-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #55845 üzenetére
Mármint, hogy az Apple pár beépített szolgáltatása használja, és semmi más. Kb. ugyanez Androidon. Ennek nem sok haszna van.
Ki lehet tömni a hardvert ALU-kkal, de ha nem rendelsz hozzá kellő regisztert, esetleg dedikáltat, akkor a gyakorlatban az elméleti számítási teljesítmény csak a papírra jó. Nem hiszed? A GeForce RTX 3090 számítási teljesítménye 35,6 TFLOPS, a Radeon RX 6900 XT-é 23 TFLOPS. Eközben a két hardver gyakorlati teljesítménye nagyon hasonló, hol az egyik, hol a másik gyorsabb. Nyilván az AMD is megtehetné, hogy megduplázza az ALU-kat, és akkor co-issue megy majd két vektor, de amit nyersz, az a papíron a több TFLOPS, a gyakorlatban sok kihasználatlan feldolgozód lesz.
Ha a DLSS-re tervezték, akkor nagyon rossz hardverelemet terveztek hozzá, mert a tensor abszolút nem arra való, amit a DLSS csinál. De egyébként ezt a HPC-piacra tervezték, ott nincs meg az a probléma, hogy egyszerre mennek a tensorok és a fő ALU-k, így csak az egyik regiszternyomásával kell számolni. Szemben egy játékkal, ahol azért marha nagy probléma, hogy a tensor ugyanazokat a regisztereket használja, amelyekeből a statikus erőforrás-menedzsment miatt eleve kevés van a fő ALU-knak.
#55850 hokuszpk : Ehhez képest számos cégnél jelen van az overengineering. Ágyúval akarnak verébre lőni.
#55851 b. : Természetesen az NVIDIA bármikor csinálhat egy FSR másolatot, viszont nem valószínű, hogy megéri nekik, mert akkor ugyanarra a problémára lesz két megoldásuk, és a fejlesztő nyilván az egyszerűbbet fogja választani, ami nem a DLSS lesz, mert annak számos követelménye van a leképezőre, míg egy FSR-szerű eljárásnak lényegében semmi, azon kívül, hogy élsimított képet kér. Ennyi erővel kidobhatják a kukába a DLSS-t, mert nincs értelme egy fejlesztőnek azt választania egy NVIDIA-féle FSR elérhetősége mellett.
Arról nem is beszélve, hogy mi értelme volna az NV-nek egy saját FSR, amikor maga az eredeti FSR nyílt forráskódú. A CAS-ra sem reagáltak, pedig az is egyszerűen másolható, csak nem túl nagy ötlet olyanra költeni az erőforrást, amire már van megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Asszociációs játék. :)
- Delta Force (2024)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Egy korszak vége
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Projektor topic
- Iqos cigaretta
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- XFX Speedster SWFT 319 RX6800 ingyen foxpost box
- Asus Tuf 3080ti 12gb
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- AKCIÓ! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest