-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
adsl
aktív tag
Sziasztok!Ismerősömnek flottás előfizetése van,de nincs benn mobilnet.Kérdésem az lenne milyen mobilnet csomagok vannak és hogy kell aktiválni?1270-et kell felhívni?
-
csaszi72
senior tag
válasz
peugeotmate #40392 üzenetére
Én pl 7-8 éve vagyok előfizető, nem tervezem váltani. Nem zavar.
-
peugeotmate
őstag
válasz
123xyz #40389 üzenetére
Sziasztok,
ez nekem nagyon kívánatosan hangzik. Egyedül a két év hűség zavar kicsit, az is csak amiatt, hogy mi van akkor, ha az EU végre eltörli végérvényesen a roaming díjakat.
A 4G lefedettsége a Vodának olyan, mint a térképükön? Jelenleg telekomos vagyok és ott már majdnem mindenhol van és hasít is az LTE. -
csaszi72
senior tag
válasz
bwin.party #40388 üzenetére
Ugy ahogy Daffni2 is megírta, eléggé pontos a terképük.
-
Daffni2
addikt
válasz
bwin.party #40388 üzenetére
A Vodafone térképe meglehetősen pontos,utca ház szám szinten is.
-
123xyz
aktív tag
25 éven aluli, előfizetéses ügyfeleknek ajándék 2 GB net havonta, plusz csoporton belüli ingyen beszélgetés. Részletek itt!
-
bwin.party
aktív tag
Sziasztok!
Vodafoneos mobilflottába csatlakozom a héten és kíváncsi vagyok milyen a Vodafone hálózata Győrben és környékén? A lefedettségi térkép nem érdekel, mert sokszor nem valós a tartalmas.
Üdv. bwin.party
-
-
janeszgol
félisten
-
-
Valakinek van smart trubo 7? Tapasztalat? (Esetleg valahol tesztelték?)
-
Sayuar
senior tag
- nem megy mínuszba, kikapcsolják
- nincs olcsóbb, még a konkurenciánál sem (legfeljebb ha dual SIM-es telefonod van, és SIM dobálósdit játszol: telenor ingyen SIM netről rendelve + 1500 feltöltés=1+1+1GB net 3 hónapra, telekom domino5 SIM 490 Ft-ért és kapsz 1GB netet 90 nap érvényességgel)
- én párszor megosztottam a kollégámal (szintén net+ tarifám van), és nem volt büntetés, de lehet hogy hosszú távon lenne: az ászf a mérvadó, 156. oldal. Itt nem írja, hogy a net+ csomag esetén a tethering tiltott lenne, de pl. a max S, M, L...stb esetén írja... -
Elsején feltöltöttem 3000.-el a net+ kártyás csomagmat. Így a hónap végéig van 500MB adatom. Tegyük fel hogy nem telefonálok, és Október elsején előfizetek a Havi megújuló 500MB-ra. (3000-1200=1800.-)
November elsején megint lesz 500MB-on, és az egyenlegemen marad 600.-Mi történik December elsején? Minuszba megy az egyenlegem, vagy automatice megszűnik a Havi megújuló 500MB csomagom?
Esetleg van olcsóbb kombináció a havi 500/1000MB-os internetre?
Az internet megosztása megengedett?
-
Sly189
senior tag
válasz
szabogabor10 #40376 üzenetére
Köszönöm a gyors választ
-
-
Sly189
senior tag
Sziasztok,
vásároltam itt egy S7-es Samsungot egy ősrégi tagtól, viszont a telefon magyar Vodafone függő, amivel itthon tudom használni természetesen.
Kérdésem az lenne, hogy német illetve UK vodafone-os SIM-el működne?
-
4Grider
félisten
válasz
schawo #40368 üzenetére
A csatornában hol? A Voda levelezőszervere is közvetlenül adja át a címzett levelezőszerverének a levelet. Közben routerek vannak, ahol ugye lehetne elméletileg a csomagokat elkapni. Gyakorlatilag a routingba elég nehéz adathalász routert becsempészni, egy ilyen eset után meg főleg...
-
asdf_
veterán
válasz
schawo #40360 üzenetére
Futarral sem jobb, nekunk szerzodeskotes utan hozta a -kulsos- futar a telefonokat (ezeket safebagben) meg a szerzodeses papirokat, a papirok elso oldalan, kover betuvel, kb. elotte-mogotte egy egy ures sorral ott virit az ugyfelbiztonsagi kod. A papirok se lezarva nem voltak, mindket -tehat a visszavitt- peldanyon is ott figyelt az ugyfelbiztonsagi kod, szoval csak az a futar nem tudta megszerezni, amelyik nem akarta.
Mondjuk a Telenor sem jobb, azok a multkor emailes ugyintezesnel kertek az ugyfelbiztonsagi kodot. Emailben es az osszes szamjegyet. Visszakerdeztem, hogy ezt most teljesen komolyan gondoljak-e, es nem, nem vicceltek, tenyleg ugy gondoltak, hogy en egy plain text emailben el fogom azt kuldeni nekik. -
Krill77
őstag
Hi
Kis butafonba akarnék Vodafone simet. Van ez a 0 ftos rendelős dolog. Van rajta lebeszélhető kess? Meddig ervényes 1 toltéssel? Mi a legkisebb összeg amivel tölteni lehet? . Amolyan vész telo volna a szekrényre, igy a lehető legolcsobban akarom kihozni.
Köszönöm -
Varszegig
veterán
válasz
Daffni2 #40361 üzenetére
Hát azért ez nem jelent semmit, a feleségem már kapott valamelyik szolgáltatótól olyan szerződést, ami nem az övé volt. Elírták az ügyfél emailcímét, asszony meg megkapta a szerződést, benne az összes személyes adatával stb. Ráadásul az ilyen emaileket simán olvashatja, aki erre utazik, tehát ügyfélbiztonsági jelszót tényleg nem szerencsés kiküldeni.
-
Vodafone tényleg ennyire idióták társasága? Az előfizetési szerződést elküldik emailben mezei kereshető pdf csatolmányként, amiben leírják az ügyfélbiztonsági kódotmat, és a jelszavamat? Ezek megőrültek
-
csab2
veterán
Sziasztok!
Mobil Net M csomag, MiFi-vel.
Kérdésem: a SIM kártya működik tabletbe átrakva, vagy ez le van tiltva? -
sixaxis
csendes tag
válasz
Franky2Ster #40356 üzenetére
Nem csak az applikáción nem látható, az online felületükön sem.
(mellesleg én iPhone-t használok) -
sixaxis
csendes tag
válasz
Franky2Ster #40353 üzenetére
Üdv a klubban
Nekem április óta megy ez a tortúra -
Franky2Ster
senior tag
Segítséget szeretnék kérni az ügyben ,hogy közel fél éve nem képes a Vodafone megoldani az asszony előfizetésén a Go+ EU csoamgban lévő 150 percet ,hogy nyomon tudjuk követni webifen illetve mobil appon.Már a fél év alatt töbször hívtam őket és mindig inkább csak azt mondják hívjam ha nem tudom mennyi perc van még a 150 percből. A mai világban elektronikus úton van fizetve a számlától kezdve minden illetve ez is egy elektronikus szolgáltatás nem hiszem el,hogy ez olyan nagy gondot okoz a Vodafone programozóinak. mit csináljak , felmondjam az előfizetést ,hogy jó legyen ?
-
sixaxis
csendes tag
válasz
felhasználóx #40347 üzenetére
Már legalább 10 levelet írtam nekik ill. telefonon is jeleztem a hibát., Egyszer kaptam jóváírást a hiba miatt, azóta csak a sablon szöveggel jönnek, hogy a türelmemet kérik a hiba kijavításáig.
-
felhasználóx
tag
válasz
sixaxis #40346 üzenetére
Ne csak jelezd, hanem nyittas az ügyf.szolival egy hibajegyet. Rögtön máshogy állnak hozzád. Nekem így lett 2 alkalommal is jóváírásom kb. 15-16 k értékben. Az egyik kisebb összeg pont hasonló probléma miatt. Persze megoldódni nem biztos, hogy meg fog, de legalább kárpótolnak. Mindent ami jár neked vagy amiben hibáznak meg kell lovagolni. Mivel ott is nagy a fluktuáció, rengeteg az új tapasztalatlan emberke, feltehetően nem csak a front officeban. Azt tapasztalom, hogy mostanában nagy a fejetlenség, és a dezinformáció a Vodánál, legalább is a kommunikáció terén.
-
sixaxis
csendes tag
válasz
Daffni2 #40345 üzenetére
A csomagban foglalt egységek (jelen esetben 150) használatát nem tudom nyomon követni sem a vodafone honlaján, sem a mobil applikáción. (csak az internet használatot, ill. a havidíjon felüli költéseket mutatja a rendszer). Már többször jeleztem a problémát a szolgáltatónak, de semmi sem történt
-
cellpeti
nagyúr
üdv
ismerősömnek van mobilnetje. K4607 usb modem, de W10 alatt nem akar települni, sőt még felismerni sem. Ez egy csere modem,de...nem megy. Ötlet?
-
sixaxis
csendes tag
Sziasztok,
Valakinek van közületek Flotta Go+ Eu tarifacsomagja?
-
Sayuar
senior tag
válasz
nagy@gmx.com #40335 üzenetére
érdekes....csak az újjonnan aktivált kártyákra írják a duplázást
-
nagy@gmx.com
tag
Tegnap felhívott egy automata rendszer, miszerint egyedi ajánlatot kaptam.
Amennyiben ma éjfélig feltöltök a Max kártyámra 3.000 Ft-ot, bónuszként plusz 100 percet kapok.
Ilyennel sem találkoztam eddig. -
LantosBerry8
senior tag
válasz
membrandj #40323 üzenetére
Nah épp most hívott a voda, hogy kivizsgálták az ügyemet és jogosnak ítélték meg a panaszomat, 48 órán belül korrigálják a számlámat és csak azt kell befizetnem....
De! amit a kollegái korábban beígértek, hogy az okozott kellemetlenségekért kárpótolnak, hát azt elfelejthetem... Mikor megemlítettem az ügyintézőnek, még meg volt sértődve, hogy rákérdezek, mivel, hogy érezzem magam megtisztelve, hogy ők hajlandóak korrigálni a saját hibájukat, meg, hogy egyébként is korábban (megjegyzem más hasonló balf@szságukért) már kaptam kárpótlásokat... - de nem ezért...
Szóval egyáltalán nem vagyok kibékülve mostanában a vodával... szörnyű az ügyfélkezelésük!!
-
agabe
addikt
válasz
dptrsk #40328 üzenetére
Ő maga ejtette le.
Úgyis mást használ most ami céges teló, ha hazajön legfeljebb szerez egyet kölcsön amíg az ügyintézés tart csak azt hittem gyorsítható.
Nincs nála. Mielőtt ment volna vasárnap akkor sikerült összehoznia.
Ászf szerint a bejelentést követő 48 órán belül be kell vinni valamelyik vodafone boltba a kapott kárszámmal.
Az a tuti ha akkor jelenti be amikor már tudja intézni és nem reszkírozik hátha emiatt utasítnák el az igényét (szerintem simán megtennék, hisz ÁSZF-ben ez szereple amit el kellett fogadnia). -
asdf_
veterán
-
dptrsk
addikt
"mert nincs olyan hozzátartozója amit az aszf annak elismer."
Ha olyan személy okozta a leejtést, aki nincs a biztosítottak körében, akkor nem érvényes a biztosítás.A leírásod alapján ez az eset áll fent, nincs jelen az előfizető sem az aki biztosított s a sérülést okozta.
Ha külföldön van, akkor nála van a telefon, nem tudja bevinni.(=lehet jelezni bejelentéskor, s akkor ha hazajött kell bevinnie haladéktalanul szerintem)
Ha a telefon itthon van, akkor valaki olyan kellett, hogy a sérülést okozza, aki biztosított(=meg lehet hatalmazni).Ha egyik eset sem áll fent nincs érvényes biztosítás a káresetre.
-
agabe
addikt
válasz
dptrsk #40325 üzenetére
" Miért kéne meghatalmaznia olyan valakit, aki nem biztosított "
mert nincs olyan hozzátartozója amit az aszf annak elismer.
48 órája van a bejelentésre, és azután 48 órán belül be kell vinni a vodához leadni ami most nem fog menni (mivel kb. engem tudna meghatalmazni vagy olyat aki egyáltalán nem rokona)Szóval ezek szerint várnia kell a bejelentéssel amíg hazajön, akkor beteszi a SIM kártyáját, bekapcsolja (még működik csak pókhálós szegény z3c), majd bejelenti, és neki kell intézni vodánál is.
Ez a lényeg kb.
Thx !(#40326) mukibuci:
nekem is van ugyan redes előfizum meg készülékem (most épp kettő), de sosem ejtettem még le, így nem voltam tisztában az eljárással. A biztosító meg nekem csak annyit mondott, hogy az tudja bejelnteni aki a biztosított, és a csatlakozási szerződést megkötötte, meg olvassam el az ASZF-et ott vannak a részletek...na ezután jöttem ide, mert azt hittem én is intézhetem valahogy helyette.
A kamuzási célzás elég negatív feltételezés -
dptrsk
addikt
A SIMet ellenőrizhetik, de ha nem volt másik készülékben, akkor azzal nem lesz gond.
Pl. dobálta a hálózatot s kivettétek-betettétek, hátha nem érintkezett.
Nagynénéd biztosított, ő is károsult lehet. Őt vagy a felsorolt hozzátartozókat ért kárt téríti a biztosító.Miért kéne meghatalmaznia olyan valakit, aki nem biztosított(=ha nem biztosított okozta a kárt nem fizet a biztosító, azaz nincs biztosítási esemény)??
Az a pont azt akarja kizárni, hogy ha valaki nem biztosítottnak(pl. kis gyermek) kölcsön adta, arra nem vonatkozik a biztosítás.
A SIMkártya azért fontos, hogy ő használja a telefont ne pedig pl. egy gyermek, akire nem vonatkozik a biztosítás. Mivel a gyerekek arányaiban többször okoznak kárt, a red havidíja is duplája kéne legyen legalább.
Ha a SIM hosszabb ideig volt másik telefonban vagy a biztositott telefonban másik SIM volt hosszabb ideig azt látni fogják, s nem érvényes a biztosítás.
-
agabe
addikt
Senki nem jar mostanaban itt akinek mar kellett biztositast inteznie ?
A bejelentest 48 oran belul meg kell tenni, azt megteszi a nagynenem, de mi a helyzet a SIM kartyaval ? Elegendo azt mondani az volt a keszulekben, vagy ezt is ellenorzik vhogy a rendszerbe bejelntkezett SIM-ekbol es akkor az egesz felesleges ?
Meghatalmazni tenyleg csak olyat tud aki hozzatartozoja , es raadasul csak azt aki a karosult is egyben ?
Ez azt jelenti, hogy a hozzatartozoja kellett, hogy leejtse a telefont nem pedig nagynenem.Elegge olyannak tunik az egesz, hogy csomo aprosag alapjan ki tudnak bujni a biztositasi kotelezettseg alol.
-
membrandj
nagyúr
válasz
LantosBerry8 #40318 üzenetére
Leírtam,hogy mi fog történni , ha nem fizeted be, olvass vissza. Nyugodtan vállalhatod azt is, végül jóváírnak majd minden felszólító sms-t, túlszámlázást stb,de 2-3 hónapos buli lesz. Nekem ehhez se idegen, se kedvem nem volt.
Ha tényleg olyan durva számlát kaptál, amit nem tudsz befizetni, akkor nincs más megoldás,de ha most 2-3-4-5 ezer forint többletről beszélgetünk, akkor nem ér annyi idegeskedést az egész szerintem ,hogy ne fizesd be.pietrasko
A voda számlázási rendszere lassú nagyon, ez tény sajnos. Számlazáráshoz képest eltelik 3-4-5 nap, mire összeget látsz és rá még 1-2 nap, mire a tényleges számlát. Fejleszteniük kellene, ezt már többször jeleztem feléjük,de szerintem ez ilyen huszadrangú kérdés náluk jelenleg. ( bár szerintem se élvez fő prioritást ) -
LantosBerry8
senior tag
válasz
membrandj #40317 üzenetére
Ez aztán a korrekt hozzáállás....
Felhívom a Vodafonet, hogy legalább az ügyem kivizsgálásáig fagyasszák be a fizetési határidőt, erre meg mindenféle késedelmi kamattal meg hasonlókkal fenyegetőznek, úgy, hogy mondja is közben, hogy amúgy nekem van igazam, de akkor is fizessek előre.... -
agabe
addikt
Biztosítási esemény esetén (leesett a telefon ami red csomagban lett vásárolva idén márciusban) mi a teendő, ha a biztosítottnak (nagynéném) el kellett utaznia ?
Ahogy olvasom a szabályokat
kárigényt csak ő maga, vagy a károsult akit a biztosított erre
írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
Első kérdés ezzel kapcsolatban, hogy ez azt jelenti, hogy mindenképpen neki kell a kárbejelentést telefonon megtenni a Marsh Kft részére a +36 1 / 477-4127 -es számon akkor is ha nincs itthon ? Nem vitte magával a SIM kártyát, mert külföldi szolgáltató kártyáját használja (persze másik készülékben) amikor nincs itthon az is gond lehet ha külföldi számról hívja ezt a Marsh Kft-t ?Másik kérdés ugyanezzel, ha mondjuk a bejelentést sikeresen meg tudja tenni, akkor ott szóban meghatalmazhat bárkit (pl engem), hogy intézzem a dolgot, vagy csak akit károsultnak ismer el a biztosító ?
Károsult a természetes személy biztosított hozzátartozója Hozzátartozó: a házastárs, a bejegyzett élettárs, az egyeneságbeli rokon, a testvér, az örökbefogadott, mostoha- és neveltgyermek; továbbá a házastárs, bejegyzett élettárs gyermeke, az örökbefogadó, a mostoha- és a nevelőszülő, a szülő házastársa; mindezen személyek akkor minősülnek a Biztosítási feltételek értelmében hozzátartozónak, ha a 14. életévüket már betöltötték.
Nem vagyok a leírás szerint hozzátartozó ... na ilyen esetben akkor ha nagynéném be is jelenti, meghatalmaz engem én meg beviszem a készüléket akkor sem foglalkoznak vele ? Egyáltalán meg tud hatalmazni ?Azt is néztem még, hogy
A biztosítási fedezet kizárólag arra a Készülékre érvényes, amelyben az adott
kárigény alapjául szolgáló Biztosítási Esemény időpontjában benne volt a Szolgáltató által regisztrált és általa jóváhagyott SIM-kártya.
Épp a kártyáját akarta visszatenni amikor tok nélkül kicsúszott a teló a kezéből. Ezzel így elutasíthatják ?Eléggé túl van ez bonyolítva ahogy nézem.
-
kinder93
aktív tag
Adott egy MAX L kártya. Rögtön feltölthetem és használhatom is az 1GB-ot vagy előtte aktiválni kell 1270-en esetleg online?
-
dptrsk
addikt
válasz
membrandj #40317 üzenetére
Az azért érdekes, hogy a Telekom kérés nélkül is befagyasztja a vitás számlát a kivizsgálás idejére, s döntéstől függetlenül az ügyintézés idejével kitolódik a fizetési határidő. Kisebb összeg(kb 1000ft alatt) a Telekom is inkább a következő havi jóváírást támogatja, de ha jelzem, hogy a korrekciós számlát akarom befizetni, akkor az online felületen átírják a fizetendő összeget(részteljesítés), s a kártyás fizetés a korrigált összeget fizetteti ki.
Szerintem ez lenne az alap mindenhol, de ha más nem, akkor kérésre működjön így a dolog. Miért én hitelezzek a Vodafone hibája miatt?
Telenornál már kellett hitelezni 2000 forint helyett 25000 lett a számla be kellett fizetni, utána 1 évig 0-s számlát kaptunk, akkora túlfizetés lett. Mai fejjel nem fizetnénk be, hanem hibajelentésnél jeleznénk, hogy majd a korrekciós számlát.
Gyógyszertárban is választható, hogy a hiányzó terméket kifizeted előre vagy majd ha beérkezik jössz érte, s akkor fizetsz.
Ha más nem azt felajánlhatná a Voda, hogy 1-2 nap s küld egy számlát az általam vélt fizetendő összegről, amit be kell fizetni, s a többit a kivizsgálás után, ha jogtalan a panasz.
-
membrandj
nagyúr
válasz
LantosBerry8 #40313 üzenetére
Sajnos ez így megy,de ha nem fizeted be, akkor magadat is szívatod. Végül mindent jóvá fognak írni,tehát korrektül járnak el és ha jelzed,hogy szeretnél valamilyen összegű jóváírást a panaszodért, akkor még valószínűleg + pénzzel fogsz kijönni a buliból,de ez 2-3 hónap macera.
Megoldás: Befizeted és panaszt teszel náluk , ahol jelzed,hogy szeretnél pénzbeli jóváírást a tévesen kiszámlázott tételeken felül.Gyanítom,hogy nagyon kevés ember van, aki ténylegesen belenyúlhat a számlázásba ( sztornóra gondolok ) és így a legegyszerűbb nekik. Még akkor is, ha az ügyfél + pénzt kér a hibákért.
-
Mbenyo97
aktív tag
Hali!
A vodának van ez a Vodafone Max S, M, L tarifa, én mondjuk speciál az L tarifát akarnám de ott van hogy "Csomagdíj belföldön, 30 napra érvényes az alábbiakra" most ezt valahogy nem tudom értelmezni valamiért, lehet hogy túl fáradt vagyok de most akkor minden hónapban fel kell töltenem 4 000 Ft-al hogy működjön a tarifa ? Vagy az a 4 000 Ft addig érvényes még el nem fogy illetve vagy le nem jár az 1 év ?
Azért is kérdem mert ismerek olyan más szolgáltatott akinél a feltöltő kártyára minden hónapban ki kell perkálni egy minimális összeget hogy működjön.
-
-
membrandj
nagyúr
válasz
sz.balazs.95 #40309 üzenetére
Pár munkanap átfutási ideje van.
LantosBerry8
Nekem volt túlszámlázásos problémám már a vodával. Szintén azt állították,hogy kapok majd új számlát,de nem kaptam és te se fogsz. Utólag kiderül,hogy nem sztorzó számlát a voda, csak levonja a köv számlád összegéből. Ha addig nem fizeted be, akkor addigra rajta lesz majd viszont az sms felszólítási díj, késedelmi kamat stb.
Szóval az e legegyszerűbb, ha befizeted és a köv .haviba majd levonják.
Persze megteheted,hogy nem fizeted be, és a köv. havi számlánál befizeted a jó összeget+ a késedelmi díj, sms díját és szólsz neki,hogy ez jogtalan. Jóvá is fogják írni, majd az arra rá következő számlán..
Nekem legalábbis így volt.Simán korlátoznak szerintem, ami után majd persze kapsz szintén jóváírást a kellemetlenségekért,de ismét magad szívatod ezzel.
-
LantosBerry8
senior tag
#40276 -ra valaki?
-
Sziasztok.
Nemrég előfizetéses csomagra váltottam.
Olyan problémám van, hogy befizettem a számlát pár napja, amiről meg is kaptam egyből az SMS-t a banktól, az egyenlegemről is levonta, de a Voda felületén továbbra is azt látom, hogy a számla nincs befizetve.
Ilyenkor mi van? -
-
-
asdf_
veterán
válasz
Daffni2 #40300 üzenetére
Megint félreinformálsz.
Nem lehet több az SMS díja 23 Ft-nál.Oszt' teljesen biztos vagy-e ebben?. Persze, ha elobb olvasnek, es utana irnek, nem irnek hulyesegeket, 23-at fizet.Ez mondjuk lenyegtelen, de igy van-e?
Mert szerintem a perc+-os olyan lazan fizeti a 49 forintot, mint a huzat
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Túra és kirándulás topic
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged