Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #72099 üzenetére

    ...és ismét úgy rosszabb,hogy közben jobb . Kezd megint előjönni a Rachet& Clank szituáció
    Amúgy meg messze nem igaz hogy az Nvidia féle RR mindenhol tükör,de vannak hibái mindkettőnek.
    A legfeltünőbb, hogy az AMD RR néha kihagy effekteket,a z árnyékolás szimpla és egyszerű, kevésbé összetett ,az ablakokat elfelejti tükrözni és recések az élek.A tetőnél pl eltünnek a részletek a vonalak a lemezek toldásánál és a korlát is.
    Az Nvidiánál néhol zajosabb összeségében a kép, pl a medencénél, ahol sok és megterhelő efekt van és teljesítményköltségesebb lényegesebben, 20 % is lehet az eltérés ami azért nem kevés cserébe szerintem pomtosabb.
    Összeségében az AMD RR bétafázisban van , jó az irány és nem sikerült rosszul, érdemi fejlesztés szerintem jó lesz a végeredmény.

    A tetőnél és a korláton eltünnek a részletek és az Élek, üvegfelületek mattaka másodlagos árnyékolás, pl amit az övegkorlát vet a tetőre hiányzik meg nagyjából mindenhol hiányoznak a másodlagos árnyékok.

    Nekem a medencés megjelenítés az AMD nél tetszik , összeségében jobban néz ki sztem de a véleményem szerint az árnyékolás jobb az Nvidiánál és részletek vannak,de nem tudom melyik a helyes.


    Itt pedig az látszik hogy az AMD megoldásánál az üvegfelület egy matt lemeznek néz ki ami ismét hiba.

Új hozzászólás Aktív témák