-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Mbenyo97
aktív tag
-
-
trec12
addikt
válasz
Mbenyo97 #40189 üzenetére
Nekem nem a Vodánál van a mobilnetem, de most kaptam ajándék 500 MB-ot. A 1270-re szólnom kellett mert nem ment a 4G. Oka, hogy nem volt beállítva a kártyámra. Gondolom egy pipa a megfelelő helyre és már ment is.
Csináltam több mérést is a másik szolgáltató mindenhol sokkal gyorsabb. Böngészésnél viszont sok jelentősége nincsen szerintem. -
Sayuar
senior tag
válasz
Mbenyo97 #40187 üzenetére
válaszd ki a hálózatok menüt, keress rá manuálisan.
Ha megjelenik az LTE (4G) akkor a kártya 4G képes, csak központilag nincs engedélyezve. Ekkor a 1270-en kell kérni a hozzáférést.
Ha nem jelenki meg a manuális hálózatkeresés során az LTE, akkor ki kell cserélni a SIM-et.Ja még annyi jutott eszembe, hogy a 2. slot nem tudja a 4G-t.
-
Mbenyo97
aktív tag
válasz
4Grider #40183 üzenetére
Hat akkor nem tom, mert kerdeztem is még multkor a vodasokat hogy mi van a 4G-vel es azt mondtak hogy feltoltos nem tamogatja. Es amugy amikor be van kapcsolva a mobilnet mindig csak H betu van nekem.
Haljon meg a lovam letiltottam a telomon a 4G-t es most egyenlore jol mukodik a dolog.
-
Mbenyo97
aktív tag
Hali!
Feltöltő kártyás vagyok. Olyan problémával küszködöm hogy ha valakit felhívok az lenyomjam a piros gombot és rögtön vissza akar hívni engem akkor nem tud mert csak a nagy csönd, süketség van, vagy éppen azt jelzi ki neki hogy ki van kapcsolva ekkor ugye jön az újra tárcsázás de tárcsázás előtt kb fél akár 1 percet kell várni, letelik az a bizonyos 1 perc kb, tárcsáznak és voálá kicsöng. Ezt vajon miért csinálja ? Nagyon idegesítő.
Már többször volt SIM kártya csere az megoldja kb 1 hétre a problémát azt megint rossz lesz. Már tarifa csomagot is váltottam 2 félére de semmi.
Egyszerűen nem jövök rá mi lehet a baja és persze a vodások se tudják, hisz miért tudnánk, nem az ő bajuk ez hanem az enyém. -
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Leírom hogy jártam. Sajnos úgy adódott, hogy májusban korlátozva lett az előfizetésem (telefon+tablet), mert elcsúsztam a fizetésével. Felhívtam az ügyfél szolgálatot, megbeszéltük milyen részletben csengetem ki a tartozást. Oké, eddig sima ügy, szépen kifizettem, ahogy azt kell, közben lemondtam a tablet előfizetést, mivel senki sem használta otthon és lejárt már a hűsége. Kicsengettem az utolsó fillérig a tartozást, vissza is kapcsolták nekem az előfizetést. Tök király, van minden megint. Gondoltam ma ránézek az adatforgalomra, erre nézem hogy 42 ezret ír befizetetlennek. Mondom mi a...kapásból tárcsáztam a 1270-et. Elmondtam a hölgynek (aki elég szimpatikusan állt a dologhoz) mi történt, közben Ő nézte is a rendszerben. Mondta, hogy benne van a visszakapcsolási díj plusz egy kis tört számla. Mondom rendben van, de melyik része került ennyibe? Mondja hát ott a tablet előfizetés is, erre én mondtam két pislogás után, hogy de hát azt én lemondtam. Megnézte jobban, igen, látta hogy lemondtam, viszont nem tud belenézni jobban, mert erre is vannak illetékesek. Annyiban maradtunk, hogy vasárnap visszahívom őket és megnézik hol a baki. Jártatok már így? Lesz némi esély rá, hogy fény derül arra, hogy ténylegesen egy előfizetésem van és nem kettő?
-
válasz
nagy@gmx.com #40177 üzenetére
20e
-
nagy@gmx.com
tag
Kártyás csomagban vásárolt telefonnak mennyibe kerül a függetlenítése?
1 hónapos.Köszönöm!
-
trec12
addikt
válasz
karldergroße #40140 üzenetére
Kár volt ilyen "dolgozatot" írnod. Megkíméled magad ha vársz és szépen bementél volna október végén egy márkaboltba mik a lehetőségek kérdéssel aztán esetleg ha bontanál valószínű a füledre nyomják az ügyfélmegtartó csoportot. Ott mehet az alku ha nem tetszik asztala viszta bébi. Ennyi.
Inkább keress egy flottát.... -
zoli62
addikt
válasz
Kicsirics77 #40168 üzenetére
21. században?
-
zoli62
addikt
Az instant kártya aktiválása mennyi idő alatt megy át a rendszeren? Mivel a netes nem működött, ezért ügyintéző végezte el tegnap, de ma reggel sem aktív a kártya.
-
asdf_
veterán
-
#71835392
törölt tag
válasz
lugosi #40159 üzenetére
A Telenor Hipernet Home csomagjai szerintem ugyanilyen jó árérték arányt tudnak és ott sincs már címhez kötöttség meg abban használod amiben akarod, 4g lefedettségben meg bőven jobbak mint a Voda!
-
Bozek
nagyúr
válasz
karldergroße #40158 üzenetére
Mutasd már meg, hogy hol jóval drágább a Gold változat, mint a Silver. Én hoztam egy példát, ahol a kettő ugyanolyan árban van, erre te nekiállsz személyeskedni.
(#40159) lugosi: Csak azzal az eszközzel használható. Fentebb volt amúgy, aki kipróbálta másikban és nem működött.
-
Sziasztok,
kizárólag mobilinternet előfizetésre lenne szükségem, ami egy mifi routerben lenne hordozható.
Jelen pillanatban egyelőre kb mindegy, hogy céges vagy magán az előfizetés, mondjuk úgy hogy szerencsés lenne ha céges lenne, de ha nem az, akkor sem tragédia.
A minimum elvárás egy havi 5-10 mega között lenne, több nem szükséges, de ha több van, akkor majd elhasználjuk, az sem baj.A telefonunk másik szolgáltatónál van, a vodafonnál jelenleg nincs semmilyen előfizetésünk. Alapvetően a vodafone nyújtotta lehetőségek közül ami a legjobban felkeltette az érdeklődésemet, az a Homenet csomag: [link] ami valljuk be páratlanul jó ajánlat, 50 giga LTE nettel.
Csak hát itt jön a bökkenő: igaz, hogy a szolgáltatás hordozható, és akárhol használható, de a weblapon olvasottak szerint csak abban a routerben, amit a szolgáltató ad. Amivel első nekifutásra természetesen semmi gond nincs, hiszen ahogy utánanéztem egy egész jó kis huawei router, de a hálózati áramhoz kötött, és az nekem nem igazán lenne jó, tényleg egy mifi routerben kellene használni.
Így adódik a kérdés: mennyire működik ez a valóságban, hogy csak ebben a routerben működik? Ténylegesen is így van? Nem bírható működésre egy mifi routerben?
-
Bozek
nagyúr
válasz
karldergroße #40152 üzenetére
Aha, mindenhol jóval drágább. A Turbado-nál például ugyanannyiba kerül mind a kettő, igaz, bolti garanciával... Nem kell megint a mellébeszélés...
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
karldergroße #40152 üzenetére
A kék T-nél simán lehet 12 havi részletre vásárolni készüléket. És alapból a kezdőrészlet is nagyjából annyi, mint a törlesztőrészlet.
-
karldergroße
senior tag
A Media-ban az arany verzió kerül 199899-be, amely limitált és mindenhol jóval drágább. A Vodafos az általános szürke verziót adja 14 E forinttal drágábban.
De úgy látszik, sokan nem értitek a lényeget: nem csak a nevetséges, siralmasan smucig 12000,- Ft-os engedmény és az abszurdan irreális, tehát szürreális készülékár a probléma, hanem az, hogy képtelenek egy normális konstrukciót összedobni. Mondjuk 5990 (Go+ EU) és + 3000 helyett + 6000 Forintos havidíjjal lehetne a kezdőrészlet 24 hónap alatt 72000-rel olcsóbb, és az kezdőrészletem akkor már csak 45 E körül lenne, nem 118. És nem értem, hogy legalább ezt miért nem lehet a régi hűséges előfizetőknek megcsinálni, még akkor is, ha a telefon pofátlanul drága és csak 12E Ft-nyi kedvezményt adnak??
-
eami
veterán
válasz
Sayuar #40149 üzenetére
sajnos mint a levélből is kiderül sokan gondolkodnak így, ezért sincs verseny. felesleges átmenni másikhoz, hiszen ugyanazt lehet megkapni ugyanannyiért mindenhol. szerintem elég ha csak nem hosszabbít hűséget.
amúgy kíváncsi lennék hogy milyen "igényekre" hivatkoznak, mivel soha egy értelmes kérdőívvel nem találkoztam még a voda oldalakon. mindig csakis arra kíváncsiak hogy az oldaluk milyen, a szolgáltatással kapcsolatban nincs kérdés. ugyanez a helyzet az ügyfélszolgálat értékeléses smsekkel is. mindig csak a személyt lehet osztályozni.... olyankor amikor viszont tőle független dolog miatt csalódik valaki azt vagy nem tudja visszajelezni, vagy szerencsétlen ügyintézőn csattan a rossz értékelés miatt.
(#40134) mukibuci: ilyesmi rémlett
(#40135) Daffni2: de ilyesmi tűnik logikusnak
-
Bozek
nagyúr
válasz
karldergroße #40140 üzenetére
"2. Azt is méltatlannak érzem, hogy egy jelenleg 130-140-ezer Forint piaci értékű, már nem a legújabb kiadású készüléket (másfél éves modell, amelyből létezik egy újabb verzió, a HTC 10) önök 213900 Forintos listaáron kínálnak."
MediaMarkt-ban 200 ezer Ft (igaz, még ez is olcsóbb). Az összes többi üzlet bolti garanciával árulja 130-140 ezer Ft-ért, azt meg a hajadra kenheted.
-
Sayuar
senior tag
válasz
karldergroße #40140 üzenetére
már megbocsáts: most az a baj, hogy miért nem vagy kivételezett, neked miért nem jár több kedvezmény miat az összes többi 12 éves múlttal rendelkező vodafone ügyfélnek?
Megírták: kereset-kínálat. Piacgazdaság.
És örülök, hogy megtaláltad a megoldást: nem sírni kell, hanem oda menni, ahol jobb ajánlatot kapsz.
-
Bogyi007
veterán
válasz
karldergroße #40140 üzenetére
Igazad van , de ez egy levél miatt nem fog a rendszer megváltozni.
El kell fogadni hogy drága telefont szolgáltatónál jó konstrukcióban nem lehet venni. Én is ugyanebben a csomagban voltam (most vagyok ebben pontosabban) és nem volt könnyű olyan telefont találni ami megfelelő is volt és az árszabása is megfelelő volt.
Végül a HTC Desire 626 lett a választottam amiért eredetileg 5990+3000 forintot fizettem majd én is Go+ C EU csomagos lettem és így 8990 a havi összeg.Neked azt javasolnám hogy nézz körül pl az edigital-nál ahol szoktak lenni kamatmentes részletre is telefonok a Vodánâl meg ott tudnál maradni így...
-
karldergroße
senior tag
Tanulságos levélváltás a Vodafone-nal, ezzel a hihetetlenül rugalmas és ügyfélbarát céggel. Szerződéshosszabbításról lett volna szó:
1. LEVELEM:
Tisztelt Vodafone!
Több mint 12 éve, gyakorlatilag a Vodafone magyarországi tevékenységének kezdete óta vagyok hűséges előfizetőjük a XX/XXXXXX-ös telefonszámon. Október 22-én lejár a kétéves hűségidőszakom és telefonvásárlással egybekötött szerződéshosszabbításon gondolkodom. Mivel az előző alkalommal egy HTC M8-as készüléket választottam, mellyel elégedett vagyok, örömmel láttam, hogy a HTC M9-es készülék még a kínálatukban van, amely minden szempontból megfelelne igényeimnek. Megnéztem a konkrét rám és erre a készülékre vonatkozó szerződéshosszabbítási ajánlatukat, és sajnálattal meg kellett állapítanom, hogy az Önök feltételeivel nem áll módomban meghosszabbítani az előfizetői szerződést a következők miatt:
1. Méltatlannak érzem, hogy 12 éves előfizetőként egy hihetetlenül kicsinyes, évente 1000, tehát összesen 12000 Ft kedvezményt kapok egy új előfizetőhöz képest egy ilyen értékű készülék megvásárlásakor.
2. Azt is méltatlannak érzem, hogy egy jelenleg 130-140-ezer Forint piaci értékű, már nem a legújabb kiadású készüléket (másfél éves modell, amelyből létezik egy újabb verzió, a HTC 10) önök 213900 Forintos listaáron kínálnak.
3. A legméltatlanabbnak és leginkább ügyfélellenesnek azonban azt érzem, hogy mindezt ráadásul rendkívül kedvezőtlen konstrukciók keretében kínálják. A készüléket a jelenlegi előfizetésem (Go EU+) megtartásával csak olyan módon engedi a rendszerük megvásárolni, amelyben átvételkor 124980 Forintot kellene fizetnem 8990 Ft-os havidíj (elképzeléseim szerint 5990 Ft előfizetés+3000 Ft telefonrészlet) mellett. A Red esetében mód lenne az 1 Ft-os vagy 14990 Ft-os kezdőrészletre horribilis havidíj mellett, de nekem nincs szükségem a Red-típusú előfizetésre, mert nem tudom kihasználni, számomra az ráfizetés.
Szeretném a jelenlegi előfizetésemet önöknél megtartani, viszont kisebb kezdőrészlettel megvásárolni a HTC M9-es készüléket. Két éve még képesek voltak elfogadható kezdőrészletű és tarifájú csomagokat kínálni, annak idején a jelenlegi HTC M8-as készülékemet is kisebb kezdőrészlettel és magasabb havidíjakkal (készülékrészlet) vásároltam, amit most is el szeretnék érni. Ez ügyben felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat, ahol viszont azt a tájékoztatást kaptam, hogy a szerződéshosszabbítás csak a honlapon felkínált módozatokkal lehetséges.
Nem értem, hogy önöknek miért nem érdekük az előfizetők megtartása? Miért nem vásárolhatom meg a telefont egy jóval kisebb kezdőrészlettel és ennek megfelelően magasabb havidíjakkal? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
Kérem ez ügyben szíves tájékoztatásukat és esetlegesen egy számomra elfogadható szerződéshosszabbítási ajánlat kidolgozását. Amennyiben nem találunk egy erre a készülékre és tarifacsomagra vonatkozó számomra elfogadható megoldást, úgy kénytelen leszek a másik mobiltelefon-szolgáltatóknál is érdeklődni. Véleményem szerint 12 év hűség az önök számára is többet kellene érjen annál, hogy ilyen meglehetősen siralmas és kicsinyes megoldásokat és kedvezményeket kínáljanak.”Üdvözlettel
XXX
2. ERRE JÖTT EZ A SOKATMONDÓ VÁLASZ:
Tisztelt XXX Úr, kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Nyilvántartásunk szerint a +XXXXXXXX-ös hívószámához tartozó előfizetése a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen levelünk keltekor.
Tájékoztatatjuk, hogy lakossági előfizetések esetén szerződéshosszabbítás során a Köszönet Program adott szegmensébe tartozás alapján tudunk kedvezményt biztosítani a készülékárból. Az említett szegmens besorolás kiszámításánál rendszerünk az utóbbi időszak számláinak értékét veszi alapul az alábbiak szerint:
Kedvezmények
Kategória
Klasszik
Kiemelt
VIP
Az elmúlt hat havi számla átlag értéke
bruttó 0 és bruttó 7.999 forint között
bruttó 8.000 és bruttó 19.999 forint között
bruttó 20.000 forintnál magasabb
A Vodafone-nál eltöltött évek után járó kedvezmény
bruttó 500 forint/év
bruttó 1000 forint/év
bruttó 2000 forint/évEngedje meg, hogy biztosítsuk arról, hogy új szolgáltatásaink bevezetésénél, ajánlataink kialakításánál olyan szempontokat tartunk szem előtt, amelyek ügyfeleink igényeihez igazodnak. Akcióinkat a piaci igényeknek megfelelően és ügyfeleink visszajelzései alapján alakítjuk ki.
Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a felmerülő igényeknek eleget tegyünk.
Szíves megértését köszönjük!
3. MIUTÁN MINDENT SIKERÜLT, CSAK ÉRTELMESEN VÁLASZOLNIUK NEM, ÍRTAM MÉG EGY LEVELET:
Tisztelt Vodafone!
Köszönöm a gyors válaszukat. Sajnálatos módon válaszuk azt tükrözi, hogy meg sem próbálták felfogni azt, amiről írtam önöknek. Nekem nem kell megindokolni, hogy miért csak évi 1000 Ft-nyi (3 Euró – ez aztán nagyvonalú…) kedvezményt adnak egy 12 éve hűséges előfizetőjüknek. A táblázatukat külön köszönöm, mindig jól mutat, de ez esetben inkább szegénységi bizonyítványnak nevezném. Viszont a kedvezmény mértékét leszámítva egyetlen kérdésemre sem válaszoltak. Sajnos, szövegértési képességeik nem megfelelőek, talán akkor kitértek volna alábbi levelem lényegi részére is. Arra, hogy miért nem képesek egy olyan konstrukciót felkínálni, amelyben kisebb első befizetés mellett, jelenlegi szerződésem megtartásával, magasabb havidíjjal, vagy más szóval törlesztőrészlettel tudnám megvásárolni az irreálisan drágán árusított készüléket. Tehát kérem önöket, hogy előre legyártott sablon válasz átküldése helyett próbálják meg értelmezni a kérdéseket és arra adjanak valamilyen kevésbé előre legyártottnak tűnő választ. Hogy ezen nehéz nyelvi-szövegértési próbatételnek meg tudjanak felelni, átküldöm Önöknek az első levelemet még egyszer, különös tekintettel a lényeges kérdésekre. Külön tanulmányozásra kiemelném a következő részletet:
„MIÉRT NEM VÁSÁROLHATOM MEG A TELEFONT EGY JÓVAL KISEBB KEZDŐRÉSZLETTEL ÉS ENNEK MEGFELELŐEN MAGASABB HAVIDÍJAKKAL? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
KÉREM EZ ÜGYBEN SZÍVES TÁJÉKOZTATÁSUKAT ÉS ESETLEGESEN EGY SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ SZERZŐDÉSHOSSZABBÍTÁSI AJÁNLAT KIDOLGOZÁSÁT.”4. ERRE EZT A SZÍVÉLYES VÁLASZT KAPTAM:
Tisztelt Nagy Úr, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Tájékoztatjuk, hogy készülék áraink meghatározásakor minden esetben ügyfeleink igényeit és a keresleti igényeket vesszük figyelembe. Munkatársainkkal közösen folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Szeretnénk biztosítani arról, hogy akcióink, kedvezményes ajánlataink és készülék árlistánk gondos tervezés eredményei. Sajnálattal értesültünk arról, hogy a készülékvásárlás feltételei nem voltak megfelelőek az Ön számára.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a HTC One M9 típusú készüléket a Go+ szolgáltatáscsomagokon belül kizárólag Go+ EU C díjcsomag igénybe vételével van lehetősége megvásárolni. A készülék vételára a fent említett tarifacsomaggal bruttó 129.990 forint. A Go+ EU C díjcsomag havidíja bruttó 8.990 forint.
Szeretnénk megerősíteni a 20160815/21/E hivatkozási számú elektronikus levelünkben foglaltakat, melyben tájékoztattuk, hogy a +xxxxxxxxxxxx-ös hívószámhoz tartozó előfizetés a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen elektronikus levelünk keltekor.
A fentiek alapján az árlistában feltüntetett konstrukcióktól eltérő ajánlatot nem tudunk biztosítani.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
xxxxxxxxxxxx
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport5. ERRE NEM MARADT MÁS VÁLASZLEHETŐSÉG:
Akkor sajnálatos módon októberben búcsút veszünk egymástól. Ha ennyire "rugalmasak" és nem becsülik meg az ügyfeleket, akkor nincs miről beszélnünk. Viszlát Vodafone!
-
csuree
csendes tag
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.
Előfizettem a vodafonenál a home netre, ugye ahhoz huawei lte cube jár ami csak 220-ról működik.
Gondoltam veszek egy dual simes telót hogy majd belerakom és tök jó lesz majd arról tudom osztani a netet, de bármit csinálok nem akar rajt net lenni, apn be van állítva rendesen. Amúgy a telefon egy meizu m3 note.
mit kellene tennem h működjön? -
eami
veterán
ha szabad, én is eltolok egy lusta vagyok utánagondolni kérdést:
ha anno GO+ csomaggal vettem készüléket így a 5+5k volt a havidíj, de lassan lejár a 2 év, a 2 év utána mennyi lesz a havi díjam? 6k? -
#71835392
törölt tag
Nem tudom azóta pontosan mi változott, de jópár éve KETTŐ-HÁROM ember csinálta az éjszakai műszakot a 1270en és ha épp nagyritkán holtidő volt, akkor adminisztrálni kellett nekik, pl az akkor még létező "egyenlegfeltöltés külföldi feltöltőkártyával" kéréseket dolgozták fel vagy az online ügyfélszolgálaton leadott módosítási igényeket, amiket kézzel kellett bevinni a rendszerbe, pl számlázási cím módosítás.
-
asdf_
veterán
válasz
viktorhu #40125 üzenetére
Egy videki kis netszolgaltatonal esetleg. De itt a vodarol beszelunk 2M+ elofizetovel, ide nem vicc szintu ugyfelszolgalatot csinalnak. A nem hiperbonyolult dolgokat 0/24-ben el lehet intezni, amihez meg ember kell, azt meg gondolom belso levelezesben megoldjak egymas kozott es majd visszahivnak, amikor kiderult az az info, amivel tovabb lehet menni az ugyben. A szamlanyomtato meg outsorce-olva van, es gep hajtogatja a papirt (ennel sokkal-sokkal kisebb helyen, mar 20 eve is gep hajtogatta).
-
viktorhu
veterán
válasz
Dr Bubo #40124 üzenetére
Jól tudod, de azért az ilyen éjszakai ügyfélszolgálatok nem úgy működnek, mint a nappaliak - van, ahol rájuk raknak egy rakás adminisztratív munkát, mondván, hogy éjjel úgysincs sok hívás, és a reggel érkezők morognak, hogy nem készültek el az általuk rájuk hagyott munkával (mert mondjuk hajnali kettőkor senki nem tud úgy koncentrálni), vagy beindul 10-kor a nyomtató, és lehet egész éjszaka számlaleveleket hajtogatni, de olyan is van, ahol meg ügyelet jelleggel csinálják az éjszakai ügyfélszolgálatot (akár ággyal is), és a telefoncsörgés ébreszti az éjszakás embert. Én éjfél után igyekszem kerülni a hívásukat, ha nem SOS helyzet van (kártyaletiltás például).
-
Bogyi007
veterán
válasz
viktorhu #40118 üzenetére
Az furcsa mert kb egy hete le van tiltva a mobilnetem s éppen 15+200 mega maradt...
Valamint ott a felirat hogy:
FELHASZNÁLHATÓ ADATMENNYISÉG
215 MB felhasználható 1.2 GB-ból
A kérdés az hogy most el kell használom a 15 megát és akkor mi fog történni? Át fog kapcsolni a 200 megára? (nem szeretném), elkezdi használni az 1 gigát?
-
viktorhu
veterán
válasz
Bogyi007 #40117 üzenetére
Mi nem újult meg? Ott van a screenshoton, hogy 1 giga.
Szerk: meg az is, hogy 15 megát már elhasználtál belőle.
Olyan, mintha most kezdted volna felhasználni az új keretedet - addig nem újul meg, amíg nem kezded el felhasználni. Nekem két simem van, szóval amikor elfogy, kapcsolok a másikra, és hónapfordulókor ugyanúgy marad a 0 felhasználható, amíg újra el nem kezdem használni a vodás adatot. -
trec12
addikt
válasz
Sayuar #40113 üzenetére
Igazad van, de beszarás ez az egész. Nem hogy csak jóval olcsóbb de amit benne adnak az sokkal több. Közben találtam német Telekomos feltöltőst 2,95 Eur - persze korlátlan hálózaton belül+EU roming benne van stb...- de nem linkelem ide mindenki megtalálja. Azt magyarázták, hogy a roaming eltörlése miatt drágábbak lesznek a tarifák. Nálunk. Azt megértem, hogy bizonyos gazdasági összefüggések miatt van eltérés a tarifákban. Na de ekkora?
Valami rohadtul nem stimmel ebben az országban.... -
Sayuar
senior tag
válasz
trec12 #40111 üzenetére
volt már....de semmi értelme az elégedetlenkedésnek: csak vérnyomásnövelőnek jó, változni ettől semmi nem fog.
Csak hogy rálicitáljak a linkedre: Székelyföldön nyaraltam, vettem egy román vodás per-paid SIM-et, 7euró + áfáért korlátlan hívást kaptam az összes román számra és EU vezetékesre is + 10GB adatot + 100 percet EU-s mobilra + 50 roaming percet.
-
trec12
addikt
Tudom lerágott csont a téma de akkor is:
Kostenlose Prepaid-Karte 9.99 Eur
Hasonló nálunk a Vodafone Max XL. Csak havi 6000-ért.
ÁSZF Lakossági Díjszabás 167. oldal -
Hoorus
őstag
Sziasztok
Van egy céges flottás előfizetésem, ami eredetileg nem tartalmaz adatkeretet, de mutatóba minden hónapban kapok rá 20 mb-ot amit csak azért szoktam felhasználni, mert tesztelem a 4g lefedettséget, mivel hamarosan lejár a hűségem a mobilnetről a telekomnál.. (Dual sim teló)
Mindig rendesen kapok üzenetet, amikor elfogy a 20 mb, viszont most egyszerűen nem akar elfogyni.. Már 140 mb-ot fogalmaztam, de ugyanúgy hasít tovább.. Nem kötöttem semmilyen net előfizetést a vodanal, remélem nem számláznak ki nekem semmit..
-
nonsen5e
veterán
Üdv!
Velencei-tó és környékén (Sukoró, északi part) történt valami antenna downgrade?
Tavalyról idénre a sebességek is gyengébb lettek, a latency nőtt (speedtest szerint - átlag 50-60ms), de egyik sem esett vissza annyira, hogy indokolná, hogy miért van HATALMAS késleltetés (játszhatatlan szintre) a játékokban, és homokórázik és timeoutol sok weboldal.
Érdekes, hogy tavaly amikor elfogyott a 12GB adat, még lassítva is stabilabb és megbízhatóbb volt a kapcsolat, mint most lassítás nélkül.
Összefoglalva: tavaly nagyon jó és korrekt volt a mobilinternet, idén kritikán aluli. (hetek óta ilyen)Egy R209-Z routerem van, eleinte arra gyanakodtam, de az előző R205-ös router, <valamilyen ZTE> usb stick és telefonon keresztüli megosztással is ugyanilyen gyenge a kapcsolat, 2 laptopon és 2 telefonon próbálva.
Értem én, hogy a garantált az a 0/0, de az ÁSZF szerint egy szavam se lehetne ha szó szerint a semmiért fizetném a havidíjat, mert egyedül a semmi a garantált? -
Heni1979
újonc
Van egy 14 éves vitamax sim kártyám, ami régen egy cég nevén volt, viszont azóta is én használom.
Pult alól adták, hogy ehhez nem kell egy csomó szerződést tölteni záróra előtt.
Telefoncsere előtt állok, és nanosim kellene. Ilyenkor nem gond, hogy nem az én nevemen van?
Vagy van lehetőség, hogy a nevemre kerüljön?
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Túra és kirándulás topic
- Ingatlanos topic!
- Milyen notebookot vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Minecraft
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged