-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #102347 üzenetére
A hátsó rúgónál ha gyári rugó még jó akkor felesleges,de rád bízom a döntést. Ja és mindkét oldalon le kell engedni,szóval bakot készítsél ha rugót cserélsz.
Felütközésgátlót is cseréld ki az is fontos lengéscsillapító mellé!
Futóműbeállítás nem kell.Elsőnél mi a helyzet? Toronycsapágy állapota?
Kis Tigris H Astrát nézzél és 1.8 köbcentis benzinest. Az egyik legmegbízhatóbb motor,de 1.6 Z16XER-el sem vészes.
csoszogi Egyik H Astra csoporttag is mondta hogy H Astrában jobban befértek a dolgok mint a J Astra. A J Astra csak testesebb és ennyi.
[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
Cray Tyler
senior tag
válasz zgospel #102492 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, a motorkód B14NET. Persze instant olajcsere meg szűrőcsere lesz, de 3 hétre adott időpontot a szervíz, nekem meg le kéne hozni az utat sajnos még olajcsere előtt. Ezért írtam. De akkor ha pálca alján van akkor adok neki dexos1 gen2-t. Gondolom szétbaszni nem fogja a motort.
Egyébként mitől más a gen1 meg a gen2? Tudom, keressek rá, jogos -
addikt
válasz zgospel #102690 üzenetére
Az autó ~2-3 éves ha volt, h mennyi km volt benne azt passzolom - egyszer voltak vele nálam Magyarországon, szóval 2500 km biztos De kb. ennyit tudok a sztoriról (meg az autóról) meg azt, h egy hasonló peugeot-ot használnak most - csak az nem piros és panorámatetős
De valszeg tele volt biztosítással az autó...
Meg is kérdem tesóm, h is volt a dolog - nem mintha egy jogsi nélküli nő ezt el tudná nekem mondani, de háthaMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Markizmark
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #102819 üzenetére
4 hetes autókon kábelkorbács, főköteg csere. Sorban.
Amikor valaki elképed azon, hogy 10-15-20 éves autókra ráborul 300k, annak üzenem, hogy vegyen új autót, de gari időn belül adja is el, mert utána ezek havi szinten tudnak rálocsolódni egy alap vasra is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Integrale
veterán
-
metrion
aktív tag
válasz zgospel #102899 üzenetére
Amit írtál azt fogom kipróbálni, néztem a Specificet is de az már kb Liqui Moly ár. Szerintem nincs azzal baj, ha valaki igényes és amire van lehetősége éppen megadja neki. Autókozmetikai termékekre szerintem az elmúlt félév alatt legalább 100 ezer Ft-ot költöttem, most lesz 2 lépcsős teljes polír + üveg. Nem az olajon fogok spórolni. De abban igaza van Tikakukac-nak, hogy Liqui Moly-t komolyabb autókba illik tenni.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz zgospel #102901 üzenetére
Ok, akkor pontosabban, nekem ez megy az insigniába: Castrol Edge Titanium FST 5W-30 C3. Szerintem nem vészes, 20e alatt megúszom. De olajszűrőből is mann-t használok, vagy filtront. Ezeken nem spórolok.
A gyári GM olajakra még az F Astra koszakban is azt mondták, h messziről elkerülendő. Lehet azóta változott a helyzet, de bennem ez van.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #102904 üzenetére
kecskeméti auchan? ...vagy általánosságban vakok járnak oda? itt minden héten több bejegyzés is születik, hogy ott épp valakinek megnyomták ott a kocsiját (kamerázva van egyébként a hely, alapból rendőrt kellene ilyenkor hívni, hogy b*sszák meg az ilyen taplókat... meg szokták találni felvétel alapján)
ui: ha oda vezet utam, mindig a parkoló végében rakom le a kocsit és inkább sétálok plusz 1 percet
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #102899 üzenetére
"...Leginkább azért váltottam, mert korábban a GM olajnak API SN besorolása volt..- egy-két éve már csak API SM... "
API SM: Bevezetve 2004. novemberében.
API SN: 2010 októberében került bevezetésre.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Integrale
veterán
válasz zgospel #102949 üzenetére
Szerintem kellemesen nem bírja el ez a motor a 6. fokozatot. Sok korabeli autóná a 6 fokozatú variánsok 6. fokozata nem volt hosszabb az 5 fokozatú variáns 5. sebességénél, csak szét lett osztva 6 fokozatra, jobb dinamika miatt.
3800-nál van a max nyomatéka az 1.8-nak, 3500-nál megy 130-at a 374-es váltóval, szerintem meghalna egy ennél hosszabbal."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zgospel #102959 üzenetére
"Könnyedén elbírná a hatodikban is."
Csomagok, beültök 4-en, klíma és emelkedôn már vissza kell váltani, sajnos tapasztalom.
"Egyszerű spórolás az egész, rárakták ugyanazt a váltót mint az 1.6-osra."
F17-bôl van polcon 354-tôl 429-es áttételig, így ez nem hiszem, hogy ilyen irányú spórolás lenne."Bad reklám is reklám too"
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #102971 üzenetére
ha felüljárón ki van rakva 50-60as tábla, inkább visszább rakom én is 4-be, ne kínlódjon 5ödikben... (Z16XE1)
ui: karácsonykor a mátrában meg aztán végképp vissza kellett rakni alacsonyabb fokozatokba
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Integrale
veterán
válasz zgospel #102971 üzenetére
Ki írt olyat, hogy 110-tól terhelni akarom? Városban 3.-ban megyek fixen, ahol 70-es szakasz, ott 4, de fölé sosem, de bekem 3,74-es áttételû, 90-nél 5.-ben 2200 körül van.
Egyszerûen pályán utálok visszaváltani 120-nál, 130-nál 6.-ból 5.-be, ha haladok egy tempoval, es jon egy erosebb emelkedô. (Szlovénia, Olaszország, Ausztria, ahol gyakran járok).
"Bad reklám is reklám too"
-
#24845312
törölt tag
válasz zgospel #103048 üzenetére
100%, hogy van változás. Legalábbis az én autómnál volt (Opel Vectra B, X20XEV, 136 ló). Több embernek is megmutattam, hogy amint megérintem a gázpedált (teljesen mindegy a sebességfokozat), az autó azonnal reagál. Mol benzinnél ez úgy nézett ki, hogy ha néhány másodpercenként egy kis időre kicsit benyomtam a gázpedált, majd azonnal le is vettem a lábam róla, akkor ezt akár 100-szor is megcsinálhattam egymás után, az autó semmit nem reagált rá, tehát ugyanúgy ment tovább, mintha hozzá sem értem volna a gázpedálhoz (mindeközben folyamatosan ki-be nyomkodtam a gázpedált az autó NULLA reakciója mellett). A Shell V-Power Racing 100-ra azonnal reagált a gázpedál legkisebb érintésére is, akár még 5.-ben városi tempó mellett is. Azt nem mondtam, hogy ehhez az oktánszámnak lenne köze, biztos az adalékokkal kapcsolatos a dolog, de nagyon nagy különbség volt eközött, meg a többi kút sima benzinje között.
Tankolni mindig üres tankra szoktam, és mindig tele tankot.
Sok lerakódás simán lehetett, hisz egy huszonéves B Vectráról van szó. Pár tank után visszaváltottam megint másik benzinre, és újra lehetett érezni, hogy nem úgy megy, mint a másikkal, tehát ez garantáltan nem placebo.
De egyébként még két azonos nevű kút azonos benzinje között is van különbség, tankoltam én már olyan Mol kútnál, ahol utána olyan lomha lett az autó, hogy kb olyan érzés volt vele menni, mintha vízben próbálnál futni. Érdekes módon ez akárhányszor megtörténik, az mindig Mol kútnál van. Itt Magyarországon is jártam így többször, meg Szlovéniában is, hegynek fölfele meg kellett állnom, nem akartam elhinni, hogy nem fog be a fék, tisztára olyan érzés volt, mintha lakókocsit húznék. Utána másik kútnál tankolva (szintén 95-öst) már nem volt semmi gond. -
#24845312
törölt tag
válasz zgospel #103063 üzenetére
Én az elmúlt 16 évben, mióta megvettem a B Vectrát, minden évben másik biztosítónál vagyok, mert az aktuális biztosító mindig annyit drágít, hogy soha nem éri meg náluk maradni. Úgy látszik nem érdekük az ügyfelek megtartása.
Kb amíg el nem értem a B10-et, addig tudtam évente olcsóbb helyre menni, azóta meg csak emelkedik minden évben a díj. Tehát a legolcsóbb ajánlatok is egyre magasabbak évről-évre.
6-7ezer Ft volt a legjobb évem, utána már csak több lett ennél, holott soha nem okoztam egyetlen balesetet sem. -
FoLey-v
addikt
válasz zgospel #103060 üzenetére
Nekem 2015-2019-ig Golf 4-nél uniqa. 2019-től H Astrával amit rendszer legolcsóbbnak adta nekem biztosítás az K&H.
Kíváncsi leszek hogy alakul,mert idáig nem éreztem kevesebbnek. Balesetem sem volt.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
addikt
válasz zgospel #103073 üzenetére
Én felújítanám ha tartós lenne, milyet kellene keresni és mennyibe kerül az ami tartós?
5+ évre gondolok. Egy új lámpa ami gondolom utángyártott valami 35 körül van per darab.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
mephi666
nagyúr
válasz zgospel #103233 üzenetére
ennél még nem szedtem le a kárpitot... F-nél meg volt szokva, hogy ha alatta van meló, akkor rendelek egy marék patentot is, mert filléres tétel, de tuti törni fog néhány
...nyaralni indultunk, nyitom az ajtót, csuknám, erre kicsit recseg és erősebben kell húzni, mert valami elb*szódott a határolóval Murphy törvény, hogy pont akkor... együtt lehet vele élni, de mivel vezető oldalon van, ezt mindig nyitni-csukni kell és zavarni fog előbb-utóbb
ui: valami ragasztót is szerzek otthonra... bal hátsó kárpitot valami átlátszó takonnyal rakták fel és az sem örök élet ránézésre... majd azt is megcsinálom valamikor normálisra...
na, találtam videót is okosodni
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
rgeorge
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #103689 üzenetére
Jó padozást úgy megnéznék a jobban menésekről mindig
A tisztítás mítosza nálam az EGR-nél dőlt meg rendesen. Persze, benyomod, gázt neki és kiég. Meg pálya és megoldja csak hajtani kell. Ahha. Ja. 2 órányi kalapáccsal ütött pontozóval vertem ki mm-enként a lerakódást.
Az meg grátisz, hogy nekem a lerakódás ne menjen be a motorba, a kukában a helye, nem a hengerben.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
gban
Közösségépítő
válasz zgospel #103689 üzenetére
Fél literes 3900 most, ez 250 literhez jó, vagyis 15,60 pluszköltség literenként.
Ahhoz hogy bejöjjön az ára, 4% megtakarítás kell, az 8 liternél 3,2 deci, 7 liternél 2,8 deci.
Ha még simábban is jár / jobban megy akkor az csak plusz haszon.
Mindez persze akkor ha tényleg használ, amit se nem kétlek, se nem erősítek meg.Nálam az A16XER fogyasztása most lement bő fél literrel, de lehet hogy többel is, mert nem nyomom a pályán 130 környékén, és nem tolom ki a szemét ha forgalomba keveredek, mert belső sáv ugye 150, külső meg 110....
Elég a 120 is, sokkal nyugodtabb úgy menni, kis gáz ha előzni kell épp, aztán lehet visszamenni a külsőbe, kis szokás-módosítás ennyit számít.
Mindezt a mostani és leendő A16XER tulajoknak infóként.
A 60 lovas F-nél nem annyira vettem észre ilyen különbségeket, de az nem is volt ólomsúlyú.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Zolabol
tag
válasz zgospel #103751 üzenetére
72 nm mindkettő szerintem + menetrögzítő.
Azért kérdeztem, mert vennem kell nyomatekkulcsot, és arra gondoltam olyat vennék ami nagyjából lefedi a kocsi nagy részét. Amit találtam az 7-105 nm. Tudom a kerekeket 110re kell, de ez van :)
Illetve márkából melyik amelyik használható otthoni célra? BGS?
-
#24845312
törölt tag
válasz zgospel #104095 üzenetére
Nekem volt már olyan többször is, hogy a szerviz/szerelő visszakérdezett, hogy ugyan miért akarok én fékfolyadékot cseréltetni, nem kell az. Barom állatok!
Mellesleg az általad leírt dologban volt is részem. Nyár volt, kb 50 km megtétele után a fékpedálnak alig volt ellenállása, és csak a pedálút utolsó negyedénél fogott - valamennyit. Ha az autóval leparkoltál, vártál pár órát, utána minden tökéletes volt. Kb 50 km erejéig. Utána ugyanúgy a fenti jelenség jelentkezett. -
ArthurShelby
addikt
válasz zgospel #104102 üzenetére
Nekem az bajom, hogy már csomó mindent nekem, az autótulajdonosnak kell tudnom, amit az autószerelő nem mond, vagy nem tart lényegesnek.
Szerintem az már elégge benne van a köztudatba, hogy motorolajcsere 15ezrenként kötelező. De az, hogy ez konkrétabban mit takar (pl üzemanyagszűrő, pollenszűrő csere is esetleg) az már nem adott.
A váltóolaj csere is szintén egyre elfogadottabb, de itt is megoszlanak a vélemények, hogy kézinél milyen gyakran kell (valaki szerint itt is ugyanúgy 60ezrenként, mint az autómatánál).
A fékfolyadék cserére meg konkrétan a tulajdonosnak kell rábeszélni a szerelőt, hogy ugyanmár, csinálja meg.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs