Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Gainka #65369 üzenetére

    Ettől függetlenül hogy te mit csinálsz az RT a játéktechnikai fejlődés része mint az Élsimítás és a Textúra minőség. Nem jelenik meg úgy már nagyon új A kategóriás cím, amiben nincs raytracing.
    A dedikált hardevers RT gyorsítás ami előny. tehát ha egy gyártó fejleszt akkor hátrányba részesíti azokat akik nem :DDD .
    Az Unreal 5 támogatja a hardveres gyorsítást minden kártyán és jön a PS5 pro amiben az RT kiemelt szerepet fog kapni, tehát a PC címekben is ott van és lesz csak nem annyira lebutított formában, mint konzolon. Tehát igen a jövőre és a jelenre nézve is jobban aggódnék azon hogy 8 vagy 12 GB vramnál medium szintre kell venem egy 350 dolláros kártyánál az RT-t vagy a textúrát Higre, mint hogy az 1000 dolláros kártyám 2 kategóriával lejjebb focizik RT ben.
    Amúgy mielött félreértenél én is haragszom Nvidiára a vram sprólás miatt, egyértelmű, hogy ezzel is korlátozzák a kártyáikat bizonyos szintre.
    De ez amúgy egy strucc politika, bedugjátok a fejeteket a földbe.
    Azért itt hagyom ezt a videót mi lenne a cél majd, még ha most elérhetetlen isa legtöbb hardverrel ez a szint: [link]

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák