva villog egy felfele nyíl a műszerfalon, hogy kéri a 6. fokozatot, mert ott jobb a fogyasztás, még 1500-as fordulatnál sem rángat, de 2000-es fordulattól már kifejezetten jól érzi magát.
A DL1000 és az 1050-es nyomaték görbéjét a gyár 4000-es fordulat környékén indítja, (nekem a 650-el, ami régen simább járású volt) 3000 fordulat alatt érdemes volt lejjebb váltani.A bmw-n 30 km/h felett lehet tempomatot bekapcsolni, ami egyébként kikapcsol
-gyorsváltó használatakor
-kuplung érintésre (még a fogási pontig sem kell behúzni)
-fék használatakor
-gáz markolat 0 (nyugalmi) pozíciójától visszatekerve picitKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz csongi #131408 üzenetére
Pl. a BMW 1200 lett említve. Egyszer kipróbáltam, hogy a CBX -et meddig lehet levinni ötödikben. 20 alatt feküdt a kilóméteróra és onnan kihúzta. Az bőven alapjárat alatt volt. Ezt tudja a hat henger. A V2 az más tészta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #131490 üzenetére
A karbantartást megoldom én is majd
Alkatrész beszerzés a jobb kérdés, ha tényleg olyan, hogy kell hozzá sokminden.Árban nem szeretnék nagyon ezek alja fölé menni (vételárra gondolok, nem az össz bekerülési költségre).
650-el max ha 50 km-t mentem, kis földút és több egyenes, illetve egy nagyon szeles napos vizsgára vitel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #131537 üzenetére
De mit mond meg?
Ott vannak a datumok es a km allas plusz tuv papir. Szted elkezdi hamisitani a szalon, hogy az 500ert bevett motort ne 1000 ert hanem 1500 ert adja el? Mellette meg meg kockaztasson ezert az apropenzert?
Mi ebben a buktato? Nem ertem. Ha nincs semmi info, amivel lekovetheted, az az orosz rulett.Nezd ebbe a jogi dologba sztm ne bonyolodjunk bele, nem nezett utana egyikunk sem. Az hogy neked ez a velemenyed, az nem egyenlo az eu-joggal. En a ruckgabe recht-et azert hoztam fel, mert emiatt adjak el aprohirderesben a motorokat itt. Ok-okozatkent hoztam fel. Semmi ertelme ezen porogni, meg amugy is ezert szeretik a keleteuropaiakat, mert ugysem nez utana semminek, nem beszel rendesen nyelvet, es ha szart vesz, akkor ezek miatt benyeli. Ausztriban nem tudom hogy megy, de valoszinusotem, hogy a sema ugyanaz. Ha nem akkor meg tevedtem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131557 üzenetére
Az a baj hogy nem igazán értem azt se mire gondolt a költő... Mondjuk ha a kocsi vezetője nem veszi észre hogy megérkezett a squid squad, és nem húzódik le hogy mennyé, lehet hogy ki is adta volna a manőver, de ennél a tempónál igazából esélyt nem hagyott magának a csávó semmilyen hibára. Evvan... Bár hasonló meg még meredekebb is rendszeresen akad dan dan the firaman csatiján, néha kiadja valahogy, néha meg nagyon nem... Aki tintahalnak áll az ne lepődjön meg
Mondjuk az az eggyívű megfordulás is -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #131620 üzenetére
Hallod csak a csap nem lett már cserélve a bemenő oldalon, szűrőt is cseréltünk a tankban.
Ha ez még csak egyszer befolyik idén ott kapnánk agyvérzést.
Áteresztésre figyeltünk, hogy meglegyen a kellő benya mennyiség, tegnap megtépáutam nem fogy el a karbikból se szóval jó lett az úszók szintje. (Csövel és fiolával is megmértük szomorú lettem volna ha nem lett volna így sem korrekt. )The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #131628 üzenetére
Igazából én nem követem, csak néhány cimborám mindig beoltja, aztán megjelenik az én falamon is. De már csak ketten vannak, a többit letiltotta.
Múltkor arról volt egy videója, ahol azt ecsetelte h a sportkipufogó káros és tönkremegy a blokk. Azért ez is kontraszt nem? Egy gyárilag konfigolt Akra rendszert hajít ki a rosszvasba, de a törpentyűvel tujához kikötött motor villa és vázrángatás autóval, ujjbeggyel mérve az rendben van. Érdekes értékrendje van... mondjuk már agyaltam h mit termeszthet ott a háttérben azokban a csarnokokban, amitől ilyen a "gondolkodása" .
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#56573440
törölt tag
válasz csongi #131715 üzenetére
nyilván ehhez kell előtte a mo.hu-n egy nyilatkozatot tenni de azt már meglehet csinálni a beiratkozás során, vagy bármikor utána is. Semmi extra pár pipát kell belökni egy telszám meg mailcím megad, és onnnatól ahogy a kav feltölti a sikeres forgalmi vizsgát, már indul is a buli..
Egyébként azt a pletykát hallottam, hogy jövőre ha minden jól megy már ezt tabletről a helyszinen intézik majd, és konkrétan ahogy aláírod már a jogosultság rögzítésre kerül, kvázi a forgalmi vizsgáról haza motorral közlekedhetsz majd legálisan. Az egy fokkal még guccsibb lenne, de igazából a papírral a kézben botorkálj be kormányablakba és fárassz humanoidokat körnél nekem bármi jobb -
Xero
nagyúr
válasz csongi #131777 üzenetére
Valoban 94 lo es 64Nm is el tudja rakni magat keresztbe ezt alairom tapasztalatbol, viszont elso kereket annyira nem emelgeti. Az elektronika kigyorsitasoknal a slip-nel panikol inkabb.
Viszont siman kimotorozhato lenne ketszer ennyi is ha rendesen motoroznek es jokor adnam ra a tuzet. Mivel nem igy van, engem spec annyira nem erint.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gurulunk, WAZE?!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs