Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz #72042496 #8413 üzenetére

    Nem nekem való játék, de alapvetően ugyan az, mint a ME:Andromeda. Ezek a korai HDR-es játékok a proprietary API-kat használták, de a Creators frissítés (1703) óta az 378.92-estől újabb nVidia driver átadta a HDR kezelését a Win10-nek, ami viszont nem kompatibilis az NAVPI-hoz (vagy hasonló AMD megoldáshoz) írt játékokkal (csak azokkal, amiket frissítettek vagy eleve a Win10 API-hoz írtak).

    Szóval: vagy visszagörgeted a Win10-et 1703 előtti verzióra (bár ezt még nem próbáltam, lehet hogy az új driver-ben így sem működik már az NVAPI-s HDR mód), vagy az nVidia driver-t 378.92-re (ez tuti jó, bár újabb játékokhoz gáz).

    AMD-nél fogalmam sincs mi a helyzet (szerintem még nem támogatják a Win10 módot, szóval működik, ahogy eddig -> kivételesen pont akkor követte vakon az nVidia a Microsoft-ot a szabványosításaival, mikor nekem ez pont nem nyert :D).

    Ami ebből nekem még fáj, hogy a Tomb Rader-hez is elkészült az NVAPI-s HDR mód, de mikor látták, hogy bele fog piszkítani a Win10 a levesbe az MS szabványokkal, akkor egyszerűen kivágták megjelenés előtt (hogy ne legyen olyan szitu, mint a Mass Effect vagy Shdow Warrior esete, hogy megjelenéskor működik, aztán pár hónap múlva frissül a Win10 és a driver-ek, aztán már nem lesz jó...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák