-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
Az autó obd csatijába is be volt dugva mikor próbáltad?
-
freaghill
őstag
válasz Speeedfire #116897 üzenetére
Szia!
Kábelhez kapott CD-vel próbáld.
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok!
Vag kkl 409.1-es kábellel küzdök. Van itthon 2db, egyiket havertól kaptam, neki azzal ment. Nálam viszont egyik se akar működni. Azt írja, hogy port ok, interface not found.
Próbáltam vcds lite, 409.1 release és 15.7-es verziókat is, mindnél ugyan az volt a probléma. Win 7 32 és 64 bit alatt is. Illetve xp mode alatt is próbáltam, ott legalább elindult a kapott cd-n lévő vcds 409.1 program.
A laptop mind a 3 usb portján is próbáltam. Ha rádugom a kocsira, akkor hallani még valami kattogást is a kábelből.
Illetve nem tudom, hogy számít-e, de a LEDs-re kattintva minden okés.Valami ötlet?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Arcképgyáros
-
mqm
senior tag
Megvan a Lupo!
Élmény volt friss jogsival szakadó esőben, este haza vezetni Győrből.. A vérnyomásom rendben volt!
Az autó viszont nagyon korrekt, bár ez az előző tulajdonos érdeme![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
RS TDi Octaviakrol mi a velemenyetek?
Ez manual, ez meg DSG-s. Eleg nagy a valasztek, es mind nagyon jol felszerelt, szoval csak kiragadtam kettot a tomegbol.Mire kell ezeknel figyelni? A hallottak alapjan a DSG maga elegge beteges, nem egy tartos konstrukcio, es eleg hamar beadja a kulcsot, javitasa meg draga. Ellenben a manual eseten meg ott a kettos tomegu, ami megint fogyo, es draga alkatresz. Egyeb problemak a motorral? Futomu hogy birja a strapat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brumi1024
veterán
-
Dr.Zoo
őstag
Ma reggel felkeltett csemetém, így pár EGR tisztítós videót megnézve a youtubén, hajnali 4 óta szerelem a rohadékot.
Konklúzió: Az EGR-t le sem tudtam szedni a helyéről, passat hosszmotornál az alsó csavar ami a hengerfej mellett van közvetlenül, oda hogy a mókusba férek hozzá?
Az EGR szelep gumi összekötő csövét leszedtem, kitakarítottam. Meglepőmódon nem volt belekokszosodva a retek, de a gumi tömítő gyűrű már eléggé odavolt. Ezt az előttem itt járt kretén úgy próbálta orvosolni, hogy bekente gumiámmal, oszt' visszatolta a helyére. Ezt levakarva tettem a tömítés alá pici szigetelő szalagot, mert persze most jöttem rá, hogy a teflon szalag elfogyott. Visszatettem a csövet, elkezdett töltetni a turbó.
A következő sarokig. Aztán nyomás kuka. Ezen felbuzdulva továbbmentem az IC felé, és a felső csatlakozóját is kivakartam a ganéból, és szintén megszalagoztam. Továbbra sincs töltés, már nagyon várom a jövő heti diagot, mert szétb@sz az ideg."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #116800 üzenetére
Sajnos diszkvalifikálva lettem, de bekerült egy városi 380 + autópályás 600 km fogyija is. Én mindent megtettem, de ez lefele megy Pedig pályán tempomat 140 volt, sajnos túl gyakori 100-ra lassításokkal (túl sokat kényszerítették ki a fékpróbát, mert "oda még beférek 50km/h-val lassabban"), és ezek utáni
160-akkalszigorúan 130-akkal! -
zeus_2k14
senior tag
válasz focvis #116874 üzenetére
Az a baj, hogy azt is le akarom karbonozni. Viszont más kikapta az egészet, tehát a kézifék alatt lévő dobozt is, ami hátulról indul. Én azt azér nem akarom, ezért kérdezem hogy a fekete cumót hogy tudom kiszedni, vagy esetleg ha tudja vki hogy hivják ezt, yt-n hogy keressem az is jó
-
zeus_2k14
senior tag
üdv.
a fekete részt hogy tudnám kiszedni a krém szinből? Ott ahol a nyil van, azt szeretném holnap kikapni
-
VR6-Fan
veterán
-csippeltetés elött pár dolgot rendbe raknék azért, meg oda adnám valami olyan gyíknak aki tudja naggyából hogy kell ezeknek menni. "amugy turbos autót vétek, rommá húzás nélkül használni"
-VR6-Fan egy műszaknyi szelep köszörülgetés meg 1.8T basztatás után már fáradt mesélni, úgy saccra óvatos becsléssel 10e ftnyi problémás csövecskét tudok mondani a kocsidon, mellékelek két videot is kiderítésre: mikor rossz, mikor jó.
etka ide vonatkozó képtáblát etka-n érdemes áttanulmányozni.-nem biztos, hogy ő baszta el, csilliárd km van már ezekbe a szarokba, szerelte boldog boldog talán, tipp én ha hibátlan akkor is elötte vékonyan meg pasztázom a tömítés mind két felét (nem gulyás krémmel), és így is belehet szopni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #116857 üzenetére
Köszönöm és többieknek is.
1. Hát már gondolkodtam csippeltetésen, mert hogy akkor "nyugalmi menetben" kevesebbet fogyasztana.
2. Akkor googlizás közben várom VR6-Fan esetleges meséjét.
3. Hát a srác aki cserélte januárba állítólag értett hozzá és nem tépte meg.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
atika88
senior tag
Úgyfest cserélem a hátsó lámpatesteket tosoktól egy 2011-es Golf 6 HIGHLINE-en/ben.
Ezt a párt néztem ki: kérdésem az, hogy mennyire tuti h kiszemelt búra jó lesz a "régiek" helyébe? Van vmi trükk/különbség a sima és ledes lámpatestek között beépítés ügyileg?
Szintén ez ügyben kérdezném: ez a lámpatest csere mennyire legális dolog? bekell jelentenem bárhol bárkinek is valamit ezügyben?
-
Kiskokó
veterán
Üdv
2006 A6 3.0 TDI BMK
Ma megtörtént a 2 hátsó légrugó csere mellé egy olajcsere / olajszűrő ( 7ezer km volt az olajban azért nem lett légszűrő cserélve), 1 új motorháztető teleszkóp , új fékolaj.
Ez a mutatvány 168ezer ft-omba fájt.Kicsit mérges vagyok mert az amúgy nagy becsült nagy szaktudású szerelőm és nem pék! A jobb hátsó légrugót csak sérüléssel tudta kiszedni ami még hibátlan volt és elszerettem volna rakni tartalékba ...
A rossz bal oldali meg annyira odavolt annak ellenére hogy alacsony szinten kb nem is eresztett... hogy kb 45 percig verték ki a helyéről úgy bele volt rohadva... a légrugó belsejében állt a víz meg a dzsuvanagyjából ennyi.
Gondoltam megosztom és remélem nem tartok fel vele senkit| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zeus_2k14
senior tag
üdv.
Segítségetekre lenne szükségem.
A kocsim belsejét karbonozni szeretném, de megakadtam.
Ezeket hogy tudom kiszedni? Azt a feketét a váltó alatt ( ott a nyíl ) és azt a tartót, ahol a kulcs benne van. Sajnos nem jön ki, vagy mit kell ott kipattintani?
illetve karbon után le cserélném a váltó gombot - szoknyát mer már agyon van kopva, ugye ebből 2 méret van. Hol tudom megnézni, vagy hogyan, hogy az enyém mekkora?
-
M@nH.
aktív tag
válasz zsolt19900 #116860 üzenetére
90 fokkal eltekered a kormányt és hátul lesz a két csavar.
-
McSzaby
őstag
Tegnap lecseréltem a vezérműláncot a kocsimban. Asszem a "mély toroknak" nagyon jó szinonimája a "vezérműlánccsere"...
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Sz.Riki88
csendes tag
Mágus mester! 1.9 105 lovas BXE motort ugye érinti a hajtókar csapágy baj. Kérdés, ennek a kistesóját, a BXF 90 lovas is érintheti? Köszi
-
zsoti16
újonc
Sziasztok! Egy kis segítséget,tanácsot szeretnék kérni. Röviden: Skoda Superb bal hátsó ajtón tegnap mikrokapcsoló cserét csináltam,sikerült is,minden rendben működött,az ajtó nyitott,zárt, de amikor mindent csavart meghúztam az ajtó panelon,és az ablakot is felhúztam,az ajtó becsukása után se kívülről,se belülről nem nyitható az ajtó. A centrál zár rendesen működik,csak épp a kilincsek nem nyitják az ajtót. Kérdésem? Hogy a jó anyukájába nyissam ki az ajtót??
-
zsolt19900
őstag
találtam olyan cucclit, amivel -elvileg- meg tudom szüntetni az orrom előtt lévő dudalégzsák piciny mocorgását és zsizsegését, a kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet levenni a légzsákot a kormányról? le kell hozzá venni az egész kormányt? vagy elérhetőek a légzsák csavarjai úgy is, hogy fent marad a kormány a helyén?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
taranis
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2006-os 1.4-es VW Polo 9N3, aminek a gondja, hogy a vezető oldali ajtón lévő zár néha nem nyit/zár a távirányító gombjára. Kulccsal mindig megy, és általában kulcsos megmozgatás után egy darabig gombbal is. Most jöttem szervizből, ahol bár nem bontották szét (más miatt mentem), de azt mondták, hogy hallani ahogy a zárnyitó motor erőlködik, azt kéne cserélni. Nem vagyok szaki, de ha kézi megmozgatás után egy darabig jó, akkor nem lehet, hogy valami kosztól beragad? WD40-et mennyire illik belenyomni a pöcöknél?
colorizer.net
-
Mágus2
Közösségépítő
Három lehetséges baj van:
1.Nincs elég tartalék: ezen nem segít semmi, erősebbet kellett venni, ha nehéz a lábad.
2.Már megint kifúj a tömítés, de lehet nem maga a tömítés hibája, hanem a túl sok kartergáz nyomja fel az olajat. A szellőztetőt érdemes megnézni, amit szépen megkeresel, googli a barátod, meg VR6-Fan elmeséli neked, ha akarja, én nem fogom taglalni, mert lusta vagyok. PCV néven keresd.
3. Rossz a tömítés, vagy ami még rosszabb, megtépték a menetet a fejben, ezért ereszt középen.
[ Szerkesztve ]
-
M@nH.
aktív tag
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet, sikerült végre diagnosztikát olvasni és ezeket a hibákat produkálja:
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
1 Fault Found:
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - IntermittentAddress 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.LBL
1 Fault Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to PlusAddress 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
3 Faults Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-00 - -
01038 - Central Locking Thermal Protection
35-10 - - - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - IntermittentAz olaj szenzorról tudok, mert azért villog 3-4-et minden indításnál a sárga kanna -> következő olajcserekor cserélve lesz. Viszont a többit nem teljesen értem, hogy mi baja lenne, leginkább a Central Conv. érdekelne.
KöszönömU.I.: Köszönöm Brumi˘-nak a szoftver segítséget.
/KneeBy/
-
Dot
őstag
Mágus és kevésbé pékek!
Ma sikeres gyertyacserét hajtottam végre!
Ami "feltűnt", hogy szemből az 1.2.3. gyertya olajos volt.
Az 1. közepesen, 1-2 csepp cseppent le kivevés után. 2. nagyon szint állt az olajba, folyt róla az olaj. 3. alig volt olajos, 4. száraz volt.
Ehhez mérten a trafóktól levezető gumi is olajos volt kívül belül. Illetve a gyertyák érintkezője és "szikrát keltő" elektródák is.Januárban lett cserélve szelepfedél tömítés és olaj.
Az olaj amit ott találtam sötétbarna volt(nem hinném hogy januári)1.8T AEB '97
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Brumi˘
addikt
válasz zsoleszkai #116847 üzenetére
Jó port van kiválasztva? Megnézted eszközkezelőbe melyik portra rakta?
-
Dr.Zoo
őstag
-
Dr.Zoo
őstag
To All!
Köszönöm szépen!!
Szintén mindenki:
Ismét szükségem lenne egy élő adat nézésre, VAG progi és kábellel rendelkező embert keresek Pest megyében, vagy BP.-en. Természetesen az idejét honorálnám.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Brumi˘
addikt
válasz zsoleszkai #116837 üzenetére
Milyen kábeled van pontosan? (409-től felfelé semmivel nem volt még bajom 8.1 és 10 64bit-en)
-
zsoleszkai
tag
Végre megjött a VAG-COM om.
Most megpróbáltam beüzemelni és a portok tesztelésénél ezt a hibát dobta:Jelnleg WIN8.1(64bit)-en fut xp sp3 -as kompatibilitással, lehetséges hogy valódi XP kell neki? Esetleg a virtual XP- vel is működhetne?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Dr.Zoo
őstag
válasz tomcsi23 #116834 üzenetére
Shalom Effendi!
Jaja, volt pár hónap luft. Megy még a szekér?
Most poroltuk le a tanyát, filózom rajta, hogy kellene egy új tali. Ilyen mini is lehet(ne).
Tudom kábé esélytelen, de szívesen látunk ismét mindenkit, ha Malac úr jön, akkor grill is lesz."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenko
aktív tag
Nincs lemérve, az 1.6 se volt, de érzésre sacc/ kb tudja. Ha mondjuk csak 179 lett engem nagyon nem érdekel.(SOK helyen erre a motorra egyébként 185-186 lovat ígérnek, nekem nem volt cél a szarrá húzás, mert sokáig meg lesz, már jártam nála passattal, utána 2éven át eladásig szépen ketyegett akkor miért ne erre is)
Frissebb lett az auto, ugyanúgy alacsonyabbról húz jobban picivel, de még csak kb. 120km van mögöttem, pályára meg csak pünkösdkor megyek legközelebb.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz varsam #116826 üzenetére
Ha megpróbálod a chipet, te is fogsz+8-10 lovat, és 0,5-1l fogyi csökkenést.(Már legalább 3e-től meg fog indulni)
A mostani 2.3 V5 170ről ~180-ra írása még friss, pályán nem jártam még vele, csak a munkába járós fogyi eddig 8,6-ról 8,1.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Brumi˘ #116824 üzenetére
Szia!
Nagyon szépen köszönöm az ajánlást, sajnos azonban nagyon messze van tőlem. Így turbó nélkül nem merek elindulni 230 kilóméterre.
A kocsi helyileg Gödön állomásozik, inkább Pest megye, vagy Bp. kellene. De köszönöm, hogy gondoltál rám.!!!"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
varsam
őstag
válasz focvis #116823 üzenetére
A különbség csak annyi, hogy te 220 lovat etetsz, én meg csak 125-öt (pláne nagyobb kaszniban) Amúgy ilyen teljesítmény mellett szerintem nagyon korrekt fogyasztás.
(#116816) lenko
Köszi. Már néztem az oldalukat, még alszom rá párat. Persze én sem számítok semmi csodára, plusz 5-10Le meg 20-30Nm és ha nem 4000-től indul meg hanem kicsit lejjebbről akkor az már nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Dr.Zoo #116808 üzenetére
Magyar Turbó. Eddigi tapasztalat alpján jól dolgzonak.
-
lenko
aktív tag
válasz Dr.Zoo #116819 üzenetére
Akkor gondolom 2. szívód van megiratva úgy mondod...
Az meg, hogy mit mond valaki, tök mind1. Én is csak azt hallottam, hogy f*szság, aztán jött a kellemes meglepetés....
101lóból lesz mondjuk 109-110, turboshoz mérten nyilván nem +20-30+40lóról beszélünk, de nekem elég volt, hogy még 2évig hajtsam a passatot, és ne azonnal adjam el, mert állapotra kb. új volt.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Mágus2 #116814 üzenetére
Szevasz Mókusbogár!!!
Hát, Mama picit megtörte, de tényleg csak a lökös, a bal első lámpa, meg a zárhíd.
Nem is igazán a lökhárító, hanem a homlokfal. Egyébként gurul még, én először azt hittem, hogy a cooler is kapott, vettem egy zsír új gyárit, szerelő betette, oszt' még mindig hiányoznak a pacik..
Így eljutottunk a turbóig, most épp keresgélek hozzáértőt, mert Wizardékhoz nem vinném vissza.(#116816) lenko:
Őőő, isten ments hogy belevaú, de véleményem szerint egy szívót megíratni nettó pénzkidobás..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
lenko
aktív tag
-
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, VW Golf 4 est szemeltem ki magamnak. Mindenképp 1.9 TDi kell, azon belül hány kw -al rendelkező motor a legmegbízhatóbb? Hajlamosak a korrózióra és a lakk kopásra? Az utastér állapotából kiderülhet, hogy vissza van tekerve? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #116806 üzenetére
Lehet, hogy lehet VCDS-sel, mintha láttam volna erre vonatkozó mezőt, de nem néztem meg alaposan.
(#116800) focvis: Tegnap délután nagy volt a forgalom hazafele, így csak 6.7-tel értem haza. Reggel viszont kárpótoltam egy 5.2-vel
A faceliftelt modellben meg megérkezett az 1 literes 3 hengeres TFSI. Gondolom mindenki ezt a pillanatot várta.
-
Dr.Zoo
őstag
Tiszteletem az Uraknak!
Ha valakit érdekel, a 2012-ben vett Wizardos turbó eddig bírta.
Ugyanitt turbó felújító érdekel...[moderálva]
Szakmaiban tilos hirdetni.
[ Módosította: Qru ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest