-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Tudom-tudom. De egyrészt van a hamutartóban egy marék sima szofita, másrészt inkább lássák jól mint rosszul a szabálykövető polgár rendszámát.
PS.: nem tudom végleges-e, még nem békültem ki vele 100%.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Petyyyyy #72797 üzenetére
Hát az enyém azért messze nem ilyen fényes, ráadásul HDR-ben fotóztam, hogy azért maradjon meg valamennyi részlet, de mondjuk a tied már tényleg durván világít
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
#81556480
törölt tag
Mi ebben az öngól meg a karácsonyfa ? ? A rendszámot ki kell világítani. Kötelező. Annyi történt hogy a sárgás fényt jégfehér ledre cserélte, mint ahogy én is. Az új autók is ilyenek. Szerintem ez fiatalít a megjelenésén. Nekem a hátsó lámpába is ledes "izzók" vannak, meg az irányjelzőkbe is az lesz, amint veszek hozzá ellenállást
-
szabonagyur
félisten
Ma vezettem fater '99-s Astra-jat és ugyan nem szervós, de eszméletlen nehéz volt tekerni. Régen vezettem már ugyan de emlékeim szerint nem volt ennyire durva, 2 kézzel kellett kb. tekerni.
Normális ez? Mintha száraznak tűnt volt a kormány túlzottan is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #72801 üzenetére
Töredelmesen bevallom, nem azért vettem ilyen autót, amilyet, hogy 50-nel közlekedjek vele, annyival megyek bringával is
(#72805) LaciCRM Egyáltalán nem bánom, hogy a rendszámtábla világításom sárgás-halvány, a helyzetjelzőm és a tompítottam viszont tökéletes, megfelel a látni és látszani elveknek, rendszámom pedig elég, ha én tudom-látom.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #72806 üzenetére
Az "normalis" sajnos. El vagy tole szokva. Nekem is ilyen. Pedig 18 eve gyurok! De baromi nehez....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
senzaj
senior tag
Egy kellemetlen kérdés; azt mi okozza, hogy ha menet közben elveszem a gázt, aztán újra rálépek, akkor a váltókar ugrik egyet? Motortartó bak lenne? Átnézettem ismerős szerelőnél az autót, amikor megvettem, de azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele...
-
senzaj
senior tag
válasz molnarpeter #72812 üzenetére
Ilyen durva mértékről szó sincs, csak fater 1.4-esében meg se moccan.
-
Doggy dog
senior tag
válasz adalbert1 #72772 üzenetére
1; ilyen,kattan,nincs gond.
2; csomagtértálcán gondolkodom,jó lenne.Vontatókötelem van,beraktam a pótkerékhez.
Vízhőfokra: H xep/xer motornál ilyen,nincs gond.Ha túlmelegedne,van visszajelzője a műszerfalon.Dieselnél jóval hamarabb nyit,valami 90pár foknál.Off: láttam tagja lettél oahh csoportnak.Vannak ott is okosságok,én is követem
@ llwynog & Petyyyyy: jók a ledezések.Én is gondolkodom rendszámtábla világítás és első helyzetjelző ledezésen,de még nem szántam rá magam.
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Szada85
aktív tag
válasz senzaj #72813 üzenetére
Az is lehet, hogy - amennyiben rudazatos a váltód -, csak a rudazatban vannak kikopva müanyag / gumi dolgok, így a Motor/váltó kismértékü billenését a kikopott cumók miatt adja vissza ilyen hintázással.
Kézzel mozgasd meg a váltókart, hogy van-e holtjátéka álló helyzetben, üresben is, illetve, ha berakod sebességbe a kart, akkor is mozog-e oldalra, vagy elöre-hátra. Ha igen, akkor valószínübb a kulissza van kikopva. Ha olyankor áll, mint a cövek, és jó passzentos, akkor valószínübb, hogy valamelyik bak van ki. -
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #72801 üzenetére
" egyrészt van a hamutartóban egy marék sima szofita.. ".
Én is gondoltam rá, hogy a Gsi-be rakok be a kesztyütartóba egy gyári vezérmütengelyt, és szívósort, plusz mindenböl egy gyárit, ami át van alakítva, de aztán osztottam-szoroztam, és egy gyári Gsi-t kellene vontatni magam után kb... De az elvet értem mögötte. -
#81556480
törölt tag
-
Petyyyyy
addikt
Jó, hát nem városban kell állatkodni.
Majd hazafelé: míg kiérel a városból bemelegszik, pályán beállnak a szelepek aztán a főúton haccacérá-hejehuja.trassher - Nem volt még alkalma, kb 3-4 napja van bent. Meg amúgy is, ha egyszer elszabadulnak a nyúlmókusok, esélyük nincs utolérni.
Szada - Lehet hogy te csak gondolsz rá, de én majd ki is próbálom. Nem amúgy az volt, hogy eredetileg elég lett volna ha csak hideg fehér a fény a szofita erejével. De ilyet nem találtam, pedig ami a hamutartóban van, azokat mind végigpróbáltam. Lusta vótam kiszedni.
LaciCRM - Azért érezd az átfedést. Az új autókon messze nem olyan erős a fény, mint ezeken a szottyos SMD ledeken. F_Zolee kollégával értek egyet, szerintem is tré ha túl erős. Majd meginterjúvolok másokat is, meg nézegetem én is és ha nem lesz elég pontja, nem viszem az élő showba, mennek vissza a szofiták.
Ja és csak mondom: van helyzetjelzőbe is, csak azt nehezebb cserélni, mert kicsi a hely.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
ja hogy a fényerővel van a baj. hát az nagyon könnyen orvosolható. ( a tolatólámpában meg kifejezetten tetszik hogy jó erős )
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Szerencsémre éppen parkolás közben történt, egy csattanás és a kuplung pedál beesett.
Szerintetek lehetséges, hogy csak elszakadt a bowden, vagy ha ekkora hanggal társul akkor ott már nagyobb a baj? Az autó egy B-s Corsa.
Előre is köszönöm annak aki esetleg járt hasonlóan és megosztja tapasztalatát, vagy bárkinek aki tanácsot tud adni. -
Szada85
aktív tag
Hogy LEDjen valami más téma, tegnap kihasználva a jó idöt kapott a paripa egy alapos fürdetést.
Mindenhol gyári izzókkal - amik így fényben úgysem látszanak-, csak, hogy ne mondjátok, hogy nem kapcsolódok a korábbi beszélgetéshez isMa pedig, ha minden jól alakul, szerzek két gyári hátsó dobot bagóért, és hibátlan elsö sárvédöket a sérült jobbos helyett.
[ Szerkesztve ]
-
fcbarca
őstag
üdv mindenkinek.Opel Astra G-be meghalt a jobb első kerékagy csapágy, elég csak a csapágyat cserélni,vagy kerékaggyal kell?valaki tudna linkelni bele valót nem drágán?
-
Petyyyyy
addikt
válasz fcbarca #72830 üzenetére
Úgy emlékszem nem lehet külön csak csapágyat kapni hozzá, kerékaggyal együtt cserés. ABS-től és tőcsavarok számától függően 20 és 30K közt mocorog/db.
4 csavar + ABS
5 csavar + ABS[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Doggy dog #72833 üzenetére
A felirat nem mutat semmit... amit ott van az autó elejében... az a lényeg
Én is rátehetnék egy i500 feliratot a Vekimre, de még a vak is látná, hogy jó messze van tőle
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
t_a_m_a_s
őstag
Sziasztok,
5 ajtós G astrára keresek fix pontos tetőcsomagtartót. Ha valakinek lenne eladó, vagy van javasolt, ajánlott beszerzési forrás, ne tartsátok magatokban.
Köszi!
Holnap majd jól beletépünk...
-
tutis
őstag
srácok! Sima kormányt át lehet alakítani multikormánnyá? Ha igen, a kapcsolókon kívül milyen cucc/művelet kell hozzá?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
HoaryFox
Topikgazda
Ha gyári magnó van benne, akkor csak a kapcsolókat kell rákötni és mennie kell. Ha nem gyári, akkor kell egy kis kütyü a kapcsolók és a rádió közé.
Színtiszta elmélet
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
tutis
őstag
válasz HoaryFox #72845 üzenetére
ez a kapcsoló rákötés érdekelne, hogy mennyire bonyolult, ki van-e vezetékelve stb.
Az ötletem a következő lenne: Nem gyári fejegység (1 din) lenne benne, és kormányvezérlést szeretnék, azaz sima kormányt multivá szeretném alakítani. Később lenne kijelző csere is, kétsorosról nagyobbra, ezért is szeretném a multikormányt, mert ha jól tudom akkor kormányról tudom vezérelni a kijelzőt..
Csak nem tudom az elképzelésem megvalósítható-e, jó lenne valami konkrét infó, ki próbálkozott már hasonlóval?http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Elvileg a kormányon lévő két oldalsó műanyagot kell lepattintani, majd helyére venni a kapcsoló táblácskákat.
Azt nem tudom hogy a kormányban lévő vezetékellés meg van-e vagy ahhoz kell egy multi kormány alap is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
WP14
őstag
Először is, venned kell egy gyári, bontott multikormányt, a hozzá tartozó gyári vezetékekkel és fejegységhez való csatlakozóval kompletten. Utána veszel ízlésed szerinti fejegységet és egy ilyen interface-t, amihez kapsz egy fejegységedhez való, típusspecifikus kábelt is.
A középkonzolon a kijelző cseréje nem elég, másmilyen a MID kijelző (3 soros) csatlakozója, mint a TID kijelzőé (2 soros). Ahhoz is bontott gyári kábelköteget kell venned és jeladókat, attól függően, hogy mit szeretnél megjelentetni a kijelzőn. De nem a kormányról vezérelhető, hanem az ablaktörlő bajuszkapcsoló végén lévő gombokkal, amilyet szintén venned kell a cseréhez. Tehát nem egyszerű.Nem írtad autód típusát, de G Astránál így működik, ahogy leírtam.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
ToMmY_hun
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2008-as 1.6-os H Astra, aminek a motorteréből indításkor 2-3 másodpercig eléggé hangos, csattogó hang hallatszik, majd tünetek nélkül el is múlik. Az autó jól húz, váltó is oké, kuplunk sem kopott, de minden indításkor ezt csinálja. Szerelőnél voltunk vele, de nem találta meg a problémát, viszont azt mondta, hogy néhány astra ezt csinálja. Nektek nincs információtok arról, hogy mi okozhat ilyet?
Köszi előre is!
C programmers never die, they are just cast into void.