-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57400 üzenetére
G astrában nem igazán vagyok otthon, nekem B vectrában van, illetve volt omegám, astrák nekem kimaradtak.
Olajfogyás motortól is függ, nekem láncos viszont az utolsó szériás Y20DTH, ez nem eszi az olajat.
Kérdés neked mire kell, mekkora motor kell pl én 2.0 + turbó alatt nem is nézek autót, 1.6 nekem olyan lenne mintha keresztre feszítenek -
diablo1984
veterán
válasz Vesztor87 #57400 üzenetére
sokan nem vesződnek annyit, a nepperek is sajnálják rá a dellát általában inkább költenek hozzá valamilyen szöveget, hogy papóka használta, nem tudta emelni a csípőjét és ezért van szétszakadva az ülés, 3x házasodott és a sok gyűrű szétkoptatta a kormányt, stb-stb....
(#57402) Calogero: max annyi, hogy a régi nagy mítoszi vasdögöt nekiengedik egy korszerűbb kisautónak és mi történik! ez inkább a technikák harca, nem az autótipusoké.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #57403 üzenetére
Remélem Nem szeretnék belefutni semmi romhalmazba A tc-s cikket (a mait a tekergetésről) elolvastam, a hanganyagokat végighallgattam)... hát így belegondolva annyira nem is buli autót venni Várom meg minden de azé benne van az emberbe hogy ilyen alakokkal hoz össze a sors mint ez az sx4-et áruló manus is...
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57404 üzenetére
nagy szívás tud lenni, leginkább mert felduhíti az embert az hogy hülyének nézik, rabolják az idejét és a türelmét... Nyilván azért az se mindegy milyen kocsikat néz az ember tehát egy 400 ezres verdától nem szalonállapotot kell várni, nem új autó hanem 15-20 éves....
Én is mikor néztem kocsit, felhivtam állította hibátlan, rozsdamentes satöbbi... Odamegyünk szerelővel, ismerőssel, merő rohadás az egész autó de iszonyat nagy foltokban 20-25 cm-es területen, végig körbe az egész autó. Szóváteszem, hogy wazzeg arról volt szó rozsdamentes, és nem rohad, asszondja "áááá ez csak felületi korrozió, itt van a festő/lakatos műhely mire jön az autóért a srácok megcsinálják", csak a lakatolás, fényezés lett volna kb 400 ezer. Azt az autót max bontani volt érdemes, elrohadt az egész.
Na ezek után voltam úgy csak és kizárólag pesten nézek verdát, mert agyonverném az eladót ha azt mondja hibátlan, autózók 200+ km-t és kiderül ugyan így szétvon rohadva... szóval elég fárasztó tud lenni főleg ha adott típust keresel, összeírt elvárásokkal/felszereltséggel. Több hónap is lehet mire találsz megvételre alkalmas példányt. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57405 üzenetére
nyílván nagy szívás lehet belőle, persze a nem km-t veszünk hanem állapotot szöveg az itt bukta, hogy 400ezerrel is nézhet jól ki autó, de egy 150ezret futott azért műszakilag stabilabb, egy 150ezerre visszatekert autóról nem feltételezném, hogy 450et már megtett és ha belenyúl az ember a tutiba, akkor forró lehet a kása, de nagyon.
külső csak egy a sok közül, gyorsban megtaknyolják, megveszed, tavaszra meg már mindenfelé karfiol..... -
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57405 üzenetére
Igen, pont az ilyentől tartok. Én nem értek az autókhoz, túl sok rutinom nincs is, vagy a családból jön velem valaki, vagy egyik kollega mondta hogy a párja autószerelő, ő eljön. Szal valaki majd jön, de azért azt nem lehet hogy két hétig minden nap megyünk, mert baromi sok pénz az is. :S
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57406 üzenetére
pénztől is függ, azért ha valaki másfél milláért keres autót más mint aki 400-ért keres.
Azt hogy melyik autó mennyit futott nehéz megállapítani, a km meg esetek 95%-ban nem hiteles. Tehát marad az állapot meg a reménykedés hogy nem egy szart vesz az ember, vaaaaaagy mélyen a zsbeébe nyúl és valami fiatalt vesz (persze ettől még ugyan úgy bele lehet nyúlni, lehet lopott, lehet totálkáros, satöbbi)(#57407) Vesztor87:
igy van, én kb 50 ezret költöttem csak arra hogy menjek autót nézni. Első körben azt kell kitalálni mit veszel, milyen felszereltséggel, mi fontos, satöbbi, utána szűkíteni, és az ismert tipus bajokra figyelni. Csak ahhez aktivan kell fórumozni, (nem csak itt) és mélyen bele kell turni a net bugyraiba.
Az jó ha viszel magaddal több embert, de sajnos, az is tény, hogy röntgen szeme senkinek nincsen, igy is benne van a pakliban hogy az ember egy szemetet vesz. De nyilván mindent meg kell tenni, hogy ennek az esélye a legkisebb legyen. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57408 üzenetére
jaja, fiatallal is be lehet fürödni, cégautóként abba is évente 70-100ezer is belefuthat, 3-4 évesen már nem gyenge futásteljesítményű lehet már egy újabb autó is(jobbára dízelek), azt megmanipulálják, hazudnak mellé egy szervízkönyvet(mint ahogy a cikkben említett mondeohoz is) és valaki megveszi és a gatyája rámegy bármi apróságra, mert az alkatrész arany árban van hozzá, mindenhez gyári diag kell, házilag nem lehet barkácsolni.....
ezért jó nekem a 99es dízel gépsárkány, keveset eszik, minimális elektronika, semmi kettős tömegű/részecske szűrő/nagynyomású rendszer, igaz költenem kellett rá bőven, de az is jócskán elmarad egy modernebb vas probléma megoldásától.....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57409 üzenetére
igen, ezért lett nekem is a vectra, már gondoltam rá hogy eladni, de bakker nem tudnék mást venni... Kettőstömegű meg turbó egy dolog, de ezekhez már az alkatrész is horror árba kerül, nem úgy van mint ehhez... Szóval egyenlőre marad, nameg a formája számomra örök szerelem, van egy csomó dolog persze ami zavar hogy nincs, de keveset eszik, menni is megy.
Nézegetem a mostaniakat, de nem igazán van ami tetszik. ami mégis az nekem megfizethetetlen kategória...
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57410 üzenetére
dettó így vagyok vele, 1,5 milliós autót is sajnáltam használni meg fostan tőle, hogy megkotlik, a fölötti autók meg számomra nem léteznek, jójó, de míg nem létszükség egy új autó, addig nem kell. a régiekkel is el lehet járni megbízhatóak is ha karban vannak tartva, nálam tutira megkapja, amit meg lehet!
-
Vesztor87
senior tag
válasz F_Gergely #57408 üzenetére
Na igen, a nagy lukra futásokkal jól el lehet cseszni a pénzt. Ki van nézve, kb 90%-ra mondom hogy ami kinéz, az G Astra Classic II vagy mk1-es Fóka. Előbbi jó sanszos hogy 1,4-el, utóbbi kizárólag 1,6-al.
Felszereltség nem igazán izgat, 2 lufi, klíma, szervó, 2 el. ablak, többi ha van van, ha nincs nincs.
Most hogy szülőkhöz utaztunk szülinapozni, béreltünk egy Kia Picantot (ez vt a legolcsóbb). Nem került többe így sem mint a busz, rugalmasak vtunk, vt ülőhely, de az autó full falad volt. Ha lenne klíma még úgy is ellennék vele. Első autónk lesz, nem kell a flanc Ami nincs az nem romlik el -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57411 üzenetére
arról nem is beszélve ezt simán leparkolom bárhol, míg mondjuk egy 5-ös bömöst hiába 15 éves fosnék mint állat hogy ellopják mert bömös...
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #57412 üzenetére
na igen, de kérdés mennyit utazik az ember, én mondjuk a full-full-full extra párti vagyok, de rengeteget is seggelek autóban, nameg ha utazok akkor élvezzem, és ne azon agyaljak hogy bakker nincsen klíma, bakker nincsen ülésfűtés, bakker nem elektromos a hátsó ablak, satöbbi. Legyen benne minden ami a csövön kifér
-
félisten
válasz diablo1984 #57389 üzenetére
Az autot kovetjuk, a tulaj itt nem lenyeges. Egyszeru, ahogy beuti barmelyik unios orszagban az alvaz/motorszamot az ugyintezo, listazza neki az osszes rendszamot es oraallast. Hogy ez milyen jogokat sert en nem ertem, szerintem semmilyet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #57416 üzenetére
Azert nem csinaljak meg, mert nem erdekuk. A hatosagnak semmilyen kart nem okoz a km ora tekeres ezert nem is erolkodnek.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #57399 üzenetére
Igazán nincs mit. Mikor láttam ebay-en, hogy vannak ilyenek még el is gondolkodtam aztán láttam élőben. A hányinger elég gyenge kifejezés rá.
Ma megírtuk a baleseti bejelentőt. Leadtam a biztosítónál, azt mondták továbbítják és majd a kárszakértő telefonon keres.
Redmi Note 7
-
TasiA
senior tag
A kereslet szabja a kínálatot... Amíg 20 éves autóknál is a max 200.000 legyen az elvárás, addig ez lesz. Azt ne mondjátok,ti megvennétek azt amiben most ültök, ha valóban annyit mutatna, amennyi benne van!? Ha tegyük fel 3-4 éves és új kora óta tiétek, vagy végig ismerősnél volt, akkor oké. Amelyikőtöknek a dízel B veki van, annak mit mutat a számláló? Fogadjunk 300 alatt van! Nekem a 22 éves vectranal elkezdett a gyerek kotekedni, miért van felületi rozsda az ajtó sarkán, meg de kavicsos az eleje, stb. Aztán kérte, hogy csinaltassak rá állapotfelmérést! Könyörgöm, 250- ezret kértem érte, mindene működik, és még ő mondja a saját szájával, rengeteget megnézett, de ilyen "patikát" még nem látott. Beteg az agyuk az embereknek.... Ingyen legyen a tökéletes használtautó, ami5-8 millió volt új korában. Há perszeeee.....
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
A sutyerák...
Átírás, téligumik, vezérlés+olajcsere+gyertyák volt közel ennyi a C-mre... (oké, nem releváns az összehasonlítás, csak az anyagi oldalt néztem)
250e.-ért az ilyen vegyen egy literes szutyokit, azok mennek ennyiért.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Petyyyyy
addikt
Azt ne mondjátok,ti megvennétek azt amiben most ültök, ha valóban annyit mutatna, amennyi benne van!?
De. Akkor is állapotot néznék. Mire olyan lesz az autóm, amilyennek akarok, így is rámegy közel a vételár, de naés.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
En 327 ezer km-rel vettem, de mivel motort csereltek meg megmondani sem lehet, de aki dizelt vesz 15-16 evesen az alomvilagban el ha azt hiszi 300 ezer alatt van auto. De a dizelnek ez semmi.
Semmit nem jelent a km szamlalo, sose neztem. Lattam mar keves kmt futott autot ami olyan okadekul nezett ki, es olyan okadek allapotban volt mint egy 600 ezret futott lehracolt munkas auto.Mas:
Olyan isten kiraly ido van, elrohanok vezeteket venni aztan szetbontom a verdat, ideje betenni a sport muszerfalat es ezzel teljesen B2 kinezet lesz -
Vesztor87
senior tag
Lehet hülyeség, én is próbálok valami 200e alatti km-eset nézni ha lehet. Ha nem akk nem. Bár benzines autót nézek 2005/2006+ -tól. Persze az állapot az első. Kötelezővé tennék a lakások energetikai tanúsítványához hasonló doksit az autóknál, eladás előtt szépen le kellene kérni, és úgy árulni. A tekerést a szlovákoknál azt olvastam pl úgy szankcionálják hogy ha kiderül annak ténye, a kereskedőt is büntetik akkor is ha azt mondja hogy úgy vette ő is.
-
diablo1984
veterán
válasz Vesztor87 #57424 üzenetére
hát nem lehetetlen, de ha nem gazdától veszed a vasat, aki már huzamosabb ideje a tulaja 5év+, akkor biztos lehetsz benne, hogy tekergették.
nem lehetetlen, nekem is 99-es és 152 ezret futott dízel autóm van( ), de nem hittem el egy percig sem a dolgot(osztrák autó volt, szervízkönyve 2008-ig vezetve, akkor 88ezer volt benne), motorfelújítás lett belőle(meg futómű és fék), így már nyugodt szívvel nézhetem az óráját, mert a lelkében még annyi sincs! nem egy lelakott darab, nem is hiszem, hogy 2x annyi lehet benne, inkább saccra 60ezerrel több, mert volt nekem 300ezret futott példányom belőle, az sokkal trébb állapotnak örvendett, ezen a váltógomb még ép, kolléga benzinesén 200ezernél meg már le van kopva csutkára..... nem akarom meggyőzni magam a km állásról, ebben ezt mutatja, mostmár nyugodtan mondhatom, hogy akár annyi sem....
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #57423 üzenetére
Dizelnél valóban semmi. Én is a Cliot óra szerint 240e km vettem. Volt előtte hidegen kompresszió mérve. Szinte tökéletes értékeket produkált. Pdig Isten sem tudja ,hogy valóban mennyi volt benne. Én még utána 30e beleraktam. Motorikusan tökéletes volt. Viszont benzinesnél szerintem már jobban "számít" a km. De mint ti is tudjátok 20e km alatt is tönkre lehet *aszni bármilyen motort de lehet vele normálisan 200e km is probléma nélkül. Az esetek nagy többségében nem a Technika a hibás. Hanem a felhasználó.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #57427 üzenetére
Ez pontosan igy van! Nameg persze motortol is fugg, ha sima szivo es egyszeru felepitesu nagyon belenyulni nem lehet. Viszont ma mar egy kis fostos 1.1-ben is van kettostomegu, turbo meg 20x annyi elektronika mint az en kocsimban... szoval ja, az se mindegy milyen auto.
-
TasiA
senior tag
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #57430 üzenetére
Szigorúan ránézésre, sosem csináltam ilyet:
1. szedd ki a fehér csatit a fekte keretéből
2. mintha a vezetéket beljebb tolva a csatiban kiakasztható lenne ahol akad: a csati közepe felé ráhajlik a műanyag pöcökre a hajlított fém rész
3. kiakasztás után szerintem kihúzható a vezetékPostázást nem vállalok.
-
Calogero
addikt
Ma voltam megint teszt vezetni....
K Astra Kombi 1.4 150 LE, de sajnos ez is csak manuális váltóval volt szerelve.Hát nem estem hanyatt a motortól, a 1,6 Dizel 136LE sokkal jobban mozgatja a kasznit és csendesebb is.
De ami nagy csalódás volt az a elektromos vezetékek elhelyezése hátul.
A csomagtér padlóját felemelve szabadon lógó vezetékek, csatlakozók.. Egy rosszul kiszedett/berakott pótkerékkel akár kábelszakadást is előidézhetünk. Vagy netán ha valami kifolyik a csomagtérben, az a padlón átszivárogva akár a elektromos csatlakozókra is folyhat. -
SPF
senior tag
A hátsó szélvédőm belső oldalán található Opel kereskedés matricáit hogy lehet leszedni úgy, hogy a fűtőszálak ne sérüljenek? Le lehet egyáltalán szedni?
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #57434 üzenetére
Mert abba nincs semmi elektronika.
-
F_Gergely
őstag
Van maga a csatlakozo ami megy az oracsoportba (szurke szinu) mogotte amit latsz fekete bizbasz az csak egy "sarok elem" hogy ne torjenek meg a vezetekek (kepet nezve balrol jonnek a vezetekek, es fuggolegesbe fordulnak es ez a fekete ize hivatott biztositani hogy 90 fokos fordulasnal ne torjenek meg a szalak).
Probaltam en mindenhogy feszegetni (nem eroltettem mert nincs masik kocsi meg kell a munkahoz) olyan mintha lenne egy sin abban fut de a vege meg leszukul es se elore de hatra nem mozognak.
Hasonlot szedtem mar szet de ilyet meg nem, azert is dobtam fel kerdesnek hatha valaki talalkozott mar ezzel es van valami trukkje. Valahogy csak ki lehet szedni...Mas:
Az ujabb oracsoporton van olyan ikon ami egy autot abrazol kozepen meg egy villaskulcs. Ez mi? Check engine ikonja megvan, tehat ez valami mas. -
KrAt
veterán
Sziasztok!
Ma megviccelt az Astra, mert vettem klímatisztító bombát, bekapcsoltam a klímát, majd állóhelyben hagytam járni és tisztulni.. Beültem 15 perc klímázás után, és dőlt a meleg az utastérben.. Mondom WTF, nemrég még jó volt..
Na kiderült, hogy a klíma ventilátora nem megy, így nem hűt. Mondom fasza. Ha van menetszél, akkor hideget fúj, tehát gondolom nagyon nem tettem tönkre ezzel a művelettel..
Elvileg ennek van vmi nyomáskapcsolója, ami kapcsol.. Na 15 perc után gondolom már a 2. fokozatnak is kapcsolni kellene.. De semmi..
Van ennek vmi külön biztosítéka, vagy egyéb ötlet diagnosztizálni?
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57441 üzenetére
Nem, osszeraktam az autot, delutan kellett.
Vagy elrakom majd alkatresznek vagy kidobomEz dizel verda csak dizelbe jo, nameg B1es az ora es az lcd kicsit viseltes (ezert is akartam cserelni.)
Mondjuk nem tudom az uj milyen lesz mert nem nullan van a sebessegmutato, lehet ha bekalibralom akkor majd jo lesz. Fene tudja.
-
haddent
addikt
Voltam a hétvégén Németországban. A K Astra GTC nagyon jól néz ki A német autópályáktól mindenki el van ájulva, hát szerintem egy használhatatlan rakás szar. 10 km -enként van 4 km -es útépítés, ahol fél-1 órát áll az ember. Jó, már régen megvollt nekik nagy és jó, nem is kell fizetni érte, de ez így egy szenvedés volt Düsseldorftól az osztrák határig... Egyébként a barátnőmék Passatjával voltunk, mint kiderült 1.9 PD TDI (nem is sima) és 460 ezer van benne Amit be kell vallanom, az az, hogy egy űrállomás az az autó. 188cm körül vagyok, beültem előre kényelmesen, majd beültem hátra magam mögé és még tudtam fetrengeni Megy, nem kérdez vissza, benzineshez képest nyilván halkabb mert 1000-1500 -al kevesebbet forog kb. (3000 környéke volt a 130-140). A váltóút rövidebb és szerintem furcsább (persze ez megszokás). A "bődületes" nyomaték szerintem sehol nincs, de érződik, hogy ez csak úgy megy mint egy tiger tank , bármi is van. Viszont annál jobban akkor se megy, ha lepadlózom Főleg indulásnál kellemes érzés, hogy bika, de pl 130 -nál már nagyon nem akar gyorsulni. Jó, igaz, ez az alap 100 lovas verzió. Asszem 1400kg körüli a kasztni, szóval hát igen. Tetszik, komolyan megtetszett a dízel, főleg a PD, valahogy más mindene, még a hangja is mint amit eddig vezettem. De azért amikor este 10 kor hazaértünk behuppantam az 1.6 idegesbe és egyszerűen a magas fordulatot, azt a hangot, azt a lineáris-sokáig húzást SEMMI nem pótolja soha
Viszont mostmár kell nekem egy 1.9PD TDI gyári 150 lovas B5 passat is, szénné húzva -
félisten
válasz haddent #57446 üzenetére
Azert van ennyi utepites, mert rendberakjak a palyakat, hogy mire fizetos lesz, ne legyen problemas utszakasz. Ez megy evek ota. Nekunk epitik, szoval ez egy jo dolog szerintem. Nezd meg a cseh palyakat. Az fizetos es jo resze a mai napig hasznalhatatlan szemet. Inkabb kerulnek mint hogy annak kitegyem az automat.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Szerintem mikor kicsereltek a toronycsapagyakat, meg a lengescsillapitokat, elol valamit elbaxtak... szerintem ott valami nem oke, kiall a toronycsapagy teteje ujjam siman betudom dugni. Ez mitol lehet?
-
SPF
senior tag
válasz #TOTTI #57440 üzenetére
Ez saját tapasztalat?
A belső visszapillantómhoz az előző tulaj ragasztott egy kis parkolási matricát, 3-4 éves lehet. Az nem jött le hajszárítóval, most ilyen etikett eltávolító cuccal szedem le, de nagyon lassan jön le.
A hátsó matricák meg 13 éve ott vannak. Vagy számít, hogy milyen a ragasztó?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Crypto Trade
- Politika
- LTE frekvenciák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- PayPal
- Opel topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen