-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Debrecen környékén nincs valakinek B vectrához szilentkinyomója? Megvan nekem is a műszaki rajt ami alapján lehet gyártani, de 60-as csövet nem találok, és 2 métert sem szeretnék emiatt venni belőle
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #72528 üzenetére
Az eladás előtt cseréltettem benne a vezérműszíjat, vízpumpát, görgőket 70 ezerért. SKF ment bele. Nem gyári, de jó minőség. A 2004 utániakban 90 ezer/6év az azelőttiekben 60 ezer/6 év a csereintervallum. Az egyéb szerviz árakat amargo kolléga előttem leírta.
Szerk: zolikaDB is megelőzött.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #72528 üzenetére
Több típus hibája is van. A belső keringteto lapatjanal a motor eltori a műanyagot. A kormanyzar kikopasa, de ezt egyből latod, mert nem lehet elindítani.
A fűtésellenállás is tönkremegy. Klíma ventilátor nem kapcsol fel, de ez nem tudom mennyire gyakori, ezt csak hallottam.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz ufonauta #72552 üzenetére
Neked is köszönöm.
Amargo
Nem tudok róla hogy ebben a Corsaban ezek előjöttek volna, persze nem kizárója bárminek is. Ezeket a lényeges infókat is köszönöm!Majd jövő héten viszik szervizbe, egy a vásárlás előtt is volt egy, ott kisebb hibákat tálaltak. Majd kiderül még szervizelhetőség közben mit találnak még.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
-
zolikaDB
veterán
válasz amargo #72553 üzenetére
1, belso levego keringető tényleg kb. mindenkinél tönkremegy, de talán van valami különbség a Delphi és a Behr között
2, kormányzár/zárbetét kaputt: ez is gyakori, nálam 155e km alatt nem jött elő
3, fütésellenállás: ilyesmiről nem nagyon hallottam, de lehet baja felőlem - nálam a klíma szárítószűrőnél pusztult meg a tömítés, és emiatt szökött a gáz
4, motorvezérlő elektronika 96e km-nél tönkrement: vagy új, vagy bontott, vagy Weiß Dani javítja (én bontottat vettem) -
HoaryFox
Topikgazda
válasz mrx1212 #72535 üzenetére
Én B Vekiben 4x GE Megalight Ultra +120% H7 van (2x tompított, 2x távolsági) és nagyon jól világít, én teljesen meg vagyok velük elégedve. Főleg ha felnyomom a refit, mind a 4 ég, hát, kicsit hozzájárulok a fényszennyezéshez
Szada85 és Pety (sok y-nal ) köszönöm a minitalit, igazán jót beszélgettünk, én és a Veki sikeresen hazaértünk!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
kocolaci
csendes tag
válasz Luck Dragon #72373 üzenetére
Szia!
Elnézést, nem jártam erre az utóbbi pár napban. A modul kb.: 5×5×1 cm-es (sz×h×m), Astra H-ban pont elfér a diagnosztikai csatlakozón, B Zafirában csak OBD elhúzással vagy Y leágaztatással. -
Látom mostanában irreális árakkal gondolkodnak az emberek.
kocolaci
Ja értem, köszönöm.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
-
mephi666
nagyúr
válasz Luck Dragon #72565 üzenetére
az is szép... én reggel ezt a "gsi"-t néztem, hogy szépen árazták... ami furcsa, hogy a c20ne 115 ló, a gsi c20xe és 150ló... más kérdés, hogy a gsi-re jellemző karosszériaelemek sincsenek meg... ennyi erővel a mi c14nz-nkre is rámondhatnánk, hogy gsi, mert olyan hátsószárny van rajta és facelift előtti a tükör is, mint a gsi-ken hűtődíszrácsot kellene majd valamikor cserélnem, mert kétoldalt lifeg a mostani... erősen gondolkozok, hogy gsi-t rakok fel, mert facelift előtti bódéra felmegy
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Luck Dragon #72568 üzenetére
na igen... mennyivel szebb így az igazi gsi
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
_seth_
veterán
válasz mephi666 #72567 üzenetére
Rá lehetne mondani az 1.4-re is, ezzel szemben a C20NE viszont valóban GSi volt.
Sőt az X20XEV is volt GSi F astraban, nem csak a Red Top C20XE. Vagy Astra T200 néven lehetett rendelni C20LET motorral is F-et.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mephi666
nagyúr
válasz _seth_ #72571 üzenetére
oks, thx abban a tudatban voltam, hogy csak a c20xe a 150lovas gyári gsi... az összes többi csak épített, amire ráfogják, hogy az
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
_seth_
veterán
válasz mephi666 #72572 üzenetére
Nem nem Volt még 1.8 GSi is.
A C20NE egyébként egy nagyon jó, strapabíró motor, igaz, hogy csak 115 ló, de mivel 8 szelepes így az alsóbb tartományokban is jól húz.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz mrx1212 #72564 üzenetére
Nekem van izzó kiégést érzékelő rendszer, de canbus tutira nincs (96 B vectra)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
haiduo82
aktív tag
Sziasztok! Van egy X12XE, Delphi rendszerű G Astrám. Egy éve azt mondta a szerelő, hogy a klímakompresszor az utolsókat rúgja, a csapágy hangja folyamatosan hallható azóta is, bár a hűtéssel nem volt gond. Az utóbbi időban azonban megjelent egy fordulatszám emelkedésre erősödő fütyülő hang. Mintha az ékszíj csúszna. Lehet, hogy valahol szorul a hosszbordás szíj. Esetleg a vízpumpa is problémaforrás lehet? Érdemes cseréltetnem ezeket? Klímakompresszor csere után a rendszer újratöltése szükséges? Bocs a sok kérdésért és előre is köszönöm a segítséget.
"Együtt vagyunk senkik"
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #72585 üzenetére
Nagy kijelzővel szereltekben elvilegben mindben benne van. Kiírja, hogy melyik izzó ég ki, valamint kiírja, hogy ha a hűtővíz, olaj, ablakmosó szintje alacsony vagy ha kopott a féktárcsa, azt hiszem, hogy ennyit tud, de lehet kimaradt valami
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
HoaryFox
Topikgazda
Opeles topik népe, ti is olvassátok mai kálváriámat:
Megyek a 6-oson szépen nyugiban, érkezik egy körfogalom, előttem autósok, kuplung, fék és... megállt a motor semmi előjel nélkül. No mondom tuti. Gyújtás le, gyújtás vissza, közben megálltam. Indítok, és a fordulatszámmérő egy elég sajátságos tánccal tudatta velem, hogy nincs stabil alapjárat (400-3000 között ugrott egyet-kettőt), majd leesett és motor megáll. Közben persze 10-en mögöttem, dudálnak, villognak, dehát nem tudtam mit tenni.
No, még egyszer rápróbáltam, kicsit többet köszörült, de elkapta, majd 2500-ig ugrott a fordulat, azt hitte szegény autó, hogy ott az alapjárat. Aztán rájött, hogy mégsem, szóval beállt a stabil 800-ra. Faja, végre továbbindultam célom felé, ahol is egy parkolóba befordulván megint eljátszotta a motor megállítását. Gyors parkolás, OBD kütyü rá, ECU hibatároló olvasás: semmi. Hmm. Motorháztető fel, kémlelés, csatik megigazgatása, benéztem a szervóolaj tartályba, de bőségesen volt olaj benne. Hmmhmm.
Elintéztem dolgom, indulok bevásárolni, semmi rendellenesség, minden megy. 20 perc alatt bevásároltam, megyek vissza, indítok, semmi különös. Visszaérve szállásomra leállítom az autót, majd 10 perc múlva mérek egy olajszintet. Az 5-ből úgy 2,5-es szinten van. 3x ismétlés, mindig ez jött ki.Mai kérdésünk: mi okozhatta ezt a hibajelenséget?
AKi nem tudná, Opel Vectra B 1.6 16V benzines, 2001., Z16XE motorkód
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
Hát akkor lehet még egy hónappal elcsúsztatom a gumivásárlást és akkor összekötöm a kellemest a hasznossal és egy olajcserével egybekötött szerviz is meg fog történni.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
A vicc az, hogy a cromax a Z16XE motorkódról nem is tud (mihez jó?)
ők legalább ismerikMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #72593 üzenetére
Mert mikor a 6-oson jár, néha felvált kettesbe is.
Egyes a hang, kettes a fény...Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #72595 üzenetére
Ugyan, a vasárnap este a legtöbb embernek a hétvége utolsó kis cseppjei, örülnek, hogy kicsit kiszabadulnak a mókuskerékböl, és a családdal, pihenéssel tölthetik az idöt, nem holmi Opeles bolondokkal egy zajos, büzös mélygarázsban, én ezt teljesen megértem, söt, igyekszem inkább én alkalmazkodni a hagyományos topictalikhoz, ez most csak ilyen extra ötletként jött, hogy aki mégis kilátogat, azzal személyesen is találkozni kicsit.
A technikai bájcsever súlyosságának jellemzésére íme két téma:
1. " Mit ír ki a Board Comp egy padlógázra 2-esben egy indokolatlanul nagy 3.2-es V6-nál? ", melynél a kontroll csoport IIlywong és Petyyyyy révén kislányosan vihogva olvasta a számokat, míg én lelkesen púposítottam a padlólemezt kifelé... #hogyazanyáádbamegyezígy2. "IIlywong Vectrájának ABS müködését miként befolyásolhatja a rendszerbe ugyan nem illesztett, de a csomagtartóba már lelkesen elhelyezett csere-ABS-kocka jelenlegi létezésében"... #csakagyávákfékeznek
Ezek után gondolom sejthetö, hogy mennyi közünk lehetett a "szakmai" részhez.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #72597 üzenetére
És mit ír ki a fedélzeti? Nekem 39.9 fölötti értéket már nem tud mutatni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #72597 üzenetére
Sírok
Olvastam b+...nem azért voltam csendben, hanem mert nem talált utat az oxigén a tüdőmbe úgy pislogtam, meg mert elállta az útját az adrenalin. Olyat gyorsul és olyan hanggal az a vaddisznaj, hogy szerintem második barátnőnek is beillene. Ha őnagysága épp out of order, akkor egy lendületes karika és hopp...
Btw very szakmai volt a meeting, ez megkérdőjelezhetetlen. Aki mégis kételkedne, annak utánajárunk.
Remélem ahogy jönnek a jobb idők másik is kigurulnak majd.seth_ - Nála tud. Vagy igény esetén bármit ráfirkálok a kijelzőre filccel.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #72592 üzenetére
Z16XE-ben nincsen alapjárati motor, és rossz alapjáratnál első körben az EGR-nél kell keresni a hibát.
Takarítsd ki,próbáld meg,ha úgy sem jó,akkor húzd le a csatiját,és próbakör. Nekem lehúzott csatival minden második indításnál 1-2 másodperc után leállt, és jön a check engine, viszont semmilyen változást nem lehet ezen kívűl észrevenni menet közben.